Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Wyskakujący bagnet w Lanosie
Fawor
post Sat, 21 Jan 2006 - 14:34
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Witam,
Silnik w Lanku 1.5 8v, zrobiony dolot i wydech, przelot 70k km. Od pewnego czasu (około tygodnia) mam taki problem. Juz trzy razy w tym krótkim okresie wyrzuciło mi bagnet od mierzenia poziomu oleju. Cały silnik zachlapany oliwą, musiałem zrobić dolewkę. Nigdy wczesniej takie rzeczy mi się nie zdarzały. Ma ktos jakis pomysł co to może być? Może miec to coś związane z uszczelką pod głowicą albo odmą?
pozdrawiam
Fawor


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Jan 2006 - 14:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piechur
post Sat, 21 Jan 2006 - 15:38
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Zatkana odma?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 21 Jan 2006 - 15:44
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Moze dokłądniej opisze zmiany w dolocie. W lanosie odma wychodząca z głowicy rozgałęzia sie i jeden węzyk dochodzi przed przepustnice, a drugi od tyłu w kolektor dolotowy. W tej chwili cała rura dolotowa jest aluminiowa, nie ma odmy przed przepustnicą tylko wszystko idzie w kolektor doloowy od tyłu. Czy może byc to przyczyną, tzn za mała przepustowosć tego jednego wężyka?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
staszek 1
post Sat, 21 Jan 2006 - 18:14
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





masz za duze cisnienie w komorze silnikowej , albo zatkana odma , albo pierscienie ci puszczaja cisnienie w miske
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Sat, 21 Jan 2006 - 18:31
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale nie masz całkowicie odpiętej odmy z ukladu ? jeśli tak to odepnij ją calkowicie i ''puśc na wolne powietrze''
I może w tym tkwi problem ze jest nadal podpieta i to w jedno miejsce tak jak napisaleś


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 21 Jan 2006 - 21:45
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No wiec jednak tak jak myslałem, rozwiązanie z tą odmą nie było zbyt trafne Na dniach kupuje filterek i powinno sie wszystko wyjaśnic. Tylko dlaczego to zaczeło sie dopiero teraz? Jezdze tak juz z pól roku


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChEsTeR_N
post Sun, 22 Jan 2006 - 01:50
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 01 February 2004
Skąd: z za Winkla





Bo teraz zaczely pierscionki bardziej przepuszczac??


--------------------
АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 23 Jan 2006 - 09:31
Post #8


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Albo zamarzła i się zatkała. Kiedyś w któryś VW tak się zdarzało...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 23 Jan 2006 - 09:36
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





U mojego szefa w 405-ce zamarzła wczoraj odma i obrzygało cały silnik


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 23 Jan 2006 - 10:00
Post #10


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





CYTAT("Bullitt":2rbqzk67)
Albo zamarzła i się zatkała. Kiedyś w któryś VW tak się zdarzało...


bodajże w polo, ale tam nie odma, tylko kanały olejowe w bloku :/ -> silnik kaput.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 23 Jan 2006 - 10:05
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





nie, nie w którymś z VW nagminnie zamarzała odma - to był jak pamietam jakiś TDi


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 23 Jan 2006 - 10:28
Post #12


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Zamarzała i wywalało bagnet. Jeśli Fawor cos rzeźbił z odmą to nie wykluczone, że coś tam jest nie halo...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 23 Jan 2006 - 12:03
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Diagnoza juz jest na 100%. Odma jest drożna, ale ma za małą przpustowość, dlatego wywalało bagnet. Są dwa rozwiązania: kupić filterek, albo puścic ją pod samochód. Jednak do tego drugiego jestem troche sceptyczny. Moze mi ktoś wiecej o nim powiedziec? Cos pamietam, ze Filip w Suprze ma tak zrobione "Dobre to jest?"


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom S-T-K
post Mon, 23 Jan 2006 - 12:35
Post #14


Rookie
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: J.Z.





Ja też mam wężyk z odmy puszczony pod auto i nic się nie dzieje. Kiedy miałem za małą przepustowość wężyka wywalało mi korek wlewu oleju Ale teraz jest ok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 23 Jan 2006 - 15:30
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Tom, a masz całą odme pod auto czy zostawiłes węzyk do kolektora dolotowego? Bo jest taki problem, ze jak puszcze całą odme pod auto (czyli zdejme również węzyk z kolektora dolotowego) to zaczną mi szalec wolne obroty A jesli zrobiłbym w ten sposób, że po rozgałezieniu jeden idzie w kolektor, a drugi pod auto to co wtedy moze sie dziac? Przeciez nie bedzie ta ilosc równomiernie rozdzielona, ze połowa idzie w kolektor, a druga w powietrze... Powiedzcie mi coś mądrego bo już zgłupiałem Myslałem, ze filterek rozwiąże sprawe, a moj mechanik mi powiedzial, ze nie dość, ze szybko sie upapla to jeszcze komputer moze sobie z wolnymi nie poradzic


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChEsTeR_N
post Mon, 23 Jan 2006 - 15:54
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 01 February 2004
Skąd: z za Winkla





To nalezy zatkac ta dziure w dolocie gdzie wchodzi odwa a reszte wywalic w glebe albo do jakiegos oil catch'a i w spowrotem w dolot.


--------------------
АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Mon, 23 Jan 2006 - 16:14
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





zrób tak - odmę wywal "w ziemię", odłącz ją także od kolektora. Dziurę w kolektorze najłatwiej "załatać" (i najmniej inwazyjnie - zawsze można wrócić do serii) zostwaiając na króćcu kawałek wężyka gumowego i wciskając w niego śrubkę.

ja mam tak od jakiś dwóch lat i działa... po uturbieniu zaczęło trochę więcej par oleju lecieć z odmy i brudziło mi prawą podłużnicę więc dorobiliśmy z LostBoy'em catchtank - z litrowej butelki po oleju


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 23 Jan 2006 - 23:19
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Jutro problem zostanie rozwiązany. Posłucham mądrzejszych ode mnie i odma idzie pod auto. Fajnie, że mozna na Was liczyc, thanks guys
pozdr


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 23 Jan 2006 - 23:27
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Nie badz barbarzynca i nie rob pod auto!!! Wpusc to przynajmniej do jakiejs butelki i wylewaj raz na jakis czas.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 23 Jan 2006 - 23:42
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Proponuje 0.5 plastikowe Coca-Coli. Sprawdza się idealnie


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 02:33