Shoutbox 0 nowych PW 


58 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Stroker - czyli podwyższanie pojemności - BMW
GP RACER
post Sun, 30 Dec 2012 - 17:48
Post #321


Rookie
Dołączył: Sun, 30 December 2012
Skąd: Brzesko





CYTAT(Grand_ @ Thu, 09 Feb 2012 - 03:16) *
ja mam jeszcze ciekawiej już druga chłodnica mi wybuchła... znaczy zrobiła się z niej taka mała bombka na dole i zaczęła przepuszczać, na lączeniach, a silnik nigdy ale to nigdy nie miał na wskaźniku więcej niż pół temp.
ciekawe zjawisko.... ale to nie wisco -sprawne 100%
może poprostu hujowe chłodnice miałem czzy cuś, z ostatnią pękniętą ale tak że na postoju lał się strumyk z niej przejechałem 180km, tylko że było -22 to jak stawałem popatrzeć pod maske to chłodnica była lodowatawięc raczej wiele pływnu przez nią nie płynęło no i nie było ciśnienia.

Natomiast tez zauwazyłem że pod zmianie chłodnicy na szczelną i po odpowietrzeniu od nowa, samochód się znacznie szybciej nagrzewa do temperatury roboczejale jakto poprzeć teorią to niewiem...



czujnik temp jest kolo 2cyl a w m50 czy m52 zapowietrza się głowica na 5 i 6 sposoby są dwa wywindować przód auta na wysokosc 1m ja dzwigałem 1,30 wink.gif lub znaleść stromą gurkę przy odpowietrzaniu oraz płyn motocyklowy temp wrzenia 136c samochodowy 115c nie pisze na opakowaniach samochodowych płynów
motul organik motocool chyba minus cena 1L około 50zł lub uszczelka pod glowicą korek wlewu plynu zakamieniony
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Dec 2012 - 17:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Sun, 30 Dec 2012 - 22:32
Post #322


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Pan. B @ Sun, 30 Dec 2012 - 13:21) *
Odkopie temat. Jak wygląda temat głowic? Czym różnią się czapki od M50B25Vanos i NV, M52B28 i M52TUB28, M54B30. Obecność i ilość Vanos'ów jest oczywista;) Jak wyglądają przepływy tych głowic czy np. czapka z m52b28 siada na blok M50 NV i na odwrót? Czy wszystkie głowice z Vanos'em miały pojedyncze sprężyny zaworowe?





m50 / m52 - maja podobny flow.


m50 nv troche lepiej wychodzi przez podwojne sprezynki na zaworach. (to juz wiesz)

m54 ma jeszce lepsza glowice - a moze nie sama glowice a walki bo calosciowo w 3.0 m54 jest ponad 200 koni tak.

do bloku m50/m52 wchodza wszystkie glowicy zamiennie procz m54.

m54 glowica jest calkiem inna.




pozdrawiam k64

www.k64.pl

www.forum.k64.pl






--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 30 Dec 2012 - 23:21
Post #323


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





co do zapowietrzania, zmieniłem chłodnice 3ci raz i ostatnie 20-25 tys km bez najmniejszych problemów ;]
płyn dynagel.


ponoć NV lepiej wychodzi przez brak vanosa i ostrzejsze wałki też. jeśli to M50B25



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 31 Dec 2012 - 09:20
Post #324


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Dzięki za info k64. A czy jest możliwość i sens przekładać sprężyny zaworowe z głowicy NV do Vanosowej? czy na tych vanosowych można bezpiecznie kręcić wyżej?
Szykuje się na jakiegoś swapa tylko jeszcze nie mogę się zdecydować na co:) Myślałem żeby nabyć M52B28 i do tego blok z M50NV korby i kolektor ssący i stawiać to od razu na SA. Można by dmuchnąć z jakiegoś vortecha:)


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 31 Dec 2012 - 09:27
Post #325


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





A są gdzieś jakieś konkretne cyfry co do przepływu głowic?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszon
post Fri, 04 Jan 2013 - 17:01
Post #326


User
Dołączył: Sun, 17 June 2007
Skąd: Białystok





CYTAT(k64 @ Sun, 30 Dec 2012 - 22:32) *
m50 / m52 - maja podobny flow.


m50 nv troche lepiej wychodzi przez podwojne sprezynki na zaworach. (to juz wiesz)

m54 ma jeszce lepsza glowice - a moze nie sama glowice a walki bo calosciowo w 3.0 m54 jest ponad 200 koni tak.

do bloku m50/m52 wchodza wszystkie glowicy zamiennie procz m54.

m54 glowica jest calkiem inna.




pozdrawiam k64

www.k64.pl

www.forum.k64.pl



M52Tu tez nie pasuje smile.gif


--------------------
Ręce w smarze, jaja w błocie to mechanik przy robocie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 04 Jan 2013 - 20:48
Post #327


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Pan. B @ Mon, 31 Dec 2012 - 09:20) *
Dzięki za info k64. A czy jest możliwość i sens przekładać sprężyny zaworowe z głowicy NV do Vanosowej? czy na tych vanosowych można bezpiecznie kręcić wyżej?
Szykuje się na jakiegoś swapa tylko jeszcze nie mogę się zdecydować na co:) Myślałem żeby nabyć M52B28 i do tego blok z M50NV korby i kolektor ssący i stawiać to od razu na SA. Można by dmuchnąć z jakiegoś vortecha:)

zeby krecic wyzej to ssacy puszkowy a nie org m50/m52 oraz walki (ale z tym mozna sie pobawic troche - jest pole popisu wiem co i jak).




za bardzo o przekladaniu sprezyn nie wiem bo poprostu nie sprawdzalem (jeszcze) dry.gif




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Fri, 04 Jan 2013 - 21:02
Post #328


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Chyba pójdę przetarta ścieżka, czyli M50B25NV i stroker na 2.8l. Będzie przyszłościowo pod kompresor. A brak Vanosa to jedna rzecz mniej do psucia sięsmile.gif
Kolektor ssący z M50B25 do 7200 nie ogarnia?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Fri, 04 Jan 2013 - 23:22
Post #329


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Moj M50B25 vanos z powodzeniem kręci sie do 7500 obrotów na seryjnym kolektorze.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 05 Jan 2013 - 04:34
Post #330


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





A jak wygląda krzywa momentu i i mocy powyżej 7tys ? Nie lecą w dół?


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 05 Jan 2013 - 12:44
Post #331


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





pan.B ja mam M50B25 ( na sekwencji też ) które nie ma serii hamowane jakiś czas temu na chpie z allegro odcinka wyżej i zobacz wykres.

Oczywiście kręci się tam poza obrotomierz, ale to niema sensu... AFR jest ok ale silnk niema mocy już wyżej - napełnianie cylindra spada znacznie, flow głowicy brakuje chyba...
Generalnie więcej niż 6800 nie kręce nawet podczas wyścigów bo to niema sensu ;]




ja też składam stroka na B28 na alu bloku i mooooże kiedyś kompresor ( za sto lat )


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 05 Jan 2013 - 13:41
Post #332


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





flow glowic m50 i m52 jest potezny, problemem sa tylko walki wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Sat, 05 Jan 2013 - 13:52
Post #333


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Walki z S52 są niezła alternatywa...tylko gorzej z dostępnością ;/


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maaaad
post Sat, 05 Jan 2013 - 13:57
Post #334


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Myślę, że można zamówić u świątka wg parametrów z S52 wink.gif A jak ktoś narzeka na Świątka - dbilas też ma jakieś ostrzejsze, napawane wałki, za przystępną cenę (porównywalną z tą od Świątka).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 05 Jan 2013 - 14:52
Post #335


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wlozcie wałek ssący z m50nv na miejsce wydechowego , wydechowy orginalny do kosza.
Poprostu na dwoch ssacych. Bedzie lepiej, troszke mniej stabilniej na wolnych, ale moc bedzie do samej gory.


pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Mon, 07 Jan 2013 - 17:23
Post #336


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





A wałek z NV podejdzie do głowicy z vanosem np m52?


PS;Jak już zamawiac wałki u Świątka to zamawiać kopie tych z s52 czy może pokusić się o coś ostrzejszego?Auto docelowo wolnossące, hydraulika ma zostać nie tknięta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wronka
post Tue, 08 Jan 2013 - 03:57
Post #337


User
Dołączył: Sat, 26 August 2006
Skąd: Tarnów





czyli z 2,8 na 3,0 storkera się nie robi?


--------------------
VW Vento 1.9 SDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 08 Jan 2013 - 10:37
Post #338


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





zrobi. całosc z m54b30 i gra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Wed, 09 Jan 2013 - 02:38
Post #339


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Panowie,

nie chce zakładać nowego tematu dla jednego głupkowatego pytania ale...

Jakie świece do M50B28 ?

Miałem NGK jakies 3 elektrodowe, ale mają już dość ( 60 Kkm i lpg ) zmieniam świece i fajki, ale nie wiem co teraz w modzie jakieś bezelektrodowe ? może briski jakieś ? Bosche ?

Nie chodzi mi o "zimniejsze" wartości. auto jest wolnossące, doradźcie coś.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 09 Jan 2013 - 17:33
Post #340


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





A po co kombinować jak auto dobrze chodziło? Lepsze jest wrogiem dobrego smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 13:20