Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 7 8 9 10 >  
Reply to this topicStart new topic
> VR6 VAG - dywagacje o tym silniku
ml2210
post Wed, 06 Sep 2006 - 17:13
Post #161


Super User
Dołączył: Thu, 24 February 2005





Wyjątek potwierdza regułę.


--------------------
http://www.mlautobroker.pl
Pierwszy w pełni profesjonalny Broker Samochodowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 06 Sep 2006 - 17:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ralfii_VR
post Wed, 06 Sep 2006 - 18:40
Post #162


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT("frytol":2sxhakyz)
Jak juz odgrzane i stawiamy na to ile ma jaki VR to wrzucam wykres mojej Passaciny dupowoznej .

1993 rok, 287k km przebiegu, pelna seria z seryjnymi zapchanym juz pewnie niezle katalizatorem



To jak to bylo z ta legenda, ze VR6 strasznie traca moc?


wszystko fajnie tylko hamowniea Vtech ma to do siebie ze dodaje koni, +/-10KM, mozesz pokazac dolna czesc wykresu, jakie normy uwzglednili??


--------------------
Niemcy maja fajne auta, ale Japan "wiertarka" is the BEST
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Wed, 06 Sep 2006 - 19:12
Post #163


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Auto hamowane bylo w PETER-GUM'ie, dowiem sie od Radka jakie byly normy. Wykresy z tej hamowni byly sprawdzane z wykresami z roznych innych i generalnie wykresy sie pokrywaja (wiadomo, ze z roznymi odchyleniami).

Podobnie jest z hamowaniem nowych aut seryjnych i sprawdzaniem z moca deklarowana przez producenta. Poza silnikami 1.9TDI gdzie kazdy mial jakiegos gifta w stosunku do serii mocy +/- kilka KM pokrywala sie.


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARCIN--Ibiza
post Sat, 09 Sep 2006 - 21:41
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: PŁOCK





czyli od Frytola VR6 nie bedzie pasowac przeplywka do VRa z 94roku ?


--------------------
IBIZA 1.4 8V
16,93 ET__Bemowo 16.09.2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Mon, 11 Sep 2006 - 09:11
Post #165


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT("MARCIN--Ibiza":3i5isqze)
czyli od Frytola VR6 nie bedzie pasowac przeplywka do VRa z 94roku ?
?????????????
ilość pinów prawdę powie.....94 rok był rokiem zmian wiec były i takie i takie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golf99660
post Tue, 19 Sep 2006 - 14:32
Post #166


Rookie
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: D.G.





CYTAT("Ralfii_VR":vfqmocwd)
CYTAT("frytol":vfqmocwd)
Jak juz odgrzane i stawiamy na to ile ma jaki VR to wrzucam wykres mojej Passaciny dupowoznej .

1993 rok, 287k km przebiegu, pelna seria z seryjnymi zapchanym juz pewnie niezle katalizatorem



To jak to bylo z ta legenda, ze VR6 strasznie traca moc?


wszystko fajnie tylko hamowniea Vtech ma to do siebie ze dodaje koni, +/-10KM, mozesz pokazac dolna czesc wykresu, jakie normy uwzglednili??


no tak ..... jak już wszystko zawiodło to poczepiajmy się teraz hamowni....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Wed, 11 Apr 2007 - 21:48
Post #167


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





...


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 11 Apr 2007 - 21:55
Post #168


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





eeee... zdrowy na głowę jesteś?


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Thu, 12 Apr 2007 - 00:24
Post #169


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





co do topicu , to mam vr6 osiągi nie są złe ale nie są też super . Kupe kasy wyłozyłem na remont silnika i dalej go remontuje . Ogólnie pasat 1.8 turbo , astra gsi dostają po tyłkach . Jedno jest wiadome , zdrowy vr6 jest najlepszy z silników oferowanych przez vw . Pozdr


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Thu, 12 Apr 2007 - 01:57
Post #170


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





chyba z pominieciem 1.8 turbo ?


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Thu, 12 Apr 2007 - 08:23
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Lawrai":2okqf210)
zdrowy vr6 jest najlepszy z silników oferowanych przez vw . Pozdr


Siiiiikaaaaam

Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać




W czym niby jest ten silnik najlepszy?


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 12 Apr 2007 - 08:29
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





W spalaniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lawrai
post Fri, 13 Apr 2007 - 00:24
Post #173


Rookie
Dołączył: Sat, 03 December 2005
Skąd: Góra (Dolnośląskie)





sory , poprawie się w swojej wypowiedzi . Najlepszy w swoich latach produkcji . 1.8 T ma wielki potencjał ale to tylko wyżyłowane 1.8 ... Ogólnie każdy ma sentyment do innego silnika , ja jestem zakochany w vr6 i będe uwazał go za najlepszy . Owszem teraz macie W12 , R32 itd. ale jeżeli chodzi o tamte lata to vr6 był zajebisty i tyle . Pozdr


--------------------
Wlosy W Wietrze , Zeby W Muchach i Do Dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Fri, 13 Apr 2007 - 00:32
Post #174


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





Panowie a ile uturbiony silnik z Golfa R32 jest w stanie wytrzymać (zakładajac normalna eksploatacje oczywiscie). Na mobile.de jest pare sztuk aut podkeconych do 450 i wiecej koni. Czy zakładajac w pełni profesjonalne uturbienie oraz w miarę normalna eksploatację takiego auta, uturbiony 450 konny R32 jest w stanie przejechać 100 tysiecy KM ?

Czy tak uturbione auto wymaga jakiegoś specjalnego serwisowania. Kto w Polsce mógłby serwisować takie auto na wypadek gdyby siecos wywaliło. W ASO chyba tego nie ogarną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cortez
post Sat, 26 May 2007 - 23:23
Post #175


Rookie
Dołączył: Wed, 22 November 2006





CYTAT("Lawrai":s0za9p40)
Owszem teraz macie W12 , R32 itd


a co to jest W12 jak nie połączone dwa silniki VR6??

a co to jest R32 jak nie rozwiercone i 24v VR6??

ja mam ten silnik w swoim aucie i jestem z niego zajebiście zadowolny... nie obchodzą mnie inne opinie na temat tego silnika... 190KM w zupełności mi wystarcza do jazdy na codzień, dźwięk jest przepiękny, a spalanie nie jest takie ogromne bo jak się postarać to pali 9l/1ookm (ale nie mowie że mało pali bo na wyscigach chleje 2ol/1ookm) silnik jest kompletnie nie rozwojowy za małe pieniądze (bo nawet ciężko uzyskać głupie 2oKM) ale za to jak się w niego włoży tyle ile trzeba to i 680KM się z niego wyciśnie...

kocham ten silnik za to jaki jest ale nie uważam go za najlepszy bo jest mnóstwo lepszych silników... a tym bardziej teraz... choć jak na swoje lata był osiągnięciem VW i to całkiem nie małym...

jeśli chodzi o wady to jest to silnik cholernie awaryjny ale pod warunkiem że się o niego nie dba, jeżeli bedzię dbało się o silnik jak należy bedzię naprawdę wdzięczny... po następne są egzeplarze VR6 2.8 (nie 2.9) które faktycznie nie trzymają mocy bo zdarzały się już o mocy 130KM (czyli o sporej stracie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Small.Paul
post Sun, 27 May 2007 - 00:17
Post #176


Rookie
Dołączył: Sat, 26 May 2007
Skąd: London





Widzialem corrka VR6 turbo niestety nie wiem jaka dysponowalo moca ale w kazdym razie coras smigal sobie podczas zlotu japonskich aut w londynie i panowie ze sky-i i subrau zaczepnie podpuszczali corrka ktory latal na trzecim biegu bez trakcji (tylko trzecim bo za krotki odcinek byl na czwarty bieg) Mam ze trzy filmiki z tym corrkiem jednak bylo to w nocy i za dobrze nie widac ale za to odglos mowi sam za siebie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Sun, 27 May 2007 - 00:31
Post #177


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT("Small.Paul":3o94y9mp)
Widzialem corrka VR6 turbo niestety nie wiem jaka dysponowalo moca ale w kazdym razie coras smigal sobie podczas zlotu japonskich aut w londynie i panowie ze sky-i i subrau zaczepnie podpuszczali corrka ktory latal na trzecim biegu bez trakcji (tylko trzecim bo za krotki odcinek byl na czwarty bieg) Mam ze trzy filmiki z tym corrkiem jednak bylo to w nocy i za dobrze nie widac ale za to odglos mowi sam za siebie


no i?



--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cortez
post Sun, 27 May 2007 - 01:08
Post #178


Rookie
Dołączył: Wed, 22 November 2006





CYTAT("Sane":3goo8fbh)
no i?


no i fajnie, chyba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nijafuck
post Sat, 02 Jun 2007 - 11:02
Post #179


Rookie
Dołączył: Tue, 21 March 2006





CYTAT("Szeli":22ig4off)
CYTAT("k11":22ig4off)
Dźwięk... Charakterystyka... A może krótko: co ten silnik potrafi jako N/A? Co potrafi po doładowaniu? Za mniej więcej jakie pieniądze? Ile waży?

r.


N/A
2.8 - 174KM 235Nm
2.9 - 190KM 245Nm
2.8 na 24 wentylach - 204KM i (już nie pamiętam ile Nm ale troche ich tam jest)
z doładowaniem, w Polsce są tylko 2 VR6 jeżdzące z kompresorami i już ich temat był omawiany na forum.
z tego silnika w Niemczech wyciągają po 450KM i więcej za duze pieniądze bo to nie tania zabawa - zobacz sobie uturbione VRy na mobile.de

A przy okazji nie każdy silnik trzeba od razu modyfikować, liczy się także niezawodność, wytrzymałość i funkcjonalność dla normalnego użytkownika dlatego właśnie VR6 był wkładany przez tyle lat do tylu pojazdów.



Szeli w 100% masz racje co do VR6... sam jestem posiadaczem i to super i niezawodna jednostka!!! A co do tego ile koni z nich ciagna..to w niemczech Golf 2.8 VR6 ciągną bezproblemu po 750KM.. moge dac link jak chcesz... i to nie jakies twin turbo tylko poprostu 1 turbina i wszyskot wzocnione.. ale masz racje wielki potencjał w VR6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sat, 02 Jun 2007 - 11:07
Post #180


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Co do vr6 doladowanych to jest ich napewno wiecej, bo sam jezdzilem takim turbo
A co do samego silnika, to jest on archaiczna jednostka wymagajaca ogromnych modyfikacji, aby dojsc do duuzych mocy. No i chec do wystepowania spalania stukowego znacznie wieksza niz np w ABF. Jedyny plus, to pojemnosc - ale bez kupy kasy to i tak cudow nie zdziala sie.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 7 8 9 10 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:27