![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#861
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jedź na strojenie tym wynalazkiem, dojdzie jeszcze trochę pewnie, szczególnie niuta.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#862
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
auto jest na wiązce i osprzęcie bosch nv, wiadomo ze po strojeniu będzie jeszcze lepiej ale dopiero za jakiś czas jak wpadną ostatnie mody, będzie strojne na det3 bez przepływki na map. to auto znajomego u mnie by już dawno było by wystrojone
![]() |
|
|
![]()
Post
#863
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Reza- jaki jest orientacyjny koszt takiego strokera?
W tej chwili mam m52b28. Kolektor b25 lezy i czeka na zalozenie. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#864
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
wał z m54b30 od 600-1200zł
przeróbka tłoków m52b28 w szlifierni 400-500zł korby zostają z m52b28 wiadomo trzeba rozebrać motor,trzeba dać głowice do remontu(dotarcie zaworów,planowanie,nowe gumki),nowa uszczelka pod głowice, najlepiej dać nowe pierscienie(m52b28), panewki korbowodowe, główne trochę się tego nazbiera... pewnie kolejne 1500zł. wiadomo ze można taniej bez wymiany panewek, pierścieni , ale nie wiadomo co wtedy wyjdzie... na tym setupie z tłokami m52b28 motor jest mocno dopreżony... |
|
|
![]()
Post
#865
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Reza- jaki jest orientacyjny koszt takiego strokera? W tej chwili mam m52b28. Kolektor b25 lezy i czeka na zalozenie. Po strojeniu będziesz miał tyle, ile ja w podpisie, a nadal wyjdzie to czapkę gruszek finansowo względem strokera, o komplikacjach nie mówię. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#866
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Po strojeniu będziesz miał tyle, ile ja w podpisie, a nadal wyjdzie to czapkę gruszek finansowo względem strokera, o komplikacjach nie mówię. No właśnie ,jak to jest z tą mocą w b28 bo ja nigdy nie wierzyłem w te wykresy po 240KM z b28 tylko po kolektorze m50,tylko głośno nie mówiłem aby wojny nie rozpętać.Wolałem przemilczeć temat a czasy tych mocnych aut i filmy z przyspieszeń tylko potwierdzały moje przekonanie że seria po kolektorze to "realne" okolice 210KM + strojenie 220+KM.Reszta to "super hamownie" i fantazja tunerów.Mam rację? |
|
|
![]()
Post
#867
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
No właśnie ,jak to jest z tą mocą w b28 bo ja nigdy nie wierzyłem w te wykresy po 240KM z b28 tylko po kolektorze m50,tylko głośno nie mówiłem aby wojny nie rozpętać.Wolałem przemilczeć temat a czasy tych mocnych aut i filmy z przyspieszeń tylko potwierdzały moje przekonanie że seria po kolektorze to "realne" okolice 210KM + strojenie 220+KM.Reszta to "super hamownie" i fantazja tunerów.Mam rację? Masz. Z samym kolektorem ssącym z M50B25 to M52B28 wychodzą u mnie na 205-215KM bez strojenia, zależy od numeru sterownika (inne mapy paliwa seryjnie). Po strojeniu 215-220KM (nie przyjmuję niesprawnych aut na remap, sondy, odczyty czujników, szczelność dolotu, przepływka, rozrząd, vanos musi być cacy). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#868
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
dokładnie czasem uda się z dobrym wydechem(barany, końcowy) i zdrowym motorem dojść pod 225km, na wałku z m54b30 można przekroczyć 230km
|
|
|
![]()
Post
#869
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Macie moze jakies wykresy seri b28 i po kolektorze b25 + ewentualne strojenie?
Jedni mowia ze dol bardzo sie pogarsza a inni ze nieznacznie dol spada. Tylko nie wiem co to znaczy "bardzo" i "nieznacznie" bo to pojecia wzgledne. Mi dol pasuje w b28 ale gora jest za slaba. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#870
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
To nie tak, że auto przestaje jechać dołem - gdyby nie bezpośrednie porównanie to trudno byłoby to zauważyć, jednak jest łatwo zauważalne - przy szybkiej jeździe i tak nie ma to żadnego znaczenie bo wtedy jeździmy > 4000RPM.
Najbardziej to widać przy np wyprzedzaniu od 2000RPM - gdzie serią jakoś byś pomalutku wyprzedził to po kolektorze ręka sama sięga do redukcji ![]() -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#871
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Eeee jak tylko taka roznica to nie problem.
A moze ktorys z kolegow ma listwe wtryskowa z m50b25 do sprzedania? Bo jedni jezdza na ori b28 ale cos podobno nie idealnie pasuje. A ma ktos jakis gotowy zestawik zeby podcisnienia podlaczyc? Bo nie chce spawac kol. B25. Albo chociaz srednice rurek jakie bym potrzebowal zeby to poskladac. Niestety zadne kawalki rurek mi sie nie walaja po garazu wiec nie mam z czego dobierac a kupowac na chybil trafil to niepotrzebne błądzenie -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#872
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Macie moze jakies wykresy seri b28 i po kolektorze b25 + ewentualne strojenie? Po raz enty wrzucam swój wykres z podpisu, wykres przed i po strojeniu na PB98, setup to zdrowe M52B28, rozrząd na blokady ustawiony, dolot odgrodzony termicznie na wzór K&N, wydech ori z katami, kolektor ssący M50B25. ![]() dokładnie czasem uda się z dobrym wydechem(barany, końcowy) i zdrowym motorem dojść pod 225km, na wałku z m54b30 można przekroczyć 230km +1 Eeee jak tylko taka roznica to nie problem. A moze ktorys z kolegow ma listwe wtryskowa z m50b25 do sprzedania? Bo jedni jezdza na ori b28 ale cos podobno nie idealnie pasuje. A ma ktos jakis gotowy zestawik zeby podcisnienia podlaczyc? Bo nie chce spawac kol. B25. Albo chociaz srednice rurek jakie bym potrzebowal zeby to poskladac. Niestety zadne kawalki rurek mi sie nie walaja po garazu wiec nie mam z czego dobierac a kupowac na chybil trafil to niepotrzebne błądzenie Ja mam listwę z M50B25 z regulatorem oraz wtryski seryjne M52B28 właśnie po to, by było jak fabryka. Na listwie z M52 wystarczy dorobić dwie malutkie blaszki płaskie z dwoma otworami, robota na 30min we własnym garażyku, serio. Ja mam zrobione to z oryginalnym separatorem odmy oraz bez spawania - wszystko na trójnikach oraz silikonach, kiedyś maaad wrzucał fotki jak to zrobić. Odezwij się na PW - pokieruję Cię jakie silikony kupić, jakie średnice, gdzie itd. Wyjdzie tanio, estetycznie i bezobsługowo. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#873
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Czyli jedyny sposób na moc w m50/52 to inne walki ? Próbował ktos jakieś modyfikowane walki czy tylko cat cams itp wchodzi w grę?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#874
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ja miałem 227 koni na strokerze M50B28 ;]
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#875
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czyli jedyny sposób na moc w m50/52 to inne walki ? Próbował ktos jakieś modyfikowane walki czy tylko cat cams itp wchodzi w grę? Z amerykanki E36 M3, a jak nie to budzetowo rewar, jak profi to coś markowego jak sam napisałeś. ja miałem 227 koni na strokerze M50B28 ;] M50B25NV ma ostrzejsze wałki od M52B28, poza tym chyba miałeś barany oraz wyższy CR od M52B28 seryjnego, stąd taka realna moc, mylę się? ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#876
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
m52b28 + wałek ssący M54B30, dolot, wydech, strojenie:
![]() inne m52b28 + wałek ssący M54B30, dolot, wydech, strojenie: ![]() m50b31 + wałek ssący M54B30 + wałek wydechowy ssący M50B25NV, dolot, wydech, strojenie: ![]() Zdarzają się styrane b28, gdzie ciężko cokolwiek sensownego wystrugać. Tacy klienci mają najwięcej pretensji ![]() |
|
|
![]()
Post
#877
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jak cos mam takie waleczki, zrobie kazde. wkladalem nie raz juz walki ssace do m50 i wykresy sa nieco lepiej górą (przewaznie w turbo) dostepne u mnie, z odpowniednia blokada i ustawieniem. est jeden szkopul tego wszystkiego co piszecie, ze nie zawsze te moce tak wychodza , kazdy pisze mniej wiecej tak:
kolektor z m50 - + 8KM dolot ogrodzony z wkladka: 5KM barany: 10KM strojenie co by tymi zaplonami troche pocisnac i finalnie te 20-40KM dochodzi , ale wielu juz sie rozczarowalo a tak napiszmy sobie wprost, jakie sa roznice w czasie 100-200 po tych modach. Odczuwalnym jest nM przy strokerze n./a bo z takowym mialem doczynienia, naprawde obrotomierz leci jak szalony , pali smialo z dolu i górą fajnie jedzie , co sie naprawde czuje . Dla przykładu , wystrojony stroker na det3 , zaplonami bawilismy sie naprawde dlugo . prawie 3,2L (m54 wal tloki m44 itd) i 230KM . ale mody typu program i te duperele to sa naprawde slabo odczuwalne, ja bym do tego podchodzil na bardzo chłodno. Mis- sprawdzales roznice w zaplonie i mapie paliwa w gotowych kosciach (wsadach) sprzedawanych kilka lat temu na allegro , wczesniej na ebayu ? mialem pare tych wsadów kiedys jak jeszcze nie posmakowalem boosta ![]() moja rada jest taka, wałek wkladac konkretny jak ktos chce miec cos z tej góry i zeby to jechalo lepiej i wtedy poczujecie na plecach mody. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#878
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
G-Rad:
W tych setupach barany zawierają się w modzie "wydech"? k64: Nie testowałem żadnych gotowców, gardzę nimi, jak ktoś kiedyś przywiezie to mogę sprawdzić ile daje takie coś, a potem pokazać ile indywidualnym remapem przebiję to. W swoich softach testowałem różne zapłony w różnych setupach M52 oraz AFR przy WOT. Obecnie mam jakiś pogląd przy jakim AFR i zapłonie generują najlepsze kreski takie wolnossaki M52, itd. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#879
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
A wie ktos moze jaki Max lift wałka można zastosować bez powiększania wcięć na tłokach ?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#880
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Numer 2 bez baranów.
Jako ciekawostkę dodam wykres ori Alpiny B10 3.3 ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 01:57 |