Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> VR6 VAG - dywagacje o tym silniku
Japoniec
post Thu, 08 Dec 2005 - 10:46
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





No to bez rewelacji

Prawda jest taka że każdy chwali to co ma ja osobiście będąć wieloletnim fanem konstrukcji Japońskich kręciłem nosem na VR6 do czasu.
Osobiście uważam że VW dało d.... wsadzając ten motor do auta tej klasy zdecydowanie bardziej powinni się skupić na dłubance 2.0 16v z GTI , auto nie prowadzi się zbyt dobrze choć elastyczność powala jechałem tym autem z kierownikiem ktory miał naprawde zdrowy egzemplarz 4 osoby na pokładzie i elastyczność wspaniała , dzwięk naprawde super a dodać trzeba ze 3 z nas to zagorzali fani Hondy od lat z czego dwoch ma VTEC .
Jednak pozostane przy miłości i kopnięciu w plecy i ryku DOHC VTec , do dzwięku BMW oraz starszych konstrukcji Audi które są poprostu lepsze

Prawda jednak jest smutna 170 koni w Golfie VR6 to zbyt mało seryjne konstrukcje 1.6 Vtec Hondy zaczynając od 4 gen kończąc na 6 stej Type S są w sprincie zdecydowanie lepsze a i prędkość maks jest taka sama na elastyczności sądze ze VR6 powinno być lepsze jednak łba sobie za to uciąć nie dam. Vr6 domniemam miał być katem na Japońskie konstrukcje jednak nie udało mu się to osiągnąć zresztą VW popełnia ten błąd nadal zrobił to w GTI IV gen 180koni którego zamiast dłubać a jak wiemy silnik ten ma potencjał i chyba nikt tu nie ma tu co do tego wątpliwosci to woleli wprowadzić R32 i robią to nadal w gen V czyli popełniają znowu błąd sprzed lat zbyt duża masa na przednią oś tylko po to żeby nadgonić moc do konstrukcji Japońskich.


Czy VR6 ma potencjał hmm 2.8 , 2.9 litra sądze że ma jednak w serii wypada blado z tą mocą a i koszta jak czytam dość spore aby wykrzesić z tego ciut wiecej mocy. Jest jeden niezaprzeczalny fakt Vr6 w budzie mk2 wymiata i chyba to jest najlepsza droga zostawić bude Golfa 3 a wsadzać ten silnik do wcześniejszych wersji w sprincie robią spustoszenie na drodze


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 08 Dec 2005 - 10:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PieciaS
post Thu, 08 Dec 2005 - 15:14
Post #42


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("Japoniec":14spkjvq)
No to bez rewelacji

Prawda jest taka że każdy chwali to co ma ja osobiście będąć wieloletnim fanem konstrukcji Japońskich kręciłem nosem na VR6 do czasu.
Osobiście uważam że VW dało d.... wsadzając ten motor do auta tej klasy zdecydowanie bardziej powinni się skupić na dłubance 2.0 16v z GTI , auto nie prowadzi się zbyt dobrze choć elastyczność powala jechałem tym autem z kierownikiem ktory miał naprawde zdrowy egzemplarz 4 osoby na pokładzie i elastyczność wspaniała , dzwięk naprawde super a dodać trzeba ze 3 z nas to zagorzali fani Hondy od lat z czego dwoch ma VTEC .
Jednak pozostane przy miłości i kopnięciu w plecy i ryku DOHC VTec , do dzwięku BMW oraz starszych konstrukcji Audi które są poprostu lepsze

Prawda jednak jest smutna 170 koni w Golfie VR6 to zbyt mało seryjne konstrukcje 1.6 Vtec Hondy zaczynając od 4 gen kończąc na 6 stej Type S są w sprincie zdecydowanie lepsze a i prędkość maks jest taka sama na elastyczności sądze ze VR6 powinno być lepsze jednak łba sobie za to uciąć nie dam. Vr6 domniemam miał być katem na Japońskie konstrukcje jednak nie udało mu się to osiągnąć zresztą VW popełnia ten błąd nadal zrobił to w GTI IV gen 180koni którego zamiast dłubać a jak wiemy silnik ten ma potencjał i chyba nikt tu nie ma tu co do tego wątpliwosci to woleli wprowadzić R32 i robią to nadal w gen V czyli popełniają znowu błąd sprzed lat zbyt duża masa na przednią oś tylko po to żeby nadgonić moc do konstrukcji Japońskich.


Czy VR6 ma potencjał hmm 2.8 , 2.9 litra sądze że ma jednak w serii wypada blado z tą mocą a i koszta jak czytam dość spore aby wykrzesić z tego ciut wiecej mocy. Jest jeden niezaprzeczalny fakt Vr6 w budzie mk2 wymiata i chyba to jest najlepsza droga zostawić bude Golfa 3 a wsadzać ten silnik do wcześniejszych wersji w sprincie robią spustoszenie na drodze


No to powiem tak, bo widze brandzlung japonksa technika . Za http://www.autoera.pl pare suchych faktow.

Golf 3d zeby bylo uczciwie
Czas rozp.0-100: 7.6 [s]
Masa własna: 1155
Prędkość maks.: 225 [km/h]

Civic IV
Czas rozp.0-100: 7.4 [s]
Masa własna: 990
Prędkość maks.: 222 [km/h]

Civic V
Czas rozp.0-100: 7.3 [s]
Masa własna: 1080 [kg]
Prędkość maks.: 215 [km/h]

Civic VI kombiak
Czas rozp.0-100: 8.9
Masa własna: 1235
Prędkość maks.: 215 [km/h]

Czy w najlepszym przypadku 0,3s oznacza ta zdecydowana lepszosc w sprincie? Bo wedlug mnie tutaj moze zawazyc kierowca co widac bylo w naszym pojedynku w Sopocie . Nie przepadam za Golfami, a moje GSI 16v zbiera baty od kazdej z Hond VTEC. Kupilbym Honde ale nie mam dobrych dojsc do czesci. No i mysle ze pali malutko jak sie jej VTECa nie zalacza. Za to nie lubie teori nie popratej faktami.

Moze sie myle ale przy roznicy masy rzedu 175 kg i mocy tylko o 14 koni wiekszej Civic powninien byc znacznie szybszy. Albo odwrotnie ale to kwestia wedlug mnie nie do dyskusji.

Golf z tym silnikiem to jakis dziwny twor, jest dosyc szybki ale nie tak bardzo jak powinien byc. Kompakt z taka pojemnoscia powinien masakrowac.

Wydaje mi sie ze to auto ma zupelnie inny target klientow niz Civ, czyli taki szybszy, elastyczny i trwaly tatusiowoz. No bo przyznasz ze kop w plecy i wrzask VTECa nie jest to co tatusie lubia

Added after 18 minutes:

CYTAT("ROTOR":14spkjvq)
hahah, chyba sam najpierw poczytaj o konstrukcji tego silnika

uwazasz ze

-rozchylenie cylindrow o 15 st.
-jedna glowica
-jeden kolektor dolotowy i wydechowy


to jest opis silnika v6 ?????

przy konstruowaniu vr6 kierowano sie max. kompaktowoscia tego silnika gdyz mial on miec 6 cylindrow i miescic sie w malym nadwoziu

jest to konstrukcja wysoce osobliwa poniewaz w gruncie zeczy jest to silnik rzedowy o "naprzemianleglych" cylindrach, ze akurat sa w odchyleniu od siebie spowodowalo tylko to ze w rzedzie by sie nie zmiescily a prawdziwa V bylaby za szeroka

ogolnie silnik trodny w modyfikacjach, w serii dosyc awaryjny i paliwozerny

wpakowano ten silnik nawet do polo (taki byl kompaktowy) ale i tak juz mizerny rozklad mas w GIII vr6 w polo byl juz makabryczny

kompaktowosc i male wymiary to glowne zalety tego silnika, a tutaj chyba watek nie byl o kompaktowych i malych silnikach?


gdy wszedl pierwszy Vr6(bodajze AAA) obnizono moc ABF na ok.140km dlaczego?

poniewaz vr6 mial 174 km i 2,8 l a ABF 2.0 i 170km ,,wladzom sie to nie podobalo poniewaz ich nowe dziecko okupione tyloma godzinami pracy inzynierow wydawalo sie malo sensowne w zakupie


Vw mial Kw,Kr ktore podobno sa obcietymi o jeden gar 3b i wspomniany ABF -- to sa silniki Vw na ktore trzeba zwrocic uwage, z nowszych to 1.8T i TDi

Added after 7 minutes:

Vr6 i niezawodnosc niepowinny byc w jednym zdaniu , moduly zaplonowe i rozrzad szczegulnie w 24v to juz legenda


Pojechales ladnie, ale jak myslisz dlaczego ten silnik nazywa sie VR6 a nie V6? Bo nie jest ani rasowa rzedowka ani rasowa V6. Jak sama nazwa wskazuje, literka V oznaczamy silnik o rozchylonych cylindrach, R natomiast oznacza rzedowosc. Co razem tworzy jakiegos kundelka .

Czy widzisz cos zlego w tym ze jest kompaktowy i miesci sie do malych aut? Gdyby inzynierom z VAG bardziej by sie chcialo popracowac to mysle ze ta dyskusja sprowadzalaby sie do peanow pochwalnych na jego temat,

Piszesz o awaryjnosci , trudnosci w modach, paliwozernosci. Jaka miales stycznosc z tym autem? Moze jakies konkrety na ten temat? Bo jakos nie bardzo mnie przekonuja argumenty kogos kto sie nie tak dawno chwalil ze jego auto ma przejechane 400kkm i fabryczne amorki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Thu, 08 Dec 2005 - 15:15
Post #43


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





CYTAT
Civic IV
Czas rozp.0-100: 7.4 [s]
Masa własna: 990
Prędkość maks.: 222 [km/h]

Przytaczasz blędne dane. Civic i-VT to 7.3 do 100 a masa to 1030kg. I to są dane Hondy. Predkość tez nieprawidlowa.

CYTAT
Czy w najlepszym przypadku 0,3s oznacza ta zdecydowana lepszosc w sprincie?

Dane danymi a praktyka pokazuje że różnica jest większa i na korzyść DOHC VTEC. Nie sugeruj się tak katalogiem.

CYTAT
Kupilbym Honde ale nie mam dobrych dojsc do czesci.

Sluże pomocą.

CYTAT
Za to nie lubie teori nie popratej faktami.

I zapewne dlatego podpierasz się teorią dotyczacą osiągów (w dodatku nieprecyzyjną) a praktykę z życia wzięta pomijasz?

CYTAT
Moze sie myle ale przy roznicy masy rzedu 175 kg i mocy tylko o 14 koni wiekszej Civic powninien byc znacznie szybszy.

Masz rację, mylisz się.

CYTAT
Golf z tym silnikiem to jakis dziwny twor, jest dosyc szybki ale nie tak bardzo jak powinien byc. Kompakt z taka pojemnoscia powinien masakrowac.

I tu się zgodzę. Masa? Przelożenia? Coś z tych dwóch albo i jedno i drugie kladzie sprawę.

CYTAT
Wydaje mi sie ze to auto ma zupelnie inny target klientow niz Civ, czyli taki szybszy, elastyczny i trwaly tatusiowoz.

Civic VTEC tez jest trwaly. I mam na to MOCNE dowody.

CYTAT
No bo przyznasz ze kop w plecy i wrzask VTECa nie jest to co tatusie lubia

Zalezy chyba od charakteru takiego tatusia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PieciaS
post Thu, 08 Dec 2005 - 15:39
Post #44


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("CMQ":29wcenlr)
Przytaczasz blędne dane. Civic i-VT to 7.3 do 100 a masa to 1030kg. I to są dane Hondy. Predkość tez nieprawidlowa.


Chcialem sie bardziej wysilic, ale tylko tam znalazlem dane. A gdzie znajde zrodlo ktorym sie popierasz?

CYTAT
Dane danymi a praktyka pokazuje że różnica jest większa i na korzyść DOHC VTEC. Nie sugeruj się tak katalogiem.


Moze nie praktyka a lacznik miedzy pedalami a kierownica

CYTAT
Sluże pomocą.


Niestety za pozno, wszedlem w posiadanie C20XE z pordzewiala (odelzona ) buda.

CYTAT
I zapewne dlatego podpierasz się teorią dotyczacą osiągów (w dodatku nieprecyzyjną) a praktykę z życia wzięta pomijasz?


No bo te male japonskie dziady zanizaja strasznie osiagi zeby zbyt dobrze im sie samochody nie sprzedawaly.

CYTAT
Masz rację, mylisz się.


To moze powiesz dlaczego?

CYTAT
I tu się zgodzę. Masa? Przelożenia? Coś z tych dwóch albo i jedno i drugie kladzie sprawę.


Albo wlasnie filozfia jego budowy i przeznaczenie.

CYTAT
Civic VTEC tez jest trwaly. I mam na to MOCNE dowody.


Nie napisalem nigdzie zlego slowa o Hondzie a kolega tutaj juz swieta wojne wyczuwa .

CYTAT
Zalezy chyba od charakteru takiego tatusia?


Jak najbardziej ale koncowa czesc tego co napisalem to raczej takie sypanie stereotypami jakimi Golf jest postrzegany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Thu, 08 Dec 2005 - 16:06
Post #45


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





CYTAT
A gdzie znajde zrodlo ktorym sie popierasz?


http://www.civic4g.com, mają tam nawet skany oryginalnych materialów Hondy.
http://www.hondapl.org

CYTAT
Moze nie praktyka a lacznik miedzy pedalami a kierownica

To wlasnie praktyka, to wlasnie wyjście poza teorię i katalogi.

CYTAT
No bo te male japonskie dziady zanizaja strasznie osiagi zeby zbyt dobrze im sie samochody nie sprzedawaly

Heh, żartowniś

CYTAT
To moze powiesz dlaczego?

Jeśli uwazasz, że auto ważące ok 1030kg o mocy 150KM i momencie na poziomie 150nm, które to parametry uzyskuje z pojemności 1.6l powinien być ZNACZNIE (Twoje slowo) to chyba raczej ja powinienem spytać: dlaczego Twoim zdaniem powinien być szybszy i o ile.

CYTAT
Albo wlasnie filozfia jego budowy i przeznaczenie.

Może, ale w takim razie niektorzy tutaj powinni przestać sie zachwycac osiągami VRa.

CYTAT
Nie napisalem nigdzie zlego slowa o Hondzie a kolega tutaj juz swieta wojne wyczuwa

Bląd w interpetacji (nie wyczuwam wojny) oraz w terminologii (święta wojna to jihad więc w ogole pudlo). Ja tylko piszę o trwalości B series, nie zakladaj od razu że czuję się dotknięty i od razu atakuję-z takim zalożeniem ciężko prowadzić dyskusję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waszka
post Thu, 08 Dec 2005 - 17:10
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 January 2005
Skąd: ScyZZor'kowo





CYTAT("Japoniec":6xtomvan)
Osobiście uważam że VW dało d.... wsadzając ten motor do auta tej klasy zdecydowanie bardziej powinni się skupić na dłubance 2.0 16v z GTI .......


Nie dało ciała bo założenie VR6 chyba było inne......
Moim zdaniem inżynierom z VW nie chodziło o to aby Golf VR6 był autem TYPOWO sportowym ( jakie zawsze było GTI ).
To miało być auto inne niż wszystkie.
Włożono dużej pojemności,elastyczny silnik,z mistrzowską wręcz kulturą pracy,w miarę dynamiczny - do auta małych rozmiarów,którego buda nie rozejdzie się na dwa kawałki startując z pierwszych świateł i to im się udało w 100% !!
Jeśli ktoś lubi podróżować w trasie,ceni sobie spokój,moc dostępną od niskich obrotów,piękny dźwięk wydobywający się spod maski i niemiecką niezawodność to z VR6 będzie BARDZO zadowolony.

Jeśli już porównujemy auta GTI to porównujmy z Golfem III GTI ( który także ma te 75 KM z litra pojemności ) a nie VR6 bo to są dwie różne bajki.....


--------------------
Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PieciaS
post Thu, 08 Dec 2005 - 17:26
Post #47


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("CMQ":2sntg61a)
http://www.civic4g.com, mają tam nawet skany oryginalnych materialów Hondy.
http://www.hondapl.org


I tak trzeba od poczatku, Bedziesz kruszyl kopie o roznice w zrodlach 0,1 s do 100? Skad wiesz czy na przyklad roznica to 2 rozne pomiary roznica w masie wynika z wazenia z pelnym i pustym bakiem . Ja wiem tam bylo wiecej i to stawia w gorszym swietle twoja ukochana marke stad takie emocje.

CYTAT
To wlasnie praktyka, to wlasnie wyjście poza teorię i katalogi.


No to dochodzimy do tego ze Honda jest najlepsza a kierowcy Hond najlepiej jezdza . Wybacz ale przypomnialem sobie jak kolega pokazal mi forum z ktorego wynikalo ze seryjne 1.3 hondy to prawdziwy streetkilla. A jak dozucisz stozek i swiece to normalnie 5s do 100. Natomiast tutaj na forum kills czegos takiego nie ma bo od razu pacjenta wysmieja

CYTAT
Heh, żartowniś


To nie zart tylko wnioski jak sie czyta rozne fora. Kazdemu sie wydaje ze jego auto jest najlepsze. Wlacznie z toba. A takich bezsensownych dyskusji nie chce mi sie prowadzic niezaleznie czym bys jezdzil. Ale nie mozna jednoznacznie powiedziec ze to jest the best i koniec bo kazdy silnik ma swoje wady i zalety.

CYTAT
Jeśli uwazasz, że auto ważące ok 1030kg o mocy 150KM i momencie na poziomie 150nm, które to parametry uzyskuje z pojemności 1.6l powinien być ZNACZNIE (Twoje slowo) to chyba raczej ja powinienem spytać: dlaczego Twoim zdaniem powinien być szybszy i o ile.


Napisalem tez "albo odwrotnie". I ze tu nie ma o czym dyskutowac bo takie dywagacje nie maja sensu. Czy jest cos jeszcze czego nie rozumiesz? Polecam dokladniejsze czytanie. Widze ze szukasz krytyki H nawet tam gdzie jej nie ma.

Przyznaj sie masz logo Hondy nad lozkiem i modlisz sie do niego zanim pojdziesz spac .

CYTAT
Może, ale w takim razie niektorzy tutaj powinni przestać sie zachwycac osiągami VRa.


Ja sie nigdzie nie zachwycam bo nie ma czym. Ale krytykowac na maksa tez nie ma co. Zauwazylem ze najbardziej po VR6 jada wlasciciele skosnookich wynalazkow. Moze zazdroszcza momentu obrotowego

CYTAT
Bląd w interpetacji (nie wyczuwam wojny) oraz w terminologii (święta wojna to jihad więc w ogole pudlo). Ja tylko piszę o trwalości B series, nie zakladaj od razu że czuję się dotknięty i od razu atakuję-z takim zalożeniem ciężko prowadzić dyskusję.


Pewnej czesci nie skomentuje bo mnie rozbawila.
Nie, nie atakujesz. Ale czujesz sie dotkniety. Czytac umiem.

Z mojej strony koniec dyskusji bo robi sie za bardzo OT. Mialo byc o VR6 a konczy sie na pianiu peanow w strone Hondy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Thu, 08 Dec 2005 - 17:51
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





Waszko mozna to interpretować dwojako niby załozenie było inne auto miało być jak twierdzisz na długie trasy jednak po co skoro ma być to auto niesportowe z mocnym silnikiem na każdym kroku podkreślali ze jednak jest sportowe ( fotele , kierownica , zawias , akcenty stylistyczne ) ? Jest to paradoks czy raczej kompleks ?

Ja własnie to chce przekazac ze kompletnie nie pojmuje idei VR6 w tej budzie mieli silnik 2.0 16v mogli go modyfikować do woli i napewno coś ciekawego z tego by wyszło jednak wsadzili monstrum 2.8 , o niekonwencjonalnej konstrukcji , palące wiecej niż motor 2.0 a jezdzące gorzej niż konkurencja tej samej klasy Japońska i tylko ciut lepiej niż 16v z GTI . Całkowicie popieram idee tego silnika w Corrado jednak w Golfie 3 jest mowiąc skromnie kiepski auto poprostu nie spełniło oczekiwań . Na długie trasy tatowoz to z tego co wiem Passat także dostępny z Vr6 w tamtym czasie tym bardziej jestem zdziwiony.

Piecias
Ja scigałem się z roznymi GSI w Astrze i dochodze do wniosku ze naprawde silnik Astry w częsci przypadków bije na łep Honde co do naszego scigania sądze ze gdyby nie twoj balast , wynik mogłby być zgoła odmienny co zresztą odczułem scigając się tez z balastem z innym kolegą w GSI . Jednak opel nie udawał 2.0 150 koni Akcenty Sportowe na każdym kroku HH pełną gębą opel nie koksował Astry GSI wsadzając tam motor 2.8 tylko po to żeby miec 170 koni nie pogubił się tworząc auto na trase i udające sportowe.

Ot tyle i dla jasności ja naprawde lubie auta wszelakie i doszukuje się w nich przyjaznych cech w Golfie 3 także


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Thu, 08 Dec 2005 - 18:20
Post #49


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





[quote]Bedziesz kruszyl kopie o roznice w zrodlach 0,1 s do 100?[/quote]
Jakbyś nie zauwazyl to ja nie krusze kopii tylko narmalnie rozmawiam.

[quote]Skad wiesz czy na przyklad roznica to 2 rozne pomiary roznica w masie wynika z wazenia z pelnym i pustym bakiem[/quote]
Najpierw dowiedz się w jakich warunkach mierzy się przyśpieszenie a potem dopiero pisz. Ja na przyklad wiem.

[quote]Ja wiem tam bylo wiecej i to stawia w gorszym swietle twoja ukochana marke stad takie emocje. [/quote]
Nie rozśmieszaj mnie. Emocje to przemawiają przez Ciebie, podobnie jak niedojrzalość. Czniam w jakim świetle "to" stawia Hondę, bo ja sie do Hondy nie modlę, ja ją co najwyżej cenię. Pojmij to i pojmij też znaczenie slowa "dystans" bo bardzo jest Ci potrzebny.

[quote]No to dochodzimy do tego ze Honda jest najlepsza a kierowcy Hond najlepiej jezdza Laughing . Wybacz ale przypomnialem sobie jak kolega pokazal mi forum z ktorego wynikalo ze seryjne 1.3 hondy to prawdziwy streetkilla. A jak dozucisz stozek i swiece to normalnie 5s do 100.[/quote]
Nie, teraz to dochodzimy do tego, że masz 15 lat i na imię Józio. Tak się zachowujesz pisząc takie bzdury, komentowanie tego jest zbędne.


[quote]Kazdemu sie wydaje ze jego auto jest najlepsze. Wlacznie z toba.[/quote]
Najpierw to byś mnie musial poznać albo PRZYNAJMNIEJ czytac mnie ze zrozumieniem. Żadnego z tych warunków nie spelniasz więc daruj sobie bezpodstawne osądy na temat mojej osoby. Przypominam ze spierasz się z tematem a nie ze mną więc odpuśc marne próby.

[quote]Polecam dokladniejsze czytanie[/quote]
I vice versa.

[quote]Widze ze szukasz krytyki H nawet tam gdzie jej nie ma. [/quote]
Widzisz to, co chcesz widzieć. To nie mój problem. Zakonotuj sobie, że nie jestem obrońcą marki H. Dotarlo?

[quote] Przyznaj sie masz logo Hondy nad lozkiem i modlisz sie do niego zanim pojdziesz spac[/quote]
Poprawka. Masz co najwyżej 12 lat, naprawdę reprezentujesz takimi tekstami dno.


[quote]Ja sie nigdzie nie zachwycam bo nie ma czym.[/quote]
Przepraszam, a czy ja pisalem Tobie? Nie, więc nie bierz wszystkiego do siebie.

[quote]Ale krytykowac na maksa tez nie ma co[/quote]
Odróznij więc krytykowanie na maksa od krytyki konstruktywnej.

[quote]Zauwazylem ze najbardziej po VR6 jada wlasciciele skosnookich wynalazkow. Moze zazdroszcza momentu obrotowego[/quote]
Latwiej zalożyć że ktoś krytykuje z zadrości niż że po prostu ma argumenty, to tez typowe dla dzieci.

[quote]Nie, nie atakujesz. Ale czujesz sie dotkniety[/quote]
Jak ktoś mnie przyrównuje do wariata zaślepionego milością, do H fanatyka z logo na czole to się nie dziw że mnie wpieniasz. Zmienisz styl rozmowy to zobaczysz że mi chodzi tylko o rzeczową dyskusję i wymianę argumentow a nie o kretyńskie wrzuty o to co kto ma nad lózkiem i do czego się modli. Ale do tego musillabyś mieć rozsądek, dystans i dobrą wole.

Ja jedynie porownalem DOHC VTEC do VR6, kolego. Fakty jakie są kazdy widzi a ja wcale nie odczuwam jakiejś gowniarskiej satysfakcji z tego.powodu. VR mi nie przeszkadza i nie uwazam go za zly silnik. Więc zejdz już może na ziemię, bo peanów nikt nie pieje, za to Ty się drzesz i nie wiem już sam czy z przekory czy może dla idei. Daj sobie spokój z odpisywaniem, ja z Twoja osoba już skończylem.

Zegnam ozięble.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waszka
post Thu, 08 Dec 2005 - 19:42
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 January 2005
Skąd: ScyZZor'kowo





CYTAT("Japoniec":160okeg3)
...na każdym kroku podkreślali ze jednak jest sportowe ( fotele , kierownica , zawias , akcenty stylistyczne ) ? Jest to paradoks czy raczej kompleks ?


Wszystko zależy od tego co nazywamy serią.Moim zdaniem VR6 niczym sportowym się nie wyróżnia za wyjątkiem silnika :

-fotele seria ,no może czasami spotykane recaro ( ale GTI ma znacznie bardziej sportowe )
-kierownica seria
-zawias seria a wręcz tragedia
-stylistyka seria ( GTI ma koła speedline,dodatkowe spojlery)

Miałem takie autko i wiem co piszę.Seryjny VR6 nie ma dużo wspólnego ze sportowym samochodem.Gdyby nie motor to z wyglądu normalny Golf III....


--------------------
Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PieciaS
post Thu, 08 Dec 2005 - 19:53
Post #51


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("CMQ":21uhw4n5)
Jakbyś nie zauwazyl to ja nie krusze kopii tylko narmalnie rozmawiam.


Moze i tak. Tylko mile widziane jest w takich dyskusjach poparcie sie linkiem. Co cale szczescie zrobiles.

CYTAT
Najpierw dowiedz się w jakich warunkach mierzy się przyśpieszenie a potem dopiero pisz. Ja na przyklad wiem.


Widzisz przeciez ze nie wiem. Wiec mnie uswiadom, nie jestem oporny na wiedze. Przeciez to nie dyskusja w stylu wiem ale nie powiem

CYTAT
Nie rozśmieszaj mnie. Emocje to przemawiają przez Ciebie, podobnie jak niedojrzalość. Czniam w jakim świetle "to" stawia Hondę, bo ja sie do Hondy nie modlę, ja ją co najwyżej cenię. Pojmij to i pojmij też znaczenie slowa "dystans" bo bardzo jest Ci potrzebny.


Nie, teraz to dochodzimy do tego, że masz 15 lat i na imię Józio. Tak się zachowujesz pisząc takie bzdury, komentowanie tego jest zbędne.


Napisalem co napisalem bo usilujesz mi wmowic ze jakies zaczarowane te Hondy sa i katalogi klamia. A jesli te dane sa zanizone to dlaczego? Roznice w pomiarch? Ty ciagle o faktach, twierdzisz ze tak jest i koniec. Ja sie pytam dlaczego? Moze zacznij operowac na konkretach, inaczej na to spojze.

CYTAT
I vice versa.


Napisalem ze Honda powinna byc szybsza od Golfa albo odwrotnie. Czy wyrazam sie wystarczajaco precyzyjnie?

CYTAT
Latwiej zalożyć że ktoś krytykuje z zadrości niż że po prostu ma argumenty, to tez typowe dla dzieci.


Tak szczegolnie jak przy takim tekscie stoi smiley ktory oznacza powiedzenie czegos zartem.

CYTAT
Ja jedynie porownalem DOHC VTEC do VR6, kolego.


Szczerze mowiac ciagnac temat uwazam ze nie ma co porownywac. Zacznijmy normalnie . Mala pojemnosc, duza pojemnosc, duze wysilenie, male wysilenie, niskie spalanie, wysokie (z tego co niektozy twierdza), mala masa silnika, duza masa silnika. Wniosek z tego taki ze H to kieszonkowa rakieta .

Jesli mam byc szczery to uwazam H za wytwor lepszy nic VW. Od stylistyki poczynajac na targecie uzytkownikow konczac jesli wiesz co mam na mysli Ja bym bardziej porownywal silniki o zblizonych pojemnosciach ale tutaj niestety pod wzgledem wysilenia H deklasuje wszystkich popularnych producentow samochodow. Wiec sam juz nie wiem czy to dobre porownanie czy zle...


Koncze z wycieczkami osobistymi bo troszke przegialem za co przepraszam. Ale widze ze ty rozpoczeles
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ralfii_VR
post Thu, 08 Dec 2005 - 19:55
Post #52


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 June 2005
Skąd: Rzeszów





Panowie po co te przepychanki i porównia do Vtechów.
Nie mowie ze VR6 to cud auto i silnik, ale suma sumarum, jest to dobra propozycja.
Kupiłem go okazyjnie z malym przebiegiem i nie bite, wiec zal bylo odpuscic taka okazje, i jestem bardzo zadowolony.
Na ta chwile gdybym mial wybrac auo do tuningi i zabawy napewno byly to Japonczyk bo jako drugie auto mam Yarisa 1.0 VVTi i naprade rewelacje, zwykłe 1,4 a nawet 1,6 8V wyram bez problemu, autko jak złapie fazy idzie rewelacyjnie, na prostej jechałem Yarisem 184Km/h, jeden koles co nie wierzyl ze to mozliwe przegrał skrzynke piwa,

Ale VR6 na tym etapie co teraz to zabawka na wekendy, na codzien tym nie jezdze, i czy mi pali 12 czy 18 litrow mnie to wali, stac mnie na to, i napewno zejde ponizej 6 sekund do setki w tym aucie , jeszcze wiele mam do odchudzenia, plus zrobnienie elektroniki na SMT6 i pare jeszcze modów.


--------------------
Niemcy maja fajne auta, ale Japan "wiertarka" is the BEST
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PieciaS
post Thu, 08 Dec 2005 - 20:08
Post #53


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("Japoniec":2khljz4o)
Piecias
Ja scigałem się z roznymi GSI w Astrze i dochodze do wniosku ze naprawde silnik Astry w częsci przypadków bije na łep Honde co do naszego scigania sądze ze gdyby nie twoj balast , wynik mogłby być zgoła odmienny co zresztą odczułem scigając się tez z balastem z innym kolegą w GSI . Jednak opel nie udawał 2.0 150 koni Akcenty Sportowe na każdym kroku HH pełną gębą opel nie koksował Astry GSI wsadzając tam motor 2.8 tylko po to żeby miec 170 koni nie pogubił się tworząc auto na trase i udające sportowe.

Ot tyle i dla jasności ja naprawde lubie auta wszelakie i doszukuje się w nich przyjaznych cech w Golfie 3 także


Sadze ze wynik nie uleglby zmianie. Tydzien jazdy samochodem i moze z 5 sciganko spod swiatel. W sumie auto ze mna i pasazerami wazylo okolo 1320 minus rdza . Czyli problem z lacznikiem miedzy kierownica i pedalami. Teraz juz sie troszke wyrobilem . Twierdziles ze masz 100 koni, jaaaasne .

Ja rowniez jak kazdy doszukuje sie czegos ciekawego w kazdym aucie. Ja za Golfem nie przepadam ale nie uwazam zeby byl beznadziejnym samochodem. Tylko grupa klientow ktora sobie je upodobala ma wplyw na taki stosunek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Thu, 08 Dec 2005 - 23:13
Post #54


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





No dobra, to dalej jadziem

CYTAT
Widzisz przeciez ze nie wiem. Wiec mnie uswiadom, nie jestem oporny na wiedze.

Przyśpieszenie mierzy się przewaznie tak, by każdy w miarę sprawny driver mógł takie przyśpoieszenie uzyskać. Nie jest to więc jazda na oparach ze startem na półsprzęgle z 6tyś krpm i urywanie lewarka przy zmianie biegów. Inaczej mówiąc: można te dane katalogowe poprawić jesli się potrafi. W i-VT jest to do zrobienia.

CYTAT
Napisalem co napisalem bo usilujesz mi wmowic ze jakies zaczarowane te Hondy sa i katalogi klamia

Nic Ci nie usiłuję wmówić. Podałem Ci dokładne dane. Slowa o kłamiących katalogach nie było, zresztą patrz powyżej.

CYTAT
Napisalem ze Honda powinna byc szybsza od Golfa albo odwrotnie. Czy wyrazam sie wystarczajaco precyzyjnie

A ja teraz piszę, że nie powinn tylko JEST. Ja wygrywam z VRami, tak samo jak wielu znajomych z B series, tak samo działo się też na wyścigach 1/4mili. Niech katalog mówi co chce, real life weryfikuje że Honda po prostu jest z przodu. I to nie jest moja wina, więc spoko. Też byłem precyzyjny.

CYTAT
Wiec sam juz nie wiem czy to dobre porownanie czy zle...

W zasadzie to porównania nie ma, i to nie dlatego że VW jest be a H jesr guru. To sa inne targety faktycznie. One są zupełnie inne VR został stworzony do innych celów i te cele spełnia zapewne znakomicie, zyskał miano kultu nie bez podstawy i nie wątpię w to. H jest nastawiona na osiągi only i to widać. Japoniec mówi że nie rozumie ideologii VRa, bo dla Niego liczy się efektywność jednostki napędowej w przełożeniu na osiągi. Dla mnie też się to liczy, stąd mam Hondę. Ale mimo to rozumiem dlaczego VR to VR, są tacy co własnie za to go kochają. Ot, szacunek dla odmiennego obiektu pasji.

CYTAT
Koncze z wycieczkami osobistymi bo troszke przegialem za co przepraszam. Ale widze ze ty rozpoczeles

W takim razie i ja serdecznie Cię przepraszam, zdarza się w necie wziąć za łby ale na miły gest zawsze z przyjemnością odpowiem takim samym.

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Donald
post Thu, 08 Dec 2005 - 23:28
Post #55


Rookie
Dołączył: Tue, 20 September 2005
Skąd: Olsztyn/Gdańsk





No wiec ja obserwuje ta dyskusje i dochodze do wniosku ze VR6 nie jest zlym silnikiem tylko koncepcja jest niezrozumiala a wykonanie wadliwe!!!!
Co do koncepcji to jest to silnik po polowie rzedowy i widlasty- jakby sie nie mogl ktos zdecydowac na to co lepsze powstal troszke na sile bo nie wiem po co taki duzy ciezki silnik w samochodzie kompaktowym chyba dla zwiekszenia masy i wymagan wobec kierowcy Najgorsze zalozenie koncepcji mowi ze silnik ten jest drogi i wymagajacy w podkrecaniu
Wykonanie jest o tyle wadliwe ze z takiej pojemnosci i koncepcji mozna bylo uzyskac wieksza moc gdyby nie produkowal go vw W VW inzynierowie powinni byli polaczyc najlepsze cechy v-ki i silnika rzedowego a powstal tylko piekny dzwiek sadze ze w wykonaniu innego koncernu moglby byc to potwor krecacy sie jak VTEC o duzej pojemnosci

Na podsumowanie bitwy miedzy VTEC-ami a VR6 powiem tyle ze lubie obydwa silniki sa piekne i jak napisalem wyzej najlepsze byloby ich polaczenie Wiec nie ma sie co spierac VR6 jest piekny z powodu swojej wyjatkowej konstrukcji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Thu, 08 Dec 2005 - 23:41
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





[quote]Czy widzisz cos zlego w tym ze jest kompaktowy i miesci sie do malych aut? [/quote]

bie widze nic zlego w jego kompaktowosci - tylko dostrzegam ze to jego jedyna zaleta

[quote]Gdyby inzynierom z VAG bardziej by sie chcialo popracowac to mysle ze ta dyskusja sprowadzalaby sie do peanow pochwalnych na jego temat,[/quote]

a gdyby babcia miala brode to by byla dziadkiem


[quote]Piszesz o awaryjnosci , trudnosci w modach, paliwozernosci. Jaka miales stycznosc z tym autem? Moze jakies konkrety na ten temat?[/quote]

w rodzinie byly jeden golf i jeden passat z VR6, odziwo nie bylo problemow ale moze dlatego ze fury byly prawie nowe

awaryjnosc od obslugi ASO oraz 3 osob ktore posiadaly VR6 (znajomych) oraz z lektory w internecie,,odziwo wszystkie zrodla wymieniaja te same usterki

[/quote]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PieciaS
post Fri, 09 Dec 2005 - 12:31
Post #57


Super User
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: z krainy 1000 jezior





CYTAT("CMQ":3ahz6008)
No dobra, to dalej jadziem


Kultura da sie wszystko zalatwic

CYTAT
Przyśpieszenie mierzy się przewaznie tak, by każdy w miarę sprawny driver mógł takie przyśpoieszenie uzyskać. Nie jest to więc jazda na oparach ze startem na półsprzęgle z 6tyś krpm i urywanie lewarka przy zmianie biegów. Inaczej mówiąc: można te dane katalogowe poprawić jesli się potrafi. W i-VT jest to do zrobienia.


To znaczy ze w kazdym jest to do zrobienia? Czy tylko w niektorych? Moje pojecie jest takie ze wsadzaja profesjonalnego kierowce testowego, X przejazdow i z tego srednia, przypuszczalnie niewiele rozniacych sie od siebie wynikow w gore czy w dol.

CYTAT
Nic Ci nie usiłuję wmówić. Podałem Ci dokładne dane. Slowa o kłamiących katalogach nie było, zresztą patrz powyżej.


Chodzi mi o to na przyklad czy miezyles swoje auto Gtechem albo podobnym urzadzeniem i wyszlo Ci na przyklad ponizej 7? Interesuje mnie na przyklad jak bardzo da rade to poprawic. Bo z tego co zauwazylem to wprawny kierowca (np. kolega Japoniec) potrafi ruszyc tak ze auto spod swiatel startuje jak by je kopnac w tyl .

CYTAT
A ja teraz piszę, że nie powinn tylko JEST. Ja wygrywam z VRami, tak samo jak wielu znajomych z B series, tak samo działo się też na wyścigach 1/4mili. Niech katalog mówi co chce, real life weryfikuje że Honda po prostu jest z przodu. I to nie jest moja wina, więc spoko. Też byłem precyzyjny.


Luzik. Wiec statujac naprawde dobrze jestes w stanie nakopac teoretycznie szybszemu. Ze swojego niedlugiego doswiadczenia wiem ze roznie bywa z osiagami. Swego czasu mialem okazje pociac sie z autem ktore ma osiagi o 0,5 s gorsze od mojego. Jak kiepsko wystartowalem to dochodzilem go na 2 czy 3 i definitywnie killowalem. Jak wystartowalem dobrze to od poczatku do konca nie mial co fikac

CYTAT
W zasadzie to porównania nie ma, i to nie dlatego że VW jest be a H jesr guru. To sa inne targety faktycznie. One są zupełnie inne VR został stworzony do innych celów i te cele spełnia zapewne znakomicie, zyskał miano kultu nie bez podstawy i nie wątpię w to. H jest nastawiona na osiągi only i to widać. Japoniec mówi że nie rozumie ideologii VRa, bo dla Niego liczy się efektywność jednostki napędowej w przełożeniu na osiągi. Dla mnie też się to liczy, stąd mam Hondę. Ale mimo to rozumiem dlaczego VR to VR, są tacy co własnie za to go kochają. Ot, szacunek dla odmiennego obiektu pasji.


Ja podobnie jak Japoniec niekoniecznie rozumiem sens VRa. Ale racja, mozna powiedziec ze jest kultowy, w koncu siedzial we flagowym modelu Golfa. Jednak faktem jest ze inzynierowie z Vw mogli sie bardziej postarac i wycisnac troche wiecej na dzien dobry konikow. Mysle ze gdyby przekroczyli 200 (przeciez to nie problem przy tej pojemnosci z tego roku Bmw 3 ma 192KM, a M3 z 3 litrow 286) ale wyglada na to ze wytlumaczyc to trzeba trwaloscia ktora niektozy podwazaja (nie uwieze zeby Vw wypuscil jakas kile). Mi Vw nie odpowiada ze wzgledu na slabe wysilenie jednostek (zwykle kierujac sie wyborem auta patrze na moc i moj poprzedni dupowoz mial wieksza moc niz VW za te same pieniadze).

CYTAT
W takim razie i ja serdecznie Cię przepraszam, zdarza się w necie wziąć za łby ale na miły gest zawsze z przyjemnością odpowiem takim samym.


No i tym sympatycznym akcentem mozna zakonczyc pewna czesc dyskusji natomiast natomiast kontynuowac na innych plaszczyznach.

Added after 7 minutes:

CYTAT("ROTOR":3ahz6008)
bie widze nic zlego w jego kompaktowosci - tylko dostrzegam ze to jego jedyna zaleta


Napewno nie jedyna. Tylko trzeba sie lepiej przyjzec.

CYTAT
a gdyby babcia miala brode to by byla dziadkiem


Pozostaje jeszcze pare innych kwesti


CYTAT
w rodzinie byly jeden golf i jeden passat z VR6, odziwo nie bylo problemow ale moze dlatego ze fury byly prawie nowe

awaryjnosc od obslugi ASO oraz 3 osob ktore posiadaly VR6 (znajomych) oraz z lektory w internecie,,odziwo wszystkie zrodla wymieniaja te same usterki


Kazdy swoje chwiali . Moze linkiem zucisz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CMQ
post Fri, 09 Dec 2005 - 14:14
Post #58


Super User
Dołączył: Sat, 20 March 2004
Skąd: Gdynia





CYTAT
To znaczy ze w kazdym jest to do zrobienia? Czy tylko w niektorych? Moje pojecie jest takie ze wsadzaja profesjonalnego kierowce testowego, X przejazdow i z tego srednia, przypuszczalnie niewiele rozniacych sie od siebie wynikow w gore czy w dol.

Okazuje się że w niektórych. Na przyklad w CTR bardzo ciężko jest osiągnąć obiecywane przez Hondę dane a w ITR w miarę szybko nauczysz się je poprawiać. Z kierowcą testowym i średnią: tak zapewne jest jak piszesz, przynajmniej gdzieś tak wyczytalem.

CYTAT
Chodzi mi o to na przyklad czy miezyles swoje auto Gtechem albo podobnym urzadzeniem i wyszlo Ci na przyklad ponizej 7? Interesuje mnie na przyklad jak bardzo da rade to poprawic.

Nie mierzylem, bo zamiast gniazdka mam Engine Start, ale wielu mierzylo i poprawiali się nawet o sekundę. Ale ja nie wierzę za mocno w Gtecha, to temat na szerszą gadkę. Przyjmijmy ze w jednym aucie poprawisz spoko o sekunde, w innym nawet o 1,5s a w jeszcze innym będziesz mieć farta jak zblizysz się do danych fabrycznych. Tyle jest czynników wplywających na rezultat pomiaru że bania boli:
-kierowca
-warunki pogodowe
-rodzaj opon
-system startu
itp.


CYTAT
Luzik. Wiec statujac naprawde dobrze jestes w stanie nakopac teoretycznie szybszemu.

Tak. W praktyce jeżeli wygrasz start i nic nie spieprzysz dalej to ten drugo nie dogoni Cię, chyba że ma naprawdę zauważalnie więcej KM niż Ty. Jesli moce/osiągi aut są w miarę wyrównane to jest to już wyścig kierowców, nie aut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 09 Dec 2005 - 15:51
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Dodam, że swoim iVT B16A1 robiłem powtarzalne 6.5s z marnymi gumami i rozwalonym sprzęgłem...


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Fri, 09 Dec 2005 - 16:02
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





A ja dodam Gr00bY, że do tej pory wisisz mi skrzynke piwa
Pare osób pewnie pamięta

Mam CI odświeżyć pamięć?


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20