![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1121
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Skladam M52 1x vanos do driftowozu. Chinskie GT3582 z dupa 0.63 ladowalo w serie b28 0,65bara od 3500obr/min i dawalo 330KM/430NM. Plan jest na odprezenie kanapka i 400/500 i odcinka 7000.
Do dyspozycji mam: Bude e36 328i Dol i gore z m52b25 Dol i gore z m52b28 Dol i gore z m54b30 Moj pomysl to blok m52, wal m54, tloki z korbami m54, glowica m52b25 z walkiem ssacym m54. Jedyne co mnie martwi to wytrzymalosc seryjnego tloka z m54, czy odprezone wytrzymaja bara ? -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1122
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Panowie temat następujący.Stroker m50 z wysokim CR,itb i ostrymi wałkami.Będzie stawiany na Emu.Teraz pytanie jaki tryb wybrać?
AlphaN,Speed density czy jeszcze pozostałe 2 opcje? Ogólnie auto do jazdy na co dzień.Pytam żeby nie tracić czasu na strojenia itd. tylko iść od razu w dobrym kierunku. Obecnie chodzi na fabrycznym Siemensie i jest nawet ok. |
|
|
![]()
Post
#1123
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 December 2018 ![]() |
Witajcie.
Bawił się ktoś z was w stroker 3.0+? Silnik do modyfikacji to M52TUB28. Gdzieś na youtube widziałem chyba stroker na 3.1 na wale i korbach z m54b30 i tłokach z IS'a. Jakieś inne kombinacje są możliwe? Ta powyższa jest rzeczywiście możliwa? |
|
|
![]()
Post
#1124
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Nikasil się nie szlifuje, czyli w grę wchodzi tulejowanie, czyli kilka tysięcy za raczej nie więcej niż 200ccm, bo przy 86.5mm wychodzi 3173, a czy więcej blok przyjmie to niewiadomo...
|
|
|
![]()
Post
#1125
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 December 2018 ![]() |
Czyli w przypadku nikasilu na dobrą sprawę nie ma możliwości ugrania czegoś więcej niż 3.0 samymi częściami? Coś więcej to tylko tulejowanie+rozwiert?
Wychodzi na to, że w moim przypadku najprościej i najrozsądniej jest pójść w wał, korby i tłoki z m54b30 i mieć to 3.0. Tym bardziej, że bloki i głowice m52tu/m54 są takie same. |
|
|
![]()
Post
#1126
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1127
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 December 2018 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1128
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 August 2006 ![]() |
M52tu to żeliwne tuleje jak w m54, rozwiert na 85 ścianki tulei okolo 2mm maja
|
|
|
![]()
Post
#1129
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Czyli dałoby zrobić 3064ccm, z tłokami 0.6mm poniżej bloku(jeśli deck height m52tu to 211 jak podają internety) plus uszczelka swoje doda, więc blok raczej raczej do planowania jak ma wyjść sensowny cr do n/a, jaką grubość ma uszczelka? Jaką pojemność komora? W kwestii uszczelki to idzie dostać coś z marszu normalnych firm z większą dziurą, czy tylko tuningowe firmy/na zamówienie?
|
|
|
![]()
Post
#1130
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Panowie mam pytanie.Czy w m52b20 przez cały okres produkcji był stosowany nicasil? Czy od któregoś rocznika były tuleje stalowe w alu bloku?
|
|
|
![]()
Post
#1131
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1132
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
A to po 98 to nie było już m54b22?
|
|
|
![]()
Post
#1133
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 13 December 2016 Skąd: Radom ![]() |
Dopiero od czerwca 2000.
|
|
|
![]()
Post
#1134
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Montowal ktos osobiscie wal z M57 do M5x i jest w stanie lopatologicznie powiedziec jak rozwiazac kwestie centralnej sruby M18 vs 4x M10?
|
|
|
![]()
Post
#1135
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Zakładałem taki wał do swojego silnika.Trzeba przerobić koło zębate od łańcucha,skrócić i zmniejszyć średnice przedniego czopa oraz dorobić nowe koło przednie na 4 śruby.To tak w skrócie.
Silnik odpalony i działał bez problemu.Pozatym ja miałem wał od m57tu i musiałem przenieść panewkę oporową na środkową podporę. |
|
|
![]()
Post
#1136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Masz moze jakiekolwiek zdjecia z tej modyfikacji?
Chce to zaadoptowac do m20. Wal z M57 88mm mnie interesuje bardziej |
|
|
![]()
Post
#1137
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Jaka przewage nad walem m54b30 ma wal z m57 ?
-------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#1138
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Waga(,chyba polift jest lżejszy) ,dostępność,cena?Chociaż przy ostatnim to różnie bywa bo dochodzi rzeźba.No i wykorbienie 90 a nie 89,7
![]() |
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
Super User Dołączył: Fri, 15 January 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
Dokładnie.Wał jest 4,5kg lżejszy i ma 90mm a nie 89,6mm skok.Poza tym czopy są azotowane.Po odpowiedniej obróbce bloku mamy 2 panewki oporowe co może się przydać przy mocnym docisku.
|
|
|
![]()
Post
#1140
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Ale jak jest 90mm wykorbienia to i tak rzeźba/ kombinacje z korbami i tłokami bo oem to chyba nic nie podejdzie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 00:29 |