![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
coz za "sympatyczna" rozmowa ... porowanie mialo pokazac przeciwienstwa jakimi sa stare sport quattro i osiagniecie najnowszje techniki czyli Enzo i jaak ma sie to w bezposredniej konfrontacji w dziedzinie do ktorej oba auta zostaly stworzone , czyli do sportu .... a to kto czym jezdzi na codzien i co oglada na ulicach ma sie nijak do tego testu ... zaloze sie za zaden z tu piszacych nie jechal zadnym z tych aut wiec oceny subiektywne pozostawcie dla siebie a o gustach sioe nie dyskutuje wiec rozmowa prowadzi do nikad
-------------------- w budowie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
dobra dobra, to ja jestem wyjątkiem
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Ee chlopaki przekonawyac fanatyka Audi ze SQ jest gorsze od jakiegokolwiek ferrari to jak przekonywac pedala ze z laska jest lepiej (przepraszam za porownanie) nie da sie nic zmienic bo oni juz tak maja Osobiscie jakby mnie bylo stac na Enzo to SQ tez bym ustawil w swojej kolekcji.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zamknijcie już tą żenującą agitację
-------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
dlaczego zaraz żenującą każda sroka swój ogonek chwali
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 02 May 2005 ![]() |
Instead of the original 2.1l five cylinder with 306hp, Hohenester utilizes the 20 V engine from the 200 Turbo. With a different crankshaft, 2.5l of displacement, a bigger turbo and intercooler, Shorty´s power up to 460hp.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kto wie skad wziasc taki wal?czy ktos cos takiego znalazl w necie? |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
wał? a po co Ci wał. Wytrzymuje do 700Nm. Korby padają szybciej.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
Z tego co wiem w Warszawie są 2 Enzo. Widziano oba na kompletnie różnych blachach. Co do jakości wykonania , to przecież Ferrari takowej nie posiada, od Audi może się uczyć. Co nie zmienia faktu, ze samochody te to dwie różne drogi w motoryzacji.
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#29
|
![]() |
Bardzo ciekawie sie temat rozwinol, jednak chodzilo o to, ze chciano pokazac stary sportowy model jakim jest Audi Sport quattro. Auto ktore jest przeciez dziadkiem, bo jest z 1984 roku, a ktore mimo wieku dorownuje osiągami do najnowszego modelu Ferrari Enzo model 2004.
W porownaniu tym zestawiono dwa silniki: 6 litrowy 12 cylidrowy Ferrari i silnik 2.2 T rozwiercony do 2.5 litra, 5 cylindrowy z turbo firmy Audi. Przeciez obie firmy nie konkuruja ze soba w wyscigu producentow aut sportowych, bo przeciez kazde z nich ma w ofercie rozne modele skierowane do zupelnie innego klienta. (Ferrari tez nie uzywa reklamy w przeciwienstwie do Audi) Wiadomo Audi Sport quattro stalo sie legenda i kultowym autem, po tym jak wygralo 4 razy pod rzad mistrzostwa swiata w wyscigach rajdowych. Ferrari natomiast tez ma swoja historie i legende, start w wyscigach formuly 1 itp. To jest tutaj teraz niewazne. Technologicznie Ferrari ma wszystko najnowsze od silnika po ksztalt karoserii. Audi ma naped quattro i troche zmodyfikowany silnik, i tylko tym pokazuje ze moze dorownac bardzo starym modelem najnowszemu, ktory ma przeciez imponujace osiagi i potezny 12 cylindrowy silnik. Obie firmy maja ladne samochody, ale nie wszystkie z nich sa funkcjonalne. Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo. Jazda tak twardym autem po dziurawych drogach do przyjemnych nie nalezy, ale za to ile ludzi sie oglada za takim Ferrari, no i kultura pracy silnika jest imponujaca. Istnieja tez inne modele Ferrari o wiele ladniejsze z wygladu i bardziej funkcjonalne. To akurat moje zdanie, jednak o gustach sie nie dyskutuje. W Polsce nie mamy drog aby jezdzic takimi sportowymi autami. Spieranie sie o to ktore auto jest ladniejsze a ktore jest bardziej kultowe nie ma sensu. Zawsze sie znajda przeciwnicy jednego z tych dwoch producentow samochodow i beda mieli swoje argumenty. Obie firmy nie konkuruja ze soba, a to byl tylko pokaz mozliwosci technicznych motoryzacji z odleglych od siebie lat. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 06 July 2003 Skąd: Lux/Wawa ![]() |
CYTAT("KORU":1q0qtagb) Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo.
Prosze Cie, jakie sprzeglo ? -------------------- Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
Koru, pomyliły Ci sie modele, sprzegło to nie w Enzo
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 06 July 2003 Skąd: Lux/Wawa ![]() |
Nic mu sie nie pomylilo, tylko z d**y wyklepal caly ten paragraf o Enzo.
-------------------- Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
|
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
CYTAT("Torsen":1s4nzw15) CYTAT("KORU":1s4nzw15) Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo. Prosze Cie, jakie sprzeglo ? Wala racja, zle napisalem... Enzo ma sekwencyjna szesciobiegowa przekladnie. To zdanie powinno sie odnosic raczej do ciezko dzialajacego sprzegla w Porsche Carrera GT, kiedys czytalem test tych wszystkich sportowych aut. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 22 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
dla mnie te auta łączą dwie, poniekąd powiązane ze sobą rzeczy, oba są kultowe, enzo bo jest ze stajni ferrari, SQ bo wniósł wiele w rozwój samochodów rajdowych. Drugą rzeczą jest to, że żadnego nie można sobie po prostu kupić, SQ bo jest sprzed 20 lat, enzo bo taka jest polityka ferrari. Dzięki temu oba zawsze będą marzeniem wielu osób, marzeniem, którego nawet nie będą próbowali spełniać dyskusja, który jest lepszy jak wszyscy widzimy jest żałosna.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 06 July 2003 Skąd: Lux/Wawa ![]() |
CYTAT("KORU":11a4vp7u) za takim Ferrari, no i kultura pracy silnika jest imponujaca.
Co masz na mysli ? -------------------- Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("s2limo":38qzz4yb) Instead of the original 2.1l five cylinder with 306hp, Hohenester utilizes the 20 V engine from the 200 Turbo. With a different crankshaft, 2.5l of displacement, a bigger turbo and intercooler, Shorty´s power up to 460hp.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kto wie skad wziasc taki wal?czy ktos cos takiego znalazl w necie? ja wiem, chcesz budować takie auto ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: Modlin Twierdza ![]() |
jak by ktoś chciał wiedzieć to jest Enzo z Warszawy (a dokładnie z Konstancina)
właścicielem jest firma WIMAL (czy jakos tak ) ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
Tak czytam te wasze wypowiedzi i porównania ENZO Audi SQ i zastanawiam się co jest tu porównywać. Jedno to nowy, superszybki supersamochod konstrukcji XXI wieku i drugi stary kultowy samochód Audi, który zasłyną i zdominował trasy rajdowe w latach 80-tych. Co do wygladu to mimo iż mi osobiscie Audi sie podoba ale ENZO bije je na głowe; co do osiagów to Audi SQ + jego moc i osiągi w latach 80-tych - BRAWO. Zupełnie dwa różne auta. Ferrari to Ferrari i nic tego nie zmieni. Porównujcie złe modele aut - istnieją na swiecie modele ferrari znacznie bardziej żadsze od ENZO, które są i stare i kultowe.
W Polsce jest jedno Audi SQ i jedno ENZO. Raczej wiecej nie będzie bo o ile ENZO jest wyprodukowanych ok 350 sztuk tak Audi SQ wypuścili niewiele ponad 200 i niech tak zostanie. Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
CYTAT("Szeli":2zhtcezv) Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł
Tez czytamy WRC -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 August 2004 Skąd: Zza Wielkiej Wody ![]() |
CYTAT("piechur":3n75l10n) CYTAT("Szeli":3n75l10n) Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł Tez czytamy WRC To też ale przedewszystkim ETKA VW Audi -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:10 |