Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Mis
post Sun, 28 Feb 2016 - 14:05
Post #861


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Jedź na strojenie tym wynalazkiem, dojdzie jeszcze trochę pewnie, szczególnie niuta. smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 28 Feb 2016 - 14:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
reza
post Sun, 28 Feb 2016 - 20:25
Post #862


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





auto jest na wiązce i osprzęcie bosch nv, wiadomo ze po strojeniu będzie jeszcze lepiej ale dopiero za jakiś czas jak wpadną ostatnie mody, będzie strojne na det3 bez przepływki na map. to auto znajomego u mnie by już dawno było by wystrojone smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Mon, 29 Feb 2016 - 10:26
Post #863


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Reza- jaki jest orientacyjny koszt takiego strokera?
W tej chwili mam m52b28. Kolektor b25 lezy i czeka na zalozenie.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Mon, 29 Feb 2016 - 20:26
Post #864


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





wał z m54b30 od 600-1200zł
przeróbka tłoków m52b28 w szlifierni 400-500zł
korby zostają z m52b28
wiadomo trzeba rozebrać motor,trzeba dać głowice do remontu(dotarcie zaworów,planowanie,nowe gumki),nowa uszczelka pod głowice, najlepiej dać nowe pierscienie(m52b28), panewki korbowodowe, główne trochę się tego nazbiera... pewnie kolejne 1500zł. wiadomo ze można taniej bez wymiany panewek, pierścieni , ale nie wiadomo co wtedy wyjdzie...
na tym setupie z tłokami m52b28 motor jest mocno dopreżony...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 29 Feb 2016 - 21:40
Post #865


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(bobr4 @ Mon, 29 Feb 2016 - 10:26) *
Reza- jaki jest orientacyjny koszt takiego strokera?
W tej chwili mam m52b28. Kolektor b25 lezy i czeka na zalozenie.

Po strojeniu będziesz miał tyle, ile ja w podpisie, a nadal wyjdzie to czapkę gruszek finansowo względem strokera, o komplikacjach nie mówię.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 29 Feb 2016 - 22:45
Post #866


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Po strojeniu będziesz miał tyle, ile ja w podpisie, a nadal wyjdzie to czapkę gruszek finansowo względem strokera, o komplikacjach nie mówię.

No właśnie ,jak to jest z tą mocą w b28 bo ja nigdy nie wierzyłem w te wykresy po 240KM z b28 tylko po kolektorze m50,tylko głośno nie mówiłem aby wojny nie rozpętać.Wolałem przemilczeć temat a czasy tych mocnych aut i filmy z przyspieszeń tylko potwierdzały moje przekonanie że seria po kolektorze to "realne" okolice 210KM + strojenie 220+KM.Reszta to "super hamownie" i fantazja tunerów.Mam rację?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Mon, 29 Feb 2016 - 22:57
Post #867


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(m52owner @ Mon, 29 Feb 2016 - 22:45) *
No właśnie ,jak to jest z tą mocą w b28 bo ja nigdy nie wierzyłem w te wykresy po 240KM z b28 tylko po kolektorze m50,tylko głośno nie mówiłem aby wojny nie rozpętać.Wolałem przemilczeć temat a czasy tych mocnych aut i filmy z przyspieszeń tylko potwierdzały moje przekonanie że seria po kolektorze to "realne" okolice 210KM + strojenie 220+KM.Reszta to "super hamownie" i fantazja tunerów.Mam rację?

Masz.
Z samym kolektorem ssącym z M50B25 to M52B28 wychodzą u mnie na 205-215KM bez strojenia, zależy od numeru sterownika (inne mapy paliwa seryjnie). Po strojeniu 215-220KM (nie przyjmuję niesprawnych aut na remap, sondy, odczyty czujników, szczelność dolotu, przepływka, rozrząd, vanos musi być cacy).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Tue, 01 Mar 2016 - 10:00
Post #868


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





dokładnie czasem uda się z dobrym wydechem(barany, końcowy) i zdrowym motorem dojść pod 225km, na wałku z m54b30 można przekroczyć 230km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 01 Mar 2016 - 11:41
Post #869


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Macie moze jakies wykresy seri b28 i po kolektorze b25 + ewentualne strojenie?
Jedni mowia ze dol bardzo sie pogarsza a inni ze nieznacznie dol spada. Tylko nie wiem co to znaczy "bardzo" i "nieznacznie" bo to pojecia wzgledne.
Mi dol pasuje w b28 ale gora jest za slaba.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 01 Mar 2016 - 11:51
Post #870


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





To nie tak, że auto przestaje jechać dołem - gdyby nie bezpośrednie porównanie to trudno byłoby to zauważyć, jednak jest łatwo zauważalne - przy szybkiej jeździe i tak nie ma to żadnego znaczenie bo wtedy jeździmy > 4000RPM.
Najbardziej to widać przy np wyprzedzaniu od 2000RPM - gdzie serią jakoś byś pomalutku wyprzedził to po kolektorze ręka sama sięga do redukcji wink.gif


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 01 Mar 2016 - 12:22
Post #871


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Eeee jak tylko taka roznica to nie problem.
A moze ktorys z kolegow ma listwe wtryskowa z m50b25 do sprzedania?
Bo jedni jezdza na ori b28 ale cos podobno nie idealnie pasuje.
A ma ktos jakis gotowy zestawik zeby podcisnienia podlaczyc? Bo nie chce spawac kol. B25.
Albo chociaz srednice rurek jakie bym potrzebowal zeby to poskladac.
Niestety zadne kawalki rurek mi sie nie walaja po garazu wiec nie mam z czego dobierac a kupowac na chybil trafil to niepotrzebne błądzenie


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 01 Mar 2016 - 13:31
Post #872


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(bobr4 @ Tue, 01 Mar 2016 - 11:41) *
Macie moze jakies wykresy seri b28 i po kolektorze b25 + ewentualne strojenie?

Po raz enty wrzucam swój wykres z podpisu, wykres przed i po strojeniu na PB98, setup to zdrowe M52B28, rozrząd na blokady ustawiony, dolot odgrodzony termicznie na wzór K&N, wydech ori z katami, kolektor ssący M50B25.


CYTAT(reza @ Tue, 01 Mar 2016 - 10:00) *
dokładnie czasem uda się z dobrym wydechem(barany, końcowy) i zdrowym motorem dojść pod 225km, na wałku z m54b30 można przekroczyć 230km

+1

CYTAT(bobr4 @ Tue, 01 Mar 2016 - 12:22) *
Eeee jak tylko taka roznica to nie problem.
A moze ktorys z kolegow ma listwe wtryskowa z m50b25 do sprzedania?
Bo jedni jezdza na ori b28 ale cos podobno nie idealnie pasuje.
A ma ktos jakis gotowy zestawik zeby podcisnienia podlaczyc? Bo nie chce spawac kol. B25.
Albo chociaz srednice rurek jakie bym potrzebowal zeby to poskladac.
Niestety zadne kawalki rurek mi sie nie walaja po garazu wiec nie mam z czego dobierac a kupowac na chybil trafil to niepotrzebne błądzenie

Ja mam listwę z M50B25 z regulatorem oraz wtryski seryjne M52B28 właśnie po to, by było jak fabryka. Na listwie z M52 wystarczy dorobić dwie malutkie blaszki płaskie z dwoma otworami, robota na 30min we własnym garażyku, serio.
Ja mam zrobione to z oryginalnym separatorem odmy oraz bez spawania - wszystko na trójnikach oraz silikonach, kiedyś maaad wrzucał fotki jak to zrobić.
Odezwij się na PW - pokieruję Cię jakie silikony kupić, jakie średnice, gdzie itd. Wyjdzie tanio, estetycznie i bezobsługowo.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 01 Mar 2016 - 14:45
Post #873


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Czyli jedyny sposób na moc w m50/52 to inne walki ? Próbował ktos jakieś modyfikowane walki czy tylko cat cams itp wchodzi w grę?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Tue, 01 Mar 2016 - 15:12
Post #874


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





ja miałem 227 koni na strokerze M50B28 ;]


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 01 Mar 2016 - 15:43
Post #875


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(lukey @ Tue, 01 Mar 2016 - 14:45) *
Czyli jedyny sposób na moc w m50/52 to inne walki ? Próbował ktos jakieś modyfikowane walki czy tylko cat cams itp wchodzi w grę?

Z amerykanki E36 M3, a jak nie to budzetowo rewar, jak profi to coś markowego jak sam napisałeś.

CYTAT(Grand_ @ Tue, 01 Mar 2016 - 15:12) *
ja miałem 227 koni na strokerze M50B28 ;]

M50B25NV ma ostrzejsze wałki od M52B28, poza tym chyba miałeś barany oraz wyższy CR od M52B28 seryjnego, stąd taka realna moc, mylę się? smile.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Tue, 01 Mar 2016 - 16:12
Post #876


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





m52b28 + wałek ssący M54B30, dolot, wydech, strojenie:


inne m52b28 + wałek ssący M54B30, dolot, wydech, strojenie:


m50b31 + wałek ssący M54B30 + wałek wydechowy ssący M50B25NV, dolot, wydech, strojenie:


Zdarzają się styrane b28, gdzie ciężko cokolwiek sensownego wystrugać. Tacy klienci mają najwięcej pretensji wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 01 Mar 2016 - 16:24
Post #877


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jak cos mam takie waleczki, zrobie kazde. wkladalem nie raz juz walki ssace do m50 i wykresy sa nieco lepiej górą (przewaznie w turbo) dostepne u mnie, z odpowniednia blokada i ustawieniem. est jeden szkopul tego wszystkiego co piszecie, ze nie zawsze te moce tak wychodza , kazdy pisze mniej wiecej tak:

kolektor z m50 - + 8KM
dolot ogrodzony z wkladka: 5KM
barany: 10KM

strojenie co by tymi zaplonami troche pocisnac i finalnie te 20-40KM dochodzi , ale wielu juz sie rozczarowalo a tak napiszmy sobie wprost, jakie sa roznice w czasie 100-200 po tych modach.
Odczuwalnym jest nM przy strokerze n./a bo z takowym mialem doczynienia, naprawde obrotomierz leci jak szalony , pali smialo z dolu i górą fajnie jedzie , co sie naprawde czuje .
Dla przykładu , wystrojony stroker na det3 , zaplonami bawilismy sie naprawde dlugo . prawie 3,2L (m54 wal tloki m44 itd) i 230KM . ale mody typu program i te duperele to sa naprawde slabo odczuwalne, ja bym do tego podchodzil na bardzo chłodno.

Mis- sprawdzales roznice w zaplonie i mapie paliwa w gotowych kosciach (wsadach) sprzedawanych kilka lat temu na allegro , wczesniej na ebayu ? mialem pare tych wsadów kiedys jak jeszcze nie posmakowalem boosta wink.gif

moja rada jest taka, wałek wkladac konkretny jak ktos chce miec cos z tej góry i zeby to jechalo lepiej i wtedy poczujecie na plecach mody.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 01 Mar 2016 - 16:51
Post #878


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





G-Rad:
W tych setupach barany zawierają się w modzie "wydech"?

k64:
Nie testowałem żadnych gotowców, gardzę nimi, jak ktoś kiedyś przywiezie to mogę sprawdzić ile daje takie coś, a potem pokazać ile indywidualnym remapem przebiję to.
W swoich softach testowałem różne zapłony w różnych setupach M52 oraz AFR przy WOT. Obecnie mam jakiś pogląd przy jakim AFR i zapłonie generują najlepsze kreski takie wolnossaki M52, itd.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 01 Mar 2016 - 17:30
Post #879


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





A wie ktos moze jaki Max lift wałka można zastosować bez powiększania wcięć na tłokach ?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Tue, 01 Mar 2016 - 18:13
Post #880


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Numer 2 bez baranów.

Jako ciekawostkę dodam wykres ori Alpiny B10 3.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 01:57