Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Myszkier - kolejny madafaka
Azrael
post Tue, 07 Dec 2004 - 21:53
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("macpl":301x52z0)
Hehe...witamy w klubie Azrael...ale dziwne jest to że na wyższych obrotach jest ok.
Ale po nagrzaniu u mnie ustępuje....mam jeden pomysł na to ale jak sprawdzę to opisze tutaj dlaczego może dymić a uszczelniacze ma OK....


No cóż u mnie zasłona dymna jest taka że nie sposób z tym jeździć, a olej się leje do wydechu - pali się dobrą minutę po wyłączeniu jeszcze w wydechu.

Odpowietrzenie silniika sprawne, ciśnienia w skrzyni korbowej brak, odpływ prosty bez komplikacji.

Ciekawe co powie motoarena :-/

Dopisano po 2 minutach:

Twin Turbo to ześ strzelił. Rzeczywiście Garettów takich jak mój to całe hałdy po małym przebiegu leżą w okolicy.. ehhh nie każdy ma 1.8 Turbo audi.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Dec 2004 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jacek1
post Wed, 08 Dec 2004 - 07:48
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Wygląda na to, że Myszkier robi dobrze turbiny tylko dla znajomych, a od innych kasuje tylko kase i odsyła nie naprawione turbiny. Co za skur...
W moim przypadku sam sie przyznał, że tak zrobił ale to dlatego żeby wymigać się od faktu, że zniszczył mi turbinę


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TwinTurbo
post Wed, 08 Dec 2004 - 15:31
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: z doliny zakutych łbów





Azrael, jak łatwo się domyslić uogólniłem


--------------------
...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie)
www.select-automotive.pl
Spełniamy marzenia najtaniej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Wed, 08 Dec 2004 - 17:25
Post #24


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Czy zeby zbadac stan uszczelniaczy nie nalezy rozebrac turbiny a potem ja zlozyc do kupy?
Ja bym jeszcze sprawdzil czy aby dostales swoja turbine a nie jakas inna ktora juz przepracowala znacznie wiecej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Wed, 08 Dec 2004 - 20:25
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





CYTAT("Feluke":tdhr8mk4)
Czy zeby zbadac stan uszczelniaczy nie nalezy rozebrac turbiny a potem ja zlozyc do kupy?

hmm... No własnie. Jak to jest?
Bo on mi teraz wciska, że wogóle tej turbiny nie rozbierał tylko podłączył pod jakąś maszynę i sprawdzał wyważenie i te uszczelniacze pod ciśnieniem i nie rozbierając turbiny stwierdził że jest OK.
Tylko nie wiem skąd sie brały duże ilości oleju w układzie dolotowym, IC i kolektorze dolotowym skoro odma była odłączona od dolotu


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 08 Dec 2004 - 22:14
Post #26


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jakaś ściema IMHO...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Wed, 08 Dec 2004 - 22:31
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





Kazdy wiesio 3 to Pscimia Dolnego 3 Ilawy sprawdza tak samo.Zatykja odplyw i daja przez zasilanie cisnienie(zalezy od wiesia 3 olej 3 co innego).Do takiego sprawdzanie nie potrzeba zdejmowac wirnika.Myszkier jako jeden z nielicznych wywaza jeszcze turbinke po zrobieniu.I jak ktos zachce to troche poprawia wydajnosc(ci co sie troche znaja zaraz zauwaza o co chodzi).Takze jezeli sprawdzil metoda dmuchania i pozniej krecenia i swiecenia laserkiem to chyba mowi prawde.

P.S.
Bullitt zauwazylem ze ludzie troche Cie słuchaja na forum.Nie chce podwazac twojej wiedzy, ale jak zapodasz to lapy opadywuja!!!!Moze czas zrozumiec ze nie kazdy to klamaca partacz i naciagacz!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 08 Dec 2004 - 23:51
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Może wyważa, może nie - w Iławie też wyważaja, tylko co mnie obchodzi co oni z tym robia jak nie działa??? Myszkier nie chciał pomóc, motoarena przynajmmniej próbuje i jest gotowaoddać kasę jak nie zdołają.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 09 Dec 2004 - 00:36
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jacek... zawsze polecałem Myszkiera... i zawsze jak od niego brałem turbiny to było jak najbardziej OK!

Naprawdę nie mam do niego zastrzeżeń... ale jak widze to co ludzie wypisują.. sam wiesz, znasz mnie dobrze....może jakiś łatwowierny jestem...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 09 Dec 2004 - 01:25
Post #30


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Co Wy opowiadacie o sprawdzaniu uszczelniaczy?
Widzial ktos z was porzadna wywazarke? Moze te firmy takich nie maja... Na takiej od razu widac czy puszca olej, czy nie...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Thu, 09 Dec 2004 - 01:29
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Colin":25zu3nkg)
Co Wy opowiadacie o sprawdzaniu uszczelniaczy?
Widzial ktos z was porzadna wywazarke? Moze te firmy takich nie maja... Na takiej od razu widac czy puszca olej, czy nie...



Niby widać, i niby nie puszcza, a jakoś moja turbina nadal psuzcza w aucie mimo że na wyważarce niby nie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 09 Dec 2004 - 11:39
Post #32


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Geneeralnie takiej maszyny nie widziałem, ale myśle że uszczelniacze powinno się sprawdzać dynamicznie tzn symulując prace turbiny podczas np wolnych obrotów (bo wtedy za zwyczaj cieknie). Ot i tyle.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Thu, 09 Dec 2004 - 21:28
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





Colin 99% Wiesiow od turbin w ten sposob sprawdza.Jest to sposob dosc ulomny.Powinni sprawdzac jednoczesnie napedzajac wirnik.Tu zaczynaja sie problemy.Lepiej nie robic za duzego korka(lepiej zeby olej przeplywal) podczas gdy turbina jest w ruchu.
Jezeli chodzi o wywazarki to widzialem ich kilka w Polsce.Myszkier ma naprawde na niezlym poziomie.Wywazenie nie jest chyba duzym problemem.Najlatwiej zauwazyc 3 bylo turbo wywazane 3 nie jezeli zostaje na wirnku kawalek specjalnej odblaskowej foli(3M).Nieraz zaklady jej nie zdejmuja.Innym sposobem jest dokladne obejzenie wirnika zimnego przed i po.3 sa slady zbierania materialu z przodu wirnika.


--------------------
Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Fri, 10 Dec 2004 - 17:06
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Do gadałem się z Myszkierem, że odda mi 300PLN.
Czyli jestem 343PLN i jedną turbinę w plecy.


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 10 Dec 2004 - 17:10
Post #35


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Jacek1":1yjjj3ub)
Do gadałem się z Myszkierem, że odda mi 300PLN.
Czyli jestem 343PLN i jedną turbinę w plecy.



Łaskawca... ehhhh :-((


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 11 Dec 2004 - 10:32
Post #36


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Jak bym nie odpuszczal. Wez ta turbinke rozbierz i zobacz co znia nie tak. Jezeli bedzie miec jakis przebarwienia na walku to znaczy ze pracowala bez oleju i wtedy to cos bylo nie tak u Ciebie. Jezeli nie ma przebarwien tylko jest "wyszlifowana" to wina lezy po stronie robiacego turbine.
Niech sie ktos wypowie kto wie jakie awarje zostawiaja jakie slady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Sat, 11 Dec 2004 - 11:47
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Prawde powiedziawszy nie chce mi się już użerać. I tak pewnie nic bym mu nie udowodnił. Już mam dość tego, że auto jest unieruchomione w garażu. Biore te 350PLN i kupuje drugą turbinę. Już znalazłem taką do mojego auta, używaną, w dobrym stanie, sprawdzoną za 400PLN.
Mam nauczkę żeby od regeneratorów turbin, a zwłaszcza od Myszkiera, trzymać się jak najdalej.


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knightrider
post Sat, 11 Dec 2004 - 20:20
Post #38


User
Dołączył: Sun, 05 December 2004
Skąd: Toyota 5efe/p8 & bmw 328PUis.





Ze znajomym rozbieralismy silnik w sti 2d/ bo cosik pukało.samochód tego samego dnia odwiedził myszkiera na wymiane turbawki montaż (po regenarcji)dodam że silnik sciąniety był jako nówki z UK więc tak silniki nuwex turbawka regenerowana u myszkiera.samochód przyjechał coś puka stuka-rozbieramy silnik/spustoszenie(nowy silnik za 35tys koła chyba)zatarte panewki obrócone- głowica ta 2ga częsc po obijana tuleje porysowane....ogólnie generalka silnika..PRZYCZYNA?Coś się urwało w turbinie i wpadło - dalsza przyczyna?po wymianie sprężarki w jednym z serwisów subaru miałbyc wymieniony olej i filtr.olej wymienili filtra nie..............od odpadków filtr sie zapchał a jak wiadomo jak filtr nie wydaje w subaru.silnik otwiera dodatkowy obieg poza filtrem by silnika nie zatrzeć.więc cały syf poleciał do silnika!BRAWO MYSZKIER nowy silnik!

p.s-mówie o tym subaru co w jednym serwisie(nie podam nazwy) zrobili przekładke z prawej kiery na lewą!ten sam serwis niby wyminił filtr!


--------------------
Toyota Bifuel Starlet P8
5e-fe swap engine
40mm springs & KYB shock
G-TECH 16.11 sec
Projekt close...next projekt OPEN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Sat, 11 Dec 2004 - 22:26
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





knightrider powiedz mi o co chodzi.Jak wam padl silnik bo serwis nie wymienil filtra to szukasz winnego w serwisancie od turbin.Ja nie rozumiem????Napisz dokladnie co sie dzialo zdarzenie po zdarzeniu.
*2-co za idiota kupuje silnik za 35 tys i zaklada regenerowane turbo(jezeli to byl sti 2d) do ktorego nie ma w polsce zestawow naprawczych.


--------------------
Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knightrider
post Sun, 12 Dec 2004 - 09:13
Post #40


User
Dołączył: Sun, 05 December 2004
Skąd: Toyota 5efe/p8 & bmw 328PUis.





troszke zamieszałem.......

Właścicielowi padł silnik!
Kupił w UK Nówke!
Samochód stał w owym serwisie subaru tam włożyli nowy Silnik z UK!
Nastpenie ktos wsadził Tyłek i pojechał do Myszkiera po Spręzarke(którą on regenerował)
Załozyli ową sprężarke w tym serwisie!
Przy okazji maił zostać wymieniony olej i ifiltr wymienili...olej filtra nie!
Wszystko cacy klient zadowolony wraca do wawy!
50km przed wawą coś puka i stuka w silniku!
Przyjeżdza do nas!
Rozbieramy silnik...a tam spustoszenie !
Djagnoza coś urwało się w turbinie i wpadło ssącym do silnika!
Wszystkie odpadki zapchały filtr.
obieg zamyka filtr wszystko idzie na całośc silnika!

PRZYCZYNA?STARY FILTR NIE ZATRZYMAŁ SYFU...TAK BYŁA BY TYLKO GŁOWICA DO ROBOTY!
PRZYCZYNA NR2?COS SIE URWAŁO W TURBINIE(ew.przy montażu silnika i turbo cos mechanikom wpadło do wirnika)
silnik do generalki!


--------------------
Toyota Bifuel Starlet P8
5e-fe swap engine
40mm springs & KYB shock
G-TECH 16.11 sec
Projekt close...next projekt OPEN.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 04:47