![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
nie bedzie to ori GTR ale bedzie za...lał
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
A moze by tak przewalic caly uklad napedowy od evo? z anglii prytargac taka IV i z buda mazdy pozenic.... wiadomo ze rzezba..... ale....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
I znów tracisz mazdowy rozkład momentu.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie prościej kupić Evo?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To nie to samo, Evo nie jest hatchbackiem
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
evo tak trzeba kupic.... w polsce mocno trzymaja cene, a jak kupisz w uk to za przekladke tak trzeba wyrzucic kolo 10 tysi....
nie ukrywam ze buda mazdy mi bardzo pasuje.... a moge sprzedac uklad napedowy z kompem.... mysle cos warte to jest na rynku.... -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie widzę całego sensu - Mazda ma sens jako klasyk, a po takiej rzexbie nie ma charakteru klasyka, do jeżdżenia znacznie taniej kupić współczesny samochód.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
znacznie taniej kupić współczesny samochód?
moglbys sprecyzowac, co mozna taniej kupic i to znacznie, zeby bylo awd, turbo, i mialo normalna, a nie papierowa skrzynie? bo ja od razu bardzo chetnie kupie.... -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Kupić to nieistotne, chodzi o koszty utrzymywania w stanie zdatnym do jazdy, zakupu kompatybilnych sportowych opon, felg, wahaczy, piast i tak dalej. W ostatecznym bilansie penwie GT-Rka sprawna wyjdzie z 70-80 tys minimum + duże problemy z dostępnością części w razie zużycia/uszkodzeń i tak dalej. Dla mnie ma sens tylko jako klasyk na weekendy w postaci zbliżonej do serii.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
w skrócie EVO jest dla wszystkich GTR nie
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To z pewnością.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
nie wnikajac w aspekt rzezby i klasyka....
caly czas oczekuje na wskazanie co bedzie duzo i znacznie tansze od porzezbienia mazdy (w ktora juz "troche" wpakowalem) z evo z aut wspolczesnych..... (i co uznajemy za wspolczesne) thx za info ![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
"dużo i znacznie tańsze" chyba nic nie bedzie tanie ani tańsze...
-raczej trzeba siebie zapytać czy chcesz to robić ?? -kto to bedzie robił ( czy masz zaufanie do mechanika, nie spartoli , czy Ty to bedziesz robił )?? -ile chcesz przeznaczyc kaski na taki manewr ?? -współczesne uznajemy chyba takie elemęty że jak sie psuje a kasa sama wychodzi z kieszeni to ide i kupuje a nie szukam ze swiecą w rekach dupki do madzi lub innych elementów Azrael chyba deczko przesadził z ceną latającego Giete era - chyba że na częściach sciąganych z AUS i mocą na kołach w granicach 450KM+ Remont silnika wylatuje w granicach 12 tysi na kutych gratach i oreginalnych częściach Trzeba też oczywiście doliczyć reszte ale jak bym sie upar to 80 tysi też nie starczy. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
azrael nie uwzglednil, ze jak przewalasz wszystko od evo, to interesuja Cie ceny eksploatacyjne czesci od evo.... (opony, felgi, piastyetc)
ja wiem ze to rzezba i moje rozwazania maja forme bardzo luznych.....\ za konwersje rhd na lhd za robocizne wolaja okolo 7 tysi + graty z 5....(evo IV - V) ciekawe ile za przepakowanie napedu i elektryki... co ja moge za to ze kocham mazde za niepozornosc i czestotliwosc widzenia takiej samej raz na rok ![]() gdybym mial jakakolwiek gwarancje ze taki np PAR zniesie (czasami) starzaly ze sprzegla przy 350 ps i z 400 nm (przynajmniej) i latanie bokami na suchym to bym sie nie zastanawial nad wydumkami ![]() p.s. zapomnij o 450 ps w gtr bez x-tarca, albo skrzyni od evo ![]() ![]() -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
po co xtrac ??
http://www.youtube.com/watch?v=9ZME6mrCS-8 to napewno nie jest seria a to http://www.youtube.com/watch?v=TPqz_SB8hXw...feature=related ma 478KM i dopiero jedną skrzynie zarżneli przy czym chciał ruszyc z 7000 tysi i miał zhamowane niecałe 550 z tym że skrzynka już wcześniej dostawał w dupe przy mniejszej mocy. P.S. ja nie cyrkluje w moce pt. 400km choć i góra i dół u mnie zakuty http://www.youtube.com/watch?v=DtzHLzqDdBo...feature=related a tak nawet to lata mi pasuje ![]() |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
film nr 1 - nie wiadomo jak moc ma auto, nie wiadomo jaka ma skrzynie...
film nr 2 - tu akurat podobni siedzi skrzynia od celiki, choc glowy nie dam.... co do zasady gtr- krzynka nie lubi nic powyzej 300 ps, zadnych strzalow i najlepiej zadnych boczkow, o baczkach na suchyn nie wspominajac.... zbyt wielu juz to przecierpialo zebym wierzyl serie... -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
nr 1 skrzynia GT4 w opisie
![]() nr 2 napewno skrzynia z celi mam gdzies foty tego woza jak go robili i wlasnie szukam ale do serii to ma bardzo dalego. i niestety albo mam seria i tym sie cieszymy albo ładujemy kapuche i dobrze sie bawimy , osobiście chciałbym mieć 2 sztuki jedną serie a drugą taka zieloną ![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 27 September 2007 Skąd: BB ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
azrael nie uwzglednil, ze jak przewalasz wszystko od evo, to interesuja Cie ceny eksploatacyjne czesci od evo.... (opony, felgi, piastyetc) ja wiem ze to rzezba i moje rozwazania maja forme bardzo luznych.....\ za konwersje rhd na lhd za robocizne wolaja okolo 7 tysi + graty z 5....(evo IV - V) ciekawe ile za przepakowanie napedu i elektryki... Za takie kwoty to niezły drut.... -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
a ile Twoim zdaniem to powinno kosztować?
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 02:11 |