Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> odelżenie koła zamachowego
CZUCZU
post Sun, 11 Jun 2006 - 17:59
Post #81


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Ja dzisiaj sie przkeonałem co oznacza za lekkie koło kiedy to w czasie jazdy poszły efektowne iskry i zamach zrobił papa.
Był zbyt cieńki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Jun 2006 - 17:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GR44Z
post Sun, 11 Jun 2006 - 18:08
Post #82


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





- to znaczy co sie stało dokładnie?


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 11 Jun 2006 - 18:19
Post #83


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





To znaczy ze zamach na hopce pekł.Moge sobie na luzie jak jest auto zakrecic zamachem a wał stoi ;p
Jednak nei mozna odelzac 60%
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR44Z
post Mon, 12 Jun 2006 - 03:12
Post #84


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





-no, 60% odelżenia serii to już extrem.
-Ciesz się że nic Ci sie nie stało, podobno zamach urawny przy 6000 rpm może ciąć karoserię samochodu jak ciepły nóż masło.


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gondoljerzy
post Mon, 12 Jun 2006 - 09:57
Post #85


Super User
Dołączył: Wed, 20 November 2002
Skąd: Łomża (podlaskie)





CYTAT("CZUCZU":c61iixc0)
To znaczy ze zamach na hopce pekł.Moge sobie na luzie jak jest auto zakrecic zamachem a wał stoi ;p
Jednak nei mozna odelzac 60%


Jesli będziesz przy rozbiórce robił jakieś fotki to wrzuć na forum w celach szkoleniowo-poznawczych. Też mam odchudzany zamach. Przekładka koła z diesla do benzyny i mam zdjęte z 50% masy. Ciekaw jestem jak to u ciebie wyglądało i gdzie pękło.
Chociaż zastanawia ta możliwość kręcenia kołem. Może to tylko mocowanie koła siadło?


--------------------
róbmy swoje.
Galancina 2.0 87r po reanimacji! Śmiga!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Mon, 12 Jun 2006 - 11:00
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





CYTAT("CZUCZU":217qtrfv)
Jednak nei mozna odelzac 60%


znam pewnego saab-a ktory ma z ponad 12kg na 4,5kg czy cos w tych okolicach jezdzi na codzien! turbo dziura - a co to takiego?


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Mon, 12 Jun 2006 - 11:24
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("pavel":2zt7zu48)
CYTAT("Ciapciak":2zt7zu48)
gdzie można dorobić nowe ????
a nie odelżac seryjne


nowe kola zamachowe sa produkowane w fabrykach- nie slyszalem zeby ktos je dorabial


Radzikowski robi na zamowienie jednomasowe lekkie kola zamachowe z aluminium + przeklada wience ze starego kola.
Mi do 1.8T powiedzial ~1500zl i do 2 tygodni czasu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 12 Jun 2006 - 14:08
Post #88


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Aluminium nie jest najlepszym wyjściem naprawde.
Lepsze byłoby duraulimnium i w tym kierunku teraz bede kombinował.
Kolega ma w maluch uzamach robiony przez Bryzka włąsnei z durauliminium cos 1,5 kg zamiast prawie 8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Mon, 12 Jun 2006 - 14:25
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("CZUCZU":2yp7khji)
Aluminium nie jest najlepszym wyjściem naprawde.
Lepsze byłoby duraulimnium i w tym kierunku teraz bede kombinował.
Kolega ma w maluch uzamach robiony przez Bryzka włąsnei z durauliminium cos 1,5 kg zamiast prawie 8


moze i duraluminium... nie pamietam dokladnie jak mowil... ale chodzilo o mozliwosc wykonania takiego kola a jak widac mozliwosc taka jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 12 Jun 2006 - 21:17
Post #90


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola







[url:347y8eqh]http://www.alutec.hat.pl/czuczu/zamach/index.html[/url:347y8eqh]

Tu reszta fotek.Tak nei nalezy odelzac koła zamachowego ehh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 12 Jun 2006 - 22:45
Post #91


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Wybierałeś ze środka? Bez sensu, największy wpływ ma to, co na zewnątrz.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 12 Jun 2006 - 23:15
Post #92


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Ehhh.
Robilismy silnik od podstaw i oddaliśmy do faceta który osobiscie miał stoczyc po znajomosci go.
Potem terminy goniły i zamach wleciał do auta i wytrzymał całe 400 kilometrów.
Nikt go nei oglądał po toczeniu.
Grubosc mocowania zamiast 8 - 9 jakies 4 mm nie wiem po co on to toczył.
Mówi się trudno już raz próbowałem od niegowydrze kase i mam to gdzieś kupiłem nowe i pojtrze oddam do toczenia troche lżej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 13 Jun 2006 - 01:21
Post #93


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





O ja pierdziele, ale ktos odwalil fuszerke z tym.
Dobrze ze nie wpadl na pomysl zeby jeszcze ponacinac powierzchnie gdzie pracuje tarcza, tak na wzor tarczy hamulcowej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 13 Jun 2006 - 14:06
Post #94


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





CYTAT("GR44Z":140n8xfm)
Ciesz się że nic Ci sie nie stało, podobno zamach urawny przy 6000 rpm może ciąć karoserię samochodu jak ciepły nóż masło.


znajomemu rozpadło się sprzęgło i kawałek wpadł do kabiny:
[url:140n8xfm]http://www.ciupex.webpark.pl/zdjecia/[/url:140n8xfm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swifterrr
post Sat, 19 Aug 2006 - 13:20
Post #95


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Lodz





Ja chcialem nawiazac do Swifta GTi
Ja w swoim zalozylem spiek bez sprezyn ktory jest jednak ciut lzejszy od serii i lekkie kolo pasowe i w serii chyba nie ma sensu bardziej odchudzac bo autka sie juz jaka na jalowym biegu i musialem podniesc obroty

podlaczajac sie do tematu chcialem jednak zapytac czy warto odchudzac i wywazec wal korbowy ? polerka itd wiecie ... ???

p.s wyglada groznie to sprzeglo nie urwalo mu nog ?


--------------------
1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS

_http://picasaweb.google.com/summitsvift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 19 Aug 2006 - 13:41
Post #96


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





oczywiscie ze ma sens.
Nawet nie wiesz co by dało u ciebie lekkie koło i do tego wywazenie i odelzenie wału i korb.
Pokusic by sie mozna o odelzenie klawiatury itp - mała wiertareczka wtedy jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swifterrr
post Sat, 19 Aug 2006 - 14:10
Post #97


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Lodz





No ale wlasnie ktos napisal na tym forum ze odelzyl zamach w swifcie o 20 % i auto przestalo sie wkrecal, ogolnie seria ma malo gory bo od 7500 tys zdycha ale wciaz oplaca sie dokrecac do odcinki (8600 ) na pierwszych dwoch biegach

co rozumiesz przez odchudzenie klawiatury ?


--------------------
1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS

_http://picasaweb.google.com/summitsvift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szumal
post Sat, 19 Aug 2006 - 15:06
Post #98


Frequent User
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Łorsoł





http://www.geocities.com/MotorCity/7177/flywheel.html

Myśle ze ten link moze się tu przydać. Ja odelzylem kolo z 7 na ok 5 kg jak najwiecej po zewnetrznej stronie i wywazylem kolo z dociskiem, wał i kolo pasowe. Niebawem sie dowiem co mi to dalo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Sat, 19 Aug 2006 - 15:29
Post #99


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





CYTAT("Swifterrr":1h7ftfho)
p.s wyglada groznie to sprzeglo nie urwalo mu nog ?


złamany palcec
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 19 Aug 2006 - 16:34
Post #100


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Odchudzenie klawiatury czyli bierzemy dremelka i odchudzamy każde ramie klawiatury nadajemy opływowy kształt itp.
czasami mozna zrobic otwór tu i tam.
Wbrew pozorom daje to spory efekt.
podobnie jak polerka i odelżenie lasek popychaczy tylko trzeba wiedziec ile mozna odelżyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:06