Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> przeróbka ATD 100PS na 130PS ???
ZbYnio_82
post Mon, 14 Nov 2005 - 18:00
Post #21


User
Dołączył: Tue, 01 November 2005
Skąd: Pszczyna





jakie są koszty zmiany programu?


--------------------
G4 1.9TDI ATD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 14 Nov 2005 - 18:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Velocity
post Mon, 14 Nov 2005 - 19:11
Post #22


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT("ZbYnio_82":2zru4mbm)
jakie są koszty zmiany programu?


Dla EDC 15-tki (bo chyba na tym sterowniku smiga ATD) pewnie średnio 1500 zł, pewnie można i odrobinę taniej, ale dobrym firmom płaci się za WIEDZĘ, DOŚWIADCZENIE I PEWNOŚĆ...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Mon, 14 Nov 2005 - 22:01
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





A ja powiem szczerze, że tem temat to taki odgrzewany kotlet.

Moim zdaniem największym problemem przy tej całej przeróbce jest układ przeniesienia napedu, a głównie chodzi mi o sprzegło.

Jak juz przerobimy maszego ATD na tego ASZ lub nawet ARL'a i mamy potencjał na te 170 - 190 KM i 380 - 400nM to zasze jak zadra w dupsku bedzie sie przypominac przeniesienie napędu, gdzie sprzęgło powie w pewnym momencie dośc.

Dlatego wstrzymał bym sie z jakimiś mega planami co do tego ATD jeśli nie zamierzasz wymieniać skrzyni biegów oraz przeniesienia napędu.

Ja bym wsadził pompowtrysk, sprężarką od 130PD i cieszył sie mocą rzedu 160KM

A tak wogóle to było juz miliony razy o tych silnikach i wszelkich przekładkach.

To czy sie to zrobi, to odpowiedz na pytanie czy bede miał wystarczający kisiel w gaciach z wydania kilku tysiecy złotych po to by miec samochód, który będzie miał 50-60KM wiecej i do tego bedzie palił o litr wiecej na 100.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbYnio_82
post Mon, 14 Nov 2005 - 23:48
Post #24


User
Dołączył: Tue, 01 November 2005
Skąd: Pszczyna





RUfi mi w zupełności wystarczy 130KM, ale narazie nie bede kombinowal z elektroniką bo mam deficyt w portwelu musiałem wymienić rozrząd i cały zespół sprzęgła z kołem 2masowym
Chcę jeszcze pokombinować z układem wydechowym, macie jakieś rady?


--------------------
G4 1.9TDI ATD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Mon, 14 Nov 2005 - 23:55
Post #25


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





CYTAT("ZbYnio_82":oykh7cwc)
macie jakieś rady?


Trrrradycyjne ) Poczytaj forum;-)) Było o wydechach, co robić, u kogo, co daje wycięcie kata itp. itd.
To że topik jest sprzed roku nie zmniejsza jego wartości merytorycznej ) TDI to nie komputer, że co roku trzeba zmieniać;-)))


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZbYnio_82
post Thu, 08 Dec 2005 - 00:00
Post #26


User
Dołączył: Tue, 01 November 2005
Skąd: Pszczyna





będzie problem znaleźć sporo tego


--------------------
G4 1.9TDI ATD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Thu, 08 Dec 2005 - 00:13
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





jak włożysz wysiłek w poszukiwania to będziesz miał większą satysfakcję jak znajdziesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Fri, 10 Nov 2006 - 21:14
Post #28


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





Sorry ze odgrzewam, ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie:
Co trzeba przerabiac przy zmianie turbinki w ATD na turbinke z ASZ?
Podobno jakis przewod trzeba przerabiac

Dowiem sie czegos wiecej?


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Sat, 11 Nov 2006 - 15:44
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("Jasio TCS":mrli0yp6)
Sorry ze odgrzewam, ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie:
Co trzeba przerabiac przy zmianie turbinki w ATD na turbinke z ASZ?
Podobno jakis przewod trzeba przerabiac

Dowiem sie czegos wiecej?


Wyjście strony zimnej turbiny jest inne a ATD i trzeba zrobić specjalna przejsciówkę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Sat, 11 Nov 2006 - 16:34
Post #30


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





przymierzam sie do kupna takiej turbinki
z czego moze byc ta przejsciowka? jak to laczyc?
duzo przy tym dlubania?

Czy Garrett GT1749VA sie nadaje?
Czy jest roznica czy jest to turbinka od silnika wzdluznego czy poprzecznego?

z gory dziekuje za pomoc..


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 12 Nov 2006 - 00:49
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





GT 1749VA od wzluznego silnika i jest bez kolektora
najczesciej mocuje sie ja do aut typu ibiza

turbina od silnika poprzecznego jest na stale z kolektorem

w silnikach 130KM wystepowaly turbiny Garrett GT 1749VA oraz turbiny firmy KKK


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Sun, 12 Nov 2006 - 00:54
Post #32


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





To jakiej turbinki musze szukac do mojego ATD?
Rozumiem ze musi byc ona z kolektorem. Czy mam kupic sama turbinke GT1749VA i cos przerabiac?


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 12 Nov 2006 - 00:58
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





a w jakiej budzie to ATD siedzi?


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Sun, 12 Nov 2006 - 00:58
Post #34


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





Fabia 2001


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 12 Nov 2006 - 01:07
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





no to ja bym szukal turbiny bez kolektora do tego kolektor np. z ibizy 1,9TDI 110KM AFN


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Sun, 12 Nov 2006 - 01:12
Post #36


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





Czy cos do tego trzeba jeszcze przerabiac?
Wyjscie z zimnej czesci turbiny bedzie pasowalo czy trzeba cos tam rzezbic?


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Sun, 12 Nov 2006 - 01:59
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





uzytkownik arturo ma zrobiona setke na arl czyli na 150 ps


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jasio TCS
post Sun, 12 Nov 2006 - 22:09
Post #38


User
Dołączył: Tue, 22 November 2005
Skąd: Wawa





dzieki wszystkim za wszelka pomoc, szczegolnie mammoth


--------------------
https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 21:11