Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Pietrek.L
post Fri, 10 Jun 2016 - 14:25
Post #941


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Czy wał korbowy z silnika m67 będzie pasował do bloku m60/m62?
Pytam z ciekawości.


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 10 Jun 2016 - 14:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bartekk377
post Tue, 12 Jul 2016 - 21:28
Post #942


Rookie
Dołączył: Tue, 12 July 2016





Witam
Potrzebuje informacji na temat strokera
mam silnik m52tub28 poczatkowo chcialem tylko zakladac barany i kolektor dolotowy z b30 + strojenie ale jak wiadomo mozy zawsze za malo biggrin.gif wpadl mi pomysl strokera cool.gif
z tego co wyczytalem z sieci chce urzyc bebechow z m54b30

1 tloki napewno ta sama srednica chociarz b30 jest nizszy
2 korby b28
3 wal korbowy b30 ( trzeba podobno zebac 4 mm na kocu walu zeby wpasowac
4 glowica b 28 walek ssacy b30 wydechowy b28/s52 ??

cos jeszcze ? ktos juz przerabial podobny temat i jakich osiagow mozna sie spodziewac ?
siilnik docelowo wolnossacy do codziennej jazdy i troche na tor
z gory dziekuje za informacje i uwagi dotyczace strokera moze jakies dodatkowe sugestie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Sat, 30 Jul 2016 - 19:48
Post #943


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Czy korby z m50 nv 2.0 i 2.5 są takie same?? Czy z 2.5 są bardziej masywne niż 2.0?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marek.s
post Sun, 31 Jul 2016 - 01:01
Post #944


User
Dołączył: Fri, 01 January 2010
Skąd: Grójec





CYTAT(farmer91 @ Sat, 30 Jul 2016 - 19:48) *
Czy korby z m50 nv 2.0 i 2.5 są takie same?? Czy z 2.5 są bardziej masywne niż 2.0?

Są identyczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sun, 31 Jul 2016 - 09:01
Post #945


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





A orientuje się ktoś czy da się użyć wału m47 z krótkim nosem i zadziałać wszystko jak trzeba, czy trzeba szukać długiego? Różnica w cenie czterokrotna, w dostępności ośmio...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Sun, 31 Jul 2016 - 15:15
Post #946


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(farmer91 @ Sat, 30 Jul 2016 - 19:48) *
Czy korby z m50 nv 2.0 i 2.5 są takie same?? Czy z 2.5 są bardziej masywne niż 2.0?

CYTAT(marek.s @ Sun, 31 Jul 2016 - 01:01) *
Są identyczne.


Tip: Sugeruję jeszcze dokładne porównanie wagowe, aby nie okazało się jak w przypadku korb M42/M50 które wyglądają identycznie ale różnią się wagą i wytrzymałością.


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Mon, 01 Aug 2016 - 09:36
Post #947


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Pozostaje jeszcze długość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Mon, 08 Aug 2016 - 02:16
Post #948


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





Co do korb M50 NV Realoem pokazuje te same numery części, więc wychodzi na to, że są identyczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 08 Aug 2016 - 09:52
Post #949


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Realoem pokazuje, że tych korbowodów były 3 numeracje, dziwne. Wszystkie jednak mają 135mm i są pancerne. Jedynie ostatnia numeracja (zastępujące dwie poprzednie) pokazuje, że była tych samych korb w E39 M52B25 i M52B28, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo tam są ciensze korby - sam takie mam w silniku z E39 M52B28 końcówce 98 roku. Tak czy siak można śmiało montować korby od M50B20NV i M50B25NV, a następnie próbować je ugiąć, jeszcze takich nie widziałem. biggrin.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Mon, 08 Aug 2016 - 14:44
Post #950


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





CYTAT(Mis @ Mon, 08 Aug 2016 - 09:52) *
Realoem pokazuje, że tych korbowodów były 3 numeracje, dziwne. Wszystkie jednak mają 135mm i są pancerne. Jedynie ostatnia numeracja (zastępujące dwie poprzednie) pokazuje, że była tych samych korb w E39 M52B25 i M52B28, ale nie chce mi się w to wierzyć, bo tam są ciensze korby - sam takie mam w silniku z E39 M52B28 końcówce 98 roku. Tak czy siak można śmiało montować korby od M50B20NV i M50B25NV, a następnie próbować je ugiąć, jeszcze takich nie widziałem. biggrin.gif



A ja mam takie pytanko, bo z tego co pamietam to skladaliscie ISa z turbo na korbach od NV i tam pisałeś, że korby 140mm mialy (bo takie ma IS) i teraz pytanie czy 2.5 mialo dwa rozmiary, czy mój mózg jest za mały, żeby zrozumieć to tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AT89S52
post Mon, 08 Aug 2016 - 15:32
Post #951


Super User
Dołączył: Sun, 22 November 2009
Skąd: Warszawa/Mława





CYTAT(sajmondesign @ Mon, 08 Aug 2016 - 14:44) *
A ja mam takie pytanko, bo z tego co pamietam to skladaliscie ISa z turbo na korbach od NV i tam pisałeś, że korby 140mm mialy (bo takie ma IS) i teraz pytanie czy 2.5 mialo dwa rozmiary, czy mój mózg jest za mały, żeby zrozumieć to tongue.gif


M50B25 Vanos - 140mm
M50B25 NV - 135mm


--------------------
E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Mon, 08 Aug 2016 - 21:26
Post #952


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Tak odnośnie sprawdzania części na realoem, bo kiedyś czegoś szukałem i były błędne dane, to polecam www.etk.cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajmondesign
post Mon, 08 Aug 2016 - 21:33
Post #953


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 September 2014
Skąd: Olsztyn





CYTAT
tłoki M43B19, CR 9,1:1, spasowane na 0,05mm;
- korbowody M50B25V (140mm);


no dlatego mi cos nie pasowalo tongue.gif

W takim razie pytanie czy 2.0 Vanosowe ma te same korby co 2.5 Vanos?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 08 Aug 2016 - 23:41
Post #954


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie. B20 vanosa korbe 145mm
B25 vanos ma korbe 140mm.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Wed, 17 Aug 2016 - 17:35
Post #955


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Cz y na bloku m52b25 w e36 da sie zbudowac strokera z waĺłem od 3.0? Seryjne korby i tloki moga zostaac? Auto n/a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 17 Aug 2016 - 20:39
Post #956


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(kirpek @ Wed, 17 Aug 2016 - 17:35) *
Cz y na bloku m52b25 w e36 da sie zbudowac strokera z waĺłem od 3.0? Seryjne korby i tloki moga zostaac? Auto n/a.

tak.
wal 3.0 m54
korby 135 z nV (te twoje sa 140mm bo masz vanos)
tloki musisz dac inne,a jest kilka opcji.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 17 Aug 2016 - 20:56
Post #957


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(k64 @ Wed, 17 Aug 2016 - 20:39) *
tak.
wal 3.0 m54
korby 135 z nV (te twoje sa 140mm bo masz vanos)
tloki musisz dac inne,a jest kilka opcji.

Mylisz się.
Korby z M52B25 mają 135mm, więc nic mu nie da montaż korb z M50NV, poza wyższą wytrzymałością i bezwładnością.
Z M52B25 można złożyć strokera na 3.0 na fabrycznych gratach. Cały zestaw z M54B30, a do tego pasuje ściąć blok, żeby podbić CR. Ewentualnie korby z M52B25 możesz zostawić, ale są grubsze, niż w M54B30. Tłoki z M52B25 nie mogą zostać chyba, że korby custom krótsze (tłok przywali Ci w wał pewnie). Taki zestaw jest idealny pod N/A. Złożyłem taki zestaw na CR 11,3:1. Ma genialny dół obrotów.
A 140mm to mają korby z vanosem, ale w M50, a nie w M52.
Peace smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Wed, 17 Aug 2016 - 21:56
Post #958


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





Właśnie chodzi o to ze silnik bedzie n/a. Walki s50 i kilka innych modów, juz sa na aucie, no ale brakuje...
Donpelni szczescie obrobic glowice i wieksza pojemność
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 17 Aug 2016 - 23:51
Post #959


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(kirpek @ Wed, 17 Aug 2016 - 21:56) *
Właśnie chodzi o to ze silnik bedzie n/a. Walki s50 i kilka innych modów, juz sa na aucie, no ale brakuje...
Donpelni szczescie obrobic glowice i wieksza pojemność

Wałki z S50 czy S52?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kirpek
post Thu, 18 Aug 2016 - 12:21
Post #960


Forum Killer
Dołączył: Wed, 03 August 2011
Skąd: Szczecin





S50.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 23:27