![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
CYTAT("CMQ":2728yizl) Nie spotkalem jeszcze VR zdolnego mnie zmasakrowac na streecie HeHe....... To mało jeszce widziałeś. Added after 3 minutes: CYTAT("Ralfii_VR":2728yizl) napewno zejde ponizej 6 sekund do setki w tym aucie.
A ja napewno zejdę ponizej 5 sekund. Może już w marcu przyszłego roku. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("izzy_rajder":1z92qurj) A ja dodam Gr00bY, że do tej pory wisisz mi skrzynke piwa
Pare osób pewnie pamięta Mam CI odświeżyć pamięć? [OT] W sumie tak Chodziło o to 15s ET? Nie było mnie trochę w kraju, ale odezwij się na PW to podrzucę [/OT] -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
Poza tym, panowie temat zbiegł na troszke złą ściezkę.
A raczej w ślepą uliczke. Nie widzę kompletnie sensu porównywania Hond do VR, a zwłaszcza Golfa z tym silnikiem, bo to chyba on budzi najwiecej kontrowersji. To tak jakby porównywać japońskie auta do amerykańskich. Co jest leprze Hi-tech Supra z wysilonym silnikiem czy Viper ktorego silnik pochodzi chyba z antykwariatu a całą swą moc czerpie z niedorzecznej pojemności. Myśle że idea tworzenia aut w stylu Golf VR6 czy R32 lekko nawiazuje do stylu amerykańskiego. A amerykańce wiadomo jakie są, ogromny poliwozerny silnik i zawieszenie które nie wie co to zakręt...... Japończyki z kolei, niedorzeczne mace z 1 litra pojemności i niedorzeczne obroty potrzebne do jej uzyskania. No i co No i jajco Co z tego że jeden taki a drugi taki. Moim zdaniem właśnie to jet piękne, i każdy może wybrać coś dla siebie. A temat by chyba o silniku a nie o tym co lepsze VR czy H. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
CYTAT HeHe....... Laughing
To mało jeszce widziałeś Nie Tobie oceniać ile widzialem....Ze stockowymi VR oraz dlubanymi VR N/A bez klopotu wygrywam. To, ze polegnę z wersją supercharged to chyba oczywiste. Napisalem tez daje się o VR swapowanych w Mk I i II więc nie wiem po co Twój komentarz. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Taka mała dygresja. Dane katalogowe dla hondy iVT to przełom lat 80/90 (testy), VR6 to połowa lat 90. Od tego czasu taka kwestia jak np opony poszła bardzo do przodu. Jakby oba obuć w jakieś opony z najwyższej półki z dzisiejszych czasów podejrzewam, że i jedno i drugie mogłoby urwać conieco. Ale również wiadomo ile kosztują nowe opony UHP, więc zwykle takich nie ma ani na VRach ani na 15 letnich hondach.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
CYTAT("CMQ":fuh3k9v6) więc nie wiem po co Twój komentarz.
Nie chodziło mi absolutnie o moje auto. Taki naprzykład Ralfi zjadłby tą białą trumne na śniadanie, ale skoro go nie widziałeś możesz uznać że go nie ma, prawda. Co wnioskuje z twojej wypowiedzi jaką wcześniej zacytowałem. Osobiście wiem że VR-y widywane na codzień to kompletne trupy, kupują je ludzie totalnie bez kasy, chcąc zaszpanować, a nawet nie mają kasy na remont. Wstawiaja do nich GAZ itd. i zupełnie o nie nie dbają. U mnie w mieście jest kilka VR-ów, z czego tylko jeden zadbany (mój), A mimo to nie trzymał serii, a co powiedzieć o takich trupach. Pewnie mają połowę mocy fabrycznej albo nawet tego nie. Meritum: Masakrowanie takich VR-ów to żaden wyczyn. Po to właśnie był mój komentarz. Peace Added after 7 minutes: Aha , wracajac do tematu. Właśnie nie trzymanie mocy mogę uznać za największą wadę VR6. Każdy, poprostu każdy kto pierwszy raz udał się na hamownie swoim dopiero co zakupionym VR-em, był poprostu zszokowany, w negatywnym tego słowa znaczeniu. Choćby silnik wyglądał na zdrowy i wogle, nic to nie zmienia. Mojemu w ciągu 7 lat urzytkowania uciekło gdzieś 44 konie. Na szczęście już jest troszke lepiej. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
CYTAT Taki naprzykład Ralfi zjadłby tą białą trumne na śniadanie Pisz do mnie na poziomie albo nie pisz wcale. Trumnę sobie znajdz w zakladzie "Sleep Time" a nie na zdjęciu w moim avatarze. Grzeczniej proszę. CYTAT Meritum: Masakrowanie takich VR-ów to żaden wyczyn. Jezeli twierdzisz ze jedyne VRy jakie maskarowalem: -mają gaz -totalnie nie trzymają serii bo są trupami -ich kierowcy to cieniasy To sam niewiele widzialeś. CYTAT Peace Po takich tekstach "peace"? Nie bardzo. CYTAT U mnie w mieście jest kilka VR-ów, z czego tylko jeden zadbany (mój), Ale Ty jesteś z Końca Polski, a u nas jest o wiele lepiej. CYTAT Pewnie mają połowę mocy fabrycznej albo nawet tego nie. Pewnie gdyby Urban nosil turban to zamaist świni bylby Chomeini. Nie widzialeś-nie wiesz-nie gadaj. Proste. CYTAT Mojemu w ciągu 7 lat urzytkowania uciekło gdzieś 44 konie.
Mojej bialej trumnie po 13 latach nie uciekl ani jeden KM. Za 1,3 przyszly. Chcesz wykresik? Z obciażeniowej hamowni Maha. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
CMQ nie kozakuj..
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
vr6 mialem takiego mk3 i kolega mial tez mial( mielismy kolejne numery VIN w dokumentach:) i powiem tylko ze na + przemawial odglos( z duzym stozkiem) a reszta do nieporozumienie...pali jak smok , a 2.0 16V ABF lal go jak ta lala , czesci drogie . itd.
Ja osobiscie z VW wolnossacych polecam ABF 2.0 16V 150PS |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
AS, wybacz ale o co Ci chodzi? Jak ktoś nie potrafi zachować kultury dyskusji (chyba że uważasz wypowiedz ml2210 za wysokich lotów) to chyba nie jest dziwne że reaguję. Nie myl tego proszę z kozaczeniem. Poza tym, czy ta sprawa w jakikolwiek sposób Cię dotyczy?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 February 2005 Skąd: 3city ![]() |
i ja wrzuce kamyk do tego ogrodka
Passat VR6 ('94 - B3) vs Honda Civic Aero 1.6v-tech'98 (168km) - do 210km/h (obwodnica 3miasta) z drugiego biegu ida leb w leb Passat przebieg 200kkm, Honda 80kkm Co do spalania: miasto 12-13 litrow, trasa 9-10 l. peace |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
Hej.
Nie 1.6 tylko 1.8, nie V-tech tylko VTEC, reszta się zgadza Akurat B18C4 w nadwoziu Civica ze Swindon AeroDeck to najcieńsze Bseries, do 100 ma jakieś 8.3-4s z tego co pamiętam-nigdy bym nie kupił. I jaki tam znowu kamień? Ja nie kłócę się z nikim i nie jadę po VRach, ja tylko reaguję jak ktoś odzywa się do mnie w niefajny sposób. Jak najbardziej peace |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
CYTAT("CMQ":1q9s74w2) AS, wybacz ale o co Ci chodzi? Jak ktoś nie potrafi zachować kultury dyskusji (chyba że uważasz wypowiedz ml2210 za wysokich lotów) to chyba nie jest dziwne że reaguję. Nie myl tego proszę z kozaczeniem. Poza tym, czy ta sprawa w jakikolwiek sposób Cię dotyczy?
Jako kogoś kto czyta te forum: -dotyczy! Nie kozakuj |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 20 March 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
Taki społecznik z Ciebie, tak? Jesteś modem, adminem? To daj mi ostrzeżenie jeśli uważasz że faktycznie masz powód. Nie jesteś? To włącz się do dyskusji ale zrób to nieco inaczej niż teraz, jeśli zaś nie masz nic do powiedzenia w temacie to po prostu odpuść stukanie w klawisze a przywoływanie do porządku zostaw administracji i moderatorom. A prośby/nakazy/zalecenia tego typu możesz mi słać na PM bo tu nie mają racji bytu.
EDIT: Temat osiągnął dno dna i chyba nie powrócimy już do rzeczowej dyskusji, może warto go zamknąć. Jeśli zaś ktokolwiek z moderatorów uzna że AS ma rację z chęcią poddam się karze. EOT, Szkoda mi czasu na pierdoły. |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 February 2005 Skąd: 3city ![]() |
1.8 - zgadza sie
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: 3Miasto ![]() |
Symptomatyczne...
na forum H3M swego czasu była Jesień Średniowiecza - Hondziarze vs VW Maniacy (kolejność alfabetyczna, żeby nie było ). Spotkaliśmy się na skwerze i się okazało, że ani jedni, ani drudzy nie przypominają małpoludów. Niestety, Net wypacza... VR6 - prosty sposób na elastyczny samochód bez potrzeby konotacji z wiertarką. Nie oczekiwałbym symbolicznego spalania (2.8l), ale o to przecież nie chodziło. VAG nigdy nie miało silnej tendencji do tworzenia wysokoobrotowych zabawek, szło w stronę kultury pracy, bezawaryjności, komfortu. Pamiętam, jak jeszcze kilka lat temu golf VR6 był obiektem westchnień każdego, kto chciał mieć szybki wóz, a nie miał na BMW, zaś japońskie zabaweczki straszyły drogim serwisem (jadę po stereotypach). Sam przez chwilę w życiu popadałem w zadumę, pstrykając do ogłoszeń VR'y... -------------------- Radykalnie Anarchistyczna Poezja
G.R.A.P.H.I. |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
ML , Smookey panowie proste pytanie prosta odpowiedz a nie pręzenie bicepsów jak w piaskownicy niech ktoryś z was odpowie czemu nie oglądamy w czołówce zawodów na 400 metrów wydumek z VR6 na pokładzie ( Golf 1 , 2 , 3 , turbo , compresor , podtlenek , wydłubane N/A ) a większość podium zajmują produkty made in Japan z naciskiem na Hondy lub konkurencyjne produkty niemieckie Opel ? Skoro pokłony oddajemy tej jakże udanej konstrukcji o świetnej dynamice elastyczności , wręcz ciągu jak lokomotywie oraz olbrzymim potencjałem to czemu do Wacława nikt nie pojawia sie na kresce zawodów na 400 metrów i nie powoduje u nas drżenia rąk i okrzyków zachwytu ? VW tansze na obwodowej robi wiatraki z Hond mocny silnik duża pojemność " strach się bać tylko jakoś tak o tych VR dziwnie cicho o GTI też jakoś tak nie słychać bojkot jakiś czy co ?
ML narazie to czekamy na jakieś wyniki potwierdzające twoją teorie czekamy na czasy z oficjalnych zawodów a i tak w moim przekonaniu ( i tylko moim ) czasy bedziesz miał gorsze niż porownywalnie zdłubane ITRy N/A , Civici z Turbodoładowanymi silnikami zaczynając od 4 gen koncząc po 6 Panowie bez cisnień dajcie jakieś konkretne argumenty potwierdzające plusy konstrukcji VR6 bo jak czytam o tym z jakimi VR6 miał doczynienia CMQ , Lolek , Bolek lub inny na streecie i ze napewno był to dobity Vr6 to nie wiem co na to odpowiedzieć zupełnie tak jakby Hondy stały w miejscu i nie kręciły z latami coraz wiecej km toż to dziecinne. ML skoro VW stawiał przez dużą pojemność na żywotność i trwałość silnika to skąd w twojej teori zonk z dobitymi trupami VR6 oraz zdrowymi egz z brakiem mocy fabrycznej wybacz ale dla mnie coś się tu nie zgadza. 14 letni Opel wypluwa 148 koni , Civic Dohc Vtec z 95 roku wypluwa 160 posiada wyżyłowany silnik a VR6 z 2.8 litra gubi 40 sci spisek jaki ? ? Chciałbym tu przeczytać coś konstruktywnego narazie się dowiedziałem że: Hondy mają wysilone jednostki VR6 to fajny silnik ale nie trzyma mocy i w większości to trupy Niech ktoś wklei jakie były nowinki w VR6 techniczne oprocz wiadomych 6 cyl niekonwencjonalnie ułożonych bo mało mam tu konkretów a i na stronie VW niewiele doczytać można . -------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT Niech ktoś wklei jakie były nowinki w VR6 techniczne oprocz wiadomych 6 cyl niekonwencjonalnie ułożonych bo mało mam tu konkretów a i na stronie VW niewiele doczytać można
Vw zajelo 8 lat zeby opracowac wersje 24v tego silnika konstrukcja ktora ujzala swiatlo dzienne w 1999 roku to podobny frankenstein jak cala koncepcja tego silnika [url=http://imageshack.us:2uzfvwy8] ![]() tak jak widac na rysunku, jeden walek steruje zaworami dolotowymi lub wydechowymi dla oby rzedow cylindrow w sumie to niewiadomo czy to DOHC czy SOHC,zalezy z ktorej strony sie patrzy co do wysilenia VR6 - niby silnik niewysilony a trudno zmienic w nim cokolwiek zeby podniesc moc w sposob latwy i bez duzych kosztow np. kolektor wydechowy jest na tyle dopracowany ze malo ktory z customowych poprawia moc - ktos sie napracowal w VW zeby wydusic te i tak marne konie silnik jest niezawodny ale nie trzyma mocy i 90% to trupy -- fantastyczna teoria edit- cos mi sie pokielbasilo i dwa razy to samo wyslalem |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
A więc zaczynam, usiądźcie wygodnie:
CYTAT("CMQ":2dafx69q) Pisz do mnie na poziomie albo nie pisz wcale. Trumnę sobie znajdz w zakladzie "Sleep Time" a nie na zdjęciu w moim avatarze. Grzeczniej proszę. Dlaczego tak się obruszasz? Od dawien dawna nadwozie tupu Combi nazywa się trumną, to taki synonim, może troszke ironiczny, ale absolutnie bez negatywnego przesłania. Ludzie tak nazywają nawet pieszczotliwie swoje własne Combi, więc tym bardziej nie rozumiem twojej nerwowej reakcji. Nerwicę masz czy taki wrażliwy jesteś? Ja w każdym razie nie miałem nic złego na myśli. CYTAT("CMQ":2dafx69q) Jezeli twierdzisz ze jedyne VRy jakie maskarowalem: -mają gaz -totalnie nie trzymają serii bo są trupami -ich kierowcy to cieniasy To sam niewiele widzialeś. Demonizujesz, nic takiego nie mówiłem. A odnośnie mojej teorii, to żadna teoria tylko spostrzeżenie. Poprostu VR-y sa tanie jak barszcz, kupi go sobie taki rolnik lub napalony szczeniak bez kasy, a potem jest tragedia jak trzeba wymienić przepływomierz lub aparat zapłonowy i wybulić tysiaka z miejsca. Widzę takie rzeczy naokrągło. Tyle. CYTAT("CMQ":2dafx69q) Mojej bialej trumnie po 13 latach nie uciekl ani jeden KM. Za 1,3 przyszly Tego właśnie dotyczyła moja wypowiedź, dlaczego nie odniosłeś się do mojej merytorycznej wypowiedzi, a jedynie do tej części która osobiście ciebie dotyczyła? VR-y to spoko wózki, i wcale się nie psuja bardziej niż inne tylko taka awaria jest bardziej odczuwalna dla właściciela. Dlatego słyszy sie głosy że to badzie itd itd. Pewnie że tak jak, ktoś kupił auto w cenie Cienkusa z trzy litrowym silnikiem i ma nadzieje żę będzie je utrzymywał w cenie Cienkusa. Aha! niech tylko nikt nie pomyśli ze ja ten silnik wynosze pod piedestał, absolutnie. Są miliony dużo lepszych konstrukcji, dużo lepszych A VR jest poprostu fajny i tyle, a poza tym nic nadzwyczajnego. CYTAT("CMQ":2dafx69q) EDIT: Temat osiągnął dno dna i chyba nie powrócimy już do rzeczowej dyskusji, może warto go zamknąć. Jeśli zaś ktokolwiek z moderatorów uzna że AS ma rację z chęcią poddam się karze. EOT, Szkoda mi czasu na pierdoły. W sumie masz rację, szkoda tracić czas, bo jeden z rozmówców totalnie zdominował dyskusję. Zamiast merytorycznie polemizować, wymieniać argumenty, to się na wszystkich denerwuje, na wszystkich się obraża, robi osobiste wycieczki każdemu kto tylko się odezwie itd itd. Ni potrafi bez nerwów przyjąć wypowiedzi innych i tylko krytykuje. Chyba traktuję tą rozmowę zbyt serio, zupełnie nie potrzebnie. Wystarczy tylko spojrzeć na ilość jego postów w tym temacie. Masz rację, jak ten kolega bedzie nadal tak postępował to ta rozmowa rzeczywiście sięgnie dna i tzrebabędzie ją poprostu zamknąć. CYTAT("Japoniec":2dafx69q) Chciałbym tu przeczytać coś konstruktywnego narazie się dowiedziałem że:
Hondy mają wysilone jednostki VR6 to fajny silnik ale nie trzyma mocy i w większości to trupy Tu sam sobie odpowiedziałeś. VR w Golfie to taki fajny gadżet. Coś innego, niepowtarzalnego. Nie znajdziesz takiej konstukcji i takiego pomysłu wśród dzieci innych koncernów. Coś dla ludzi chcących poczyć coś szczególnego ale bez grubego portfela. Nie ma w nim nic szczególnego, poza tym. Nie nadaje się ani na 1/4, ani na tor. Nie jest szcytem myśli technicznej ani wspaniałym klasykiem. Ale jest jedynyw swoim rodzaju. Takie jest moje zdanie. PS. A Golf VR6 Syncro to jest jeszcze większy gadżet. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2003 Skąd: 3Miasto ![]() |
[OT start]
CYTAT("ml2210":htt3usqt) Dlaczego tak się obruszasz?
Od dawien dawna nadwozie tupu Combi nazywa się trumną, to taki synonim, może troszke ironiczny, ale absolutnie bez negatywnego przesłania. Ludzie tak nazywają nawet pieszczotliwie swoje własne Combi, CMQ NIE MA COMBI. To jest hatchbag. [OT end] Toś wyskoczył, Kolego... -------------------- Radykalnie Anarchistyczna Poezja
G.R.A.P.H.I. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 06:24 |