Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> E36 330Cd - inaczej COUPE DIESEL - KSRmotorsport
koziol1
post Thu, 28 Jul 2005 - 10:08
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





a ja mam pytanko czy przy ttym swapie udalo sie uratowac klime? ew. czy jest mozliwosc zrobienia takiej operacji łacznie z dostosowaniem nowego silnika( sprezarki) do klimy istniejacej w aucie bazowym


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 28 Jul 2005 - 10:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Torsen
post Thu, 28 Jul 2005 - 10:09
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Sun, 06 July 2003
Skąd: Lux/Wawa





CYTAT("KotSylwester":23zx8d29)
Super pomysł, Super wykonanie, ale cena MOCNO przesadzona.

Spokojnie i do e30 i do e36 włożą diesla i zapewniam że nie wyniesie to 13tysięcy.


Nie jestem pewny, ale wole sprawdzic czy zrozumiales.... keyser mowil ze ze to cena z silnikiem. Czyli tak jak mowisz, fakt "wlozenia" nie wynosci 13, tylko 6.5tys, biorac pod uwage cene za jaka dostali silnik.


--------------------
Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yanaki
post Thu, 28 Jul 2005 - 12:39
Post #43


Super User
Dołączył: Tue, 22 February 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("KotSylwester":1fx4fi4c)
Super pomysł, Super wykonanie, ale cena MOCNO przesadzona.

W Wawie jest koleś któy robi podobne rzeczy niemalże na co dzień. Piszę niemalże bo ma warsztat BMW i generalnie robi mechanikę, ale SWAPY silników również. Wkładali do e30 tek różne silniki, często 3.5 np m20.

Spokojnie i do e30 i do e36 włożą diesla i zapewniam że nie wyniesie to 13tysięcy. Wszystko dorabiają bardzo ładnie, nie jest to warsztat pana Kazia z żelastwem i spawarką (mam na myśli łapy).

Dodatkowo na placu mają kilka samochodów rozbitych na części oraz kontakty ze sklepami z częściami używanymi itp. Oczywiście dla chcącego nowe części też zamawiają

Być moze można taniej (choć uwzględniając zakres przeróbek i potrzebnych do tego części - oprócz sinlika i skrzyni- raczej trudno mi w to uwierzyć), ale czy równie profesjonalnie. Jeździłem tym autem, chodzi niesamowicie (porównywalnie z M3), za tą kasę trudno bedzie kupić/zbudować auto o podobnych walorach jezdnych, a przy tym tak ekonomiczne. Gratuluje pomysłu i realizacji!!!
ps. tez chcę takie auto...szukajcie silnika

Mam nadzieję że nie uraziłem nikogo... ale piszę co myślę... zawsze...


Added after 1 minutes:

Być moze można taniej (choć uwzględniając zakres przeróbek i potrzebnych do tego części - oprócz sinlika i skrzyni- raczej trudno mi w to uwierzyć), ale czy równie profesjonalnie. Jeździłem tym autem, chodzi niesamowicie (porównywalnie z M3), za tą kasę trudno bedzie kupić/zbudować auto o podobnych walorach jezdnych, a przy tym tak ekonomiczne. Gratuluje pomysłu i realizacji!!!
ps. tez chcę takie auto...szukajcie silnika


--------------------
dostałem drugą szansę :-)))...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Thu, 28 Jul 2005 - 13:36
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





nie da się TANIEJ, chyba, że ktoś wyceni swoją pracę, wiedzę i 2 tygodnie non stop pracy - na 500złotych

pamiętaj że:

13 tys. obejmuje:

silnik
pompy (są dwie, inne niż bazowo)
intercooler
wydech z kwasówki z tłumikiem
chłodnicę
zbiorniczek do chłodnicy
itp... itd...

i uwież mi, że dużo dużo więcej... rzeczy, które trzeba kupić, włożyć...

!!! pamiętaj, że włożyć 3.5litra benzynę, do benzyny, to nie to samo, co włozyć diesl'a do budy, która wcześniej nigdy diesl'a nie miała

innej generacji silniki - IMMOBILIZER, spytaj kogoś ile to kosztuje, potem pogadamy o cenach

NIE CHCĘ się przekomażać o cenach, bo to bez sensu, ale nie lubię, jak ktoś NIE MA pojęcia o zakresie prac, a twierdzi, że to drogo

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Świr
post Thu, 28 Jul 2005 - 13:38
Post #45


User
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Tarnów





A ja powiem tylko tyle Gratuluje świetny pomysł no i Brawo za odwagę.

Ja już wiem że chce takie samo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niew
post Thu, 28 Jul 2005 - 14:43
Post #46


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 January 2005
Skąd: Warszawa





Gratulacje Świetnie musi to autko śmigać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krzysztof325
post Thu, 28 Jul 2005 - 15:34
Post #47


Super User
Dołączył: Wed, 20 August 2003
Skąd: Szczytno





Witam.
Jak tylko sprzedam swojego touringa, kupuję cabrio i odwiedzam KSR, będzie swap na taki motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotr_Ł
post Thu, 28 Jul 2005 - 16:23
Post #48


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 December 2003





CYTAT("keyser":1ynrypxk)
pali 7.5 litra w mieście, a jeździ tak jak M3 E36


Mam pytanko: czy to sprawdzony i dokładny wynik spalania E39 pewnie nie schodzi z 10 litrów w mieście a tutaj 7,5 Z drugiej strony to auto ma lżejszą budę. To spalanko to przy lajtowej jeździe w mieście Jaką to ma skrzynie biegów ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KotSylwester
post Thu, 28 Jul 2005 - 19:06
Post #49


Rookie
Dołączył: Thu, 28 July 2005





Skoro faktycznie tyle części do datkowo... to pewnie tak. Po prostu jak usłyszałem 13 tysi, to chyba robi się to wątpliwe w opłacalnośc, ale wracając do sprawy, zrzumiałem ze 6,5 tysia to nie sam silnik, a silnik z osprzętem. Fakt dochodzi wydech, itp. A nie da się kupić rozbitka e39? Wziąć co potrzebne a reszte na części.. Fakt pińcet złoty to nie kosztuje:P


--------------------
e21 Baur M50B25
e24 635csi
e30 TC BAUR
e34 Dupowóz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
niew
post Thu, 28 Jul 2005 - 20:31
Post #50


Frequent User
Dołączył: Fri, 07 January 2005
Skąd: Warszawa





Chyba nie...bo silnik mógł też dostać-albo coś sie mogło stać przy samym uderzeniu...
Później sie można długo bawić ze sprzedażą reszty części- a rozwalone e39 z 3.0d może kosztować kolo 30tys zł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzechos
post Thu, 28 Jul 2005 - 21:36
Post #51


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: 3M





Brawo, ładna Betka!
i za naprawde niedużą kaskę...


--------------------
Focus 2.0 TDCi, czasem 2.0d i 3.0d od BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Filip.D
post Thu, 28 Jul 2005 - 23:18
Post #52


Rookie
Dołączył: Sat, 21 May 2005





Jaka jest przewaga tego silnika w budzie E36 od E39 Ile ma do 100 316 też sie nada

BTW Ta BMW co jest w tle na pierwszym zdjęciu jakie ma felgi Można takie kupić ale 16", 17"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bombel
post Thu, 28 Jul 2005 - 23:53
Post #53


Super User
Dołączył: Mon, 19 January 2004
Skąd: Radom





CYTAT("Filip.D":2dvime7p)
BTW Ta BMW co jest w tle na pierwszym zdjęciu jakie ma felgi Można takie kupić ale 16", 17"
Chyba od M5 E60, wiec nie sadze, ze da sie kupic takie mniejsze niz 19stki.
Super projekt, sadze, ze bardzo ladne wykonanie (tylko tyle widac na fotkach) a KSR sie rozwija w super kierunku i oby tak dalej. Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KotSylwester
post Fri, 29 Jul 2005 - 07:00
Post #54


Rookie
Dołączył: Thu, 28 July 2005





W salnie stoją właśnie na takich M3 i M5... więc mniejszych nie ma:)


--------------------
e21 Baur M50B25
e24 635csi
e30 TC BAUR
e34 Dupowóz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 29 Jul 2005 - 07:44
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT("Piotr_Ł":2xdz5mrr)
CYTAT("keyser":2xdz5mrr)
pali 7.5 litra w mieście, a jeździ tak jak M3 E36


Mam pytanko: czy to sprawdzony i dokładny wynik spalania E39 pewnie nie schodzi z 10 litrów w mieście a tutaj 7,5 Z drugiej strony to auto ma lżejszą budę. To spalanko to przy lajtowej jeździe w mieście Jaką to ma skrzynie biegów ?


To na ten temat może ja sie wypowiem. Otóż ja mam czasem okazję jeździć 3-litrowym dieslem E60 i to auto (nie wiem, ile waży) przy NORMALNEJ jeździe nawet po mieście bez specjalnego wysiłku pali ok 8 litrów... Z tego wniosek, że ta E36 z KSR-u spokojnie może palić 7,5 litra.

Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało"

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 29 Jul 2005 - 08:21
Post #56


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("TOMEKKK":2oe339q2)
Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało"

Pozdrawiam.


W zeszłym sezonie BOV’a w dieslu miało Lupo Mastersa, i specjalnie była dokładana przepustnica, żeby można było nim sterować. Jeśli znajdziesz w swoim silniku źródło, które przy odpuszczonym pedale gazu podczas jazdy będzie dawało podciśnienie, to możesz śmiało montować BOV'a, tylko czy takie źródło podciśnienia znajdziesz w dieslu?


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 29 Jul 2005 - 08:57
Post #57


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Dr Red Devil":2lxw42c3)
CYTAT("TOMEKKK":2lxw42c3)
Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało"

Pozdrawiam.


W zeszłym sezonie BOV’a w dieslu miało Lupo Mastersa, i specjalnie była dokładana przepustnica, żeby można było nim sterować. Jeśli znajdziesz w swoim silniku źródło, które przy odpuszczonym pedale gazu podczas jazdy będzie dawało podciśnienie, to możesz śmiało montować BOV'a, tylko czy takie źródło podciśnienia znajdziesz w dieslu?


Biorac pod uwage to, ze diesle maja aktuator sterowany podcisnieniowo, to zamontowana jest na silniku pompa podcisnieniowa Elektrozaworek sie tylko przyda do odpalania tego urzadzenia i tyle
Z drugiej strony efekty akustyczne sa ciekawe tez bez bova, ale na wiekszym turbo i krotkim dolocie ze stozkiem Jak bede mial czas to nagram jakis filmik...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MakosZ
post Fri, 29 Jul 2005 - 09:52
Post #58


Super User
Dołączył: Thu, 12 February 2004
Skąd: Podkova L.





Witam

A jak sie ma sprawa karoserii?
Kiedyś wersja do diesla miala wiecej spawow...

Pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sat, 30 Jul 2005 - 09:48
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Miałem możliwość zobaczyć ten samochód na własne oczy i być nim przewieziony. Nie chcę tutaj robić małej reklamy dla Kaysera firmy ale robota wykonana bardzo ładnie. Jest kilka rzeczy do poprawy ale są to pierdoły i wiadomo, że zawsze może się coś takiego zdarzyć. Chłopaki dopracowali większość szczegółów, pospawali aluminiowe mocowania różnych czujników czy podciśnień, blaszki mocowane do karoserii nitami, większość rzeczy wygląda jakby była na miejscu od wyjazdu z fabryki. A nie jak w większości takich tuningów a raczej agro-tuningów pod maską panuje pierdolnik jak w polskim rządzie. Powiem szczerze, że bardzo zainteresował mnie ten samochód i nie ukrywam, że chciałbym zbudować sobie coś takiego. Ale oprócz mocy interesuje mnie bardzo spalanie przy spokojnej jeździe bo auta takiego używałbym do „wszystkiego”, mam nadzieje, że po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów kierownik napisze co i jak. Interesują mnie także minusy tej konstrukcji. Które pewnie z czasem wyjdą…
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_robi_
post Sun, 31 Jul 2005 - 01:44
Post #60


Super User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: B-stok





Pozwole sie sobie powtorzyc po raz kolejny jestem w 100% zainteresowany powyzsza przerobka, jesli bym sie wyrobil w 24 tys ze wszystkim, w tym licze 12 tys na auto i 12 tys silnik pus prszelozenie go. Zawsze to lepiej niz kupic jakies zajezdzone 325 i pakowac w nie kase w silnik i tankowac niewiadomo ile. A z tego co piszecie osiagi sa przeciez nieporownywalnie lepsze. (z tym ze chyba nie znajde raczej za 12 tys zadbanego Coupe w zewnetrznym M Pakiecie nawet u Niemcow -czy moze sie myle?)


--------------------
Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...

Sprzedam:
E30 325ix Coupe 6500zl
Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 20:07