Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
Master86
post Mon, 18 Mar 2013 - 20:15
Post #401


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin






S50 cam specs - Intake/exhaust
Duration 252 / 240
Lift 10.2 / 9.7

S52 cam specs - Intake/Exhaust
" " 252 / 244
" " 10.2 / 10.2

schrick
264/11.2 s
256/10.6 w

&

schrick
252 /10.2 s
244/ 9.5 w
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Mar 2013 - 20:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jankes8105
post Mon, 18 Mar 2013 - 20:45
Post #402


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





dzięki Master za S52. pozdro


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 18 Mar 2013 - 20:48
Post #403


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(jankes8105 @ Mon, 18 Mar 2013 - 20:04) *
Wał od 3.0d ma mniejsze wykorbirnie bo 88,9


Wczesne 3.0(a właściwie 2.9, bo miały 2926ccm) miały taki skok, potem było już 90mm...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes8105
post Tue, 19 Mar 2013 - 20:24
Post #404


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





CYTAT(Dziku @ Mon, 18 Mar 2013 - 20:48) *
Wczesne 3.0(a właściwie 2.9, bo miały 2926ccm) miały taki skok, potem było już 90mm...


Wczesne produkcje czy póznijesze 3.0D... Interes taki z tego wału że trzeba ztoczyć przedni czop i dorobić tuleje bo jest inne mocowanie koła pasowego, więc nie wiem czy się opłaca


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Tue, 19 Mar 2013 - 20:56
Post #405


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





"No replacmen for displacment" ,a wale z 90mm skoku i tłokach 86mm zyskujesz 3136ccm, więc może i warto, każdemu co woli...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 20 Mar 2013 - 17:06
Post #406


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





mam taki na stole, m57 z e38 , wkladalem do m50 bloku, nie bedzie latwo ! i olalem sprawe. z Przodu calkiem inaczej rozwiazane napedy rozrzadu, inne odsadzenia. Dodatkowo przy takim skosku bedzie walic o blok korba ciut ...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:37
Post #407


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(k64 @ Wed, 20 Mar 2013 - 17:06) *
Dodatkowo przy takim skosku bedzie walic o blok korba ciut ...


Sprawdzałeś? Zależy mi na potwierdzeniu tego info...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:40
Post #408


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność.
Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos?
Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:44
Post #409


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Pan. B @ Wed, 20 Mar 2013 - 18:40) *
Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność.
Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos?
Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice.

a wiesz ile miejsca zostaje przy tlokach 86 miedzy cylindrami? pozniej rozwiazanie jest tylko jedno, u mnie je znajdziesz przy stage 3 smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:50
Post #410


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Ale przy standardowych tłokach z M52B28 będzie tyle samo co w M52B28 czy w błędzie jestem?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:52
Post #411


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





no tak jak zostaniesz przy 84 to ok wink.gif przy wiecej to tylko oringowanie choc nie jestem zwolennikiem tego lub poprostu piramidki smile.gif

Dziku tak, sprawdzalem. Ale to zalezy od korby, zawsze mozna ciut szlifnac i wywazyc.


ale jest limit pewien, sama mega pojemnosc to nic, tym wieksza tym gorzej bedzie sie krecic górą . Dla mnie te 3.0 to max i dobre walki inaczej nie ma to sensu.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Wed, 20 Mar 2013 - 18:58
Post #412


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Słowo klucz to R/S RATIO i maks prędkość tłoka:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes8105
post Wed, 20 Mar 2013 - 20:19
Post #413


Rookie
Dołączył: Sun, 03 March 2013





CYTAT(Pan. B @ Wed, 20 Mar 2013 - 18:40) *
Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność.
Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos?
Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice.


Wał z M54 nie jest bardziej bezproblemowy tylko pasuje idealnie do wszystkich bloków(nie sprawdzałem B20) z korbami M52 mieści sie na styk ale ja u siebie troszke podszlifowałem miejsca na korbe. A jak już chcesz rozwiercać B20 to mam B25. oddam za pare groszy bo i tak pójdzie na złom.


--------------------
E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bio
post Sat, 23 Mar 2013 - 14:28
Post #414


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2008
Skąd: Bratislava





CYTAT(E30 owner @ Mon, 18 Mar 2013 - 16:42) *
Wał, tłoki i korby z m54b30, wszystko pasuje p&p, stopień sprężania wzrasta do 10,2 : 1, z wałkami z us m3 mamy klona us m3. http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...;!!-DIY <- tutaj wszystkie info, gość jeszcze coś w kompie namieszał ciekawego smile.gif

czyli jeśli dobrze rozumiem:
tłoki, korby, wał, wałek ssący - z m54b30
na wydech dać wałek ssący m50b25

pi razy oko ile to może mocy dać? Zbliży się do 280 jak się zakręci wyżej?


--------------------
Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind
Insta: @tqmmpl
Twitter: @tqmmpl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Sat, 23 Mar 2013 - 15:47
Post #415


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Gość pisze że na wałkach z m3 us zrobił 240KM, poczytaj tam wszystko jest opisane smile.gif


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Er-a-de-ek
post Sun, 14 Apr 2013 - 15:34
Post #416


Super User
Dołączył: Fri, 19 June 2009





Próbował ktoś taką kombinację blok m50nv, wał m52, korby m50nv a na górze dać tłoki z m42?
Odpadałby problem z kanapką do turbo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 28 Apr 2013 - 12:21
Post #417


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





GRAND"a M50B28 BEZ STROJENIA <- wykres z ProjectXs

218 KM i 282 NM.

Mój M50B28 - bez strojenia na osprzęcie z 2.5.
i troszkę modyfikacji których mówiliście, że niema sensu robić.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kywak
post Sun, 28 Apr 2013 - 13:34
Post #418


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2011





Grand_, ładnie się zapowiada smile.gif . Czym będziecie stroić ECU Master, czy ori sterownik?? Możesz proszę dokładnie napisać jakie mody zostały zrobione smile.gif . Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sun, 28 Apr 2013 - 17:19
Post #419


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Bardzo fajny wynik, tym bardziej że jeszcze nie wystrojony.


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackolus
post Fri, 03 May 2013 - 00:16
Post #420


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 November 2010
Skąd: Mazowsze / Małopolska





pozostańmy przy temacie Krakowskich strokerów, zmieńmy tylko bazę smile.gif

Czy spotkał się ktoś ze strokerem M60 a konkretniej czy wał z diesla M67D40 siada na podpory czy rzeźba okrutna ? Wykorbienie ma tylko 1mm mniejsze niż S62 a ceny są śmieszne.
Jeśli tak to jakie do tego korby ? Diesel odprężony jest chyba na tłokach więc z dopasowaniem seryjnych może być problem...

A idąc o krok dalej na bazie inspiracji Audi w Szwecji:
Czy jest szansa zapiąć głowice z M60/M62 na blok z M67 ?


--------------------
Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:46