![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 24 February 2005 ![]() |
Wyjątek potwierdza regułę.
-------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("frytol":2sxhakyz) Jak juz odgrzane i stawiamy na to ile ma jaki VR to wrzucam wykres mojej Passaciny dupowoznej .
1993 rok, 287k km przebiegu, pelna seria z seryjnymi zapchanym juz pewnie niezle katalizatorem ![]() To jak to bylo z ta legenda, ze VR6 strasznie traca moc? wszystko fajnie tylko hamowniea Vtech ma to do siebie ze dodaje koni, +/-10KM, mozesz pokazac dolna czesc wykresu, jakie normy uwzglednili?? -------------------- Niemcy maja fajne auta, ale Japan "wiertarka" is the BEST
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Auto hamowane bylo w PETER-GUM'ie, dowiem sie od Radka jakie byly normy. Wykresy z tej hamowni byly sprawdzane z wykresami z roznych innych i generalnie wykresy sie pokrywaja (wiadomo, ze z roznymi odchyleniami).
Podobnie jest z hamowaniem nowych aut seryjnych i sprawdzaniem z moca deklarowana przez producenta. Poza silnikami 1.9TDI gdzie kazdy mial jakiegos gifta w stosunku do serii mocy +/- kilka KM pokrywala sie. -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: PŁOCK ![]() |
czyli od Frytola VR6 nie bedzie pasowac przeplywka do VRa z 94roku ?
-------------------- IBIZA 1.4 8V
16,93 ET__Bemowo 16.09.2006 |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
CYTAT("MARCIN--Ibiza":3i5isqze) czyli od Frytola VR6 nie bedzie pasowac przeplywka do VRa z 94roku ? ?????????????
ilość pinów prawdę powie.....94 rok był rokiem zmian wiec były i takie i takie |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: D.G. ![]() |
CYTAT("Ralfii_VR":vfqmocwd) CYTAT("frytol":vfqmocwd) Jak juz odgrzane i stawiamy na to ile ma jaki VR to wrzucam wykres mojej Passaciny dupowoznej . 1993 rok, 287k km przebiegu, pelna seria z seryjnymi zapchanym juz pewnie niezle katalizatorem ![]() To jak to bylo z ta legenda, ze VR6 strasznie traca moc? wszystko fajnie tylko hamowniea Vtech ma to do siebie ze dodaje koni, +/-10KM, mozesz pokazac dolna czesc wykresu, jakie normy uwzglednili?? no tak ..... jak już wszystko zawiodło to poczepiajmy się teraz hamowni.... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 December 2005 Skąd: Góra (Dolnośląskie) ![]() |
...
-------------------- Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
eeee... zdrowy na głowę jesteś?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 December 2005 Skąd: Góra (Dolnośląskie) ![]() |
co do topicu , to mam vr6 osiągi nie są złe ale nie są też super . Kupe kasy wyłozyłem na remont silnika i dalej go remontuje . Ogólnie pasat 1.8 turbo , astra gsi dostają po tyłkach . Jedno jest wiadome , zdrowy vr6 jest najlepszy z silników oferowanych przez vw . Pozdr
-------------------- Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
chyba z pominieciem 1.8 turbo ?
-------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Lawrai":2okqf210) zdrowy vr6 jest najlepszy z silników oferowanych przez vw . Pozdr
Siiiiikaaaaam Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać W czym niby jest ten silnik najlepszy? -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
W spalaniu
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 December 2005 Skąd: Góra (Dolnośląskie) ![]() |
sory , poprawie się w swojej wypowiedzi . Najlepszy w swoich latach produkcji . 1.8 T ma wielki potencjał ale to tylko wyżyłowane 1.8 ... Ogólnie każdy ma sentyment do innego silnika , ja jestem zakochany w vr6 i będe uwazał go za najlepszy . Owszem teraz macie W12 , R32 itd. ale jeżeli chodzi o tamte lata to vr6 był zajebisty i tyle . Pozdr
-------------------- Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Panowie a ile uturbiony silnik z Golfa R32 jest w stanie wytrzymać (zakładajac normalna eksploatacje oczywiscie). Na mobile.de jest pare sztuk aut podkeconych do 450 i wiecej koni. Czy zakładajac w pełni profesjonalne uturbienie oraz w miarę normalna eksploatację takiego auta, uturbiony 450 konny R32 jest w stanie przejechać 100 tysiecy KM ?
Czy tak uturbione auto wymaga jakiegoś specjalnego serwisowania. Kto w Polsce mógłby serwisować takie auto na wypadek gdyby siecos wywaliło. W ASO chyba tego nie ogarną |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 November 2006 ![]() |
CYTAT("Lawrai":s0za9p40) Owszem teraz macie W12 , R32 itd
a co to jest W12 jak nie połączone dwa silniki VR6?? a co to jest R32 jak nie rozwiercone i 24v VR6?? ja mam ten silnik w swoim aucie i jestem z niego zajebiście zadowolny... nie obchodzą mnie inne opinie na temat tego silnika... 190KM w zupełności mi wystarcza do jazdy na codzień, dźwięk jest przepiękny, a spalanie nie jest takie ogromne bo jak się postarać to pali 9l/1ookm (ale nie mowie że mało pali bo na wyscigach chleje 2ol/1ookm) silnik jest kompletnie nie rozwojowy za małe pieniądze (bo nawet ciężko uzyskać głupie 2oKM) ale za to jak się w niego włoży tyle ile trzeba to i 680KM się z niego wyciśnie... kocham ten silnik za to jaki jest ale nie uważam go za najlepszy bo jest mnóstwo lepszych silników... a tym bardziej teraz... choć jak na swoje lata był osiągnięciem VW i to całkiem nie małym... jeśli chodzi o wady to jest to silnik cholernie awaryjny ale pod warunkiem że się o niego nie dba, jeżeli bedzię dbało się o silnik jak należy bedzię naprawdę wdzięczny... po następne są egzeplarze VR6 2.8 (nie 2.9) które faktycznie nie trzymają mocy bo zdarzały się już o mocy 130KM (czyli o sporej stracie) |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 26 May 2007 Skąd: London ![]() |
Widzialem corrka VR6 turbo niestety nie wiem jaka dysponowalo moca ale w kazdym razie coras smigal sobie podczas zlotu japonskich aut w londynie i panowie ze sky-i i subrau zaczepnie podpuszczali corrka ktory latal na trzecim biegu bez trakcji (tylko trzecim bo za krotki odcinek byl na czwarty bieg) Mam ze trzy filmiki z tym corrkiem jednak bylo to w nocy i za dobrze nie widac ale za to odglos mowi sam za siebie
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
CYTAT("Small.Paul":3o94y9mp) Widzialem corrka VR6 turbo niestety nie wiem jaka dysponowalo moca ale w kazdym razie coras smigal sobie podczas zlotu japonskich aut w londynie i panowie ze sky-i i subrau zaczepnie podpuszczali corrka ktory latal na trzecim biegu bez trakcji (tylko trzecim bo za krotki odcinek byl na czwarty bieg) Mam ze trzy filmiki z tym corrkiem jednak bylo to w nocy i za dobrze nie widac ale za to odglos mowi sam za siebie
no i? -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 November 2006 ![]() |
CYTAT("Sane":3goo8fbh) no i?
no i fajnie, chyba |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 March 2006 ![]() |
CYTAT("Szeli":22ig4off) CYTAT("k11":22ig4off) Dźwięk... Charakterystyka... A może krótko: co ten silnik potrafi jako N/A? Co potrafi po doładowaniu? Za mniej więcej jakie pieniądze? Ile waży? r. N/A 2.8 - 174KM 235Nm 2.9 - 190KM 245Nm 2.8 na 24 wentylach - 204KM i (już nie pamiętam ile Nm ale troche ich tam jest) z doładowaniem, w Polsce są tylko 2 VR6 jeżdzące z kompresorami i już ich temat był omawiany na forum. z tego silnika w Niemczech wyciągają po 450KM i więcej za duze pieniądze bo to nie tania zabawa - zobacz sobie uturbione VRy na mobile.de A przy okazji nie każdy silnik trzeba od razu modyfikować, liczy się także niezawodność, wytrzymałość i funkcjonalność dla normalnego użytkownika dlatego właśnie VR6 był wkładany przez tyle lat do tylu pojazdów. Szeli w 100% masz racje co do VR6... sam jestem posiadaczem i to super i niezawodna jednostka!!! A co do tego ile koni z nich ciagna..to w niemczech Golf 2.8 VR6 ciągną bezproblemu po 750KM.. moge dac link jak chcesz... i to nie jakies twin turbo tylko poprostu 1 turbina i wszyskot wzocnione.. ale masz racje wielki potencjał w VR6 !!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Co do vr6 doladowanych to jest ich napewno wiecej, bo sam jezdzilem takim turbo
A co do samego silnika, to jest on archaiczna jednostka wymagajaca ogromnych modyfikacji, aby dojsc do duuzych mocy. No i chec do wystepowania spalania stukowego znacznie wieksza niz np w ABF. Jedyny plus, to pojemnosc - ale bez kupy kasy to i tak cudow nie zdziala sie. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:27 |