![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 04 February 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
wszystkie akcesoria produkowane przez irmschera mozna kupic w ASO Opla
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 ![]() |
Witam ponownie. O ile nie mialem problemow z rozpedzaniem furaka, o tyle mialem problem z jego zatrzymaniem. TIGRA otrzymala wiec kolejna modyfikacje. Wlasnie zamontowalem do TIGRY tarcze 284x24mm wykonane specjalnie na zamowienie. Zaciski i jarzma zaadaptowalem od Calibry Turbo ... teraz niech nikt nie jezdzi za mna, bo hamulce sa igla.
![]() O zmianach w projekcie bede informowal na biezaco Pozdrawiam Wszystkich maniakow -------------------- |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 May 2005 Skąd: Praha CZ ![]() |
CYTAT("Chester":17k2mova) Gratuluje kolejego fajnego autka z c20xe.
Mialem okazje zobaczyc (i slyszec) pare razy Twoje autko w okolicy WP. Wtedy jedynie domyslalem sie co moze siedziec pod maska, dopiero strona Wow'a rozwiala moje watpliwosci . Niestety u mnie tez jest problem z nisko wiszacym silnikiem, trzeba mocno uwazac na miske Zycze wytrwalosci przy dalszych przerobkach Dziwne, u mnie silnik nie wisi nizej. Mam seryjny zawias z Lanosa i naprawde silnik wisi wysoko. Z dolu pod zderzakiem widac conajwyzej kolektor wydechowy, ale napewno nie miske. Co do dyskusji o wykresie. Ja nie robilem hamowania, ale moj C20XE tez slabnie powyzej 5500obr/min Nie czuc tego podczas palowania, ale w konfrontacji z dlubanym Lanosem 1.6 (podobno okolo 140KM) widac bylo ze lekko go biore na srednich obrotach (tak powyzej 4tys) i dostaje w dupsko jak tylko przekrocze 5,5tys Pewno moga rozwiazac to walki, ale czy to nie spowoduje nierownych wolnych obrotow ? Moje auto to total "cichociemny" i sluzy jako zwykle auto pokonujace czesto dalekie trasy. Nie chcalbym zadnych problemow z obrotami, czy innych kwiatkow Do tego jezdzi na LPG sekwencyjnym -------------------- Z kazdym dniem spotykam coraz wiecej osob ktore moga mnie pocalowac w d...
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2004 Skąd: WPR.... ![]() |
ja mam swiatkowe walki, obroty plywaja miedzy 850-900, z pierwszych prob wychodzi na to ze samochod zaczyna jechac od 5000 w gore
-------------------- C20let na palecie jeszcze...
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
arts, a jakie masz te wałki? Moim zdaniem masz poprostu niewystrojone auto i stąd to pływanie wolnych obrotów.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 January 2005 Skąd: ScyZZor'kowo ![]() |
Podłączam się pod pytanie bo też wałki wkładam i trzeba wybadać temat
-------------------- Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2004 Skąd: WPR.... ![]() |
walki sa bardzo lajtowe bo 262, fura nie byla jeszcze strojona .. jak przebrykam 2000km po remoncie wtedy na hamownie i zapodamy program
ps. pewnie jeszcze w lipcu bedzie zmierzona i programem pod nowy setup -------------------- C20let na palecie jeszcze...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 04 February 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
ile stopni maja seryjne wałki w c20xe ?
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 11 May 2003 Skąd: Trójmiasto ![]() |
U mnie na wykresie nie ma tego spadku mocy.. Co więcej, max moc mam przy ~6300rpm i utrzymuje się mniej więcej do samego odcięcia przy 6900. Seryjne c20xe.. Hmm?
-------------------- Prawdopodobnie najszybsza Cali 8v automat na swiecie
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("_Marek":32jn8kzs) ile stopni maja seryjne wałki w c20xe ? Seryjne mają 256 na ssącym i na wydechowym, wzniosów nie pamiętam. CYTAT("v3wi":32jn8kzs) U mnie na wykresie nie ma tego spadku mocy.. Co więcej, max moc mam przy ~6300rpm i utrzymuje się mniej więcej do samego odcięcia przy 6900. Seryjne c20xe.. Hmm?
Jeżeli wyszło, że odcinkę masz przy 6900, to albo wystąpił lekki błąd pomiaru, albo coś było u Ciebie namieszane w elektronice. Tak czy inaczej, wykres dość nietypowy jak na C20XE. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
allegro zawiodło....
ciekawe kiedy zacznie sapać ( t3/4 będzię )... silnik się nie wyrwie, jedna pół oś tylko możę się ukręcić ( 2ga już nie ).......... REN powinien wystartować kiedyś tam z autem typu ( czy więcej audio się nie dało - ktoś tu lubi oglądać filmy.... ) |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
teraz to ja jestem znowu cichociemny zrobilem samochod na czarno a ze lakier spierdzielili wygladam jak stary szrot a jak jeszcze zaloze czarne stalowki to ohoho
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2004 Skąd: WPR.... ![]() |
c20xe uturbione jakos malo efektownie sapia .. moze zadyszka
Ren koniecznie zmien zderzak ... na monstera -------------------- C20let na palecie jeszcze...
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("arts_corsa":2f809xb4) c20xe uturbione jakos malo efektownie sapia .. moze zadyszka
nie sapia bo maja wewnetrzny zawor upustowy, przez jakis czas jak mialem w combo zewnetrzny zawor to sapalem na pol osiedla -------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 ![]() |
Marty, kolega v3wi jak widze, ma w podpisie ze prawdopodobnie najszybsza Cali 8V .. wiec wykres na bank bedzie mial zupelnie inny niz w silniku 16V .
AS ... o co biega z tym allegro. Polosie spokojnie wytrzymaja, sa wyliczone na duuuuzo wieksze obciazenia. Polosie sa chyba drugiej generacji, bo RENowi sie trafily chyba z pierwszej jeszcze i przy turbinie z tego co slyszalem jedna nie wytrzymala ... choc to moglybyc plotki Moje auto na razie ma przerwe w modach z powodu innych wydatkow. Za rok bedzie Stage 2 ... wowczas bedzie o czym rozmawiac. REN .. w czerni wyglada zajebiscie Twoje auto teraz Pozdro: -------------------- |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2004 Skąd: WPR.... ![]() |
Mario cos koni ci ubylo ...czemu
-------------------- C20let na palecie jeszcze...
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("MarioTT":3i1b3qch) Polosie sa chyba drugiej generacji, bo RENowi sie trafily chyba z pierwszej jeszcze i przy turbinie z tego co slyszalem jedna nie wytrzymala ... choc to moglybyc plotki
owszem ukrecilem polos przy 400Nm i to byla juz specjalna holenderska by M-Tech, teraz mam dorobiona w polsce ale grubsza i daje rade, sypie sie za to skrzynia -------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("MarioTT":1h7668vp) Marty, kolega v3wi jak widze, ma w podpisie ze prawdopodobnie najszybsza Cali 8V .. wiec wykres na bank bedzie mial zupelnie inny niz w silniku 16V .
Oj, chyba jednak nie, Mario. Spróbuj doszukać się nuty ironii w tym podpisie |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 ![]() |
Marty .. wlasnie doszukalem sie nutki ironii , dzieki
Arts .. moze to roznica paliwa, moze powietrza , ale na pomiarze wyszlo mniej. Byle do lata, wowczas pobawimy sie z autkiem, bo jak na razie stoi i czeka az skoncze inne sprawy. Pozdro -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 23:54 |