Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> ENZO VS UR-QUATTRO
hans
post Wed, 18 May 2005 - 18:26
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Bydgoszcz





coz za "sympatyczna" rozmowa ... porowanie mialo pokazac przeciwienstwa jakimi sa stare sport quattro i osiagniecie najnowszje techniki czyli Enzo i jaak ma sie to w bezposredniej konfrontacji w dziedzinie do ktorej oba auta zostaly stworzone , czyli do sportu .... a to kto czym jezdzi na codzien i co oglada na ulicach ma sie nijak do tego testu ... zaloze sie za zaden z tu piszacych nie jechal zadnym z tych aut wiec oceny subiektywne pozostawcie dla siebie a o gustach sioe nie dyskutuje wiec rozmowa prowadzi do nikad


--------------------
w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 May 2005 - 18:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Leo
post Wed, 18 May 2005 - 20:38
Post #22


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





dobra dobra, to ja jestem wyjątkiem


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Wed, 18 May 2005 - 21:27
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Ee chlopaki przekonawyac fanatyka Audi ze SQ jest gorsze od jakiegokolwiek ferrari to jak przekonywac pedala ze z laska jest lepiej (przepraszam za porownanie) nie da sie nic zmienic bo oni juz tak maja Osobiscie jakby mnie bylo stac na Enzo to SQ tez bym ustawil w swojej kolekcji.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Wed, 18 May 2005 - 22:15
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Zamknijcie już tą żenującą agitację


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 18 May 2005 - 23:22
Post #25


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





dlaczego zaraz żenującą każda sroka swój ogonek chwali


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s2limo
post Thu, 19 May 2005 - 22:05
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 May 2005





Instead of the original 2.1l five cylinder with 306hp, Hohenester utilizes the 20 V engine from the 200 Turbo. With a different crankshaft, 2.5l of displacement, a bigger turbo and intercooler, Shorty´s power up to 460hp.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
kto wie skad wziasc taki wal?czy ktos cos takiego znalazl w necie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 19 May 2005 - 22:16
Post #27


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





wał? a po co Ci wał. Wytrzymuje do 700Nm. Korby padają szybciej.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Thu, 19 May 2005 - 23:12
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





Z tego co wiem w Warszawie są 2 Enzo. Widziano oba na kompletnie różnych blachach. Co do jakości wykonania , to przecież Ferrari takowej nie posiada, od Audi może się uczyć. Co nie zmienia faktu, ze samochody te to dwie różne drogi w motoryzacji.


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Fri, 20 May 2005 - 00:22
Post #29









Bardzo ciekawie sie temat rozwinol, jednak chodzilo o to, ze chciano pokazac stary sportowy model jakim jest Audi Sport quattro. Auto ktore jest przeciez dziadkiem, bo jest z 1984 roku, a ktore mimo wieku dorownuje osiągami do najnowszego modelu Ferrari Enzo model 2004.

W porownaniu tym zestawiono dwa silniki: 6 litrowy 12 cylidrowy Ferrari i silnik 2.2 T rozwiercony do 2.5 litra, 5 cylindrowy z turbo firmy Audi. Przeciez obie firmy nie konkuruja ze soba w wyscigu producentow aut sportowych, bo przeciez kazde z nich ma w ofercie rozne modele skierowane do zupelnie innego klienta. (Ferrari tez nie uzywa reklamy w przeciwienstwie do Audi) Wiadomo Audi Sport quattro stalo sie legenda i kultowym autem, po tym jak wygralo 4 razy pod rzad mistrzostwa swiata w wyscigach rajdowych. Ferrari natomiast tez ma swoja historie i legende, start w wyscigach formuly 1 itp. To jest tutaj teraz niewazne. Technologicznie Ferrari ma wszystko najnowsze od silnika po ksztalt karoserii. Audi ma naped quattro i troche zmodyfikowany silnik, i tylko tym pokazuje ze moze dorownac bardzo starym modelem najnowszemu, ktory ma przeciez imponujace osiagi i potezny 12 cylindrowy silnik.

Obie firmy maja ladne samochody, ale nie wszystkie z nich sa funkcjonalne. Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo. Jazda tak twardym autem po dziurawych drogach do przyjemnych nie nalezy, ale za to ile ludzi sie oglada za takim Ferrari, no i kultura pracy silnika jest imponujaca. Istnieja tez inne modele Ferrari o wiele ladniejsze z wygladu i bardziej funkcjonalne. To akurat moje zdanie, jednak o gustach sie nie dyskutuje. W Polsce nie mamy drog aby jezdzic takimi sportowymi autami. Spieranie sie o to ktore auto jest ladniejsze a ktore jest bardziej kultowe nie ma sensu. Zawsze sie znajda przeciwnicy jednego z tych dwoch producentow samochodow i beda mieli swoje argumenty.

Obie firmy nie konkuruja ze soba, a to byl tylko pokaz mozliwosci technicznych motoryzacji z odleglych od siebie lat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torsen
post Fri, 20 May 2005 - 08:20
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 06 July 2003
Skąd: Lux/Wawa





CYTAT("KORU":1q0qtagb)
Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo.


Prosze Cie, jakie sprzeglo ?


--------------------
Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wala
post Fri, 20 May 2005 - 08:22
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





Koru, pomyliły Ci sie modele, sprzegło to nie w Enzo


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torsen
post Fri, 20 May 2005 - 08:31
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sun, 06 July 2003
Skąd: Lux/Wawa





Nic mu sie nie pomylilo, tylko z d**y wyklepal caly ten paragraf o Enzo.


--------------------
Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Fri, 20 May 2005 - 11:47
Post #33









CYTAT("Torsen":1s4nzw15)
CYTAT("KORU":1s4nzw15)

Jazda modelem Enzo po zatloczonej Warszawie w godzinach szczytu jest meczaca dla jego wlasciciela, ktory musi starac sie opanowac maszyne i ciezko dzialajace sprzeglo.


Prosze Cie, jakie sprzeglo ?


Wala racja, zle napisalem... Enzo ma sekwencyjna szesciobiegowa przekladnie. To zdanie powinno sie odnosic raczej do ciezko dzialajacego sprzegla w Porsche Carrera GT, kiedys czytalem test tych wszystkich sportowych aut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabal
post Fri, 20 May 2005 - 13:25
Post #34


User
Dołączył: Wed, 22 December 2004
Skąd: Wrocław





dla mnie te auta łączą dwie, poniekąd powiązane ze sobą rzeczy, oba są kultowe, enzo bo jest ze stajni ferrari, SQ bo wniósł wiele w rozwój samochodów rajdowych. Drugą rzeczą jest to, że żadnego nie można sobie po prostu kupić, SQ bo jest sprzed 20 lat, enzo bo taka jest polityka ferrari. Dzięki temu oba zawsze będą marzeniem wielu osób, marzeniem, którego nawet nie będą próbowali spełniać dyskusja, który jest lepszy jak wszyscy widzimy jest żałosna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Torsen
post Fri, 20 May 2005 - 13:39
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 06 July 2003
Skąd: Lux/Wawa





CYTAT("KORU":11a4vp7u)
za takim Ferrari, no i kultura pracy silnika jest imponujaca.


Co masz na mysli ?


--------------------
Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 20 May 2005 - 13:52
Post #36


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("s2limo":38qzz4yb)
Instead of the original 2.1l five cylinder with 306hp, Hohenester utilizes the 20 V engine from the 200 Turbo. With a different crankshaft, 2.5l of displacement, a bigger turbo and intercooler, Shorty´s power up to 460hp.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
kto wie skad wziasc taki wal?czy ktos cos takiego znalazl w necie?


ja wiem, chcesz budować takie auto ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_PYRO_
post Fri, 20 May 2005 - 14:25
Post #37


Super User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: Modlin Twierdza





jak by ktoś chciał wiedzieć to jest Enzo z Warszawy (a dokładnie z Konstancina)
właścicielem jest firma WIMAL (czy jakos tak )


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Fri, 20 May 2005 - 15:33
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





Tak czytam te wasze wypowiedzi i porównania ENZO Audi SQ i zastanawiam się co jest tu porównywać. Jedno to nowy, superszybki supersamochod konstrukcji XXI wieku i drugi stary kultowy samochód Audi, który zasłyną i zdominował trasy rajdowe w latach 80-tych. Co do wygladu to mimo iż mi osobiscie Audi sie podoba ale ENZO bije je na głowe; co do osiagów to Audi SQ + jego moc i osiągi w latach 80-tych - BRAWO. Zupełnie dwa różne auta. Ferrari to Ferrari i nic tego nie zmieni. Porównujcie złe modele aut - istnieją na swiecie modele ferrari znacznie bardziej żadsze od ENZO, które są i stare i kultowe.
W Polsce jest jedno Audi SQ i jedno ENZO. Raczej wiecej nie będzie bo o ile ENZO jest wyprodukowanych ok 350 sztuk tak Audi SQ wypuścili niewiele ponad 200 i niech tak zostanie.

Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Fri, 20 May 2005 - 16:21
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT("Szeli":2zhtcezv)
Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł


Tez czytamy WRC


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szeli
post Fri, 20 May 2005 - 18:52
Post #40


Super User
Dołączył: Sun, 29 August 2004
Skąd: Zza Wielkiej Wody





CYTAT("piechur":3n75l10n)
CYTAT("Szeli":3n75l10n)

Jako ciekawostkę mogę powiedziec, że z całej grupy pojazdów VAG Audi Sport Quattro ma najdrozsze części zamienne. I tak np. klapka wlewu paliwa kosztuje do tego autka w servisie 5500zł


Tez czytamy WRC


To też ale przedewszystkim ETKA VW Audi


--------------------
www.StreetRacing.pl -> Sprzet z USA

Nie Jezdzij Szybciej Niż Lata Twoj Anioł Stróż...!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:10