![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#421
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
Coś cisza w tematach strokera,nikt nić nie pisze... Wykręcił już ktoś coś ciekawego z wałkiem ssącym M50 na wydechu? Aquirre masz jakiś zadawalający cię wynik z krecenia wałkami? Pozdro dla wszystkich co kombinują
![]() ![]() -------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
juz jakiś czas jest u mnie. ale laduje 2bary:-P hamownia sobota. zobaczymy jak nm przy 8000rpm beda
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#423
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
A to wiadomo że u ciebie to inna sprawa ale chyba poprawił sie flow. ale na tych obrotach to chyba tylko kosmiczne moce mogłyby pomóc
![]() -------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#424
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Wałkiem sąd tym na wydechu to tylko i wyłącznie poprawia się moc w górnych partiach chodzi o to żeby ją podtrzymać a nie że leci jak standardzie na łeb przyp przejściu tysiącach
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#425
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
więc jaki masz na to pomysł bo zarówno wolnossaki jak i doładowane lecą na łeb z mocą a zwłaszcza z momentem po przekroczeniu pewnych obrotów. flow głowicy M50 M52 tez nie jest zbyt wydajne więc takie wałki też dużo nie pomogą. rozważałeś zastosowanie wałków z dłuższymi czasami i otwarciem np:S52 US
-------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#426
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jak glowica m50 nie jest wydajna? na ser. glowicy robia przy 2,5 bata 950km! dla przykładu znam takich co w vr6 głowie ladowali 2.0 i 2,5 i moc roznila się 50km a reszta była spełniona tj turbo, dół, wtryski. jeszcze raz dodam glowa m50 jest przygotowana na duże moce. w sobotę pokaże to wkońcu. poprostu brakuje w pl kohones , kasy i przygotowania pod męskie boosty. walki ma slabe:-P przy kupieniu naprawdee ostrych i pojemności robic można prawie moce m3.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#427
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Robiłem kiedyś obliczenia i głowica M52 ma flow wystarczający do 320-330KM w N/A.Czyli można teoretycznie zrobić M3 3,2
|
|
|
![]()
Post
#428
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
skoro głowica jest do prawie 1000km to tyle samo w n/a starcza. oczywiście silnik nie pociągnie tyle sobie tlenu. musimy mu go wcisnąć. miejsca w głowicy m50 jest dużo. ja bym ja porównal do rownie dobrego 24v silnika r32. walki, dolot, odpowiednie kolektory...
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#429
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
I jak rolki kamil,wyszło tak jak chciałes,dawaj ten wykres bo wszyscy ciekawi...
-------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#430
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
czy zna ktoś długoś kolektora dolotowego z M50 ?,
Chcialbym sobie przeliczyc wszystko dla walka dolotowego na miejscu wylotowego, jakie zmiany itd -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#431
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Jaki dokładnie wymiar Cię interesuje? (od portu głowicy do....?) Mam akurat na wierzchu, więc mogę Ci zmierzyć.
|
|
|
![]()
Post
#432
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
jesli masz glowice to jeszcze od zaworu do konca glowicy a pozniej od kolektora do puszki zbiorczej
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#433
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Niestety, głowicy nie mam, długość kanału w kolektorze (mierzona od początku kanału do plenum kolektora) wynosi ok. 30-31 cm wzdłuż ścianki zewnętrznej (tej, która jest od góry kolektora) i ok. 26 cm wzdłuż ścianki, nazwijmy to, spodniej.
|
|
|
![]()
Post
#434
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
M50B28 moje,
wynik po 11 przejazdach na hamowni, troszke zgrzany silnik. Hamownia ECU-PERFORMANCE, uchodzi za "zaniżającą" moc. W każdym razie https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394...e=1&theater 226koni. 272nm. W wolnej chwili opiszę cały projekt-stroker i mody; strojenie na fabrycznym ECU wykonane przez G-Rad -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#435
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Wykres mojego znajomego.Lekko zmodyfikowane m52b28.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/103122479/Dyno325i.JPG |
|
|
![]()
Post
#436
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
M50B28 moje, wynik po 11 przejazdach na hamowni, troszke zgrzany silnik. Hamownia ECU-PERFORMANCE, uchodzi za "zaniżającą" moc. W każdym razie https://www.facebook.com/photo.php?fbid=394...e=1&theater 226koni. 272nm. W wolnej chwili opiszę cały projekt-stroker i mody; strojenie na fabrycznym ECU wykonane przez G-Rad jeśli mógłbym to napisz na PW pi x oko kwoty części ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#437
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Nie na pw, nie na pw
![]() |
|
|
![]()
Post
#438
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Wykres mojego znajomego.Lekko zmodyfikowane m52b28. https://dl.dropboxusercontent.com/u/103122479/Dyno325i.JPG to jak on to tymi lekkimi modami dodał 53 konie do serii ![]() wykres coś bardzo optymistyczny, lepsze wartości niż chłopy osiągają po strokerach na 3.0 -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#439
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Jest kolektor m50 razem z przepustnicą i cały wydech z M3.Dolot zimnego powietrza.Czyli raczej niewielkie zmiany.Pozatym wszystko seryjne.Wspólnie kombinowaliśmy nad programem do sterownika.
Wykres jest wiarygodny.Nie miałem okazji jechać autem bo koleś jest z zagranicy i to całkiem daleko ![]() Też nie chciałem wierzyć co do wyniku ale to fakt. |
|
|
![]()
Post
#440
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
a mówili mędrcy forumowi mnie kilkakrotnie że " wydech z M3 nic nie zmieni " że z " z górna bata nie urkęcisz " że to nie emka i że żeliwo z M50 jest najlepsze na wydechu, a tu taki zonk...
mi mówili, że się pogorszy od baranów z m3 na wydechu, to tamtemu by mówili, że mu zgaśnie i nie odpali jak założy wydech z M3 ![]() Chętnie się pościgam w krk z jakimiś M52B28 modzonymi czy fabrycznymi, zobaczyłbym jak się ma stroker vs fabryka. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:46 |