![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
CYTAT("Bullitt":2pcb2mul) jasna sprawa... chodzi o udarowość podczas hamowania i o obciążenia cieplne- które chyba wszyscy pomijacie.
Co do wciskania tak miałem na myśli wprasowanie materiału w wolne otwory, szczeglnie te które mają ten "plasterek" Generalnie imo maiłem podobny problem i postanowiłem rozwiązac go zupełnie inaczej. Nie chciałem przechodzić z 4x112,x na 5x112 bo była by identyczna sytuacja jeśli chodzi o pokrywające się otwory. Byłem yu i tam dowiedzieć się jak by taki zabieg nawiercania (u mnie alu a nie stal) by miał wpływ na wytrzymałośc i generalnie bez "broków" no way... Masz dwuczesciowki z alu bebnem rozumiem? Problem lezy w tym ze wszyscy tutaj neguja tego typu rozwiazanie a za woda jest to powszechne jak bulki u piekarza, to mnie dziwi! abstrahujac oczywiscie od poziomu wiedzy a bazujac tylko na informacjach od zadowolonych uzytkownikow, miedzy innymi dlatego kupilem ten zestaw. Mozna sobie na vortexie szeroko o tym poczytac, pzdr. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
CYTAT("agassi":qc5lwbui) CYTAT("Bullitt":qc5lwbui) jasna sprawa... chodzi o udarowość podczas hamowania i o obciążenia cieplne- które chyba wszyscy pomijacie. Co do wciskania tak miałem na myśli wprasowanie materiału w wolne otwory, szczeglnie te które mają ten "plasterek" Generalnie imo maiłem podobny problem i postanowiłem rozwiązac go zupełnie inaczej. Nie chciałem przechodzić z 4x112,x na 5x112 bo była by identyczna sytuacja jeśli chodzi o pokrywające się otwory. Byłem yu i tam dowiedzieć się jak by taki zabieg nawiercania (u mnie alu a nie stal) by miał wpływ na wytrzymałośc i generalnie bez "broków" no way... Masz dwuczesciowki z alu bebnem rozumiem? Problem lezy w tym ze wszyscy tutaj neguja tego typu rozwiazanie a za woda jest to powszechne jak bulki u piekarza, to mnie dziwi! abstrahujac oczywiscie od poziomu wiedzy a bazujac tylko na informacjach od zadowolonych uzytkownikow, miedzy innymi dlatego kupilem ten zestaw. Mozna sobie na vortexie szeroko o tym poczytac, pzdr. z strony wytrzymalosci to problemu nie widze i nie wyobrazam sobie oberwc taka tarcze w miejscu dziurek... chodzi o to ze jak ktor wierta sobie w domu ta aby dobrze wywazyc taka tarcze albo nie wykozystywac ani jednej dziury z poprzedniej kombinacji -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
napewno w najgrubszych miejscach??? bo tam gdzie sa najgrubsze rozstaw jest nie ruwnomierny i wyglada to jak prostokat a nie kwadrat
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
obojetne gdzie wypadnie "kwadrat"...
bez znaczenia na wytrzymalosc.. (tez widze tam prostokat aczkolwiek nie jestem pewien) -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 11 May 2004 ![]() |
CYTAT("Dan41":30ked9he) obojetne gdzie wypadnie "kwadrat"...
bez znaczenia na wytrzymalosc.. (tez widze tam prostokat aczkolwiek nie jestem pewien) Jest 4x100, zaden otwor nie przebiega przez strefe "cienkiego paznokcia". Tez jak je ujrzalem bylem zdziwiony ale pozniej pomierzylem sobie odleglosci i nie ma mozliwosci zeby nie pokryc przynajmniej jednego otworu i to na jego polowie, sprobujcie sobie to narysowac, albo lepiej sprobojcie narysowac to na tarczy 5x100, dlatego jest to tak zrobione azeby nie powstaly dwa laczace sie otwory. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
Przecież tarcza siedzi na piaście i nie rozumiem co ma się rozlecieć. Między piastą a tarczą nie ma luzu a dziury na szpilki są tylko po to aby ja docisnąć do piasty. więc jak może pęknąć coś co nie ma luzu?? a w sumie można wywiercić nowy rozstaw 4x100 a później zaspawać stare otwory.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 11 July 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Jeśli taka tarcza jest dopuszczona do sprzedaży w USA, to na 100% jest bezproblemowa i odpwiednio wytrzymała.
Gdyby coś z nią było nie tak, to prawnicy klientów zeżarli by firmę produkującą taki element na śniadanie. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2002 Skąd: swidnik k/lublina ![]() |
panowie co wy piszecie wstydzcie sie! co wam sie urwie?? rozleci?? zastanowmy sie chwile. Widzial ktorys z was tarcze przykrecana do piasty na takie dwie malutkie srobki?? jakies 5 moze! po przykreceniu szpilki sa idealnie w osi otworow tarczy scianki nie dotykaja spilek ,zakladamy kolo i jezdzimy wymieniamy kilka kompletow klockow i co? mamy do wymiany tarcze zagladamy a tu o kurde tarcza sie nie przesunela nie zcielo dwoch srobek 5tek a dlaczego?? hmyyyy bo dopuki mamy wszystkie spilki kolo dociska tarcze do piasty z odpowiednia sila i nic w poprawnie zalozonym zestawie nie ma prawa!! sie przesuwac urywac a te otwory zanim ktos wywiercil to na pewno wczesniej wszystko policzyl inaczej nie byly by dopuszczone do ruchu. Po pracy wkleje fotki o co chodzi z tymi srobkami i dla wiekszej dyskusji pokaze takie samo cos tyle ze w feldze aluminiowej!!
o kurcze ta tarcza ze zdjecia tez ma taka mala podfrezowana dziurke |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 November 2002 Skąd: Łomża (podlaskie) ![]() |
CYTAT("starfish":1vy8xazt) mi to wyglada troszke cienko...
z tego co widze to 3 dziury sa zrobione ponad program... moze komus sie pomylilo z wierceniem, albo ja mam zeza Zauważ, że każda dziura ma ,,przeciwdziurę". Wykonawca prawdopodobnie w ten sposób zadbał o wyważenie. -------------------- róbmy swoje.
Galancina 2.0 87r po reanimacji! Śmiga! |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
Jakieś jeszcze macie opinie ? czy moge już przystępować do wiercenia ewentualnie zrezygnuje ze spawania najwyżej w dziury wstawi się zaślepki
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2002 Skąd: swidnik k/lublina ![]() |
cosik jakos zamarlo http://img293.imageshack.us/my.php?image=img05759ej.jpg fotka felgi z przecunieciami tylko prosze nie pisac ze sie rozleci popeka czy cos sprawdzona ponad 80tys km okolo 30 moze 35 kjs-ow!! i jak widac cala!! kilka razy przydzwonione/obcierki zawias bardzo twardy[torowy] nom to chyba tyle http://img293.imageshack.us/my.php?image=img05764pw.jpg zapomnialem fela 16
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 19 June 2005 Skąd: GSi LAND ![]() |
Dzięki leszczo przynajmniej jest kilka osób które zastanowią się zanim coś napiszą. Kupiłem te tarcze bo uważam że nie ma sensu kupować jakiś sportowych tarcz w rozmiarze 256x24 tylko lepiej przejść na 284x24. A że trzeba troche poborować to trudno. Jutro zanosze tarcze do tokarza niech zrobi odpowiednie pierścienie na piaste i wywierci dodatkowe 4 dziury na 4x100.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Leszczo? wiesz co? nie chce mi się nawwet pisać nic na temat tego co zrobiłeś z tą felgą. Chociaz jak się ma całe 60 koni w aucie to można i wogóle na samych tarczacjh jeżdzic...
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2002 Skąd: swidnik k/lublina ![]() |
CYTAT("Bullitt":z8gx3mkn) Leszczo? wiesz co? nie chce mi się nawwet pisać nic na temat tego co zrobiłeś z tą felgą. Chociaz jak się ma całe 60 koni w aucie to można i wogóle na samych tarczacjh jeżdzic...
?ze niby co?? zrobilem?? felga jest ori x 4 sztuki!! nie wiem o co chodzi brodna?? porysowana jak cos nie tak moge wziasc jedna/podac do poznania oblukasz podotykasz i zobaczysz sam na live a potem wypijemy kilka browcow i ja bede sie dalej upieral ze to ori a ty byc moze ze sam se rozwiercalem daj znac bo tzreba rozplanowac bagaz ps: 60 koni a to dobre panie dobre ale zalezy w ktorym samochodzie ?? na bank wiem jedno ze koni mam pewnie polowe tych co ty ale kasy wtopionej w samochod tez pewnie sporo mniej i nie napisalem tego zlosliwie chodzilo mi o to ze nie ma nic gorszego jak kasa wywalona w bloto!! wiec po to jest takie forum zeby pytac pytac i jeszcze raz pytac chodzby po to zeby nie powielac cudzych bledow a potem nie obgryzac paznokci |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Leszczu to Tommi jeszcze śmiga w KJS, daj jakiś namiar na niego, może być PW. A co do tej feli i Megany to tłucze się na KJS dobre 4 lata, sporo wygrywa i dostaje po tyłku o wiele bardziej jak 95% aut z tego forum i jakoś felga cała.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: Lublin http://LKT.pl ![]() |
CYTAT("Bullitt":1d12jjil) Leszczo? wiesz co? nie chce mi się nawwet pisać nic na temat tego co zrobiłeś z tą felgą. Chociaz jak się ma całe 60 koni w aucie to można i wogóle na samych tarczacjh jeżdzic...
po co tak ostro? a z tymi 60 kucykami to mozna sie niezle przeliczyc Tomek szaleje i daje w palnik ostro na kjs, na torze i w terenie, auta nieoszczedza i przy tym wszystkim jest swietnym kierowca, wiec nie wyciagaj Kuba pochopnych wnioskow :/ |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Hmmm. Nuie miało byc obrażliwie broń Boże, natomiast ja cały czas mam wrażenie, że tekie coś nie ma sznas się dobrze zachować w jakiejś extremalnej wytuacji.. np 250, hamowanie, dziura, i lekko skręcone koła. Myślę, że wtedy się rozlecie...
Powiadasz felga seryjna? Z takimi otworami? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 18 July 2004 Skąd: Warszawa - Ożarów Maz. ![]() |
wydaje mi sie ze po to sie robi felgi o roznych rozstawach zeby nie bylo takich "operacji"
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 August 2025 - 03:28 |