![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() SRTW Dołączył: Mon, 20 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Żadne klocki do ekstremalnej jazdy nie nadają się na drogę, zielone EBC są dobre do samochodów do 200KM i lżejszych niż 1400kg, masz czegoś więcej, szukaj lepszych klocków/zacisków/tarcz.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 19 May 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Ja mialem w xsarze (1140kg) Greenstuffy z tarczami Turbogroove i bylem naprawde zadowolony. Jedyny minus ze dosyc dlugo sie "ukladaly". Potem byly naprawde bdb. No i polecam do nich jakis dobry plyn, bo zwykly z ASO citroena po paru hamowaniach wymiekal.
-------------------- `03 Megane 1.9dci
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
ja szukam typowo ulicznych klockow ktore nie wymagaja rozgrzania do pracy, jesli takich poprostu nie ma to nie bede kombinowal i kupie jak zwykle cos najtanszego. narazie mam klocki za 90zl na przod i dzialaja, nigdy sie nie przypalily w odroznieniu od ferrodo.
dam wiecej jesli klocki beda hamowaly lepiej od tych za 90zl ale na zimno tez. narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: drawsko p. ![]() |
pewnie zostane zjechany za to co powiem, ale kup sobie A T E jesli chcesz tylko na ulice, sa lepsze od ferodo premier moim zdaniem
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("Asgaard":3azr4139) zielone EBC są dobre do samochodów do 200KM i lżejszych niż 1400kg,
To jakieś potwierdzone dane? IMHO waga nie ma tu znaczenia - bo jest przecież różnica w samym klocku, do lekkiego clio są mniejsze niż do ciężkiego BMW 7, Greenstuff do clio może być czym innym niz greenstuff do tego BMW. A T E rzeczywiście lepsze są niż ferodo premier [dlaczego jak wpiszę A T E bez spacji to pojawia się *** ATE ???] -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
ja mam ebc tarcze TG i klocki greeny ,co dom chamowania nie mam zastrzeżeń,jest lepiej niż w serii i to zauważalnie ale...pękają mi szpilki po ostrzejszej jeździe tam gdzie są tarcze Turbo Groove->ciekawe czemu??
może kłopot z odprowadzeniem ciepła??i szpilki od tego pękają... dodam ze zdarzało mi sie to juz kilkakrotnie wiec nie ma wymówki ze wadliwe szpilki bo po zmianie łamały sie znowu....głównie przy odkręcaniu koła...a nie było jakoś mocno dokręcone -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("dzik":phel8d9a) narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej
Masz przedziwne doświadczenia. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Azrael":180p0p57) CYTAT("dzik":180p0p57) narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej Masz przedziwne doświadczenia. to wskaz prosze dobre cywilne klocki. ja testowalem na sobie: ferrodo premium, najdrozsze z stawki, beznadzieja, na gwarancji oddali mi kase, nie hamowaly, szklily sie, pylily, felg nie moglem doczyscic i byly zolte pozniej lucas, przecietne, szybko sie skonczyly i pylily na potege, trudno doczyscic felge. teraz mam cos najtanszego co mieli, 90zl chyba za przod, dzialaja, nigdy nie zawiodly, trzymaja sie juz 20tys i pyla malo a pyl z felg schodzi od chusteczki. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() SRTW Dołączył: Mon, 20 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Kup greenstuffy, przy masie i mocy Twojego clio nie będziesz narzekał.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
CYTAT("Marlon":1sn4qigb) To jakieś potwierdzone dane?
IMHO waga nie ma tu znaczenia - bo jest przecież różnica w samym klocku, do lekkiego clio są mniejsze niż do ciężkiego BMW 7, Greenstuff do clio może być czym innym niz greenstuff do tego BMW. To wogole jest dziwna sprawa, bo na stronie EBC jest jak wol napisane ze greenstuffy sa do lekkich samochodow sportowych, a produkuja je nawet do takich ktore ciezka uznac za lekkie. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("dzik":3o6d244e) CYTAT("Azrael":3o6d244e) CYTAT("dzik":3o6d244e) narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej Masz przedziwne doświadczenia. to wskaz prosze dobre cywilne klocki. ja testowalem na sobie: ferrodo premium, najdrozsze z stawki, beznadzieja, na gwarancji oddali mi kase, nie hamowaly, szklily sie, pylily, felg nie moglem doczyscic i byly zolte pozniej lucas, przecietne, szybko sie skonczyly i pylily na potege, trudno doczyscic felge. teraz mam cos najtanszego co mieli, 90zl chyba za przod, dzialaja, nigdy nie zawiodly, trzymaja sie juz 20tys i pyla malo a pyl z felg schodzi od chusteczki. Premier (nie premium) są całkiem przyzwoite na swoją cenę, a z dobrych cywili -> -DS Performance -Mintex C-tech 1144 i 1155 -OMP Road&Sport (rewelacyjna cena!!) na tych jeździłem ponoć Tar-Ox.... -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("piechur":1d4kmhau) To wogole jest dziwna sprawa, bo na stronie EBC jest jak wol napisane ze greenstuffy sa do lekkich samochodow sportowych, a produkuja je nawet do takich ktore ciezka uznac za lekkie.
W A6 Avant 2,7biT w połączeniu z turbogroove działają świetnie... o trwałości wiele nie wiem, ale źle nie jest. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Azrael":2exdnx8u) -DS Performance
-Mintex C-tech 1144 i 1155 -OMP Road&Sport (rewelacyjna cena!!) na tych jeździłem ponoć Tar-Ox.... Dzieki, chetnie wyprobuje. Jesli OMP faktycznie nie sa drogie, to je zaloze. Co do EBC to narazie mam na tyl do zalozenia ale o klockach z tylu to trudno cos powiedziec o skutecznosci, mam nadzieje ze nie beda poprosru uciazliwe w eksploatacji. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
CYTAT("Azrael":2ohcl3fm) Masz przedziwne doświadczenia.
Na potwierdzenie tych słów opowiem Wam moją historię.... Ostatnią, z przed może tygodnia... Jako, ze był chyba czwartek.... jakoś wieczorem tak koło 23, po spożyciu, zachciało mi się zrobić coś fajnego. Zatem nie namyślając sie zjechałem na -2 i wydobyłem paścia z czeluści wilgotnego i smierdzacego parkingu. Postałem z 10 minut pod blokiem (1,5 koła obrotów) żeby powku.wiać staruszki i rozgrzac furę. Poczym postanowiłem przedmuchac cylindry i ruszyłem na tzw rozgrzewkę.... A zatem ze Satwki delikatnie skręciłem w prawo w Obozową i palnik w kierunku Babki. Napadam na Babkę lekkim skosikiem ciągne na wysokiej dwójce i bokiem wypadam na Popiełuszki gdzie dalej pełnym ogniem koło Arkadii wzdłuż Popiełuszki. Przy pomniku hamowanie z koło 200 z haczykiem i nawrotka w kierunku Babki. Dalej pełna dzida i napadam Babkę, którą robię 2 razy gaz i czasami hamulec... i wypadam bokiem w Jana Pawła, po czym hamowanie na czerwonym świetle z Anielewicza. No i tak sobie stoje, k.rwa na tym skrzyzowaniu na skrajnie lewym Pole Position.. i widze dziwną akcję, że po prawej stronie ludzie co przechodzą przez Jana Pawła jakos tak wskazują na moją furę... Zerkiam w lewo a tam facio co stał na przystanku pełna dzida i jak Ben Johnson przez płotki, wypalił na drugą stronę Jana Pawła.... W tym samym momencie poczułem niepokojący zapach.... I zacząłem jakby dokminiac.. że cos jest nie halo... Chwilę potem słyszę klakson z tyłu i zerkam we wsteka i co widzę? Ciemność widzę, a własciwie cos na kształt mega dymu jakejś mgły takiej czy coś....Generalnie facia i jego fury za mną, nie było widać.... Zerkam w boczne lusterka i lokalizuję żródło dymu.... Okazują się nim tylne koła. I wtedy miałem rozkminkę życia: Aariant A czyli szybka ewakuacja, dobycie gaśnicy i zgaszenie żródła potencjalnych kłopotów czy opcja B czyli wzorem polskich pilotów Rafu gaszących silniki bombowców zadławić to coś pędem powietrza. Opcja B zwyciężyła i dałem w palnik z lewego Pole Position w prawo w Anielewicza tam już powoli spowrotem na Obozową i pod hawirę gdzie się zatrzymałem i obadałem stan tylniej osi... A morał tej opowieści taki: Tydzień wczesniej wymieniałem klocki z tyłu. Gadka była taka-pytam facia czy mają, mówi że tak, a ja mu na to że interesuje mnie wersja budżetowa. Facio na to, ze nie ma problemu mają polskie za 30 pln. Ja mu mówię, że dobra niech da o jeden lepsze..... Mówi mi że mają włoskie za 5O kilka. Pytam, a dobre te włoskie? A gośc mówi ze tak, reklamacji nie mają... Mówię biorę.... No i własnie.. to tak w kontekście co tańsze to lepsze.... Hehehehehe -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie twierdze ze im taniej tym lepiej.
Poprostu nie zawsze wyzsza cena to lepsza jakosc. Opowiem jak sie przejechalem na slynnych ferrodo. W wersji premium. Po zamontowaniu mialy spokoj, zadnego ostrego hamowania i mogly sie ukladac. Caly czas piszczaly, ale ok niech sie ukladaja. Jezdzilem jakies 1000km pozniej mialem hamowanie 200-0, zatrzymalem sie. Od tego momentu hamowanie to bylo albo piszczenie, albo szuranie albo inne efekty dzwiekowe, trzeba bylo mocno wciskac pedal zeby sie zatrzymac. Podjezdzam do serwisu gdzie zmieniali, okazalo sie ze sie zeszklily. Wymienili na nowe identyczne, tym razem po 200km przypalilem je troche i efekt ten sam. Seriws nie mial zadnych watpliwosci ze powinni oddac kase. Poniewaz musialem z jakimis klockami wyjechac wsadzili mi najtansze co mieli za polowe ceny ferrodo, do jezdzenia po miescie i mialem w tym czasie znalezc cos ostatecznego. Do dzisiaj na nich jezdze. Przezyly upalanie na torze, przezyly hamowania wielokrotne vmax-0 i maja sie dobrze. Nie twierdze ze sa najlepsze, moze inne ktore wyprobuje beda lepsze ale te przynajmniej dzialaja. Czy mam je wyrzucic dlatego ze kosztowaly 90zl, spelniaja swoje role i tyle. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
1. ferodo
2. premier -nie premium... 3. to naprawde nie sa ani troche performancowe klocki.. nawet nazwa tego nei sugeruje... a samochod performancowy masz i wypadaloby pamietac o tym... 4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak: wjezdzasz na droge gdzie mozna troche dziwnie pojechac... najpierw deliktanie przeszlifowujesz klocki delikatnie hamujac w czasie jazdy... tak zeby zlazly wszelkie syfy z tarczy i klocka zeby bylo gladko... potem rozpadzasz sie i przejezdzasz na 3 biegu przy 60-70 jakies 200m z wcisnietym troche (istotnie -tak zeby rzeczywiscie hamowalo) hamulcu... pozniej chlodzisz to jadac bez hamulca jakis czas zeby sobie ostyglo (nie zatrzymuj sie)... mozna tak zrobic ze 2 -3 razy.. za kazdym razem pamietajac, zeby dac czas ostygnąć tarczom... potem mozesz sie schamowac agresywniej z tych 60 do 0 ze dwa razy i gotowe.. powinno niezle dzialac... |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("PrOsIaQ":3mh6jdli) 4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak:
Dzieki wyprobuje to jak zaloze nowe. Do tej pory poprostu ograniczalem ostre hamownie na jakis czas po zalozeniu, ale sprawdze ta metode -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("PrOsIaQ":38rymcm3) 4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak:
Różni producenci różnie zalecają. Jedni każą katować od początku, inni zalecają przejechać ze 300km po emerycku. Nie ma reguły, ale ja też robie tak, jak Prosiaq -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja jak ostatnio zmieniełme klocki to hamulcanie było w ogóle więc robiłem nawet delikatniej niż prosiaq ale ze środka wyglądało tak że dusiłem pedał do podłogi ;-)
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Niestety nie moge znalezc nikogo ktos sprzeda klocki OMP w Polsce
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 05:48 |