![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ja dzisiaj sie przkeonałem co oznacza za lekkie koło kiedy to w czasie jazdy poszły efektowne iskry i zamach zrobił papa.
Był zbyt cieńki. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
- to znaczy co sie stało dokładnie?
-------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
To znaczy ze zamach na hopce pekł.Moge sobie na luzie jak jest auto zakrecic zamachem a wał stoi ;p
Jednak nei mozna odelzac 60% |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
-no, 60% odelżenia serii to już extrem.
-Ciesz się że nic Ci sie nie stało, podobno zamach urawny przy 6000 rpm może ciąć karoserię samochodu jak ciepły nóż masło. -------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 November 2002 Skąd: Łomża (podlaskie) ![]() |
CYTAT("CZUCZU":c61iixc0) To znaczy ze zamach na hopce pekł.Moge sobie na luzie jak jest auto zakrecic zamachem a wał stoi ;p
Jednak nei mozna odelzac 60% Jesli będziesz przy rozbiórce robił jakieś fotki to wrzuć na forum w celach szkoleniowo-poznawczych. Też mam odchudzany zamach. Przekładka koła z diesla do benzyny i mam zdjęte z 50% masy. Ciekaw jestem jak to u ciebie wyglądało i gdzie pękło. Chociaż zastanawia ta możliwość kręcenia kołem. Może to tylko mocowanie koła siadło? -------------------- róbmy swoje.
Galancina 2.0 87r po reanimacji! Śmiga! |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
CYTAT("CZUCZU":217qtrfv) Jednak nei mozna odelzac 60%
znam pewnego saab-a ktory ma z ponad 12kg na 4,5kg czy cos w tych okolicach jezdzi na codzien! turbo dziura - a co to takiego? -------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("pavel":2zt7zu48) CYTAT("Ciapciak":2zt7zu48) gdzie można dorobić nowe ???? a nie odelżac seryjne nowe kola zamachowe sa produkowane w fabrykach- nie slyszalem zeby ktos je dorabial Radzikowski robi na zamowienie jednomasowe lekkie kola zamachowe z aluminium + przeklada wience ze starego kola. Mi do 1.8T powiedzial ~1500zl i do 2 tygodni czasu |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Aluminium nie jest najlepszym wyjściem naprawde.
Lepsze byłoby duraulimnium i w tym kierunku teraz bede kombinował. Kolega ma w maluch uzamach robiony przez Bryzka włąsnei z durauliminium cos 1,5 kg zamiast prawie 8 |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("CZUCZU":2yp7khji) Aluminium nie jest najlepszym wyjściem naprawde.
Lepsze byłoby duraulimnium i w tym kierunku teraz bede kombinował. Kolega ma w maluch uzamach robiony przez Bryzka włąsnei z durauliminium cos 1,5 kg zamiast prawie 8 moze i duraluminium... nie pamietam dokladnie jak mowil... ale chodzilo o mozliwosc wykonania takiego kola a jak widac mozliwosc taka jest |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
[url:347y8eqh]http://www.alutec.hat.pl/czuczu/zamach/index.html[/url:347y8eqh] Tu reszta fotek.Tak nei nalezy odelzac koła zamachowego ehh |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Wybierałeś ze środka? Bez sensu, największy wpływ ma to, co na zewnątrz.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ehhh.
Robilismy silnik od podstaw i oddaliśmy do faceta który osobiscie miał stoczyc po znajomosci go. Potem terminy goniły i zamach wleciał do auta i wytrzymał całe 400 kilometrów. Nikt go nei oglądał po toczeniu. Grubosc mocowania zamiast 8 - 9 jakies 4 mm nie wiem po co on to toczył. Mówi się trudno już raz próbowałem od niegowydrze kase i mam to gdzieś kupiłem nowe i pojtrze oddam do toczenia troche lżej. |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
O ja pierdziele, ale ktos odwalil fuszerke z tym.
Dobrze ze nie wpadl na pomysl zeby jeszcze ponacinac powierzchnie gdzie pracuje tarcza, tak na wzor tarczy hamulcowej. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
CYTAT("GR44Z":140n8xfm) Ciesz się że nic Ci sie nie stało, podobno zamach urawny przy 6000 rpm może ciąć karoserię samochodu jak ciepły nóż masło.
znajomemu rozpadło się sprzęgło i kawałek wpadł do kabiny: [url:140n8xfm]http://www.ciupex.webpark.pl/zdjecia/[/url:140n8xfm] |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
Ja chcialem nawiazac do Swifta GTi
Ja w swoim zalozylem spiek bez sprezyn ktory jest jednak ciut lzejszy od serii i lekkie kolo pasowe i w serii chyba nie ma sensu bardziej odchudzac bo autka sie juz jaka na jalowym biegu i musialem podniesc obroty podlaczajac sie do tematu chcialem jednak zapytac czy warto odchudzac i wywazec wal korbowy ? polerka itd wiecie ... ??? p.s wyglada groznie to sprzeglo nie urwalo mu nog ? -------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
oczywiscie ze ma sens.
Nawet nie wiesz co by dało u ciebie lekkie koło i do tego wywazenie i odelzenie wału i korb. Pokusic by sie mozna o odelzenie klawiatury itp - mała wiertareczka wtedy jest |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
No ale wlasnie ktos napisal na tym forum ze odelzyl zamach w swifcie o 20 % i auto przestalo sie wkrecal, ogolnie seria ma malo gory bo od 7500 tys zdycha ale wciaz oplaca sie dokrecac do odcinki (8600 ) na pierwszych dwoch biegach
co rozumiesz przez odchudzenie klawiatury ? -------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Łorsoł ![]() |
http://www.geocities.com/MotorCity/7177/flywheel.html
Myśle ze ten link moze się tu przydać. Ja odelzylem kolo z 7 na ok 5 kg jak najwiecej po zewnetrznej stronie i wywazylem kolo z dociskiem, wał i kolo pasowe. Niebawem sie dowiem co mi to dalo. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
CYTAT("Swifterrr":1h7ftfho) p.s wyglada groznie to sprzeglo nie urwalo mu nog ?
złamany palcec |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Odchudzenie klawiatury czyli bierzemy dremelka i odchudzamy każde ramie klawiatury nadajemy opływowy kształt itp.
czasami mozna zrobic otwór tu i tam. Wbrew pozorom daje to spory efekt. podobnie jak polerka i odelżenie lasek popychaczy tylko trzeba wiedziec ile mozna odelżyc. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:06 |