Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> zestaw Tarox Track Day w codziennym uzytkowaniu
156GTA
post Mon, 20 Jun 2005 - 10:43
Post #21


User
Dołączył: Fri, 18 April 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("pcs":1mcyan11)
I czy naprawde nikt z forum nie uzywa zestawu Tarox track day?

Zestawu takiego nie miałem, ale używałem takich samych klocków czyli corsa razem z tarczami tarox F88 oraz z tarczami fabrycznymi. Z klocków byłem bardzo zadowolony, różnica w stosunku do seryjnych była bardzo wyczuwalna. Wymagają bardzo lekkiego zagrzania (wystarczą 2 niezbyt mocne hamowania ze 100 km/h) i wtedy łapią mocno. Swoją pełną skuteczność mają po ponad 1000 km. Z tarczami taroxa miałem problem, pogięły się trochę dość szybko. Na szczęście nie miałem takich problemów jak wyżej wspomniane z firmą Procima, po oględzinach miałem do wyboru - albo nowe tarcze, albo zwrot kasy. Bojąc się, że z nowymi będzie to samo, oddałem tarcze i założyłem z powrotem fabryczne, zostawiając klocki corsa. Okazało się, że z nimi też działały idealnie. O trwałości nie mogę się wypowiedzieć, bo po 5tys zmieniłem tarcze i zaciski na większe, a tarox nie miał jeszcze klocków do moich nowych zacisków. Po tym przebiegu, z czego ok 4tys to była zabawa nowymi hamulcami ( w samochodzie ponad 200PS), nie wykazywały nadmiernego zużycia, a cała powierzchnia była jednolita i nie popękana. Jak obecne klocki mi się skończą, to będę chciał znów założyć taroxy, bo nie miałem do nich zastrzeżeń.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Jun 2005 - 10:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
witord
post Mon, 20 Jun 2005 - 11:02
Post #22


Rookie
Dołączył: Wed, 01 June 2005
Skąd: Śląsk





Panowie na pewno goraco odradzam nacinane tarcze!! Pomimo wielkiego kłopotu z moim zestawem TAROXa (już nigdy więcej!!) dodatkowo przy hamowaniu wyją przeraźliwie ( + bicie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Christo
post Mon, 20 Jun 2005 - 21:19
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 15 February 2003
Skąd: Wawa





A zestaw OMP tarcze+klocki, też zły? Dotychczas negatywów nie było...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkk13
post Tue, 21 Jun 2005 - 00:17
Post #24


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2003





CYTAT("pcs":5oqqcl89)
Zbierajac opinie z forum wynika ze:

-EBC topia sie jak kostka masla i do tego zostawiaja osad z zywicy na tarczach,
-zimmermanny pekaja, podobnie jak wiekszosc wierconych,
-ferodo (DS2000) byly dobre ale przestali produkowac, do tego piszcza
-tarox gotuje plyn dot 5.1 po 3 hamowaniach
-*** jest kupa odkad zmienili miejsce produkcji

Prawidziwa katastrofa hamulcowa.

Zdecydowalem sie na taroxa bo (do czasu zalozenia tego watku) jako jedyny nie mial negatywnych opinii. Teraz juz nie wiem co myslec. Pozostaje tylko miec nadzieje, ze w razie problemow z taroxem, firma w ktorej zamawiam czesci pomoze wyegzekwowac gwarancje.

I czy naprawde nikt z forum nie uzywa zestawu Tarox track day?


Chłopaki, tzn kieruje to do Ciebie i Dzika szczególnie, po co szukacie kwadratowych jaj?? Przecież w Polsce porusza się pare Sport-ów w rajdach w RSMP, także w wyścigach płaskich, podpatrzcie czego oni tam używają.. Jeśli idzie o N-ke, czyli tarcze seria - muszą być gładkie, zmieniony może być ewentualnie płyn i przewody, wiekszość używa Pagida, prawdopodobnie niebieskiego bo jest miękki i dobry na deszcz, szuter itp. Nie jest raczej nadzwyczajnie drogi, może nieco piszczeć, ale o problemach z hamulcami powinniście zapomnieć, szczególnie na ulicy.. Pagida sprzedaje koleś od Bilsteina między innymi - MTS-Bilstein, czy jakos podobnie..Dzwońcie i szukajcie..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 21 Jun 2005 - 08:35
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("kkk13":1ym4if67)
Chłopaki, tzn kieruje to do Ciebie i Dzika szczególnie, po co szukacie kwadratowych jaj?? Przecież w Polsce porusza się pare Sport-ów w rajdach w RSMP, także w wyścigach płaskich, podpatrzcie czego oni tam używają.. Jeśli idzie o N-ke, czyli tarcze seria - muszą być gładkie, zmieniony może być ewentualnie płyn i przewody, wiekszość używa Pagida, prawdopodobnie niebieskiego bo jest miękki i dobry na deszcz, szuter itp. Nie jest raczej nadzwyczajnie drogi, może nieco piszczeć, ale o problemach z hamulcami powinniście zapomnieć, szczególnie na ulicy.. Pagida sprzedaje koleś od Bilsteina między innymi - MTS-Bilstein, czy jakos podobnie..Dzwońcie i szukajcie..


ale klocki dobre w rajdach nie zawsze beda chyba dobre na ulice i vice versa.
nie wiem czy w rajdach klocki sie schlodza, ale podczas codziennego uzytkowania czesto tak bywa, wystarczy ze bede stal w korku albo jechal bez hamowania i juz nie beda rozgrzane, jak sie wtedy takie "rajdowe" klocki zachowaja?


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 21 Jun 2005 - 11:11
Post #26


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





zachowają się beznadziejnie.... Dlatego musisz brać klocki na ulicę... czyli np czerwone oagidy


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Tue, 21 Jun 2005 - 11:27
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





Kuba, gdzie kupiłeś pagidy?


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 21 Jun 2005 - 11:29
Post #28


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





to jest najlepszy motyw..
Kupili mi w VTG... te uliczne ale nie pamiętają gdzie...

wyczynowe kupiłem w Isa-racing.de


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 21 Jun 2005 - 13:07
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





wlasnie dlatego poszukam ulicznych, jak mi sie uda znalezc i beda w rozsadnej cenie to kupie.
dzisiaj zaryzykowalem ebc na tyl, dzisiaj odbieram. ale black, green nie maja i nie wiadomo kiedy beda mieli do tych zaciskow


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pcs
post Tue, 21 Jun 2005 - 13:54
Post #30


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 December 2004
Skąd: Warszawa





W sporcie sa uzywane Pagidy do kupienia w uk (150 GBP przod/130GBP tyl), pomijajac cene nie wydaje mi sie zeby tym sie dalo na co dzien jezdzic.

Szukalem najlepszego rozwiazania na ulice (jak w temacie) i padlo na Tarox track day, ktore zgodnie z nazwa zestawu sa na ulice i mam nadzieje wymagaja tylko nieznacznego rozgrzania. Byc moze OMP lub EBC byloby lepszym rozwiazaniem ale to dopiero wyjdzie w praktyce jak Dzik sobie takowe kupi.

Na tyle mam czarne ebc (innych nie produkuja) i tarcze ebc, sa spoko - nie piszcza, nie brudza i nie bardzo hamuja.

Przynajmniej bede oryginalny, bo jak dotad nie zglosil sie nikt kto na takim taroxie jezdzi (jedynie grencan zamowil w tym samym dniu co ja). Jak pojezdzimy to sie wypowiemy o rezultatach.

Jesli chodzi o zamawianie w mts-bilstein to zal dupe sciska, totalna niewiedza, ignorancja i do tego nieuprzejmosc (nadaje sie na czarne liste).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Tue, 21 Jun 2005 - 13:57
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





jak to czarne...??? przeciez czarne to takie najzwyklejsze badziwie pod sloncem...
trzeba bylo poczekac... :/ albo kupic innej firmy ... :/

Kuba - co to są czerwone pagidy? gdzie cos takiego jest...?

afair teraz pagidy uliczne są czarne a jakas taka lekko sportowa linia to granatowe.. :/

a wyczynowe masz opisane tu:
http://www.braketechnology.com/racecharacteristics.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 21 Jun 2005 - 14:35
Post #32


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





No włąśnie ja mam czerwone pagidy...

Kupione były równo rok temu...Może zatem wtedy te uliczne były czerwone? co do reszty to patrzcie w link Prosiaq


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:05
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





przod jeszcze mam, ale 130 funtow za klocki nie dam, zielone ebc kosztuja cos okolo 300zl jak sie nie myle wiec je sprawdze


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:11
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





nie... zly pomysl

naprawde NIE...

jak cos to chociaz czerwone..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:29
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





no to nie ebc.
wg katalogu moge na przod albo czarne DP1369 albo zielone DP21369, innych brak
na tyl niby tez tylko czarne i zielone ale zielonych nie sporwadzaja
jak macie inne sprawdzone w cenie do powiedzmy 300zl to chetnie wyslucham.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:33
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





poczekaj - let me think
moze cos wymysle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Asgaard
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:35
Post #37


SRTW
Dołączył: Mon, 20 October 2003
Skąd: Wrocław





Clio nie waży nie wiadomo ile, zielone ebc będą wystarczające do mocniejszej jazdy ulicznej takim samochodem.
Co do tarcz omp... bardzo nie lubią wody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
starfish
post Tue, 21 Jun 2005 - 16:37
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 18 July 2004
Skąd: Warszawa - Ożarów Maz.





dlaczego greeny ebc nie?
do tigry tez nie?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciapciak
post Tue, 21 Jun 2005 - 19:49
Post #39


Super User
Dołączył: Tue, 16 September 2003
Skąd: wawa





mam założozone tarcze Ebc TG i zjeżdzam właśnie drugi komplet klocków ( green stuff ) i jestem bardzo zadowolony ( z tyłu mam bębny )
przy czym meganka waży troszke ponad tone , nie wiem jak jest w cięższych furach , ale mi ten zestaw bardzo podpasował


--------------------
www.meganecoupe.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziuko
post Tue, 21 Jun 2005 - 20:11
Post #40


User
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: rzeszow





tarcze ebc i klocki green sa dobre do samochodow do 200hp i niezaciezkich to sa klocki do ulicznej jazdy a nie wyscigowe, one maja byc poprostu lepsze niz seria nienadaja sie do extremalnej jazdy
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 05:47