![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#941
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Czy wał korbowy z silnika m67 będzie pasował do bloku m60/m62?
Pytam z ciekawości. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#942
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 12 July 2016 ![]() |
Witam
Potrzebuje informacji na temat strokera mam silnik m52tub28 poczatkowo chcialem tylko zakladac barany i kolektor dolotowy z b30 + strojenie ale jak wiadomo mozy zawsze za malo ![]() ![]() z tego co wyczytalem z sieci chce urzyc bebechow z m54b30 1 tloki napewno ta sama srednica chociarz b30 jest nizszy 2 korby b28 3 wal korbowy b30 ( trzeba podobno zebac 4 mm na kocu walu zeby wpasowac 4 glowica b 28 walek ssacy b30 wydechowy b28/s52 ?? cos jeszcze ? ktos juz przerabial podobny temat i jakich osiagow mozna sie spodziewac ? siilnik docelowo wolnossacy do codziennej jazdy i troche na tor z gory dziekuje za informacje i uwagi dotyczace strokera moze jakies dodatkowe sugestie |
|
|
![]()
Post
#943
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Czy korby z m50 nv 2.0 i 2.5 są takie same?? Czy z 2.5 są bardziej masywne niż 2.0?
|
|
|
![]()
Post
#944
|
|
User Dołączył: Fri, 01 January 2010 Skąd: Grójec ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#945
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
A orientuje się ktoś czy da się użyć wału m47 z krótkim nosem i zadziałać wszystko jak trzeba, czy trzeba szukać długiego? Różnica w cenie czterokrotna, w dostępności ośmio...
|
|
|
![]()
Post
#946
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
Czy korby z m50 nv 2.0 i 2.5 są takie same?? Czy z 2.5 są bardziej masywne niż 2.0? Są identyczne. Tip: Sugeruję jeszcze dokładne porównanie wagowe, aby nie okazało się jak w przypadku korb M42/M50 które wyglądają identycznie ale różnią się wagą i wytrzymałością. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#947
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Pozostaje jeszcze długość.
|
|
|
![]()
Post
#948
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
Co do korb M50 NV Realoem pokazuje te same numery części, więc wychodzi na to, że są identyczne.
|
|
|
![]()
Post
#949
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Realoem pokazuje, że tych korbowodów były 3 numeracje, dziwne. Wszystkie jednak mają 135mm i są pancerne. Jedynie ostatnia numeracja (zastępujące dwie poprzednie) pokazuje, że była tych samych korb w E39 M52B25 i M52B28, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo tam są ciensze korby - sam takie mam w silniku z E39 M52B28 końcówce 98 roku. Tak czy siak można śmiało montować korby od M50B20NV i M50B25NV, a następnie próbować je ugiąć, jeszcze takich nie widziałem.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#950
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
Realoem pokazuje, że tych korbowodów były 3 numeracje, dziwne. Wszystkie jednak mają 135mm i są pancerne. Jedynie ostatnia numeracja (zastępujące dwie poprzednie) pokazuje, że była tych samych korb w E39 M52B25 i M52B28, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo tam są ciensze korby - sam takie mam w silniku z E39 M52B28 końcówce 98 roku. Tak czy siak można śmiało montować korby od M50B20NV i M50B25NV, a następnie próbować je ugiąć, jeszcze takich nie widziałem. ![]() A ja mam takie pytanko, bo z tego co pamietam to skladaliscie ISa z turbo na korbach od NV i tam pisałeś, że korby 140mm mialy (bo takie ma IS) i teraz pytanie czy 2.5 mialo dwa rozmiary, czy mój mózg jest za mały, żeby zrozumieć to ![]() |
|
|
![]()
Post
#951
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
A ja mam takie pytanko, bo z tego co pamietam to skladaliscie ISa z turbo na korbach od NV i tam pisałeś, że korby 140mm mialy (bo takie ma IS) i teraz pytanie czy 2.5 mialo dwa rozmiary, czy mój mózg jest za mały, żeby zrozumieć to ![]() M50B25 Vanos - 140mm M50B25 NV - 135mm -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#952
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Tak odnośnie sprawdzania części na realoem, bo kiedyś czegoś szukałem i były błędne dane, to polecam www.etk.cc
|
|
|
![]()
Post
#953
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT tłoki M43B19, CR 9,1:1, spasowane na 0,05mm; - korbowody M50B25V (140mm); no dlatego mi cos nie pasowalo ![]() W takim razie pytanie czy 2.0 Vanosowe ma te same korby co 2.5 Vanos? |
|
|
![]()
Post
#954
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Nie. B20 vanosa korbe 145mm
B25 vanos ma korbe 140mm. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#955
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Cz y na bloku m52b25 w e36 da sie zbudowac strokera z waĺłem od 3.0? Seryjne korby i tloki moga zostaac? Auto n/a.
|
|
|
![]()
Post
#956
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Cz y na bloku m52b25 w e36 da sie zbudowac strokera z waĺłem od 3.0? Seryjne korby i tloki moga zostaac? Auto n/a. tak. wal 3.0 m54 korby 135 z nV (te twoje sa 140mm bo masz vanos) tloki musisz dac inne,a jest kilka opcji. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#957
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
tak. wal 3.0 m54 korby 135 z nV (te twoje sa 140mm bo masz vanos) tloki musisz dac inne,a jest kilka opcji. Mylisz się. Korby z M52B25 mają 135mm, więc nic mu nie da montaż korb z M50NV, poza wyższą wytrzymałością i bezwładnością. Z M52B25 można złożyć strokera na 3.0 na fabrycznych gratach. Cały zestaw z M54B30, a do tego pasuje ściąć blok, żeby podbić CR. Ewentualnie korby z M52B25 możesz zostawić, ale są grubsze, niż w M54B30. Tłoki z M52B25 nie mogą zostać chyba, że korby custom krótsze (tłok przywali Ci w wał pewnie). Taki zestaw jest idealny pod N/A. Złożyłem taki zestaw na CR 11,3:1. Ma genialny dół obrotów. A 140mm to mają korby z vanosem, ale w M50, a nie w M52. Peace ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#958
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Właśnie chodzi o to ze silnik bedzie n/a. Walki s50 i kilka innych modów, juz sa na aucie, no ale brakuje...
Donpelni szczescie obrobic glowice i wieksza pojemność |
|
|
![]()
Post
#959
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Właśnie chodzi o to ze silnik bedzie n/a. Walki s50 i kilka innych modów, juz sa na aucie, no ale brakuje... Donpelni szczescie obrobic glowice i wieksza pojemność Wałki z S50 czy S52? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#960
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
S50.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 23:27 |