Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SAAB 9000R MapTun 320KM - nowy wykres strona 1
9000
post Wed, 12 Oct 2005 - 09:27
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





MODEL:
SAAB 9000 50th anniversary MY97

Engine type: 4 cylinder turbo
Displacement: 2,290 dm3.
EEC rating: 147kW (200bhp) at 5500r/min.
EEC peak torque: 323 Nm at 1800r/min.


Jeszcze na 17" i letnich oponach




Nowe wcielenie - 19 cali na pokładzie




Modyfikacje


SILNIK: - BEZ MODYFIKACJI

Bardzo mocny dół silnika, wymagana wymiana tłoków i korbowodów, po przekroczeniu 600KM

Zimne świece NGK BCR8ES

Mocowanie silnika zmienione na poliuretanowe z oferty PowerFlexa
Mocowanie skrzyni z poliuretanu Abbott Racing by SuperFlex






a to już nowy BOV:






UKŁAD DOLOTOWY : by TomaRacing - ZAKOŃCZONO


Dolot z kwasówki o średnicy 100mm

Stożek KN

BOV by 2M

Orurowanie z kwasówki 60-70mm

FMIC - core 630x200x70, aluminiowe boczki

3 BAR Map sensor

[url=http://imageshack.us:12m2858m][/url:12m2858m]
[url=http://imageshack.us:12m2858m][img]http://img96.imageshack.us/img96/2175/ic47jg.jpg[/img][/url:12m2858m]


UKŁAD WYDECHOWY: - ZAKOŃCZONO

kompletny 3" z kwasówki , opartych na dwóch przelotowych tłumikach by El-Tec

Turbo - wymiana na TD04HL18T



UKŁAD WTRYSKOWY: - ZAKOŃCZONO

Wymineniono wtryski z 360cc na Bosch 465cc, niestety okazały się zbyt małe i założono kolejne, tym razem Siemens 630cc

Pompa paliwa Walbro 255lph GSS 341, która niestesty wystarczy tylko do 500KM...

FPR - zmieniono na wydajniejszy

ELEKTRONIKA: ZAKOŃCZONO

Zarządzanie system Trionic 5
remap ECU by MapTun - stage 5+





UKŁAD NAPĘDOWY:

Sprzęgło - wymiana na spiek (6 łap) by Radzikowski

Docisk - wymiana na podówjny by Radzikowski

Półosie zregenerowane i wzomocnione - MotoMax Toruń

W przyszłości szpera quaife...

Skrzynia FM57001 - zregenerowana, zmienione przełożenia

ZAWIESZENIE - ZAKOŃCZONO

Amortyzatory Bilstein B6
Sprężyny Lesjofors - 40 mm
Zmienione wszystkie dostępne w ofercie PowerFlexa elementy zawieszenia

Silentblock wahacza "samolot"
Silentblock wahacza "kiełbaska"
Drążek stabilizatora komplet
Guma drążka stabilizatora
AntiRollBar 19mm przód i tył



HAMULCE: - ZAKOŃCZONO

Tarcze EBC Turbo Groove
Klocki Red Stuff
Przewody w stalowym oplocie Black Diamond
Płyn MOTUL RBF600

[img]http://cars.maptun.com/bilder/57_766_DSCF1678.JPG[/img]

więcej widać [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img]
[img]http://cars.maptun.com/bilder/57_1142_IMG_2741.JPG[/img]

STYLING:

Pomalowany grill pod kolor nadwozia. Migacze wymienione na przeźroczyste.
Felgi TSW AVUS-R 7,5x17” z 205/50R17 robiące za zimówki Dunlop SP Sport M2

Lato- felgi ICON W62 7x19" z 235/35ZR19 Continental CSC2

[img]http://www.saabracing.net/w62_gunmetal_big.jpg[/img]



INNE:

Xenon, MapTun BOOST gauge, kierownica MOMO

[img]http://img54.imageshack.us/img54/1115/momo8wf.jpg[/img]
PODZIĘKOWANIA:

Dla Kris_GTR za osobisty montaż cudownych xenonów [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img]
Dla Dr. za 2MBOV
Dla BRT i TomaRacing za profesjonalne wykonie większości prac
Dla GRE za inspiracje i szuszare



Na początku były problemy z ośiągnięciem mocy seryjnej:

[img]http://www.chemiagospodarcza.com.pl/9000a.jpg[/img]


Pożniej była wymian turbiny, niestety nie ma z tego okresu żadnego wykresu [img]{SMILIES_PATH}/icon_sad.gif[/img]

11 pażdziernika 2005 będąc w VTG zhamowałem się ponownie, niestety wynik, jest mało imponujący. GS twierdzi, że turbina już więcej nie pociągnie...

[img]http://www.chemiagospodarcza.com.pl/9000.gif[/img]

Jakoś w sierpniu 2006 podjechałem do Maćka, wynik nie jest ostateczny...

[img]http://www.saabracing.net/306km.JPG[/img]

30 lipca 2007 znowy w VTG, dokanałem ostateczengo pomiaru na tym setupie, dzięki bardziej wydajnemu dociskowi w końcy mam prawidłowy wynik.
[img]http://www.saabracing.net/317.JPG[/img][/img]


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Oct 2005 - 09:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
FilipN
post Wed, 12 Oct 2005 - 13:41
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("9000_stg3":1ifp6hqj)
Pompa paliwa bardzo wydajna, dopiero po przekroczeniu 500KM zalecana wymian na Wallbro 255lph.


bardzo dziwne stwierdzenie - zazwyczaj 500KM jest górną granicą właśnie dla Walbro 255lph... chyba, że chodzi Ci o wymianę na dwie pompy Walbro...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Wed, 12 Oct 2005 - 14:33
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





Jak zwykle mój Ty strażniku porządku masz rację.
Oczywiście ta pompa jest max do 500KM..


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kris_gtr
post Thu, 13 Oct 2005 - 12:08
Post #4


User
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Warszawa Saska Kępa





No No To jest jeden z najszybszych saabów w PL jak sądze
Czekamy na kolejne mody i poprawe wyników.
Gdyby trzeba było sie sprawdzić z mocnym autem to zawsze słuze pomocą
Napisz kiedy plamowana wymiana suszarki?


--------------------
Poprawa już blisko
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 13 Oct 2005 - 13:19
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Bardzo ładny samochód, gratuluje
Jak jest z wytrzymałością skrzyni i przeniesienia
napędu w tym modelu?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Thu, 13 Oct 2005 - 14:26
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





CYTAT("kris_gtr":1354x9t5)
No No To jest jeden z najszybszych saabów w PL jak sądze ...
Napisz kiedy plamowana wymiana suszarki?


Szybki to on w miarę był , na szczęście jeszcze będzie .
Zobaczymy czy da radę kupić na szybko suszarkę...

A skrzynia i przeniesienie jakoś wytrzymują po 600KM, poprostu trzeba częściej reanimować


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 17 Oct 2005 - 00:13
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





nie wiem czy czegoś nie zrozumialem czy co..
Ale wynik jak na T25 jest powalający.
Wielkie brawa jak na takie rezultaty.
Teraz przydało by się jakieś bardziej męskie turbo np. TD06 i na przód !


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 10:44
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





Podpatrując kolegów, także zakupiłem BOVa z 2M - dzięki DR za sprzedaż i GRE za pomysł


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel-8
post Fri, 25 Nov 2005 - 10:57
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 20 November 2003
Skąd: WWA-bemowo





no całkiem przyzwoicie, zycze dalszych udanych i trafnych inwestycji .... na ulicy prezentuje sie jeszcze lepiej


--------------------
było sportowe jest cabriolet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 25 Nov 2005 - 11:04
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("9000_stg3":31stpqd8)
Podpatrując kolegów, także zakupiłem BOVa z 2M - dzięki Michale

ty mnie tak lepiej nie podgladaj


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 11:20
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





CYTAT("Marcel-8":24tl5wiu)
no całkiem przyzwoicie, zycze dalszych udanych i trafnych inwestycji .... na ulicy prezentuje sie jeszcze lepiej


Twój na łamach gazety też fajnie wygląda
Ostanio w spożywczaku, patrzę a tam znajoma furka, to się kolega dochrapał - pomyślałem


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aprezes
post Fri, 25 Nov 2005 - 12:04
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 January 2004
Skąd: Wilanów/Mokotów





To widzę że auto zostaje jednak w rodzinie ;-D, wykresiki bardzo ładne, z tym że kolega kris_gtr chyba lekko przesadził stwierdzając że to jeden z najszybszych saabów w Polsce... chociaż nie wątpię że ma potencjał na to.


--------------------
C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 25 Nov 2005 - 12:43
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("aprezes":2frixoq8)
To widzę że auto zostaje jednak w rodzinie ;-D, wykresiki bardzo ładne, z tym że kolega kris_gtr chyba lekko przesadził stwierdzając że to jeden z najszybszych saabów w Polsce... chociaż nie wątpię że ma potencjał na to.

A JAKIE są szybsze??chetnie ja sie dowiem


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 12:46
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





To było a propos wersji z turbiną 15T (300 koni to chyba nie było żadnego zrobionego w PL, ZTCW)

Teraz przy T25 jest i tak słabo, bo brakuje znowu ze 30 rumaków , niestety ani GS, ani ASO nie wiedzą co jest.

Czekam teraz na pieniądze i zamawiam od razu coś większego, ale bez ekscesów


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel-8
post Fri, 25 Nov 2005 - 13:14
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 20 November 2003
Skąd: WWA-bemowo





CYTAT("9000_stg3":3gtxulyl)
Twój na łamach gazety też fajnie wygląda
Ostanio w spożywczaku, patrzę a tam znajoma furka, to się kolega dochrapał - pomyślałem


a dziekuje w ATŚ lekko przygrali w ch*ja ...

GT28RS moze wsadz


--------------------
było sportowe jest cabriolet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 14:00
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





Decyzja już jest GT3071R, ale na wiosnę, bo wydatek to już spory,a zimą trzeba grzać dom, co pochłania spore kwoty .

Jako, że kilka osób ma wobec mnie długi wdzięczności, napisałem właśnie do nich, że w ramach reważu przyjmę jakieś ciekawe graty

I tak:
- chłoapki ze szwecji wysyłają mi wzmocniony WG actuator i świece NGK, których nie ma w PL (NGK BCR8ES - do samochodów z dużą mocą)
- a kolo kóty grzebie mi przy furmance, turbinę 15T z montażem.

o ile na Szwedów mogę liczyć na 100%, z turbiną może być nieco gożej (czyt. dłużej )


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 25 Nov 2005 - 14:09
Post #17


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("9000_stg3":3ef68cq5)
Podpatrując kolegów, także zakupiłem BOVa z 2M - dzięki Michale


Ja również dziękuję...

Zachęca się również innych użytkowników forum do brania przykładu


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 14:16
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





Rekalmuje Cię już po drugiej stronie Bałtyku

[url:36bbihkf]http://www.maptun.com/cars.php?id=57[/url:36bbihkf]


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aprezes
post Fri, 25 Nov 2005 - 14:22
Post #19


Frequent User
Dołączył: Mon, 12 January 2004
Skąd: Wilanów/Mokotów





Odniosłem się oczywiście do stanu obecnego, wynik 240ps 5000-5900+ jest ma się rozumieć bardzo dobry, do pozazdroszczenia jak dla mnie póki co.


--------------------
C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Fri, 25 Nov 2005 - 14:37
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





CYTAT("aprezes":7grdjt0x)
Odniosłem się oczywiście do stanu obecnego, wynik 240ps 5000-5900+ jest ma się rozumieć bardzo dobry, do pozazdroszczenia jak dla mnie póki co.


Auto chodzi naprawdę przyjamnie vide mój ostani wyścig z A8, ale to nie jest max tej turbiny, wiem, że mi nie wierzycie, ale tak jest w istocie.
Powinno być 270 KM i grubo ponad 400Nm, ale nie wiadomo dlaczego nie jest. Niestety nikt tego nie sprawdzi, ale o tym też już pisałem. Na dowód tego, że T25 kręcą się powyżej 250 KM (przy silinku2.0) podaje [url=http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=21596&highlight=saab:7grdjt0x]link[/url:7grdjt0x] do projektu kolegi Trasha, którey obecnie z T25 ma ponad 260 KM.


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 01:43