Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Uszczelka pod glowice na zamowienie, gdzie ?
pwoz
post Mon, 18 Apr 2005 - 09:48
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 18 April 2005





Witam

Czy moglby ktos polecic firme ktora dorabia uszczelki pod glowice do uturbionych silnikow ?

Konkretnie chodzi o uszczelke pod glowe do silnika od poldolota 1.6, turbinka zamontowana, smiga pieknie, tylko uszczelka pada co kilkaset kilometrow.

dzieki

pozdrawiam

Pawel W
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 18 Apr 2005 - 09:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ITR
post Mon, 18 Apr 2005 - 10:11
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





standruk.pl


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
motorsport
post Mon, 18 Apr 2005 - 13:15
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 May 2003
Skąd: Warszawa/Olsztyn





Robi gość na Gimnazjalnej w W-wie, ale przeciętnej jakości. Poza tym myślę, że notoryczne wywalanie seryjnej uszczelki przy stosunkowo nieduzym doładowaniu to raczej kwestia czegoś innego niż sama uszczelka. Po pierwsze powierzchnie muszą być idealnie równe (może blok jest krzywy), po drugie może trzeba nowe szpilki, a po trzecie umiejętne dokręcanie. Po czwarte - może gdzieś się zakrada stuk i kawituje uszczelkę - zastanawiiałeś się nad tym?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pwoz
post Tue, 19 Apr 2005 - 08:28
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 18 April 2005





Witam

Dzwonilem do standruku ale niestety nie robia do 1.6 poniewaz podobno jest to niewykonalne, ze wzgledu na mocno rozwiercony blok - wymaga to podobno bardzo precyzyjnej maszyny ktorej w kraju nie ma (podobno orginalne fso byly robione w niemczech)

>Robi gość na Gimnazjalnej w W-wie, ale przeciętnej jakości

A masz moze jakis kontakt (mail, telefon) ?

>może gdzieś się zakrada stuk i kawituje uszczelkę

Sruby stare, glowa splanowana (wyrownana), dokrecane kluczem dyn. ale troche mocniej niz zaleca instrukcja.

Faktycznie pojwawial sie stuk, co prawda w tym samym momencie odpuszczalem gazu, ale moze juz za pozno. Aktualnie juz cofniety mocno zaplon, ale chcialbym jednak uszczelke troche lepsza niz szeroko dostepne standardowe podrobki.

Czy faktycznie krotkie spalanie stukowe (aczkolwiek mocno rozwiniete) zalatwia uszczelke ?

dzieki za odzew

Pawel W
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabul
post Tue, 19 Apr 2005 - 12:07
Post #5


User
Dołączył: Thu, 19 August 2004





GIMNAZJALNA 18A
TEL 022 664 89 10
dorabiaja wszelkie uszczelki stalowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Tue, 19 Apr 2005 - 19:41
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





no proszę was.... Gimnazjalna to właśnie Standruk....


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ITR
post Wed, 20 Apr 2005 - 00:53
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





CYTAT("FilipN":1t2foq47)
no proszę was.... Gimnazjalna to właśnie Standruk....


dokladnie hehe


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Wed, 20 Apr 2005 - 08:28
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





nie polecam gimnazjalnej.... nie wiem jak robia serie ale do utrurbionych aut - nie jest to dobre miejsce..... najlepiej poszukac miejsca gdzie zrobia w cadzie projekt oryginalu i wytna laserem z blachy


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Wed, 20 Apr 2005 - 09:11
Post #9


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Te od Standruku ponoć nie są najlepszej jakości. Paru osobom wydmuchało podczas jazdy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Sat, 23 Apr 2005 - 21:10
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Darkstar":2rof35fo)
Te od Standruku ponoć nie są najlepszej jakości. Paru osobom wydmuchało podczas jazdy.


Pewnie ze moze wydmuchac, ale to zalezy od wielu czynnikow.
- zly montaz, bardzo czesto sie zdarza
- kiepskie sroby
- nalezy pamietac ze jak tuninguje sie fure to wiele rzeczy nawala lub nie wytrzymuje. Tak samo moze byc z uszczelkami ( ryzyko tuningu )
Do uturbionych aut o wygorowanej mocy nikt nie daje gwarancji na nic!
Wally w suprze mial jakies super hiper uszczelki dydykowane tylko i wylacznie do tuningu. Padla na wyscigach. Potem zrobiona byla na Gimnazjalnej i supra smigala bezawaryjnie.
Sam mialem uszczelke w nismo dorabiana i wytrzymala 2 razy wieksza moc.
Na gimnazjalnej specializuja sie w dorabianiu uszczelek do samochodow seryjnych. Do aut ktore mocno dmuchaja najlepiej jest kupowac z ebay, tylko ze nikt nie da gwarancji na nie. Mimo to calkiem sporo jednych z najszybszych aut w PL smiga na uszczelkach ze standruku i nic sie nie dzieje.
Dobrym rozwiazaniem jest wyciac uszczelke na laserze


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Sat, 23 Apr 2005 - 22:24
Post #11


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Czy Wallywóz no.1 nie mial przypadkiem śrub ARP'a? To by wiele mogło wyjaśnić, bo dużo osób jeździ na seryjnych. W jaki sposób śruba może wpłynąć na uszczelkę? I co trzeba zrobić, żeby uniknąć złego montażu uszczelki? Przepraszam szanownych forumowiczów jeżeli pytania brzmią lamersko, ale wydaje mi się, że odrobina więcej wiedzy w archiwum, nie powinna zaszkodzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Sat, 23 Apr 2005 - 23:07
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





Aby uszczelka byla prawidlowo zamontowana nalezy ja zalorzyc do rownego bloku i rownej glowicy !!!
Dociagnac szpilki lub sruby z odpowiednia sila ( najlepiej zeby byly nowe )
Po przejechaniu 200 do 300 km nalezy ponownie dociagnac glowice. Dokrecajac glowice zeliwna na goracym silniku, a aluminiowa na zimnym silniku.
Wazne jest tez aby tuleje cylindryczne w bloku byly ustawione na odpowiedniej wysokosci.

Czesto zadarza sie ze szpilki sa przeciagniete, moze byc tez krzywy blok lub glowica. Zdarzaja sie obnizone tuleje cylindryczne ( nawet 0,1mm ma duze znaczenie )
Kazdorazowe przegrzanie silnika moze spowodowac po uplywie 2-3 tyg uszkodzenie uszczelki ( czesto wystepuje )


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 23 Apr 2005 - 23:12
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Istnieje wiele aut gdzie śruby sa jednorazowe.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 23 Apr 2005 - 23:19
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





I wielu ludzi zapomina, że głowica krzywi się przy każdym ściąganiu.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PanSamochodzik
post Sun, 24 Apr 2005 - 09:35
Post #15


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





CYTAT("Marlon":3shpnn7p)
I wielu ludzi zapomina, że głowica krzywi się przy każdym ściąganiu.


a nawet przy dokrecaniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szaba
post Mon, 25 Apr 2005 - 23:19
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 February 2005
Skąd: Katowice





ja dorabiałem uszczelke do mojej bejcy w Katowicach i fajnie trzyma, tylko że ja mam silnik wolnossący i raczej niską temerature spalania więc trudno powiedzieć czy wytrzyma przy wysokich temperaturach na silnikach turbodoładowanych. Bo na wysokie sciśnienia napewno wtrzyma. Dwa razy grubość 1,2 plus blacha miedziana i dwa razy objechane przy cylindrach. naprawde solidnie wykonane. Cena około 200 złotych za uszczelke.
pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Tue, 13 Mar 2012 - 12:45
Post #17


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





odgrzewam,
potrzebuję dorobić custom uszczelkę pod głowicę do N/A
jakie sprawdzone firmy poza poza Gimnazjalną?


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_195
post Tue, 13 Mar 2012 - 19:02
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 04 December 2008





Ja na gimnazjalnej dorabiałem pod turbo do colta . Po dokręceniu głowicy -oczywiście blok i głowica przygotowana- i z kanału olejowego zaczęło ciec... Nie jestem zadowolony. To moje zdanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Tue, 13 Mar 2012 - 21:05
Post #19


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





dlatego pytam o inne firmy... wink.gif


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Sun, 10 Apr 2016 - 12:24
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Potrzebuję dorobić uszczelkę odpreżającą do motocykla . Może ktoś polecić sprawdzoną firmę która zajmuje się dorabianiem uszczelek pod głowicę ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 19 April 2024 - 10:37