![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
User Dołączył: Fri, 19 March 2004 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("warik":d9vwu1hb) CYTAT("Asgaard":d9vwu1hb) a co ma wspólnego ET felgi z rozpórką i cięciem opon? a może to, że się zmienią troszeczke kąty i będzie Ok. Dokladnie z tego samego powodu mechanik doradzal mi przekrecenie sruby rzymskiej rozporki w druga strone...mialem delikatnie sciete opony od zewnatrz i mowil ze to powinno pomoc Jak widac po postach wyzej to chyba bledna teoria...skonczylo sie na ustawieniu zbieznosci i niby wszystko jest ok |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jezu, co za bzdury wam opowiadają i jeszcze w to wierzycie.....
Jestem ciekaw co ma ET felgi do cięcia opon. Regulacja pochylenia koła przez rozginanie nadwozia za pomocą rozpórki to fantastyczny pomsył, jeden z nagłupszych jakie słyszałem od dłuższego czasu. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
niestety muszę się zgodzic z Azraelem
wiekszosc opisanych tutaj problemów i ich kretynskich rozwiazan, to jak pierdo**nie kotka za pomocą młotka. wezcie naprawcie swoje samochody, zamiast psuc je jeszcze bardziej... damn... aaa.. i zmiencie fachowców... jak najszybciej. bo wieksze pojecie o tym na co moze wplynąc ET ma moja 16 letnia siostra |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Niewidzieliście jeszcze wszystkiego... W Audi 100 model C3 (Cygaro) przy dużych przebiegach kielichy przedniego zawieszenia sie delikatnie schodzą. Ot taka konstrukcja. Regulacja kątów na minimum daje w tym przypadku książkowe maximum jakie może być i opony nie są jeszcze cięte. Znam bardzo dobrze pewne C3, w którym po zamontowaniu rozpórki majster ponacinał fleksą przegrodę za silnikiem żeby kielichy rozeszły się jak najbardziej...
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("PrOsIaQ":2pwjox3r) ... wieksze pojecie o tym na co moze wplynąc ET ma moja 16 letnia siostra
Masz foto? A wracając na Ziemię to coponiektórym chyba się coś pomyliło, rozpórka to nie jest niewiadomo jaka kosmiczna technologia. Jak komuś się mocno gnie buda to trzeba ją naprawić, obspawać, wstawić klatkę, a nie rozpórkę i nacinać przegrodę vide spec z postu Kefirsky'ego. Rozpórkę zakładałem na stojącym aucie, przykręciłem i zapomniałem. ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("Azrael":3p7dcs5c) Jezu, co za bzdury wam opowiadają i jeszcze w to wierzycie.....
Jestem ciekaw co ma ET felgi do cięcia opon. Regulacja pochylenia koła przez rozginanie nadwozia za pomocą rozpórki to fantastyczny pomsył, jeden z nagłupszych jakie słyszałem od dłuższego czasu. Ja nie chce ustawiać kątów rozpórką, nikt mi tego nawet nie doradzał, tylko miałem malutką nadzieję(czasami człowiek sam siebie okłamuje), że choć troszeczkę to pomoże komplet rozpórek będę zakładać w wiadomym celu. Auto mam zdrowe, na seryjnych felgach było idealnie, po zmianie tnie mi opony od wew. zbieżność ok. Jak ktoś nie wie "co ma et felgi do cięcia opon" to może małe szkolenie u siostry PrOsIaQ pomoże. |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("warik":r7z4hmcu) Auto mam zdrowe, na seryjnych felgach było idealnie, po zmianie tnie mi opony od wew. zbieżność ok. Pojedź na dobrą geometrię zawieszenia i niech ustalą dlaczego Ci opony tnie. Za duże pochylenia? Jednak może zbieżność? Coś ine rozjechane? CYTAT Jak ktoś nie wie "co ma et felgi do cięcia opon" to może małe szkolenie u siostry PrOsIaQ pomoże.
Tomoże nam wyjasnij bo ja też nie wiem, a z Prosiaq zwykle się w kwestiach zawieszeniowych zgadzam w 100% bo on wie ciut więcej ode mnie w praktyce. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
Te Et (inne osadzenie) powoduje to samo co założenie dystansów lub w drugą strone założenie węższej felgi także zmienia styk opony z powieżchnią , póki nie jest to wielka różnica można to olać ale im dalej tym bedzie trzeba dopasować Geometrie.
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja nadal nie rozumiem, moze to ktoś narysować czy coś?
Jeżeli już to zmienia dźwignię jaka działą na zawiezenie i efektywnie obniża samochód, ale to nie jest zwykle różnica w jakikolwiek sposób istotna, jeżeli to nie jest jakieś poszerzone nadwozie to ile może być tej różnicy? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Dokładnie tak jak Zwierzak napisał, przypominam o różnicy seria et 47, obecnie et12.
Geometria była ok. wieć zrobiłem troszeczke rozbieżnie i dalej kupa. Może ktoś kto się zna podpowie jak ustawić geometrię. Autko to Astra Coupe 2.0T i nie ma regulacji kątów, ale można delikatnie rozwiercić i ustawić, ale może da się jeszcze coś innego wykombinować. p.s. sory za zamieszanie |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wtrace takie swoje 3 grosze. Wydaje mi sie ze w przypadku tego postu o zmianie felg na szersze chodzilo o "ciecie" opon przez nadkole i z sama geometria ma to niewiele wspolnego.
-------------------- [center]Peugeot 106 1.6 GTi - FrenchPerformance
www.frenchperformance.eu/car.html [/center] |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("p106gti":1sqtbp2j) Wtrace takie swoje 3 grosze. Wydaje mi sie ze w przypadku tego postu o zmianie felg na szersze chodzilo o "ciecie" opon przez nadkole i z sama geometria ma to niewiele wspolnego.
niestety źle Ci się wydaje. |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("warik":340m2moo) CYTAT("p106gti":340m2moo) Wtrace takie swoje 3 grosze. Wydaje mi sie ze w przypadku tego postu o zmianie felg na szersze chodzilo o "ciecie" opon przez nadkole i z sama geometria ma to niewiele wspolnego. niestety źle Ci się wydaje. bardzo mozliwe jednak 35 mm / strone (a to wynika z roznic ET) nie jest az taka zmiana zeby siadla geomtria. -------------------- [center]Peugeot 106 1.6 GTi - FrenchPerformance
www.frenchperformance.eu/car.html [/center] |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
ustawianie czegokolwiek pod zmienione felgi to jakas kwadratowa herezja przycinanie opon po zmianie offsetu? nie no.. pliz..
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("warik":2zkuu62c) Dokładnie tak jak Zwierzak napisał, przypominam o różnicy seria et 47, obecnie et12.
Geometria była ok. wieć zrobiłem troszeczke rozbieżnie i dalej kupa. Może ktoś kto się zna podpowie jak ustawić geometrię. Autko to Astra Coupe 2.0T i nie ma regulacji kątów, ale można delikatnie rozwiercić i ustawić, ale może da się jeszcze coś innego wykombinować. p.s. sory za zamieszanie Jeżlei masz problem z geometrią to albo dodaj potrzebne regulacje - camber-plates, śruby regulacyjne, regulwoane wahacze czy co tam trzeba zastosować, albo wymień uszkodzone elementy, albo załóż zawieszenie o właściwej wysokości. Felgi nie mają mozliwości na to wpływać. Roznica w ET ogromna, one się w ogóle miesczą w nadowziu? Pomijam już fakt że przerabianie auta do felg to jakaś bzdura na resorach. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("p106gti":1sga3v6x) CYTAT("warik":1sga3v6x) CYTAT("p106gti":1sga3v6x) Wtrace takie swoje 3 grosze. Wydaje mi sie ze w przypadku tego postu o zmianie felg na szersze chodzilo o "ciecie" opon przez nadkole i z sama geometria ma to niewiele wspolnego. niestety źle Ci się wydaje. bardzo mozliwe jednak 35 mm / strone (a to wynika z roznic ET) nie jest az taka zmiana zeby siadla geomtria. Zapomniałes dodać jeszcze różnice w szerokości felgi która wynosi 1". |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
dalej malo
-------------------- [center]Peugeot 106 1.6 GTi - FrenchPerformance
www.frenchperformance.eu/car.html [/center] |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("Azrael":2hukc9fi) CYTAT("warik":2hukc9fi) Dokładnie tak jak Zwierzak napisał, przypominam o różnicy seria et 47, obecnie et12. Geometria była ok. wieć zrobiłem troszeczke rozbieżnie i dalej kupa. Może ktoś kto się zna podpowie jak ustawić geometrię. Autko to Astra Coupe 2.0T i nie ma regulacji kątów, ale można delikatnie rozwiercić i ustawić, ale może da się jeszcze coś innego wykombinować. p.s. sory za zamieszanie Jeżlei masz problem z geometrią to albo dodaj potrzebne regulacje - camber-plates, śruby regulacyjne, regulwoane wahacze czy co tam trzeba zastosować, albo wymień uszkodzone elementy, albo załóż zawieszenie o właściwej wysokości. Felgi nie mają mozliwości na to wpływać. Roznica w ET ogromna, one się w ogóle miesczą w nadowziu? Pomijam już fakt że przerabianie auta do felg to jakaś bzdura na resorach. Jak już wspomniałem wcześniej geometria na tych felgach wyszła ok. uszkodzonych elementów nie ma, to znaczy jest poduszka amora, ale nie sądze że ma wpływ na to, zawieszenie seryjne, ale po zimie będzie gwint KW na sprężynach H&R. Felgi troszeczke wystają ale będą poszerzenia. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
nooo gwint h&r, za szerokie felgi ze zlym offsetem.. miod malina bedzie sie prowadzic
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
User Dołączył: Fri, 06 May 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
CYTAT("p106gti":39864njv) dalej malo
a ile dla ciebie to jest dużo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:29 |