Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >  
Reply to this topicStart new topic
> Od czego skrzynia do 323 GTR?
podmuch
post Thu, 11 Mar 2010 - 17:11
Post #61


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





nie bedzie to ori GTR ale bedzie za...lał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 11 Mar 2010 - 17:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
STRYJA
post Sat, 17 Apr 2010 - 19:40
Post #62


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





A moze by tak przewalic caly uklad napedowy od evo? z anglii prytargac taka IV i z buda mazdy pozenic.... wiadomo ze rzezba..... ale....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 18 Apr 2010 - 01:06
Post #63


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





I znów tracisz mazdowy rozkład momentu.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 18 Apr 2010 - 02:20
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nie prościej kupić Evo?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sun, 18 Apr 2010 - 08:12
Post #65


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





To nie to samo, Evo nie jest hatchbackiem wink.gif


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Sun, 18 Apr 2010 - 20:26
Post #66


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





evo tak trzeba kupic.... w polsce mocno trzymaja cene, a jak kupisz w uk to za przekladke tak trzeba wyrzucic kolo 10 tysi....
nie ukrywam ze buda mazdy mi bardzo pasuje.... a moge sprzedac uklad napedowy z kompem.... mysle cos warte to jest na rynku....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 18 Apr 2010 - 20:35
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nie widzę całego sensu - Mazda ma sens jako klasyk, a po takiej rzexbie nie ma charakteru klasyka, do jeżdżenia znacznie taniej kupić współczesny samochód.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Mon, 19 Apr 2010 - 11:48
Post #68


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





znacznie taniej kupić współczesny samochód?

moglbys sprecyzowac, co mozna taniej kupic i to znacznie, zeby bylo awd, turbo, i mialo normalna, a nie papierowa skrzynie?
bo ja od razu bardzo chetnie kupie....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 19 Apr 2010 - 12:06
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Kupić to nieistotne, chodzi o koszty utrzymywania w stanie zdatnym do jazdy, zakupu kompatybilnych sportowych opon, felg, wahaczy, piast i tak dalej. W ostatecznym bilansie penwie GT-Rka sprawna wyjdzie z 70-80 tys minimum + duże problemy z dostępnością części w razie zużycia/uszkodzeń i tak dalej. Dla mnie ma sens tylko jako klasyk na weekendy w postaci zbliżonej do serii.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podmuch
post Mon, 19 Apr 2010 - 12:51
Post #70


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





w skrócie EVO jest dla wszystkich GTR nie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 19 Apr 2010 - 13:01
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





To z pewnością.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Mon, 19 Apr 2010 - 16:19
Post #72


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





nie wnikajac w aspekt rzezby i klasyka....
caly czas oczekuje na wskazanie co bedzie duzo i znacznie tansze od porzezbienia mazdy (w ktora juz "troche" wpakowalem) z evo z aut wspolczesnych..... (i co uznajemy za wspolczesne)
thx za info smile.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podmuch
post Mon, 19 Apr 2010 - 16:29
Post #73


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





"dużo i znacznie tańsze" chyba nic nie bedzie tanie ani tańsze...
-raczej trzeba siebie zapytać czy chcesz to robić ??
-kto to bedzie robił ( czy masz zaufanie do mechanika, nie spartoli , czy Ty to bedziesz robił )??
-ile chcesz przeznaczyc kaski na taki manewr ??
-współczesne uznajemy chyba takie elemęty że jak sie psuje a kasa sama wychodzi z kieszeni to ide i kupuje a nie szukam ze swiecą w rekach dupki do madzi lub innych elementów
Azrael chyba deczko przesadził z ceną latającego Giete era - chyba że na częściach sciąganych z AUS i mocą na kołach w granicach 450KM+
Remont silnika wylatuje w granicach 12 tysi na kutych gratach i oreginalnych częściach
Trzeba też oczywiście doliczyć reszte ale jak bym sie upar to 80 tysi też nie starczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Mon, 19 Apr 2010 - 16:44
Post #74


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





azrael nie uwzglednil, ze jak przewalasz wszystko od evo, to interesuja Cie ceny eksploatacyjne czesci od evo.... (opony, felgi, piastyetc)
ja wiem ze to rzezba i moje rozwazania maja forme bardzo luznych.....\
za konwersje rhd na lhd za robocizne wolaja okolo 7 tysi + graty z 5....(evo IV - V)
ciekawe ile za przepakowanie napedu i elektryki...

co ja moge za to ze kocham mazde za niepozornosc i czestotliwosc widzenia takiej samej raz na rok smile.gif i nie nawidze za brak mozliwosci aktywnego upalania?'
gdybym mial jakakolwiek gwarancje ze taki np PAR zniesie (czasami) starzaly ze sprzegla przy 350 ps i z 400 nm (przynajmniej) i latanie bokami na suchym to bym sie nie zastanawial nad wydumkami smile.gif

p.s. zapomnij o 450 ps w gtr bez x-tarca, albo skrzyni od evo smile.gif nie wspominajac ze gora serii silnika nie wydoli smile.gif


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podmuch
post Mon, 19 Apr 2010 - 16:59
Post #75


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





po co xtrac ??
http://www.youtube.com/watch?v=9ZME6mrCS-8 to napewno nie jest seria
a to http://www.youtube.com/watch?v=TPqz_SB8hXw...feature=related ma 478KM i dopiero jedną skrzynie zarżneli przy czym chciał ruszyc z 7000 tysi i miał zhamowane niecałe 550 z tym że skrzynka już wcześniej dostawał w dupe przy mniejszej mocy.
P.S. ja nie cyrkluje w moce pt. 400km choć i góra i dół u mnie zakuty

http://www.youtube.com/watch?v=DtzHLzqDdBo...feature=related a tak nawet to lata mi pasuje wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Mon, 19 Apr 2010 - 17:07
Post #76


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





film nr 1 - nie wiadomo jak moc ma auto, nie wiadomo jaka ma skrzynie...
film nr 2 - tu akurat podobni siedzi skrzynia od celiki, choc glowy nie dam....

co do zasady gtr- krzynka nie lubi nic powyzej 300 ps, zadnych strzalow i najlepiej zadnych boczkow, o baczkach na suchyn nie wspominajac....
zbyt wielu juz to przecierpialo zebym wierzyl serie...


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podmuch
post Mon, 19 Apr 2010 - 17:12
Post #77


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





nr 1 skrzynia GT4 w opisie wink.gif czytać nie bać sie a moc napewno nie seryjna i widac na pierwszym starcie albo mielą koła albo sprzęgło sie skończyło
nr 2 napewno skrzynia z celi mam gdzies foty tego woza jak go robili i wlasnie szukam ale do serii to ma bardzo dalego.
i niestety albo mam seria i tym sie cieszymy albo ładujemy kapuche i dobrze sie bawimy , osobiście chciałbym mieć 2 sztuki jedną serie a drugą taka zieloną biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
podmuch
post Mon, 19 Apr 2010 - 17:31
Post #78


User
Dołączył: Thu, 27 September 2007
Skąd: BB





obiecane fotki
1
2
3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 19 Apr 2010 - 22:14
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(STRYJA @ Mon, 19 Apr 2010 - 17:44) *
azrael nie uwzglednil, ze jak przewalasz wszystko od evo, to interesuja Cie ceny eksploatacyjne czesci od evo.... (opony, felgi, piastyetc)
ja wiem ze to rzezba i moje rozwazania maja forme bardzo luznych.....\
za konwersje rhd na lhd za robocizne wolaja okolo 7 tysi + graty z 5....(evo IV - V)
ciekawe ile za przepakowanie napedu i elektryki...


Za takie kwoty to niezły drut....



--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Tue, 20 Apr 2010 - 12:49
Post #80


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





a ile Twoim zdaniem to powinno kosztować?


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 17 September 2025 - 02:11