![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#341
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Ja założyłem do swojego "nowego" silnika zwykłe jednoelektrodowe Beru TT i jeździ dobrze.
Też mam podtlenek LPG.Sztuka kosztowała coś koło 12 zeta ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#342
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
OK, a niech mi ktoś powie, czy blok m50 przyjmie combo z wału 3.0d(90mm), korby 135 i odpwiedniej wysokości tłoka 86mm?
Bo że m52 nieprzyjmie z racji nikasilu to się domyślam, pytanie tylko czy w m50 jest wystarczająco dużo mięs na duży tłok i czy stopki korbowodów nie będą się obijać o blok... |
|
|
![]()
Post
#343
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
tak
stopki korbowodow lekko beda o blok walic, natomiast jest inny problem kolego, same zebatki np. przednie na rozrzad z przodu ![]() ![]() malo tego to bardzo duze wykorbienie - nie wiem czy ma to sens... dodatkowo problemem rowniez moga okazac sie przeciwwagi, nie sa jakos super duze ale czesto wkladaja waly z diesla i robia znimi pozadek ![]() wiem co ci chodzi po glowie ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#344
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
No rapeplacment for displacment... Wał wiadomo. pójdzie do odelżenia, pytanie czy resztę problemów da się obejść bez miliona dzięgów? Dużo skoku zrobi ładny moment, więc się nie martwię.
|
|
|
![]()
Post
#345
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 11 January 2013 ![]() |
Witam Wszystkich,jestem na tym forum nowy i czytając Wasze opisy przypomniałem sobie,że mam gdzieś w garażu idealny wał korbowy od M51 z 2.5 TDS. Autko moje to BMW e-34 520 M50/B20 nv i co mi potrzebne do prostego strokera z w/w wałem do mojego silnika??? Jakie korby i tłoki,wał wiem,że muszę na klina wyfrezować wejście,a głowica zostaje oryginał od 2.0 M50/B20.Co ewent jeszcze??? Silnik mam idealny stan,ale parę dodatkowych ,,koników,, i niutków by się tanio przydało. Auto mam w automacie tak,że dodatek rzędu 0.5 litra pojemności to wszystko i max 30-50 PS nie powinien skrzyni zaszkodzić. Z góry dziękuję za pomocne info i porady.
|
|
|
![]()
Post
#346
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A po co kombinować jak auto dobrze chodziło? Lepsze jest wrogiem dobrego ![]() Właśnie szału nima, wypadają zapłony na wolnych obrotach, słychać w wydechu że puka czasem w rułe ;] -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#347
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
tak zapytam z ciekawości, bo na razie siedzi u mnie m50b20 (sedan), ale plan jest na swapa i ew. stroker. Samochód jako DD + czasami ambitnie na nurba ma jechać... chcę zostawić jako wolnossaka i mieć jak najbardziej bezproblemową jednostkę (na tyle na ile sę da) docelowo setup dostanie podtlenek lpg (jak można upalać taniej, to zawsze dobra opcja)
m50b25 + coś z nim? w sumie pancerniak, pytanie co z nim zrobić, żeby było powyżej 200km m52b28 + stroker na 3.0? - pi x oko jak to mocowo wychodzi? Chłodzenie trzeba by poprawić, ze względu na amelinium... m52tub28 - nie orientowałem się w tym w ogóle - też jakiś stroker tam można wrzucić? mb54b30? - słyszałem, że wpierdziela na bieżąco olej, dlatego najmniej mnie cieszy ta opcja ostatnie 3 opcje chyba też lepiej wagowo wychodzą, stąd większe kuszenie na nie ![]() edit: literówki -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#348
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Panowie ma ktoś może dane dotyczące parametrów wałka ssącego z m54b30?
Chodzi mi o konkretne kąty początku otwarcia i zamknięcia zaworu.Wiem tylko tyle że jest to wałek 240 stopni i ma 9mm wznios. |
|
|
![]()
Post
#349
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
Bio - chłodzenie w e36 jest ok, proponuje tylko wywalić wisko i ogarnac elektryczny wentylator + chłodnice oleju.
mozesz jeszcze poszukac m3 usa, tam jest 3,0,nie s50 (z tego co pamiętam, był to jednak blok żeliwny) -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#350
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
a jeśli chodzi o te 4 opcje - którą najlepiej wybrać? nie zależy mi na największej mocy, raczej na ogólnym balansie (moc, waga, umiejscowienie tej wagi)
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#351
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
tak zapytam z ciekawości, bo na razie siedzi u mnie m50b20 (sedan), ale plan jest na swapa i ew. stroker. Samochód jako DD + czasami ambitnie na nurba ma jechać... chcę zostawić jako wolnossaka i mieć jak najbardziej bezproblemową jednostkę (na tyle na ile sę da) docelowo setup dostanie podtlenek lpg (jak można upalać taniej, to zawsze dobra opcja) m50b25 + coś z nim? w sumie pancerniak, pytanie co z nim zrobić, żeby było powyżej 200km m52b28 + stroker na 3.0? - pi x oko jak to mocowo wychodzi? Chłodzenie trzeba by poprawić, ze względu na amelinium... m52tub28 - nie orientowałem się w tym w ogóle - też jakiś stroker tam można wrzucić? mb54b30? - słyszałem, że wpierdziela na bieżąco olej, dlatego najmniej mnie cieszy ta opcja ostatnie 3 opcje chyba też lepiej wagowo wychodzą, stąd większe kuszenie na nie ![]() edit: literówki Co do opcji M54B30 i chlania oleju. Powiem tak, szukaj nie skatowanego motoru który jeździł w automacie, do tego lać dobrą oliwę a nie wodę i nie chla. W moim e46 ma na blacie 210tys km, ile realnie cholera wie, oleju od zmiany od zmiany znika 0,5-0,7l. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#352
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
M54b30 jak latają na wysokich obrotach to wszystkie wciągają olej.Taka konstrukcja i nic się nie poradzi.Tak już być musi
![]() |
|
|
![]()
Post
#353
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
apropo M50B30 - to taki właśnie motor jeździ w czarnej
http://www.youtube.com/watch?v=_R7fe084gSE osobiście po zobaczeniu filmiku myślałem że tam będzie conajmniej M62B44, albo jakiś ślimak czy inny kompresor, a tu zonk. taki " zwykły " silnik... więc tak i owszem M54B30 sie nadaje do latania bokami i zabaw ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#354
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 22 February 2009 ![]() |
Witam! Zamierzam się pobawić trochę z M44 i wałem od M47. Mam takie pytanie czy w tym silniku jest żeliwny blok. Bo w planach mam rozwiert cylindra na 86mm. A tak po za tym czy bezpieczne jest zmniejszenie tulei korbowodu ze średnicy 22mm na 21mm, Ktoś może u nas to przerabiał?
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#355
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Panowie,
dla pewnosci wrzucenie krob tłokow i walu z M52b28 do M50B25 NV to przejscie z pancernej korby na słabsza, tak ? Ile to się da wtedy zakrecic? oraz jakie tam wałki siedzą lub z czego dopasować najdłuższe bez przerabiania polowy silnika ;-) turbo/kompresor nie wchodzi w gre, only N/A -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#356
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ja właśnie składam takiego strokera, tylko kilka patentów jeszcze innych do tego;]
Dół cały, blok korby tłoki wał z M52B28, i do tego głowica z M50B25NV mojego. wałki NV ma najlepsze ( lepsze ma tylko M3 USA ) najwyższy wznios, możesz zapodać DWA SSĄCE ale wtedy problemy są z ustawieniem rozrządu. WAGI! ALu blok + korby + tłoki + wał + mocowanie tylnego uszczelniacza + pompa oleju + łańcuszek - 59 KG Żeliwny blok + korby + tłoki + wał + mocowanie tylnego uszczelniacza + pompa oleju + łańcuszek - 78,7 KG ~20KG różnicy między alu a żeliwem M52 a M50 -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#357
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Istieje jeszcze teoria że wałek ssący z m54 jest lepszy niż m50nv, tylo tzeba mu skrócić 5mm zębatki vanosa żeby wszedł...
|
|
|
![]()
Post
#358
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
Dzięki za odpowiedzi
Gdzies jeszcze spotkałem sie z twierdzeniem ze do wymiany równiez wtryski. Czy to konieczność (ze wzgl. na wydatek) czy mozna na seryjnych z M50 za pomocą jakiejś świni ustawić odpowiednie dawki ? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#359
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
stary wtryski z M52B28 ostatnio widziałem na allegro razem z listwą za 100 zł ( 6 sztuk ) - wydajność 210ccm. seria B25 ma 190ccm
wskazany jest zewnętrzny regulator, zawsze coś tam podratujesz ewenrualnie -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#360
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
stary wtryski z M52B28 ostatnio widziałem na allegro razem z listwą za 100 zł ( 6 sztuk ) - wydajność 210ccm. seria B25 ma 190ccm
wskazany jest zewnętrzny regulator, zawsze coś tam podratujesz ewenrualnie -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 13:19 |