Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Rozpórki samochodowe a poprawa właściwości jezdnych
Porszak
post Tue, 07 Mar 2006 - 10:02
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





da sie i nie jest to niewykonalne, ale super latwe tez nie. tzn trzeba najpewniej dorobic uchwyty


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Mar 2006 - 10:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
greg76
post Tue, 07 Mar 2006 - 11:32
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 April 2005
Skąd: warszawa





CYTAT("Grzeho":35u6be0z)
Czy da sie zamontowac rozpórke dolną w zawieszeniu z belką skrętną czy to jest niemożliwe albo trudne i drogie?


tu masz troche fotek pogladowych jak to wyglada w w g20 lub primerze p11 jak kto woli

http://www.g20.net/gallery/showgallery. ... 506&page=9


--------------------
TDI PD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 07 Mar 2006 - 16:49
Post #43


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Greg mozesz wyjasnic czy to cos wogole daje czy tylko tak dla picu zeby powiedziec ze ma sie dolna rozporke? Mi to wyglada na stabilizator tylnej osi zeby jeszcze mniej sie skrecala a nie zadna rozporka. Tak samo gorna w zawieszeniu z belka skretna? To juz naprawde hardcore tak jak zakladac do Sierry/Escorta Cosworth dolna na przednim zawieszeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg76
post Tue, 07 Mar 2006 - 18:19
Post #44


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 April 2005
Skąd: warszawa





faktycznie tak sie przygladam teraz dokladnie tym zdjeciom i zastanawiam sie "co autor mial na mysli"... chyba lepiej zainwetowac w gwint i obnizyc sprezynami. napewno da lepsze efekty.


--------------------
TDI PD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 07 Mar 2006 - 18:22
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





http://www.g20.net/gallery/data/506/403pic1.bmp

http://www.g20.net/gallery/data/506/403pic3.bmp

Wygląda mi to na stabilizator ale CI amerykanie mają patetny

Zmniejsza to różnice wysokości ugięcia koł tylnych wzgęłdem siebie przy ostrych zakrętasach.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Tue, 07 Mar 2006 - 18:24
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Feluke":7t32k07y)
To juz naprawde hardcore tak jak zakladac do Sierry/Escorta Cosworth dolna na przednim zawieszeniu. :lol: :lol:



ROTFL to się nie nazywa rozpórka tylko "Grp.A front sub-frame/x-frame" ;-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Tue, 07 Mar 2006 - 19:20
Post #47


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





nikt jeszcze nie poruszyl ceny... ktos moze wie ile kosztuje komplet czterech rozporek?? pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greg76
post Tue, 07 Mar 2006 - 19:39
Post #48


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 April 2005
Skąd: warszawa





komplet to brak pojecia ale gotowa dla mnie w e-x-c na gore/przod kosztuje 400zl. slyszalem ze Jarkowy robi do nissanow ( na forum TK jest fota) nie wiem jak z innymi


--------------------
TDI PD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 07 Mar 2006 - 20:51
Post #49


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Całkiem tanie rozpórki ma ten sklep: http://www.darstuning.com.pl/

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzeho
post Tue, 07 Mar 2006 - 21:51
Post #50


Super User
Dołączył: Sun, 25 September 2005





CYTAT("Coobcio":2selbqve)
http://www.g20.net/gallery/data/506/403pic1.bmp

http://www.g20.net/gallery/data/506/403pic3.bmp

Wygląda mi to na stabilizator ale CI amerykanie mają patetny

Zmniejsza to różnice wysokości ugięcia koł tylnych wzgęłdem siebie przy ostrych zakrętasach.


Ale ta w tej belce rozpórka i tak by nic niedała taki kawał stali jest i tak wystarczjąco sztywny a mnie chodziło o belke skrętną stosowaną w golfie4/leonie/oktavi tu elemnt usztyniający jest przesunięty daleko w przód o tu jest taka rozpórka http://www.darstuning.com.pl/document.php?id=345 tania i raczej prosta w monatrzu ale coś mi sie wydaje że prześwit sie zmniejszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 07 Mar 2006 - 22:58
Post #51


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Ale to jest górna rozpórka, nie dolna.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzeho
post Wed, 08 Mar 2006 - 00:09
Post #52


Super User
Dołączył: Sun, 25 September 2005





CYTAT("k11":nscyyddx)
Ale to jest górna rozpórka, nie dolna.

r.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
zibi78
post Wed, 08 Mar 2006 - 14:48
Post #53


Rookie
Dołączył: Mon, 19 July 2004
Skąd: WK





Hello

Calkiem niedawno rozpoznawalem temat do mojej Octy Combii.
Generalnie malo kto robi cos wiecej niz rozporke przednia gorna do tego auta. Mnie udalo sie znalezc jedynie oferte firmy Wiechers:
http://www.wiechers-sport.de/

Podstawowym problemem u mnie jest jednak przeswit, ktory nawet w serii nie jest rewelacyjny - odpadajace plastikowe oslony silnika i uszkodzone miski olejowe to ryzyko dnia codziennego. Rozporki dolne tylko by to ryzyko powiekszyly.

Z paru zrodel slyszalem, ze niezlym subsytutem rozporki przedniej dolnej jest oslona duraluminiowa silnika. Jako, ze moj wlasny plastik jest juz w strzepach powaznie sie zastanawiam nad taka alternatywa.

Jesli chodzi o tyl dol to pewnym rozwiazaniem jest grubszy stabilizator, np Neuspeed 28 mm - zreszta byl nawet topic o tym tutaj.

Pozdrawiam
Zibi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Wed, 08 Mar 2006 - 19:31
Post #54


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":hreajrba)
CYTAT("Feluke":hreajrba)
To juz naprawde hardcore tak jak zakladac do Sierry/Escorta Cosworth dolna na przednim zawieszeniu.



ROTFL to się nie nazywa rozpórka tylko "Grp.A front sub-frame/x-frame"

Ale musisz przyznac ze to jest juz hardcore i jak sama nazwa wskazuje raczej do rajdowego samochodu. Mogl bys napisac jak to wyglada i gdzie sa elementy mocowane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 08 Mar 2006 - 20:06
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Feluke":mog2iafj)
CYTAT("Azrael":mog2iafj)
CYTAT("Feluke":mog2iafj)
To juz naprawde hardcore tak jak zakladac do Sierry/Escorta Cosworth dolna na przednim zawieszeniu. :lol: :lol:

ROTFL to się nie nazywa rozpórka tylko "Grp.A front sub-frame/x-frame" ;-)

Ale musisz przyznac ze to jest juz hardcore i jak sama nazwa wskazuje raczej do rajdowego samochodu. Mogl bys napisac jak to wyglada i gdzie sa elementy mocowane?



To jest zamiast zwykłej przedniej belki. Taki kawał odkówki ze stali zamiast seryjnej aluminiowej. Różni się tym że ma trochę inne mocowania zawieszenia i nie ma mocowań silnika (A-grupa ma silnoik mocowany do podłuznic a nie do belki).


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 08 Mar 2006 - 21:15
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





SZkoda że w czasopiśmie GT już nie słychać nic o ich SC - chciałbym zobaczyć test tego SC na torze Poznań, który by chyba najlepiej udowodnił wpływ rozpórki na prędkosci i przeciążenia na zakrętach...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 09 Mar 2006 - 00:04
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Coobcio nie doprowadzaj mnie do płaczu...


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 12 Mar 2006 - 18:12
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT("k11":3nt7v89q)
Całkiem tanie rozpórki ma ten sklep: http://www.darstuning.com.pl/

r.


Mówisz tanie...
Będę musiał podnieść moje ceny rozpórek w góre bo chyba mam mega hurt.
P.S Dzięki za info
P.S II Polecam lekturę na temat podwyżek
viewtopic.php?t=29684&start=30


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sun, 12 Mar 2006 - 18:40
Post #59


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT("Mario":1ii14ltx)
Mówisz tanie...
Będę musiał podnieść moje ceny rozpórek w góre bo chyba mam mega hurt.


Ze stopów lekkich? Komplet trzech rozpórek ze stopów lekkich do mojego pudła wyniósł mnie całe 600PLN.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 12 Mar 2006 - 20:01
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Jak trzech to O.K .
Ja robię z kwasówki ale nie wiem jak jest różnica cenowa między aluminium a kwasiakiem.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 22:27