![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 December 2010 Skąd: Imielin ![]() |
S50 cam specs - Intake/exhaust Duration 252 / 240 Lift 10.2 / 9.7 S52 cam specs - Intake/Exhaust " " 252 / 244 " " 10.2 / 10.2 schrick 264/11.2 s 256/10.6 w & schrick 252 /10.2 s 244/ 9.5 w |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
dzięki Master za S52. pozdro
-------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#404
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
Wczesne 3.0(a właściwie 2.9, bo miały 2926ccm) miały taki skok, potem było już 90mm... Wczesne produkcje czy póznijesze 3.0D... Interes taki z tego wału że trzeba ztoczyć przedni czop i dorobić tuleje bo jest inne mocowanie koła pasowego, więc nie wiem czy się opłaca -------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
"No replacmen for displacment" ,a wale z 90mm skoku i tłokach 86mm zyskujesz 3136ccm, więc może i warto, każdemu co woli...
|
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
mam taki na stole, m57 z e38 , wkladalem do m50 bloku, nie bedzie latwo ! i olalem sprawe. z Przodu calkiem inaczej rozwiazane napedy rozrzadu, inne odsadzenia. Dodatkowo przy takim skosku bedzie walic o blok korba ciut ...
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność.
Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos? Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność. Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos? Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice. a wiesz ile miejsca zostaje przy tlokach 86 miedzy cylindrami? pozniej rozwiazanie jest tylko jedno, u mnie je znajdziesz przy stage 3 ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Ale przy standardowych tłokach z M52B28 będzie tyle samo co w M52B28 czy w błędzie jestem?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
no tak jak zostaniesz przy 84 to ok
![]() ![]() Dziku tak, sprawdzalem. Ale to zalezy od korby, zawsze mozna ciut szlifnac i wywazyc. ale jest limit pewien, sama mega pojemnosc to nic, tym wieksza tym gorzej bedzie sie krecic górą . Dla mnie te 3.0 to max i dobre walki inaczej nie ma to sensu. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Słowo klucz to R/S RATIO i maks prędkość tłoka:)
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 March 2013 ![]() |
Czyli bardziej bez problemowy będzie wał z M54B30 plus tłoki na 86mm jeśli ktoś chce iść w dużą pojemność. Pytanie za 100 punktów czy blok M50B20 Vanos rożni się czymś jeszcze prócz średnicy cylindra od M50B25 Vanos? Bloki M50 Vanosowe też były żeliwne? Jeśli tak to można śmiało rozwiercić blok B20 i ładować wał, korby, tłoki z M52B28 i oczywiście głowice. Wał z M54 nie jest bardziej bezproblemowy tylko pasuje idealnie do wszystkich bloków(nie sprawdzałem B20) z korbami M52 mieści sie na styk ale ja u siebie troszke podszlifowałem miejsca na korbe. A jak już chcesz rozwiercać B20 to mam B25. oddam za pare groszy bo i tak pójdzie na złom. -------------------- E36 Stroker M52-3.0 244hp. 316nM
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Wał, tłoki i korby z m54b30, wszystko pasuje p&p, stopień sprężania wzrasta do 10,2 : 1, z wałkami z us m3 mamy klona us m3. http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...;!!-DIY <- tutaj wszystkie info, gość jeszcze coś w kompie namieszał ciekawego ![]() czyli jeśli dobrze rozumiem: tłoki, korby, wał, wałek ssący - z m54b30 na wydech dać wałek ssący m50b25 pi razy oko ile to może mocy dać? Zbliży się do 280 jak się zakręci wyżej? -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Gość pisze że na wałkach z m3 us zrobił 240KM, poczytaj tam wszystko jest opisane
![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Próbował ktoś taką kombinację blok m50nv, wał m52, korby m50nv a na górze dać tłoki z m42?
Odpadałby problem z kanapką do turbo. |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
GRAND"a M50B28 BEZ STROJENIA <- wykres z ProjectXs
218 KM i 282 NM. Mój M50B28 - bez strojenia na osprzęcie z 2.5. i troszkę modyfikacji których mówiliście, że niema sensu robić. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2011 ![]() |
Grand_, ładnie się zapowiada
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Bardzo fajny wynik, tym bardziej że jeszcze nie wystrojony.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska ![]() |
pozostańmy przy temacie Krakowskich strokerów, zmieńmy tylko bazę
![]() Czy spotkał się ktoś ze strokerem M60 a konkretniej czy wał z diesla M67D40 siada na podpory czy rzeźba okrutna ? Wykorbienie ma tylko 1mm mniejsze niż S62 a ceny są śmieszne. Jeśli tak to jakie do tego korby ? Diesel odprężony jest chyba na tłokach więc z dopasowaniem seryjnych może być problem... A idąc o krok dalej na bazie inspiracji Audi w Szwecji: Czy jest szansa zapiąć głowice z M60/M62 na blok z M67 ? -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:46 |