Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Zmiana głowicy z 8V na 16V w Golfie III GTI
Pawel_xp
post Thu, 12 May 2005 - 18:39
Post #21


Rookie
Dołączył: Fri, 06 May 2005





interesuje mnie jeszcze gdzie są znaki do ustawieniał wałków rozrządu względem siebie, musze je zdjąć i odrazu wymienić uszczelnaiacze.


--------------------
Paweł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 May 2005 - 18:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GTO
post Fri, 13 May 2005 - 17:26
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





na wałkach , a dokladnie na zebatkach sa takie znaczniki i musza byc one idealnie do siebie.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cyarnz
post Mon, 16 May 2005 - 13:47
Post #23


Rookie
Dołączył: Sun, 09 November 2003





CYTAT("Pawel_xp":tbr8pbuz)
Powie mi ktoś do czego służy koło które jest nałożone na wał w misie od strony tarczy sprzęgłowej w 16V i jest przyniż czujnik, a w 8V to nie występowało??? Czy służy to do ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu???


czujnik magnetyczny na wale;) a to wlasnie jest jego zebatka:)


--------------------
VW STYLE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_xp
post Sat, 21 May 2005 - 15:44
Post #24


Rookie
Dołączył: Fri, 06 May 2005





Mam jeszcze jedno pytanko dotyczące aparatu zapłonowego. Pasuje on tylko w jeden sposób, ale można do ustawić na dwa sposoby względem czujnika Halla, czyli nacięcie może być u góry lub w dołu. Gdzie powinno znajdować się te nacięcie, jeżeli wałki są ustawione jak na zdjęciu powyżej.
Pozdrawiam


--------------------
Paweł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spiki
post Wed, 25 May 2005 - 08:57
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 08 March 2004
Skąd: Warszawa





A czy mógłbyś zdradzić ile kosztuje taka przekładka z 8V na 16V ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_xp
post Wed, 25 May 2005 - 10:11
Post #26


Rookie
Dołączył: Fri, 06 May 2005





Witam, jak na razie głowica kupiona w Niemczech z kolektorami i całą elektroniką wałem i korbowodami z tłokami kosztowała 150€ (ale to po znajomościach) do tego dochodzi jeszcze pasek i napinacz 345 zł i nowe kable BERU 328 zł, uszczelka pod głowice 80 zł do kupienia został mi jeszcze czujnik do chłodnicy (45zł) i palec i kopułka (myślę ze gdzieś koło 120 zł), do tego od razu polerowałem kanały. Robocizna nic mnie nie kosztuje bo robie to sam, wbrew wcześniejszym obawom jest to banalnie proste i wszystko w miarę pasuje. Niestety nie posiadam jeszcze obudowy filtru powietrza i dlatego nie testowałem tego silnika za mocno. Jakby ktoś posiadał taką obudowę (najlepiej od Seata Ibizy Cupra, to chętnie odkupię, może być tylko górna cześć).


--------------------
Paweł
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 September 2025 - 05:57