Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> OPEL TIGRA 2.0 16V C20XE
!markos
post Tue, 22 Mar 2005 - 01:01
Post #61


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





http://www.irmscher.de/
no chyba, ze chodzilo o firme ASO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Mar 2005 - 01:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
_Marek
post Tue, 22 Mar 2005 - 22:10
Post #62


Frequent User
Dołączył: Tue, 04 February 2003
Skąd: Warszawa





wszystkie akcesoria produkowane przez irmschera mozna kupic w ASO Opla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarioTT
post Tue, 12 Apr 2005 - 02:53
Post #63


Rookie
Dołączył: Thu, 22 July 2004





Witam ponownie. O ile nie mialem problemow z rozpedzaniem furaka, o tyle mialem problem z jego zatrzymaniem. TIGRA otrzymala wiec kolejna modyfikacje. Wlasnie zamontowalem do TIGRY tarcze 284x24mm wykonane specjalnie na zamowienie. Zaciski i jarzma zaadaptowalem od Calibry Turbo ... teraz niech nikt nie jezdzi za mna, bo hamulce sa igla.



O zmianach w projekcie bede informowal na biezaco


Pozdrawiam Wszystkich maniakow


--------------------
2.0 16V --> C20XE --> 157KM --> 211Nm.
http://www.Tigra2zero.pl
Mario
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kravitz
post Wed, 06 Jul 2005 - 21:15
Post #64


Rookie
Dołączył: Mon, 02 May 2005
Skąd: Praha CZ





CYTAT("Chester":17k2mova)
Gratuluje kolejego fajnego autka z c20xe.
Mialem okazje zobaczyc (i slyszec) pare razy Twoje autko w okolicy WP.
Wtedy jedynie domyslalem sie co moze siedziec pod maska, dopiero strona Wow'a rozwiala moje watpliwosci .
Niestety u mnie tez jest problem z nisko wiszacym silnikiem, trzeba mocno uwazac na miske

Zycze wytrwalosci przy dalszych przerobkach


Dziwne, u mnie silnik nie wisi nizej.

Mam seryjny zawias z Lanosa i naprawde silnik wisi wysoko. Z dolu pod zderzakiem widac conajwyzej kolektor wydechowy, ale napewno nie miske.


Co do dyskusji o wykresie.
Ja nie robilem hamowania, ale moj C20XE tez slabnie powyzej 5500obr/min
Nie czuc tego podczas palowania, ale w konfrontacji z dlubanym Lanosem 1.6 (podobno okolo 140KM) widac bylo ze lekko go biore na srednich obrotach (tak powyzej 4tys) i dostaje w dupsko jak tylko przekrocze 5,5tys

Pewno moga rozwiazac to walki, ale czy to nie spowoduje nierownych wolnych obrotow ?
Moje auto to total "cichociemny" i sluzy jako zwykle auto pokonujace czesto dalekie trasy. Nie chcalbym zadnych problemow z obrotami, czy innych kwiatkow
Do tego jezdzi na LPG sekwencyjnym


--------------------
Z kazdym dniem spotykam coraz wiecej osob ktore moga mnie pocalowac w d...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_corsa
post Sat, 09 Jul 2005 - 00:08
Post #65


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2004
Skąd: WPR....





ja mam swiatkowe walki, obroty plywaja miedzy 850-900, z pierwszych prob wychodzi na to ze samochod zaczyna jechac od 5000 w gore


--------------------
C20let na palecie jeszcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marty
post Tue, 12 Jul 2005 - 14:32
Post #66


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





arts, a jakie masz te wałki? Moim zdaniem masz poprostu niewystrojone auto i stąd to pływanie wolnych obrotów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waszka
post Wed, 13 Jul 2005 - 11:53
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 January 2005
Skąd: ScyZZor'kowo





Podłączam się pod pytanie bo też wałki wkładam i trzeba wybadać temat


--------------------
Nauka jazdy,przygotowywanie do KJS/OES - /Tor Kielce,Ułęż,NMnP/ - pisać PW ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_corsa
post Thu, 14 Jul 2005 - 18:07
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2004
Skąd: WPR....





walki sa bardzo lajtowe bo 262, fura nie byla jeszcze strojona .. jak przebrykam 2000km po remoncie wtedy na hamownie i zapodamy program
ps. pewnie jeszcze w lipcu bedzie zmierzona i programem pod nowy setup


--------------------
C20let na palecie jeszcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Marek
post Mon, 18 Jul 2005 - 14:30
Post #69


Frequent User
Dołączył: Tue, 04 February 2003
Skąd: Warszawa





ile stopni maja seryjne wałki w c20xe ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v3wi
post Tue, 26 Jul 2005 - 23:05
Post #70


Rookie
Dołączył: Sun, 11 May 2003
Skąd: Trójmiasto





U mnie na wykresie nie ma tego spadku mocy.. Co więcej, max moc mam przy ~6300rpm i utrzymuje się mniej więcej do samego odcięcia przy 6900. Seryjne c20xe.. Hmm?


--------------------
Prawdopodobnie najszybsza Cali 8v automat na swiecie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marty
post Thu, 28 Jul 2005 - 11:31
Post #71


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("_Marek":32jn8kzs)
ile stopni maja seryjne wałki w c20xe ?

Seryjne mają 256 na ssącym i na wydechowym, wzniosów nie pamiętam.
CYTAT("v3wi":32jn8kzs)
U mnie na wykresie nie ma tego spadku mocy.. Co więcej, max moc mam przy ~6300rpm i utrzymuje się mniej więcej do samego odcięcia przy 6900. Seryjne c20xe.. Hmm?

Jeżeli wyszło, że odcinkę masz przy 6900, to albo wystąpił lekki błąd pomiaru, albo coś było u Ciebie namieszane w elektronice. Tak czy inaczej, wykres dość nietypowy jak na C20XE.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Fri, 19 Aug 2005 - 19:50
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





allegro zawiodło....

ciekawe kiedy zacznie sapać ( t3/4 będzię )...
silnik się nie wyrwie, jedna pół oś tylko możę się ukręcić ( 2ga już nie )..........


REN powinien wystartować kiedyś tam z autem typu ( czy więcej audio się nie dało - ktoś tu lubi oglądać filmy.... )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Fri, 19 Aug 2005 - 20:06
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





teraz to ja jestem znowu cichociemny zrobilem samochod na czarno a ze lakier spierdzielili wygladam jak stary szrot a jak jeszcze zaloze czarne stalowki to ohoho


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_corsa
post Sat, 20 Aug 2005 - 18:27
Post #74


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2004
Skąd: WPR....





c20xe uturbione jakos malo efektownie sapia .. moze zadyszka
Ren koniecznie zmien zderzak ... na monstera


--------------------
C20let na palecie jeszcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Sat, 20 Aug 2005 - 19:18
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("arts_corsa":2f809xb4)
c20xe uturbione jakos malo efektownie sapia .. moze zadyszka


nie sapia bo maja wewnetrzny zawor upustowy, przez jakis czas jak mialem w combo zewnetrzny zawor to sapalem na pol osiedla


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarioTT
post Thu, 25 Aug 2005 - 23:34
Post #76


Rookie
Dołączył: Thu, 22 July 2004





Marty, kolega v3wi jak widze, ma w podpisie ze prawdopodobnie najszybsza Cali 8V .. wiec wykres na bank bedzie mial zupelnie inny niz w silniku 16V .

AS ... o co biega z tym allegro. Polosie spokojnie wytrzymaja, sa wyliczone na duuuuzo wieksze obciazenia. Polosie sa chyba drugiej generacji, bo RENowi sie trafily chyba z pierwszej jeszcze i przy turbinie z tego co slyszalem jedna nie wytrzymala ... choc to moglybyc plotki

Moje auto na razie ma przerwe w modach z powodu innych wydatkow. Za rok bedzie Stage 2 ... wowczas bedzie o czym rozmawiac.

REN .. w czerni wyglada zajebiscie Twoje auto teraz

Pozdro:


--------------------
2.0 16V --> C20XE --> 157KM --> 211Nm.
http://www.Tigra2zero.pl
Mario
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_corsa
post Fri, 26 Aug 2005 - 06:51
Post #77


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2004
Skąd: WPR....





Mario cos koni ci ubylo ...czemu


--------------------
C20let na palecie jeszcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Sat, 27 Aug 2005 - 16:32
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("MarioTT":3i1b3qch)
Polosie sa chyba drugiej generacji, bo RENowi sie trafily chyba z pierwszej jeszcze i przy turbinie z tego co slyszalem jedna nie wytrzymala ... choc to moglybyc plotki


owszem ukrecilem polos przy 400Nm i to byla juz specjalna holenderska by M-Tech, teraz mam dorobiona w polsce ale grubsza i daje rade, sypie sie za to skrzynia


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marty
post Wed, 31 Aug 2005 - 15:08
Post #79


Super User
Dołączył: Mon, 01 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("MarioTT":1h7668vp)
Marty, kolega v3wi jak widze, ma w podpisie ze prawdopodobnie najszybsza Cali 8V .. wiec wykres na bank bedzie mial zupelnie inny niz w silniku 16V .

Oj, chyba jednak nie, Mario. Spróbuj doszukać się nuty ironii w tym podpisie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarioTT
post Sun, 18 Sep 2005 - 00:11
Post #80


Rookie
Dołączył: Thu, 22 July 2004





Marty .. wlasnie doszukalem sie nutki ironii , dzieki

Arts .. moze to roznica paliwa, moze powietrza , ale na pomiarze wyszlo mniej.

Byle do lata, wowczas pobawimy sie z autkiem, bo jak na razie stoi i czeka az skoncze inne sprawy.

Pozdro


--------------------
2.0 16V --> C20XE --> 157KM --> 211Nm.
http://www.Tigra2zero.pl
Mario
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 23:54