Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
jankes8105
post Wed, 15 May 2013 - 00:12
Post #421


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





Coś cisza w tematach strokera,nikt nić nie pisze... Wykręcił już ktoś coś ciekawego z wałkiem ssącym M50 na wydechu? Aquirre masz jakiś zadawalający cię wynik z krecenia wałkami? Pozdro dla wszystkich co kombinują wink.gif wink.gif


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 15 May 2013 - 00:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Wed, 15 May 2013 - 06:01
Post #422


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





juz jakiś czas jest u mnie. ale laduje 2bary:-P hamownia sobota. zobaczymy jak nm przy 8000rpm beda


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes8105
post Wed, 15 May 2013 - 12:51
Post #423


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





A to wiadomo że u ciebie to inna sprawa ale chyba poprawił sie flow. ale na tych obrotach to chyba tylko kosmiczne moce mogłyby pomóc wink.gif Pochawl sie wykresem bo już od dawna nie wiadomo ile tam kręcisz


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 15 May 2013 - 12:59
Post #424


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Wałkiem sąd tym na wydechu to tylko i wyłącznie poprawia się moc w górnych partiach chodzi o to żeby ją podtrzymać a nie że leci jak standardzie na łeb przyp przejściu tysiącach


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes8105
post Thu, 16 May 2013 - 00:01
Post #425


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





więc jaki masz na to pomysł bo zarówno wolnossaki jak i doładowane lecą na łeb z mocą a zwłaszcza z momentem po przekroczeniu pewnych obrotów. flow głowicy M50 M52 tez nie jest zbyt wydajne więc takie wałki też dużo nie pomogą. rozważałeś zastosowanie wałków z dłuższymi czasami i otwarciem np:S52 US


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 16 May 2013 - 05:20
Post #426


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jak glowica m50 nie jest wydajna? na ser. glowicy robia przy 2,5 bata 950km! dla przykładu znam takich co w vr6 głowie ladowali 2.0 i 2,5 i moc roznila się 50km a reszta była spełniona tj turbo, dół, wtryski. jeszcze raz dodam glowa m50 jest przygotowana na duże moce. w sobotę pokaże to wkońcu. poprostu brakuje w pl kohones , kasy i przygotowania pod męskie boosty. walki ma slabe:-P przy kupieniu naprawdee ostrych i pojemności robic można prawie moce m3.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Thu, 16 May 2013 - 09:27
Post #427


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Robiłem kiedyś obliczenia i głowica M52 ma flow wystarczający do 320-330KM w N/A.Czyli można teoretycznie zrobić M3 3,2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 16 May 2013 - 10:03
Post #428


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





skoro głowica jest do prawie 1000km to tyle samo w n/a starcza. oczywiście silnik nie pociągnie tyle sobie tlenu. musimy mu go wcisnąć. miejsca w głowicy m50 jest dużo. ja bym ja porównal do rownie dobrego 24v silnika r32. walki, dolot, odpowiednie kolektory...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes8105
post Sat, 18 May 2013 - 12:45
Post #429


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





I jak rolki kamil,wyszło tak jak chciałes,dawaj ten wykres bo wszyscy ciekawi...


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 18 May 2013 - 17:33
Post #430


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





czy zna ktoś długoś kolektora dolotowego z M50 ?,
Chcialbym sobie przeliczyc wszystko dla walka dolotowego na miejscu wylotowego, jakie zmiany itd


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 18 May 2013 - 17:49
Post #431


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Jaki dokładnie wymiar Cię interesuje? (od portu głowicy do....?) Mam akurat na wierzchu, więc mogę Ci zmierzyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 18 May 2013 - 18:04
Post #432


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





jesli masz glowice to jeszcze od zaworu do konca glowicy a pozniej od kolektora do puszki zbiorczej


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sun, 19 May 2013 - 16:59
Post #433


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Niestety, głowicy nie mam, długość kanału w kolektorze (mierzona od początku kanału do plenum kolektora) wynosi ok. 30-31 cm wzdłuż ścianki zewnętrznej (tej, która jest od góry kolektora) i ok. 26 cm wzdłuż ścianki, nazwijmy to, spodniej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 24 May 2013 - 22:52
Post #434


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





M50B28 moje,
wynik po 11 przejazdach na hamowni, troszke zgrzany silnik. Hamownia ECU-PERFORMANCE, uchodzi za "zaniżającą" moc.
W każdym razie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394...e=1&theater

226koni.
272nm.

W wolnej chwili opiszę cały projekt-stroker i mody; strojenie na fabrycznym ECU wykonane przez G-Rad


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Sat, 25 May 2013 - 08:54
Post #435


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Wykres mojego znajomego.Lekko zmodyfikowane m52b28.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/103122479/Dyno325i.JPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sat, 25 May 2013 - 13:09
Post #436


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(Grand_ @ Fri, 24 May 2013 - 22:52) *
M50B28 moje,
wynik po 11 przejazdach na hamowni, troszke zgrzany silnik. Hamownia ECU-PERFORMANCE, uchodzi za "zaniżającą" moc.
W każdym razie

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394...e=1&theater

226koni.
272nm.

W wolnej chwili opiszę cały projekt-stroker i mody; strojenie na fabrycznym ECU wykonane przez G-Rad

jeśli mógłbym to napisz na PW pi x oko kwoty części smile.gif


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 25 May 2013 - 14:41
Post #437


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Nie na pw, nie na pw smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 25 May 2013 - 15:07
Post #438


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Aguirre @ Sat, 25 May 2013 - 08:54) *
Wykres mojego znajomego.Lekko zmodyfikowane m52b28.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/103122479/Dyno325i.JPG


to jak on to tymi lekkimi modami dodał 53 konie do serii biggrin.gif ?
wykres coś bardzo optymistyczny, lepsze wartości niż chłopy osiągają po strokerach na 3.0


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aguirre
post Sat, 25 May 2013 - 20:29
Post #439


Super User
Dołączył: Fri, 15 January 2010
Skąd: Łowicz





Jest kolektor m50 razem z przepustnicą i cały wydech z M3.Dolot zimnego powietrza.Czyli raczej niewielkie zmiany.Pozatym wszystko seryjne.Wspólnie kombinowaliśmy nad programem do sterownika.
Wykres jest wiarygodny.Nie miałem okazji jechać autem bo koleś jest z zagranicy i to całkiem daleko biggrin.gif ale widziałem filmiki jak to auto jeździ i naprawdę robi konkretną robotę.
Też nie chciałem wierzyć co do wyniku ale to fakt.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 25 May 2013 - 23:09
Post #440


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





a mówili mędrcy forumowi mnie kilkakrotnie że " wydech z M3 nic nie zmieni " że z " z górna bata nie urkęcisz " że to nie emka i że żeliwo z M50 jest najlepsze na wydechu, a tu taki zonk...
mi mówili, że się pogorszy od baranów z m3 na wydechu, to tamtemu by mówili, że mu zgaśnie i nie odpali jak założy wydech z M3 biggrin.gif:D i nie będzie NM ani PS ani uśmiechu na twarzy.

Chętnie się pościgam w krk z jakimiś M52B28 modzonymi czy fabrycznymi, zobaczyłbym jak się ma stroker vs fabryka.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:46