![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 01 November 2005 Skąd: Pszczyna ![]() |
jakie są koszty zmiany programu?
-------------------- G4 1.9TDI ATD
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 November 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("ZbYnio_82":2zru4mbm) jakie są koszty zmiany programu?
Dla EDC 15-tki (bo chyba na tym sterowniku smiga ATD) pewnie średnio 1500 zł, pewnie można i odrobinę taniej, ale dobrym firmom płaci się za WIEDZĘ, DOŚWIADCZENIE I PEWNOŚĆ... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
A ja powiem szczerze, że tem temat to taki odgrzewany kotlet.
Moim zdaniem największym problemem przy tej całej przeróbce jest układ przeniesienia napedu, a głównie chodzi mi o sprzegło. Jak juz przerobimy maszego ATD na tego ASZ lub nawet ARL'a i mamy potencjał na te 170 - 190 KM i 380 - 400nM to zasze jak zadra w dupsku bedzie sie przypominac przeniesienie napędu, gdzie sprzęgło powie w pewnym momencie dośc. Dlatego wstrzymał bym sie z jakimiś mega planami co do tego ATD jeśli nie zamierzasz wymieniać skrzyni biegów oraz przeniesienia napędu. Ja bym wsadził pompowtrysk, sprężarką od 130PD i cieszył sie mocą rzedu 160KM A tak wogóle to było juz miliony razy o tych silnikach i wszelkich przekładkach. To czy sie to zrobi, to odpowiedz na pytanie czy bede miał wystarczający kisiel w gaciach z wydania kilku tysiecy złotych po to by miec samochód, który będzie miał 50-60KM wiecej i do tego bedzie palił o litr wiecej na 100. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 01 November 2005 Skąd: Pszczyna ![]() |
RUfi mi w zupełności wystarczy 130KM, ale narazie nie bede kombinowal z elektroniką bo mam deficyt w portwelu musiałem wymienić rozrząd i cały zespół sprzęgła z kołem 2masowym
Chcę jeszcze pokombinować z układem wydechowym, macie jakieś rady? -------------------- G4 1.9TDI ATD
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("ZbYnio_82":oykh7cwc) macie jakieś rady?
Trrrradycyjne ) Poczytaj forum;-)) Było o wydechach, co robić, u kogo, co daje wycięcie kata itp. itd. To że topik jest sprzed roku nie zmniejsza jego wartości merytorycznej ) TDI to nie komputer, że co roku trzeba zmieniać;-))) -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 01 November 2005 Skąd: Pszczyna ![]() |
będzie problem znaleźć sporo tego
-------------------- G4 1.9TDI ATD
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
jak włożysz wysiłek w poszukiwania to będziesz miał większą satysfakcję jak znajdziesz
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Sorry ze odgrzewam, ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie:
Co trzeba przerabiac przy zmianie turbinki w ATD na turbinke z ASZ? Podobno jakis przewod trzeba przerabiac Dowiem sie czegos wiecej? -------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("Jasio TCS":mrli0yp6) Sorry ze odgrzewam, ale nie moge znalezc odpowiedzi na pytanie:
Co trzeba przerabiac przy zmianie turbinki w ATD na turbinke z ASZ? Podobno jakis przewod trzeba przerabiac Dowiem sie czegos wiecej? Wyjście strony zimnej turbiny jest inne a ATD i trzeba zrobić specjalna przejsciówkę. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
przymierzam sie do kupna takiej turbinki
z czego moze byc ta przejsciowka? jak to laczyc? duzo przy tym dlubania? Czy Garrett GT1749VA sie nadaje? Czy jest roznica czy jest to turbinka od silnika wzdluznego czy poprzecznego? z gory dziekuje za pomoc.. -------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
GT 1749VA od wzluznego silnika i jest bez kolektora
najczesciej mocuje sie ja do aut typu ibiza turbina od silnika poprzecznego jest na stale z kolektorem w silnikach 130KM wystepowaly turbiny Garrett GT 1749VA oraz turbiny firmy KKK -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
To jakiej turbinki musze szukac do mojego ATD?
Rozumiem ze musi byc ona z kolektorem. Czy mam kupic sama turbinke GT1749VA i cos przerabiac? -------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
a w jakiej budzie to ATD siedzi?
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Fabia 2001
-------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
no to ja bym szukal turbiny bez kolektora do tego kolektor np. z ibizy 1,9TDI 110KM AFN
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Czy cos do tego trzeba jeszcze przerabiac?
Wyjscie z zimnej czesci turbiny bedzie pasowalo czy trzeba cos tam rzezbic? -------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
uzytkownik arturo ma zrobiona setke na arl czyli na 150 ps
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
dzieki wszystkim za wszelka pomoc, szczegolnie mammoth
-------------------- https://www.facebook.com/Inwestuj.w.klasyka
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 18:07 |