Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> zestaw Tarox Track Day w codziennym uzytkowaniu
Asgaard
post Tue, 21 Jun 2005 - 20:57
Post #41


SRTW
Dołączył: Mon, 20 October 2003
Skąd: Wrocław





Żadne klocki do ekstremalnej jazdy nie nadają się na drogę, zielone EBC są dobre do samochodów do 200KM i lżejszych niż 1400kg, masz czegoś więcej, szukaj lepszych klocków/zacisków/tarcz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Jun 2005 - 20:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dominbr
post Tue, 21 Jun 2005 - 21:12
Post #42


User
Dołączył: Wed, 19 May 2004
Skąd: Poznań





Ja mialem w xsarze (1140kg) Greenstuffy z tarczami Turbogroove i bylem naprawde zadowolony. Jedyny minus ze dosyc dlugo sie "ukladaly". Potem byly naprawde bdb. No i polecam do nich jakis dobry plyn, bo zwykly z ASO citroena po paru hamowaniach wymiekal.


--------------------
`03 Megane 1.9dci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 21 Jun 2005 - 22:18
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





ja szukam typowo ulicznych klockow ktore nie wymagaja rozgrzania do pracy, jesli takich poprostu nie ma to nie bede kombinowal i kupie jak zwykle cos najtanszego. narazie mam klocki za 90zl na przod i dzialaja, nigdy sie nie przypalily w odroznieniu od ferrodo.
dam wiecej jesli klocki beda hamowaly lepiej od tych za 90zl ale na zimno tez.
narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bzyq2001
post Wed, 22 Jun 2005 - 14:32
Post #44


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: drawsko p.





pewnie zostane zjechany za to co powiem, ale kup sobie A T E jesli chcesz tylko na ulice, sa lepsze od ferodo premier moim zdaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Wed, 22 Jun 2005 - 15:20
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("Asgaard":3azr4139)
zielone EBC są dobre do samochodów do 200KM i lżejszych niż 1400kg,


To jakieś potwierdzone dane?
IMHO waga nie ma tu znaczenia - bo jest przecież różnica w samym klocku, do lekkiego clio są mniejsze niż do ciężkiego BMW 7,
Greenstuff do clio może być czym innym niz greenstuff do tego BMW.

A T E rzeczywiście lepsze są niż ferodo premier


[dlaczego jak wpiszę A T E bez spacji to pojawia się *** ATE ???]


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Wed, 22 Jun 2005 - 15:27
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





ja mam ebc tarcze TG i klocki greeny ,co dom chamowania nie mam zastrzeżeń,jest lepiej niż w serii i to zauważalnie ale...pękają mi szpilki po ostrzejszej jeździe tam gdzie są tarcze Turbo Groove->ciekawe czemu??
może kłopot z odprowadzeniem ciepła??i szpilki od tego pękają...
dodam ze zdarzało mi sie to juz kilkakrotnie wiec nie ma wymówki ze wadliwe szpilki bo po zmianie łamały sie znowu....głównie przy odkręcaniu koła...a nie było jakoś mocno dokręcone


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 22 Jun 2005 - 16:55
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("dzik":phel8d9a)
narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej


Masz przedziwne doświadczenia.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Wed, 22 Jun 2005 - 19:30
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":180p0p57)
CYTAT("dzik":180p0p57)

narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej


Masz przedziwne doświadczenia.

to wskaz prosze dobre cywilne klocki.
ja testowalem na sobie:
ferrodo premium, najdrozsze z stawki, beznadzieja, na gwarancji oddali mi kase, nie hamowaly, szklily sie, pylily, felg nie moglem doczyscic i byly zolte
pozniej lucas, przecietne, szybko sie skonczyly i pylily na potege, trudno doczyscic felge.
teraz mam cos najtanszego co mieli, 90zl chyba za przod, dzialaja, nigdy nie zawiodly, trzymaja sie juz 20tys i pyla malo a pyl z felg schodzi od chusteczki.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Asgaard
post Wed, 22 Jun 2005 - 19:36
Post #49


SRTW
Dołączył: Mon, 20 October 2003
Skąd: Wrocław





Kup greenstuffy, przy masie i mocy Twojego clio nie będziesz narzekał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 22 Jun 2005 - 20:17
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT("Marlon":1sn4qigb)
To jakieś potwierdzone dane?
IMHO waga nie ma tu znaczenia - bo jest przecież różnica w samym klocku, do lekkiego clio są mniejsze niż do ciężkiego BMW 7,
Greenstuff do clio może być czym innym niz greenstuff do tego BMW.

To wogole jest dziwna sprawa, bo na stronie EBC jest jak wol napisane ze greenstuffy sa do lekkich samochodow sportowych, a produkuja je nawet do takich ktore ciezka uznac za lekkie.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 22 Jun 2005 - 20:23
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("dzik":3o6d244e)
CYTAT("Azrael":3o6d244e)
CYTAT("dzik":3o6d244e)

narazie w klockach widze ze im taniej tym lepiej


Masz przedziwne doświadczenia.

to wskaz prosze dobre cywilne klocki.
ja testowalem na sobie:
ferrodo premium, najdrozsze z stawki, beznadzieja, na gwarancji oddali mi kase, nie hamowaly, szklily sie, pylily, felg nie moglem doczyscic i byly zolte
pozniej lucas, przecietne, szybko sie skonczyly i pylily na potege, trudno doczyscic felge.
teraz mam cos najtanszego co mieli, 90zl chyba za przod, dzialaja, nigdy nie zawiodly, trzymaja sie juz 20tys i pyla malo a pyl z felg schodzi od chusteczki.



Premier (nie premium) są całkiem przyzwoite na swoją cenę, a z dobrych cywili ->

-DS Performance
-Mintex C-tech 1144 i 1155
-OMP Road&Sport (rewelacyjna cena!!)

na tych jeździłem
ponoć Tar-Ox....


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Wed, 22 Jun 2005 - 20:28
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("piechur":1d4kmhau)
To wogole jest dziwna sprawa, bo na stronie EBC jest jak wol napisane ze greenstuffy sa do lekkich samochodow sportowych, a produkuja je nawet do takich ktore ciezka uznac za lekkie.


W A6 Avant 2,7biT w połączeniu z turbogroove działają świetnie... o trwałości wiele nie wiem, ale źle nie jest.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Wed, 22 Jun 2005 - 20:38
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":2exdnx8u)
-DS Performance
-Mintex C-tech 1144 i 1155
-OMP Road&Sport (rewelacyjna cena!!)

na tych jeździłem
ponoć Tar-Ox....


Dzieki, chetnie wyprobuje.
Jesli OMP faktycznie nie sa drogie, to je zaloze.
Co do EBC to narazie mam na tyl do zalozenia ale o klockach z tylu to trudno cos powiedziec o skutecznosci, mam nadzieje ze nie beda poprosru uciazliwe w eksploatacji.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 22 Jun 2005 - 21:19
Post #54


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("Azrael":2ohcl3fm)
Masz przedziwne doświadczenia.


Na potwierdzenie tych słów opowiem Wam moją historię.... Ostatnią, z przed może tygodnia...

Jako, ze był chyba czwartek.... jakoś wieczorem tak koło 23, po spożyciu, zachciało mi się zrobić coś fajnego. Zatem nie namyślając sie zjechałem na -2 i wydobyłem paścia z czeluści wilgotnego i smierdzacego parkingu. Postałem z 10 minut pod blokiem (1,5 koła obrotów) żeby powku.wiać staruszki i rozgrzac furę. Poczym postanowiłem przedmuchac cylindry i ruszyłem na tzw rozgrzewkę.... A zatem ze Satwki delikatnie skręciłem w prawo w Obozową i palnik w kierunku Babki. Napadam na Babkę lekkim skosikiem ciągne na wysokiej dwójce i bokiem wypadam na Popiełuszki gdzie dalej pełnym ogniem koło Arkadii wzdłuż Popiełuszki. Przy pomniku hamowanie z koło 200 z haczykiem i nawrotka w kierunku Babki. Dalej pełna dzida i napadam Babkę, którą robię 2 razy gaz i czasami hamulec... i wypadam bokiem w Jana Pawła, po czym hamowanie na czerwonym świetle z Anielewicza.

No i tak sobie stoje, k.rwa na tym skrzyzowaniu na skrajnie lewym Pole Position.. i widze dziwną akcję, że po prawej stronie ludzie co przechodzą przez Jana Pawła jakos tak wskazują na moją furę... Zerkiam w lewo a tam facio co stał na przystanku pełna dzida i jak Ben Johnson przez płotki, wypalił na drugą stronę Jana Pawła.... W tym samym momencie poczułem niepokojący zapach.... I zacząłem jakby dokminiac.. że cos jest nie halo... Chwilę potem słyszę klakson z tyłu i zerkam we wsteka i co widzę?

Ciemność widzę, a własciwie cos na kształt mega dymu jakejś mgły takiej czy coś....Generalnie facia i jego fury za mną, nie było widać.... Zerkam w boczne lusterka i lokalizuję żródło dymu.... Okazują się nim tylne koła.

I wtedy miałem rozkminkę życia: Aariant A czyli szybka ewakuacja, dobycie gaśnicy i zgaszenie żródła potencjalnych kłopotów czy opcja B czyli wzorem polskich pilotów Rafu gaszących silniki bombowców zadławić to coś pędem powietrza. Opcja B zwyciężyła i dałem w palnik z lewego Pole Position w prawo w Anielewicza tam już powoli spowrotem na Obozową i pod hawirę gdzie się zatrzymałem i obadałem stan tylniej osi...


A morał tej opowieści taki:

Tydzień wczesniej wymieniałem klocki z tyłu. Gadka była taka-pytam facia czy mają, mówi że tak, a ja mu na to że interesuje mnie wersja budżetowa. Facio na to, ze nie ma problemu mają polskie za 30 pln. Ja mu mówię, że dobra niech da o jeden lepsze..... Mówi mi że mają włoskie za 5O kilka. Pytam, a dobre te włoskie? A gośc mówi ze tak, reklamacji nie mają... Mówię biorę....

No i własnie..
to tak w kontekście co tańsze to lepsze.... Hehehehehe


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Wed, 22 Jun 2005 - 22:47
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Nie twierdze ze im taniej tym lepiej.
Poprostu nie zawsze wyzsza cena to lepsza jakosc.

Opowiem jak sie przejechalem na slynnych ferrodo. W wersji premium.
Po zamontowaniu mialy spokoj, zadnego ostrego hamowania i mogly sie ukladac.
Caly czas piszczaly, ale ok niech sie ukladaja.
Jezdzilem jakies 1000km pozniej mialem hamowanie 200-0, zatrzymalem sie. Od tego momentu hamowanie to bylo albo piszczenie, albo szuranie albo inne efekty dzwiekowe, trzeba bylo mocno wciskac pedal zeby sie zatrzymac. Podjezdzam do serwisu gdzie zmieniali, okazalo sie ze sie zeszklily. Wymienili na nowe identyczne, tym razem po 200km przypalilem je troche i efekt ten sam. Seriws nie mial zadnych watpliwosci ze powinni oddac kase. Poniewaz musialem z jakimis klockami wyjechac wsadzili mi najtansze co mieli za polowe ceny ferrodo, do jezdzenia po miescie i mialem w tym czasie znalezc cos ostatecznego. Do dzisiaj na nich jezdze. Przezyly upalanie na torze, przezyly hamowania wielokrotne vmax-0 i maja sie dobrze.
Nie twierdze ze sa najlepsze, moze inne ktore wyprobuje beda lepsze ale te przynajmniej dzialaja.
Czy mam je wyrzucic dlatego ze kosztowaly 90zl, spelniaja swoje role i tyle.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Wed, 22 Jun 2005 - 23:33
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





1. ferodo
2. premier -nie premium...
3. to naprawde nie sa ani troche performancowe klocki.. nawet nazwa tego nei sugeruje... a samochod performancowy masz i wypadaloby pamietac o tym...

4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak:
wjezdzasz na droge gdzie mozna troche dziwnie pojechac...
najpierw deliktanie przeszlifowujesz klocki delikatnie hamujac w czasie jazdy... tak zeby zlazly wszelkie syfy z tarczy i klocka zeby bylo gladko... potem rozpadzasz sie i
przejezdzasz na 3 biegu przy 60-70 jakies 200m z wcisnietym troche (istotnie -tak zeby rzeczywiscie hamowalo) hamulcu... pozniej chlodzisz to jadac bez hamulca jakis czas zeby sobie ostyglo (nie zatrzymuj sie)... mozna tak zrobic ze 2 -3 razy.. za kazdym razem pamietajac, zeby dac czas ostygnąć tarczom... potem mozesz sie schamowac agresywniej z tych 60 do 0 ze dwa razy i gotowe.. powinno niezle dzialac...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Thu, 23 Jun 2005 - 08:35
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":3mh6jdli)
4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak:


Dzieki wyprobuje to jak zaloze nowe.
Do tej pory poprostu ograniczalem ostre hamownie na jakis czas po zalozeniu, ale sprawdze ta metode


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Thu, 23 Jun 2005 - 09:06
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("PrOsIaQ":38rymcm3)
4. procedura docirania klockow sportowych do tarcz (zakladam gladkie nowe tarcze, albo wyrownane) wyglada tak:


Różni producenci różnie zalecają. Jedni każą katować od początku, inni zalecają przejechać ze 300km po emerycku. Nie ma reguły, ale ja też robie tak, jak Prosiaq


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 23 Jun 2005 - 10:01
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ja jak ostatnio zmieniełme klocki to hamulcanie było w ogóle więc robiłem nawet delikatniej niż prosiaq ale ze środka wyglądało tak że dusiłem pedał do podłogi ;-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Thu, 23 Jun 2005 - 15:41
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Niestety nie moge znalezc nikogo ktos sprzeda klocki OMP w Polsce


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 05:48