![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 25 January 2003 Skąd: Muranów ![]() |
Nie mam nic przecikwko. Ba, przyklaskuje każdemu projektowi!!! Pozdro
-------------------- V2 heartbeat
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("Nocoty":1k5vry0y) Z ceny walka wnioskuję że nie mialeś do wyboru nic innego.
A jak już mialeś zdjętą glowicę to nie warto bylo dolożyć 50pln i ją splanować choć trochę? Wtedy dopiero pojawilyby się efekty. W sprawie gaźnika to najtaniej można spróbować zalożyć od 126p. Zwężka jest w nim większa chyba o 2mm ( podkreślam chyba 2mm, ale na pewno większa). Poza tym można go jeszcze rozwiercić o kolejne 2mm. No i kolektora nie trzebaby robić. Tyle tylko,że nie ma w nim pompki zrywu i to może być problem przy gwaltownym dodaniu gazu. A wlaściwie to możnaby też spróbować zalożyć cztery gaźniki od 126p. Mialbyś ITB za grosze. p.s. Wlaśnie sobie przypomnialem. Gaźnik od Daci. Zwężka chyba 27mm, jednogardzielowy, opadowy i pompkę zrywu posiada. Fajny, prosty gaźniczek. Nie jestem pewien ale to chyba licencja webera. 1. na tym polega Wasze GT?? na splanowaniu głowicy?? widziałem już jedną i szczerze powiedziawszy niedopatrzyłem się tam jakiejkolwiek innej przeróbki (poważnie pytam a nie złośliwie...) 2. do ITB na gaźnikach to najlepiej i najtaniej motocyklowe założyć niema problemu zsynchronizowania otwarcia przepustnic i roboty w kale..... ot poprostu prawie bolt on a można takie za 200pln kupić w dobrym stanie |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Tak gaznik od malca ma 2mm wieksza zwężkę, o 4gaznikach od malca też myślałem, a motocyklowe także chodzą mi po głowie, jak tak patrze na ceny to racja 200zł jakieś się kupi, nie moge nistety znaleźć informacji o takich eksperymentach, słyszałem tylko że ktoś gdzieś zakładał, fajnie jezdziło i nic więcej. Jakby ktoś miał jakieś materiały to byłby wdzięczny . Teraz mam studia na głowie, ale niedługo wybiore sie na jaiś szrot i coś wynajdę
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("LuiG":z36hid9p) Tak gaznik od malca ma 2mm wieksza zwężkę, o 4gaznikach od malca też myślałem, a motocyklowe także chodzą mi po głowie, jak tak patrze na ceny to racja 200zł jakieś się kupi, nie moge nistety znaleźć informacji o takich eksperymentach, słyszałem tylko że ktoś gdzieś zakładał, fajnie jezdziło i nic więcej. Jakby ktoś miał jakieś materiały to byłby wdzięczny . Teraz mam studia na głowie, ale niedługo wybiore sie na jaiś szrot i coś wynajdę
tutaj znajdziesz kilka fotek... od zwykłych poziomych po same przepustnice i wtryskach [url:z36hid9p]http://www.vittoelaborazioni.it/pageita/VI005.html[/url:z36hid9p] czego dokładnie potrzebujesz??mamy w klubie jednego co jeźdiz na dwuch przepustnicach..... silniczek 1.1 i ponad 100KM "trochę" dłubnięty jest..... jak by coś to pytaj |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 December 2002 Skąd: Gdańsk ![]() |
Do uno 1.0ie tez pasuje walek od scs?
-------------------- [url=http://www.iiig.piwko.pl/:3o0cq2gu]Stara dobra klasa[/url:3o0cq2gu]
[url=http://www.gdmoto.pl/php_nuke/pliki/filmy/tvn_3miasto.avi:3o0cq2gu]Rajdowcy z 3Miasta[/url:3o0cq2gu] - Film 80Mb Uno 1.4 i.e - 17,9s/400m , z 0-100Km/h 11,7s |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
To jest silnik fire? Chyba tak, pasuje od kazdego innego silnika fire, najlepszy jest od 1.2 75KM, ale używany kosztuje około 200-300zł, jak ktoś wie co sprzedaje. W ie tylko wymieniasz wałek i wszystko gra, w wersji na gaźniku trzeba zrobić krzywke do napędzania pompy paliwa, ale to nie problem, wystarczy pilnik, albo szybciej szlifierka kątowa:).
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No no podoba mi się to zwarzywszy na to że właściciel wszystko sam robił
Ps. podwujny gaznik od 125p by się przpadkiem nie nadał do twojego autka ? Trzeba by do tego celu poważnie zmodyfikować kolektor ssacy... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
CYTAT("dwaku":11plrl1j) Ale rozlansowałem pojęcie super.... Najpierw moje super 1400, potem du super 1600 a teraz uno super 1000... niedługo ktoś nam tu zaprezentuje super 650
Pokazałbym super 650 gdzie czas do setki zmalał 3 krotnie do serii ale bez przesady z czym do ludzi A uno fajne kiedys w takim kumpel z Aso dłubał i na weberku 40 ładnie toto hulało. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Tommi":mn2ipufz) CYTAT("Nocoty":mn2ipufz) Z ceny walka wnioskuję że nie mialeś do wyboru nic innego. A jak już mialeś zdjętą glowicę to nie warto bylo dolożyć 50pln i ją splanować choć trochę? Wtedy dopiero pojawilyby się efekty. W sprawie gaźnika to najtaniej można spróbować zalożyć od 126p. Zwężka jest w nim większa chyba o 2mm ( podkreślam chyba 2mm, ale na pewno większa). Poza tym można go jeszcze rozwiercić o kolejne 2mm. No i kolektora nie trzebaby robić. Tyle tylko,że nie ma w nim pompki zrywu i to może być problem przy gwaltownym dodaniu gazu. A wlaściwie to możnaby też spróbować zalożyć cztery gaźniki od 126p. Mialbyś ITB za grosze. p.s. Wlaśnie sobie przypomnialem. Gaźnik od Daci. Zwężka chyba 27mm, jednogardzielowy, opadowy i pompkę zrywu posiada. Fajny, prosty gaźniczek. Nie jestem pewien ale to chyba licencja webera. 1. na tym polega Wasze GT?? na splanowaniu głowicy?? widziałem już jedną i szczerze powiedziawszy niedopatrzyłem się tam jakiejkolwiek innej przeróbki (poważnie pytam a nie złośliwie...) 2. do ITB na gaźnikach to najlepiej i najtaniej motocyklowe założyć niema problemu zsynchronizowania otwarcia przepustnic i roboty w kale..... ot poprostu prawie bolt on a można takie za 200pln kupić w dobrym stanie 1. Ciekawe czego byś się dopatrzyl w N-kowej glowicy do rallycross-u, bo tam nawet zabielić jej nie można, że o kanalach gniazdach, zaworach nie wspomnę, a najmocniejsze egzemplarze mają po 76-77KM. Generalnie GT to Chojnacki robi. U nas, zarówno nazewnictwo jak i zakres prac w kolejnych stopniach, zawsze się różnily o tych w chms. Zdarzalo się w historii że klient przynosil glowicę i chcial ją tylko splanować, po czym zabieral ją i tyle go widzieli ( widocznie nie wiedzial gdzie, albo ile splanować). Natomiast jeżeli zostawial samochód na przeróbkę ( dla uproszczenia nazwijmy ją GT) to nigdy nie bylo tak żeby byla tylko planowana. W najprostszej opcji dla samochodu CCS/SCS bylo planowanie, obróbka gniazd, obróbka zaworów, delikatnie inaczej ustawiony walek(seryjny) i chip wymieniony (mieliśmy taki opracowany do tej konkretnie modyfikacji). To wszystko powodowalo ok.65KM (sprawdzone na hamowni w olsztynie Majertech, opisane w którymś numerze gazety "auto sukces"). Niewprawne oko laika rzeczywiście może nie zauwarzyć obrobionych gniazd i zaworów, zwlaszcza pokrytych nagarem w skutek dlugotrwalego urzytkowania. Wybaczam . 2. Nie widzę żadnych problemów z synchronizacją czterech, ośmiu czy szesnastu gażników od 126p. Myślę równierz że cztery takie gaźniki da się pewnie kupić za stówkę. Części do tego leżą wszędzie za grosze. I z dostępem do dysz nie ma problemu. Tylko trzeba znaleźć kogoś, kto będzie wiedzial jakie te dysze są potrzebne, ale to akurat jest problem wszystkich gaźników. Tym niemniej gaźniki motocyklowe równierz są bardzo dobrym pomyslem. Kiedyś jeździlem maluchem na gaźniku od MZ250. Prymitywne cholerstwo, ale jak się to już wyregulowalo, to jakoś jechalo. p.s. Tommi, nie masz do pożyczenia kolektora ss od 1,2 16v? Ja już na gielde specjalnie pojechalem i za cholerę nie moglem znaleźć. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
CYTAT("Nocoty":jrcqui8t) 1. Ciekawe czego byś się dopatrzyl w N-kowej glowicy do rallycross-u, bo tam nawet zabielić jej nie można, że o kanalach gniazdach, zaworach nie wspomnę, a najmocniejsze egzemplarze mają po 76-77KM.
Generalnie GT to Chojnacki robi. U nas, zarówno nazewnictwo jak i zakres prac w kolejnych stopniach, zawsze się różnily o tych w chms. Zdarzalo się w historii że klient przynosil glowicę i chcial ją tylko splanować, po czym zabieral ją i tyle go widzieli ( widocznie nie wiedzial gdzie, albo ile splanować). Natomiast jeżeli zostawial samochód na przeróbkę ( dla uproszczenia nazwijmy ją GT) to nigdy nie bylo tak żeby byla tylko planowana. W najprostszej opcji dla samochodu CCS/SCS bylo planowanie, obróbka gniazd, obróbka zaworów, delikatnie inaczej ustawiony walek(seryjny) i chip wymieniony (mieliśmy taki opracowany do tej konkretnie modyfikacji). To wszystko powodowalo ok.65KM (sprawdzone na hamowni w olsztynie Majertech, opisane w którymś numerze gazety "auto sukces"). Niewprawne oko laika rzeczywiście może nie zauwarzyć obrobionych gniazd i zaworów, zwlaszcza pokrytych nagarem w skutek dlugotrwalego urzytkowania. Wybaczam . 2. Nie widzę żadnych problemów z synchronizacją czterech, ośmiu czy szesnastu gażników od 126p. Myślę równierz że cztery takie gaźniki da się pewnie kupić za stówkę. Części do tego leżą wszędzie za grosze. I z dostępem do dysz nie ma problemu. Tylko trzeba znaleźć kogoś, kto będzie wiedzial jakie te dysze są potrzebne, ale to akurat jest problem wszystkich gaźników. Tym niemniej gaźniki motocyklowe równierz są bardzo dobrym pomyslem. Kiedyś jeździlem maluchem na gaźniku od MZ250. Prymitywne cholerstwo, ale jak się to już wyregulowalo, to jakoś jechalo. p.s. Tommi, nie masz do pożyczenia kolektora ss od 1,2 16v? Ja już na gielde specjalnie pojechalem i za cholerę nie moglem znaleźć. Człowiek całe życie się uczy kolektora od 16V nieam ja się w 8V lubuje |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
....
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Bedzie blokada i ostrzezenie ocs czuje
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
......
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Bo nei odkopuje sie starych tematów żeby takie cos dodac.
Więc pewnie się mod z deka zdenerwuje... Co innego gdyby była aktualizacja projektu ale to post nawet nei na temat.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 September 2025 - 12:35 |