Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Civic 1.4 75KM a 90KM po 96r.
Simonides
post Tue, 06 Sep 2005 - 09:05
Post #21


Rookie
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wawa/Puławy





nic nie dlubana seria, potem tylko dolot i pomiary,

zdjecie dolotu http://img179.exs.cx/img179/1084/silnik800x6004rj.jpg

P.S. na sprzedaz jest bassowo ladnie ale, po pol roku jednak do jazdy w trase to nei to dla lansu jak najbardziej


--------------------
Honda Civic 6g 3D
D series motor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Sep 2005 - 09:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rogal=M3=
post Tue, 06 Sep 2005 - 20:02
Post #22


User
Dołączył: Thu, 04 September 2003
Skąd: Warszawa/Gocław





No ja z kolei widziałem wykres w którym z tych 90KM zrobiło się 97KM po stożku z dolotem... Ale to taka prawda raz tak, a raz tak. A to jeszcze pytanko, to głośne aż takie jest ? I ile zapłaciłeś za to cudo ?

P.S.
Gratuluje takiej serii


--------------------
Honda Civic 1.4i Stage 0,5 --> 75KM > 90KM (completed)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Tue, 06 Sep 2005 - 20:43
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





jest głośne. stożek jest głośny.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BubuPN
post Wed, 26 Apr 2006 - 02:09
Post #24


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 May 2004
Skąd: Poznań





to ja przy okazji żeby nie otwierać nowego tematu mam pytanie apropo silnika D15B7... wiem, że nie ma go na liście, ale występuje dziwny objaw, który chyba jest związany z układem dolotowym... otóż na wykresie z hamowni i podczas normalnej jazdy pomiędzy 3,5, a 4k rpm jest jakby dziura czyli do około 3,5k rpm auto ciągnie, przy okolicach 3,5k rpm jakby się zamula i przy 4k rpm dostaje coś w stylu "kopniaka".. przy pomiarze zeszłorocznym jak mi założono testowo stożek na seryjny układ dolotowy to dziura się lekko zmniejszyła. czyżby w D15B7 też występowały jakieś problemy z dolotem?


--------------------
MG ZR - Play harder.

_http://www.wgrzesiak.com - fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Wed, 26 Apr 2006 - 21:03
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





CYTAT("BubuPN":2ar998w9)
to ja przy okazji żeby nie otwierać nowego tematu mam pytanie apropo silnika D15B7... wiem, że nie ma go na liście, ale występuje dziwny objaw, który chyba jest związany z układem dolotowym... otóż na wykresie z hamowni i podczas normalnej jazdy pomiędzy 3,5, a 4k rpm jest jakby dziura czyli do około 3,5k rpm auto ciągnie, przy okolicach 3,5k rpm jakby się zamula i przy 4k rpm dostaje coś w stylu "kopniaka".. przy pomiarze zeszłorocznym jak mi założono testowo stożek na seryjny układ dolotowy to dziura się lekko zmniejszyła. czyżby w D15B7 też występowały jakieś problemy z dolotem?


stary watek wygrzebales...odnosnie twojego problemu to popatrz na forum na stronach:
http://www.honda-klub.org.pl/
http://www.hondapl.org/
http://www.honda.gda.pl
http://www.civicklub.pl/

lub na innych stronach zrzeszajacych posiadach i sympatykow tej marki a na pewno ci pomoga powodzenia i pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BubuPN
post Wed, 26 Apr 2006 - 21:08
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 May 2004
Skąd: Poznań





kurcze sorry był podany link na forum.tuning.pl do tego wątku i myślałem, że jest świeży na Hondapl.org już pytałem i wiem tylko tyle, że występuje to na gazie, a u mnie gazu brak.... no nic będę szukał dalej mając cichą nadzieję, że może tutaj jednak ktoś będzie znał rozwiązanie pozdrawiam


--------------------
MG ZR - Play harder.

_http://www.wgrzesiak.com - fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karuzelozo
post Wed, 26 Mar 2008 - 19:37
Post #27


Rookie
Dołączył: Wed, 26 March 2008





wielkie sory za odkopanie takie rupcia ale niebede tworzyl niepotrzebnie nowego watku...
a wiec moje pytanie jest takie...wymiana uszczelki okej...a co z kompem?? nie trzeba zmienic go tez od 90KM?? mapa wtryskow moze byc inna i ogolnie wsad..znajomy mowil ze kiedys czytal gdzies o tym i ze nalezaloby tez sterownik wymienic...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tfister
post Wed, 26 Mar 2008 - 20:14
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 February 2005
Skąd: WaWa





jakby trzeba było, to by ktoś napisał.

Swoją drogą widać, że chłopak szukał, więc nie róbcie mu sajgonu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slave
post Wed, 26 Mar 2008 - 20:20
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sun, 14 August 2005
Skąd: dark side of the moon





CYTAT
wielkie sory za odkopanie takie rupcia ale niebede tworzyl niepotrzebnie nowego watku...
a wiec moje pytanie jest takie...wymiana uszczelki okej...a co z kompem?? nie trzeba zmienic go tez od 90KM?? mapa wtryskow moze byc inna i ogolnie wsad..znajomy mowil ze kiedys czytal gdzies o tym i ze nalezaloby tez sterownik wymienic...
Nie trzeba. Spokojna Twoja, w tej materii wymyślono już wszystko


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karuzelozo
post Wed, 26 Mar 2008 - 20:41
Post #30


Rookie
Dołączył: Wed, 26 March 2008





ahas...ale w sumie schematy obu sterownikow sie roznia...mimo tego ze maja takie samy wyjscia na kazdym pinie...sprobuje zczytac obie mapy i porownac smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogal7
post Wed, 26 Mar 2008 - 23:33
Post #31


User
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: Warszawa





ja jestem założycielem tego tematu, chociaż nick musiałem zmienic bo tamte mi się poblokowały. Generalnie z komputerem niby trzeba było coś robić w tych ostatnich sztukach VI gen. ale też nie wiem ile w tym prawdy. A w większości wystarczyło odłączenia aku na chyba godzinę. Były też teorie z układaniem sterownika, zeby po resecie powciskać więćej, ale to już niech wierzy i praktykuję kto chcę.


--------------------
Skoda Octavia III 1.8 TSI 4x4 DQ250
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dibo23
post Sat, 12 Apr 2008 - 19:02
Post #32


Rookie
Dołączył: Sat, 12 April 2008





Witam kolego "wombat",

Właśnie nabyłem hondę civic 1,4 75KM parametry zgodne z twoim opisem mam pytanie czy muszę kopić i zamówić tę kryzę a jak tak to od jakiego modelu czy wystarczy ja spiłować-powiększyć i założyć uszczelkę .
dgajdkowski@wp.pl

Pozdrawiam i proszę o pomoc .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kalion
post Mon, 21 Apr 2008 - 14:37
Post #33


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 April 2005
Skąd: 52° 25' 12'', 16° 48' 23'





Mam pytanie , czy można zamiast uszczelki zastosować coś takiego:
przykładowy dolot z allegro :
http://moto.allegro.pl/item349575335_uklad...wcivic_awa.html
Widziałem też doloty Racelanda ale szczerze nie wiem czy gra warta świeczki


--------------------
--Testy wytrzymałościowe aut--

--Doskonalenie techniki jazdy "na araba"--
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wonsor
post Tue, 09 Sep 2008 - 02:24
Post #34


Rookie
Dołączył: Tue, 09 September 2008





A ja mam małe pytanie co do silnika D14Z3 czy właśnie w tym silniku jest coś takiego możliwe ?? Czy da się wymienić tą uszczelke ?? Może ktoś miał styczność bo na allegro jak szukam to tylko pisza że D14A3 i nie mam pojęcia czy to wogole warto wydawać chociaż te 60 zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Thu, 11 Sep 2008 - 02:23
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





z tego co pamietam da sie bo Z-ty to te A po liftingu. najlepiej wsadzic tam oko i zobaczyc czy jest dusiciel w dolocie


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 23:58