![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
a ja mam pytanko czy przy ttym swapie udalo sie uratowac klime? ew. czy jest mozliwosc zrobienia takiej operacji łacznie z dostosowaniem nowego silnika( sprezarki) do klimy istniejacej w aucie bazowym
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 06 July 2003 Skąd: Lux/Wawa ![]() |
CYTAT("KotSylwester":23zx8d29) Super pomysł, Super wykonanie, ale cena MOCNO przesadzona.
Spokojnie i do e30 i do e36 włożą diesla i zapewniam że nie wyniesie to 13tysięcy. Nie jestem pewny, ale wole sprawdzic czy zrozumiales.... keyser mowil ze ze to cena z silnikiem. Czyli tak jak mowisz, fakt "wlozenia" nie wynosci 13, tylko 6.5tys, biorac pod uwage cene za jaka dostali silnik. -------------------- Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("KotSylwester":1fx4fi4c) Super pomysł, Super wykonanie, ale cena MOCNO przesadzona. W Wawie jest koleś któy robi podobne rzeczy niemalże na co dzień. Piszę niemalże bo ma warsztat BMW i generalnie robi mechanikę, ale SWAPY silników również. Wkładali do e30 tek różne silniki, często 3.5 np m20. Spokojnie i do e30 i do e36 włożą diesla i zapewniam że nie wyniesie to 13tysięcy. Wszystko dorabiają bardzo ładnie, nie jest to warsztat pana Kazia z żelastwem i spawarką (mam na myśli łapy). Dodatkowo na placu mają kilka samochodów rozbitych na części oraz kontakty ze sklepami z częściami używanymi itp. Oczywiście dla chcącego nowe części też zamawiają Być moze można taniej (choć uwzględniając zakres przeróbek i potrzebnych do tego części - oprócz sinlika i skrzyni- raczej trudno mi w to uwierzyć), ale czy równie profesjonalnie. Jeździłem tym autem, chodzi niesamowicie (porównywalnie z M3), za tą kasę trudno bedzie kupić/zbudować auto o podobnych walorach jezdnych, a przy tym tak ekonomiczne. Gratuluje pomysłu i realizacji!!! ps. tez chcę takie auto...szukajcie silnika Mam nadzieję że nie uraziłem nikogo... ale piszę co myślę... zawsze... Added after 1 minutes: Być moze można taniej (choć uwzględniając zakres przeróbek i potrzebnych do tego części - oprócz sinlika i skrzyni- raczej trudno mi w to uwierzyć), ale czy równie profesjonalnie. Jeździłem tym autem, chodzi niesamowicie (porównywalnie z M3), za tą kasę trudno bedzie kupić/zbudować auto o podobnych walorach jezdnych, a przy tym tak ekonomiczne. Gratuluje pomysłu i realizacji!!! ps. tez chcę takie auto...szukajcie silnika -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
nie da się TANIEJ, chyba, że ktoś wyceni swoją pracę, wiedzę i 2 tygodnie non stop pracy - na 500złotych
pamiętaj że: 13 tys. obejmuje: silnik pompy (są dwie, inne niż bazowo) intercooler wydech z kwasówki z tłumikiem chłodnicę zbiorniczek do chłodnicy itp... itd... i uwież mi, że dużo dużo więcej... rzeczy, które trzeba kupić, włożyć... !!! pamiętaj, że włożyć 3.5litra benzynę, do benzyny, to nie to samo, co włozyć diesl'a do budy, która wcześniej nigdy diesl'a nie miała innej generacji silniki - IMMOBILIZER, spytaj kogoś ile to kosztuje, potem pogadamy o cenach NIE CHCĘ się przekomażać o cenach, bo to bez sensu, ale nie lubię, jak ktoś NIE MA pojęcia o zakresie prac, a twierdzi, że to drogo pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Tarnów ![]() |
A ja powiem tylko tyle Gratuluje świetny pomysł no i Brawo za odwagę.
Ja już wiem że chce takie samo. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje Świetnie musi to autko śmigać
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 August 2003 Skąd: Szczytno ![]() |
Witam.
Jak tylko sprzedam swojego touringa, kupuję cabrio i odwiedzam KSR, będzie swap na taki motor. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 December 2003 ![]() |
CYTAT("keyser":1ynrypxk) pali 7.5 litra w mieście, a jeździ tak jak M3 E36
Mam pytanko: czy to sprawdzony i dokładny wynik spalania E39 pewnie nie schodzi z 10 litrów w mieście a tutaj 7,5 Z drugiej strony to auto ma lżejszą budę. To spalanko to przy lajtowej jeździe w mieście Jaką to ma skrzynie biegów ? |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 28 July 2005 ![]() |
Skoro faktycznie tyle części do datkowo... to pewnie tak. Po prostu jak usłyszałem 13 tysi, to chyba robi się to wątpliwe w opłacalnośc, ale wracając do sprawy, zrzumiałem ze 6,5 tysia to nie sam silnik, a silnik z osprzętem. Fakt dochodzi wydech, itp. A nie da się kupić rozbitka e39? Wziąć co potrzebne a reszte na części.. Fakt pińcet złoty to nie kosztuje:P
-------------------- e21 Baur M50B25
e24 635csi e30 TC BAUR e34 Dupowóz |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 07 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Chyba nie...bo silnik mógł też dostać-albo coś sie mogło stać przy samym uderzeniu...
Później sie można długo bawić ze sprzedażą reszty części- a rozwalone e39 z 3.0d może kosztować kolo 30tys zł. |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: 3M ![]() |
Brawo, ładna Betka!
i za naprawde niedużą kaskę... -------------------- Focus 2.0 TDCi, czasem 2.0d i 3.0d od BMW
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 21 May 2005 ![]() |
Jaka jest przewaga tego silnika w budzie E36 od E39 Ile ma do 100 316 też sie nada
BTW Ta BMW co jest w tle na pierwszym zdjęciu jakie ma felgi Można takie kupić ale 16", 17" |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 January 2004 Skąd: Radom ![]() |
CYTAT("Filip.D":2dvime7p) BTW Ta BMW co jest w tle na pierwszym zdjęciu jakie ma felgi Można takie kupić ale 16", 17" Chyba od M5 E60, wiec nie sadze, ze da sie kupic takie mniejsze niz 19stki.
Super projekt, sadze, ze bardzo ladne wykonanie (tylko tyle widac na fotkach) a KSR sie rozwija w super kierunku i oby tak dalej. Powodzenia |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 28 July 2005 ![]() |
W salnie stoją właśnie na takich M3 i M5... więc mniejszych nie ma:)
-------------------- e21 Baur M50B25
e24 635csi e30 TC BAUR e34 Dupowóz |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
CYTAT("Piotr_Ł":2xdz5mrr) CYTAT("keyser":2xdz5mrr) pali 7.5 litra w mieście, a jeździ tak jak M3 E36 Mam pytanko: czy to sprawdzony i dokładny wynik spalania E39 pewnie nie schodzi z 10 litrów w mieście a tutaj 7,5 Z drugiej strony to auto ma lżejszą budę. To spalanko to przy lajtowej jeździe w mieście Jaką to ma skrzynie biegów ? To na ten temat może ja sie wypowiem. Otóż ja mam czasem okazję jeździć 3-litrowym dieslem E60 i to auto (nie wiem, ile waży) przy NORMALNEJ jeździe nawet po mieście bez specjalnego wysiłku pali ok 8 litrów... Z tego wniosek, że ta E36 z KSR-u spokojnie może palić 7,5 litra. Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało" Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":2oe339q2) Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało"
Pozdrawiam. W zeszłym sezonie BOV’a w dieslu miało Lupo Mastersa, i specjalnie była dokładana przepustnica, żeby można było nim sterować. Jeśli znajdziesz w swoim silniku źródło, które przy odpuszczonym pedale gazu podczas jazdy będzie dawało podciśnienie, to możesz śmiało montować BOV'a, tylko czy takie źródło podciśnienia znajdziesz w dieslu? -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Dr Red Devil":2lxw42c3) CYTAT("TOMEKKK":2lxw42c3) Druga sprawa to pytanie do KSR-u: czy w takich dieslach, jak 320 d, 330 d jest mozliwe wyciągnięcie syczącego dźwięku, jak w benzyniakach z blow-offem? Wiem, że nie ma tam jako takiej przepustnicy i dlatego to chyba spory problem, a moje auto (E46 320 d) sprawiałoby mi dużo większą satysfakcję, gdyby oprócz klekotania ładnie "prychało" Pozdrawiam. W zeszłym sezonie BOV’a w dieslu miało Lupo Mastersa, i specjalnie była dokładana przepustnica, żeby można było nim sterować. Jeśli znajdziesz w swoim silniku źródło, które przy odpuszczonym pedale gazu podczas jazdy będzie dawało podciśnienie, to możesz śmiało montować BOV'a, tylko czy takie źródło podciśnienia znajdziesz w dieslu? Biorac pod uwage to, ze diesle maja aktuator sterowany podcisnieniowo, to zamontowana jest na silniku pompa podcisnieniowa Elektrozaworek sie tylko przyda do odpalania tego urzadzenia i tyle Z drugiej strony efekty akustyczne sa ciekawe tez bez bova, ale na wiekszym turbo i krotkim dolocie ze stozkiem Jak bede mial czas to nagram jakis filmik... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 12 February 2004 Skąd: Podkova L. ![]() |
Witam
A jak sie ma sprawa karoserii? Kiedyś wersja do diesla miala wiecej spawow... Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Miałem możliwość zobaczyć ten samochód na własne oczy i być nim przewieziony. Nie chcę tutaj robić małej reklamy dla Kaysera firmy ale robota wykonana bardzo ładnie. Jest kilka rzeczy do poprawy ale są to pierdoły i wiadomo, że zawsze może się coś takiego zdarzyć. Chłopaki dopracowali większość szczegółów, pospawali aluminiowe mocowania różnych czujników czy podciśnień, blaszki mocowane do karoserii nitami, większość rzeczy wygląda jakby była na miejscu od wyjazdu z fabryki. A nie jak w większości takich tuningów a raczej agro-tuningów pod maską panuje pierdolnik jak w polskim rządzie. Powiem szczerze, że bardzo zainteresował mnie ten samochód i nie ukrywam, że chciałbym zbudować sobie coś takiego. Ale oprócz mocy interesuje mnie bardzo spalanie przy spokojnej jeździe bo auta takiego używałbym do „wszystkiego”, mam nadzieje, że po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów kierownik napisze co i jak. Interesują mnie także minusy tej konstrukcji. Które pewnie z czasem wyjdą…
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
Pozwole sie sobie powtorzyc po raz kolejny jestem w 100% zainteresowany powyzsza przerobka, jesli bym sie wyrobil w 24 tys ze wszystkim, w tym licze 12 tys na auto i 12 tys silnik pus prszelozenie go. Zawsze to lepiej niz kupic jakies zajezdzone 325 i pakowac w nie kase w silnik i tankowac niewiadomo ile. A z tego co piszecie osiagi sa przeciez nieporownywalnie lepsze. (z tym ze chyba nie znajde raczej za 12 tys zadbanego Coupe w zewnetrznym M Pakiecie nawet u Niemcow -czy moze sie myle?)
-------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 17 June 2025 - 20:07 |