![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Szyba poliweglanowa musi miec minimalnie 3mm grubosci.
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Ostrzeszów ![]() |
Albert
CYTAT Tłoki CP Pistons. Pokrywane na ścankach bocznych i denku. Maksymalnie odelżone do silników turbo
Tak się zastanawiam czy bebechy, turbo dają rade wytrzymać cały sezon cały sezon na jakie przebiegi jest przewidywana jest ich żywotność ? |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak by to napisać ? Na odpowiednie przebiegi
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Ostrzeszów ![]() |
Jakie odległości przebywa w sezonie z terningami taki samochód ? i czy jest relane cały sezon przejezdzic na jednym silniku chodzi mi konkretnie o tloki, wał, korby
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
na tych elementach ktore wymieniles jest to realne
wazne by nie wysadzic motoru w trakcie sezonu Added after 24 seconds: oczywiście chodzi mi o zle wystrojenie auta -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie widać powodu dla którego by się miało nie udać.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Albert masz fotki z piaskowania U kogo robiłes, u tego gościa z milanówka
-------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak u Trójkąta
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nowy tydzień nowe części
![]() Garrett GT Turbo ![]() Poduszki pod silnik ![]() Szeroko pasmowa sonda Lambda do AEMa -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Bielsko-Biała/Krakowczano ![]() |
Inwestycje grube zapodajesz Albert.
Furacz jest jeżdżącą reklamą PWSa Gratuluje zapału i poświęcenia Pozdro -------------------- Audi 80 Competition 1.8T+gt2871R+AEM = Lots of fun!
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Odebrałem dziś głowice. Została przygotowana w firmie 2B w Krakowie przez Wojtka (Voj2s).
Głowica została wykonana perfektyjnie. Obróbka przeszła moje oczekiwania a spodziewałem się wiele po tej robocie. Głowica miała zostać obrobiona bezpiecznie, tak by zwiększyć przepływ w stosunku do serii i usunąć mankamenty wielkoseryjnej produkcji. Nie jest to hardcore i wyraźnie prosiłem by zrobić wszyskto bardzo bezpiecznie by głowica przejachała wiele kilometrów w pełnym otwarciu przepustnicy. ![]() ![]() ![]() Dostałem także całkowicie odnowiony kolekor dolotowy. Nie mam zdjęcia przed robotą ale był to straszny syf i brud. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
ten kolektor to AAN-owy ? czy jakiś inny ? nie mogę poznać z tej perspektywy...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolektor jest AAN, będzie jeszcze modyfikowany. W planach wymiana kolektra na dwukomorowy.
Added after 1 minutes: CYTAT("K47":2rjknj19) Mam pytanko na drugim zdjęciu głowicy, jaką metodą była obrabiana głowica ?
Pytać trzeba użytkownika voj2s który jest także obecny na tym forum. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Kolektor dolotowy wygląda jak po perełkowaniu. Ładnie to wszystko się prezentuje. Chciałbym zobaczyć koła, maske i deske rozdzielczą.
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zdjęcia deski rozdzielczej dam w poniedziałek.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#116
|
![]() |
w jaka moc celujesz jesli to nie tajemnicsa - chodzi mi o okolice ?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wyjdzie ile wyjdzie. Moc na torze to sprawa trzecioplanowa. Naprawde mogę mieć o 25-35% więcej mocy, ale auto będzie strojonie na 1 bar doładowania.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":3e9vt89o) wyjdzie ile wyjdzie. Moc na torze to sprawa trzecioplanowa. Naprawde mogę mieć o 25-35% więcej mocy, ale auto będzie strojonie na 1 bar doładowania.
Aż tak mało? Hmm rozumiem że zwykłe paliwo? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zwykłe paliwo, pewnie BP Ulimate lub Shell V-Power.
Będzie więcej boost jak opanuje maszynę w do której wsiąde. 350KM na początek wystarczy. Obawiam się o autko więc musze wjezdzić się. Długi dystans daje najlepsze możliwości jeżeli chodzi o ten temat. Wszystko zrobione jest na sztywno .... będzie niezły gokard. Dobrze ze tor Poznań wyrównują -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wstawiłeś kołki dębowe zamiast amortyzatorów?
Nie bój nic na przejściu z prostej startowej na krajówke w Kielcach Cię zdrowo wytelepie -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12 |