![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Nie sa pojedyncze springi czytaj co pisze to byla glowica z vanosem od m50b20 miala trzonki 1 mm mniejsze niz s50 i miala podwojne sprezyny zaworowe ale ciensze i bardziej miekie niz te z s50 chyab tez innym kolorem mialy oznaczenie dobra miała 1mm mniej niz s50 ale ile konkretnie? ja pisze o m50b25 ![]() ![]() mam obie głowice na stole ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
ide zmierzyc zaraz dopisze od postu
![]() S50 zawor wydechowy - 7 mm trzonek, dlugosc zaworu do miejsca cieniowania 8 cm srednica 30,5 dlugosc calego zaworu kolo 12 cm M50b20 vanos wydechowy - 6 mm do miejca cieniowania 7 cm a srednica to 27 mm dlugosc calego zaworu kolo 10,5 cm -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Jako , ze dobrze Wam szło liczenie CR
![]() więc zapytam blok M50B25NV, wał M52B28 , korba M50B25NV, tłok M52B28 (31,820mm od swożnia do denka) jaka bedzie odległość denka tłoka do szczytu bloku w GMP i ile można bezpiecznie zebrać z boku aby CR wyszło w granicach 11+:1 Silnik bedzie NA większa przepustnica +wałek wydechowy od m50B25 z jednym vanosem powiększone kanały w głowicy, wydech i czips |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
1,2 to odległosc od denka do powierzchni bloku w tej konfiguracji.
w m50b25non vanos wystają nad blok 0,7mm , czyli róznica to 1,9mm niepamietam w tym momencie jak głęboko są nacięcia pod zawory w tłokach z b28 ale chyba sa minimalne podczas gdy w m50b25 ssace siegaja w głąb tłoka chyba 2,6mm , musisz porównac z tłokami z nonvanos m50 ale pamietaj ze aby obnizyc głowice (zwiększyć CR) to musisz zrobic tak aby odległosc na manewry zaworów się nie zmieniła , bo grozi to kolizją (czyli duzym burdelem ![]() co do wałków w m50 to vanos i non vanos są na 99% takie same , przynajmniej moje 2 głowice które mam mają wałki o tych samych numerach , ale nie jestem pewny czy nie było cos wczesniej mieszane . -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
wycięcia pod zawory w M52B28 są identyczne jak w tłoku z M50/52B25 z jednym Vanosem (Mahle 0831900 ; Mahle 84V166 który jest troszke wyższy od od tego co podałem bo ma od swożnia do denka 32.55 mm ) i specjalnie dla tych tłoków kupilem goły supek , a okazało sie ze ktoś wsadził tłoki z B28
![]() a wałek wydechowy mierzyłem i mawyższy wznios o 0,2 MM |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
no w vanosie m50b25 tłok jest na równo z powierzchnią bloku , więc jesli naciecia b28 i b25 sa takie same to biorac pod uwage że w b28 tłok jest nizej o 1,2mm to wychodzi na to ze jest miejsca na manewry z duzym zapasem , ale jedynie organoleptyczne pomiary tu mają sens bo jednak te wzniosy dają do myslenia.
ja dawałem na tłok miekką plastelinę robiłem kilka pełnych cylki potem plastelina z tłokiem na mróz i tak mierzyłem . tylko natłusc zawór i tłok zeby nie przyklejały się do plasteliny . -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
jak dojade do domu to wrzuce fotke tłoka z b28, tak dla zasady i potomnych
![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
dla potomnych moze byc .
ja mam w piwnicy zapakowane od roku , a teraz jestem w pracy więc dlatego nie pamietam jakie mają naciecia. a mierzyłem plastelina inna konfiguracje rok temu. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 08 January 2010 ![]() |
Witam,
Chciałbym się podpiąć do tematu, przeczytałem wszystkie strony i nasuwa mi się pytanie czyli jak mam e30 z m20b25 wsadzę do tego np. korby z ety i tłoki z 1.8is albo z fiata coupe to już będzie fajnie przygotowany silnik pod turbo?? jeżeli nie to co jeszcze ? -------------------- BMW E91 330d 328/630
BMW F25 35d 399/760 Loading VW Jetta A2 coupe VR6 |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 29 April 2006 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
|
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#111
|
![]() |
Ja mam inne tloki troche i zaczynam kombinowac w moim polaczeniu czy nie bedzie sajgonkow w cylindrze
![]() ![]() ![]() jaka jest tolerancja przy redukcji biegu: o ile moga sie zawory wiecej otworzyc (zreszta takie zjawisko nie powienno sie pojawic,kwestia jedynie sily sprezyn zaworowych) niz w normalnym cyklu podczas wzrostu brotow (podczas obracania silnikiem na sucho ze tak powiem nic nie koliduje i okreca sie swobodnie) - dane: wal 89,6mm, korba 135mm, tlok ~28,32mm, podciecie na zawory 0,8mm - seryjnie: caly dol z m50b25nv ,wiec nie pisze wymiarow bo juz byly wczesniej podane - glowica m50nv liznieta o 0,5mm uszczelka nominal 1,75mm. - walki w seri 240stopni ssacy 9,7mm wznios ,228stopni wydech 8,8mm wznios - po modyfikacji 304stopnie ssacy 10,7mm wznios ,296wydech 9,7mm wznios - w tygodniu policze przy jakich stopniach jaki jest wznios - nie znam wysokosci glowicy m54b30 i pojemnosci komory spalania niestety - schrick produkuje walki do tego silnika (m54b30) o specyfikacji ssacy 272 10,9 i 256 10,4. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
wycięcia pod zawory w M52B28 są identyczne jak w tłoku z M50/52B25 z jednym Vanosem (Mahle 0831900 ; Mahle 84V166 który jest troszke wyższy od od tego co podałem bo ma od swożnia do denka 32.55 mm ) i specjalnie dla tych tłoków kupilem goły supek , a okazało sie ze ktoś wsadził tłoki z B28 ![]() a wałek wydechowy mierzyłem i mawyższy wznios o 0,2 MM Tłoki w B25 i B28 są inne, inne są wycięcia i wysokość tłoka. Wałki mają identyczny wznos 9mm. M50B25 vanos / M52B25 M52B28: Ja mam inne tloki troche i zaczynam kombinowac w moim polaczeniu czy nie bedzie sajgonkow w cylindrze ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
korona jesteś pewny tego jak opisałeś zdjęcia? bo ja kupiłem wał z korbami i tłokami z m52b28 i mam tam takie tłoki jak wkleił Kali.
zreszta kopałem teraz w katalogu i są tam 4 tłoki m52b28 (NIEWIEM DLACZEGO AZ 4 RODZAJE) i wszystkie mają niesymetrycznie rozmieszczone podciencia jak na fotkach od Kali'ego poza jednym ale na rysunku widac że podciencia sa blizej srodka i sa duże . za to m52b25 nie ma rysunków więc nie da rady sprawdzić dla porównania. ![]() ![]() wiem rysunki mogą odbiegać od żeczywistych , ale ja mam takie tłoki jak Kali -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#114
|
![]() |
moje tloki to m54b30 ktore wkleilem na zdjeciu. Z m52b28 mialem takie jak wkleil kolega wczesniej.
Tloki z takimi podciecami jak moje z m54b30 wystepowaly w silnikach z podwojnym vanosem. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Tłok M52B28, wieksze podcięcia na ssaniu Moje tłoki z M52B28 miały znacznie mniejsze podcięcia na zawory. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#117
|
![]() |
Ma ktos z was moze dane pojemnosci komor spalania w silnikach m50b25 ,m52b28 i m54b30? Albo chociaz glebokosc od plaszczyzny glowicy?
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Ma ktos z was moze dane pojemnosci komor spalania w silnikach m50b25 ,m52b28 i m54b30? Albo chociaz glebokosc od plaszczyzny glowicy? co do m50b25 musze poszukac w domu w moich notatkach , mierzone strzykawką. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
gość_dzidziusbmw_* |
![]()
Post
#119
|
![]() |
Policzylo mi sie tak, wal+korb+tlok:
m50b25nv = 210,7mm sprezanie 10:1 m50b25v = 210mm sprezanie 10,5:1 m52b25 = 210,2mm sprezanie 10,5:1 m52b28 = 208,8mm sprezanie 10,2:1 m54b30 = 208,1mm sprezanie 10,2:1 maly mix z ktorego mi wyszlo = 211,6mm czyli na to wychodzi ze glowica z m50b25 musi miec najwieksza pojemnosc komory spalania ze ma najmniejsze sprezanie... chyba ze uszczelki maja inne grubosci... juz znalazlem ale nie mam grubosci pozostalych. m50b25nv 1,75mm m54b30 0,7mm |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Policzylo mi sie tak, wal+korb+tlok: m50b25nv = 210,7mm sprezanie 10:1 m50b25v = 210mm sprezanie 10,5:1 m52b25 = 210,2mm sprezanie 10,5:1 m52b28 = 208,8mm sprezanie 10,2:1 m54b30 = 208,1mm sprezanie 10,2:1 maly mix z ktorego mi wyszlo = 211,6mm czyli na to wychodzi ze glowica z m50b25 musi miec najwieksza pojemnosc komory spalania ze ma najmniejsze sprezanie... chyba ze uszczelki maja inne grubosci... juz znalazlem ale nie mam grubosci pozostalych. m50b25nv 1,75mm m54b30 0,7mm nie , tu chodzi o grę kształtami tłoków . pozatym cr to stosunek komory do całości więc nawet jesli mamy wszedzie tą samą pojemnośc komory spalania to w 2,5 litrach zmieści się ona powiedzmy 10razy a w 3 litrach 12razy więc zmienia sie np odległość kh lub kształt denka i cr mamy podobne -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:02 |