Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Kłopot z wydechem
Marlon
post Wed, 24 Nov 2004 - 22:54
Post #81


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





no dobra, to jest pewien postęp w dyskusji.
A co dalej? układ wydechowy to przecież nie tylko sama rura - jak policzyć potrzebne tłumiki, długość układu itp?
Czy kiedy rury schodzą się 4-1 to w części "z jedną rurą" pole powinno równać się 4 x rura "pojedynczego cylindra"?? wątpie...


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Nov 2004 - 22:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gms
post Wed, 24 Nov 2004 - 23:19
Post #82


User
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Marlon":nolvsbl8)
no dobra, to jest pewien postęp w dyskusji.
A co dalej? układ wydechowy to przecież nie tylko sama rura - jak policzyć potrzebne tłumiki, długość układu itp?
Czy kiedy rury schodzą się 4-1 to w części "z jedną rurą" pole powinno równać się 4 x rura "pojedynczego cylindra"?? wątpie...


Nie powinno równać się 4xrura pojedynczego cylindra.


--------------------
Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 25 Nov 2004 - 00:25
Post #83


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Swietnie wkoncu cos konktretnego, tylko skąd tu wziąść te wszystkie dane? W ksiazkach naprawczych wszystkiego nie ma(przynajmniej u mnie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 25 Nov 2004 - 07:45
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Rzadko się Pan tu udziela, ale widze, ze jesli juz GMS coś skrobnie to jest to naprawde konkret sprawa. Gratuluje i czekam dalej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Thu, 25 Nov 2004 - 09:59
Post #85


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





Tak jeszcze jedno pytanie do Pana Grabowskiego: Czy tłumik przelotowy działa rozprężnie, w załozeniu że jest takiej samej średnicy, jak rura wlotowa i wylotowa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gms
post Thu, 25 Nov 2004 - 10:12
Post #86


User
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





post usunięty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 25 Nov 2004 - 12:44
Post #87


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





usunołem tą opcję teraz można pisać nawet książki na forum


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gms
post Thu, 25 Nov 2004 - 13:15
Post #88


User
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":3ie11k5s)
usunołem tą opcję teraz można pisać nawet książki na forum


Bardzo Panu dziękuję Panie Albercie choć w skrytości ducha liczyłem, że się nie da i będę miał dobrą wymówkę.


--------------------
Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Thu, 25 Nov 2004 - 16:29
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Świetna sprawa, dla takich wykładów warto czytać forum!
Liczę na następne


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Thu, 25 Nov 2004 - 16:36
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





Nie za bardzo to wszystko ogarniam , ale piwo dla tego PANA za to , ze dzieli sie z nami swoja wiedza


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 25 Nov 2004 - 17:28
Post #91


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





CYTAT("gms":3axt0g0n)
Cdn.

Juz sie nie mogę doczekać.


Mozna to znalezc w jakiejs polskiej książce? Chętnie bym się tez coś dowiedział o dolotach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gms
post Fri, 26 Nov 2004 - 18:29
Post #92


User
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("RedKivi":8twpr32g)
Tak jeszcze jedno pytanie do Pana Grabowskiego: Czy tłumik przelotowy działa rozprężnie, w załozeniu że jest takiej samej średnicy, jak rura wlotowa i wylotowa?


O ile dobrze zrozumiałem. Interesuje Pana czy tłumik przelotowy, którego wewnętrzana rura perforowana ma średnice identyczną z wlotową i wylotową działa rozprężnie.

Działa rozprężnie o ile ma taką mozliwość tzn. jeżeli na zewnatrz rury jest wolna pojemność.


--------------------
Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Sat, 27 Nov 2004 - 08:15
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





CYTAT("FilipN":9mq43nns)
CYTAT("RedKivi":9mq43nns)

Gołym okiem widać ze w przelotowym tłumiku jest też rura tylko perforowana a na zewnatrz wata tłumiaca i warstwa blachy i tyle.

no proszę Cię... nie widzisz różnicy w tłoczeniu cieczy/gazu pod ciśnieniem przez zwykłą rurę i perforowaną?
napij się przez dziurawą słomkę

CYTAT("MatiSC":9mq43nns)
Wlasnie dzis zalozylem ow przelotowy tlumik srodkowy i roznica jest; zarowno w poziomie glosnosci, jak i przebiegu mocy, i momentu.
CYTAT("brt":9mq43nns)
CYTAT("RedKivi":9mq43nns)
CYTAT("FilipN":9mq43nns)

na Twoim miejscu wstawił bym środkowy tłumik (przelotowy) i zobaczył jaki dał efekt (na hamowni).

Pwiedz mi, bo nie chwytam,jaka jest różnica z punktu widzenia przepływów pomiędzy rurą fi 50 a tłumikiem przelotowym fi 50?


Roznica jest znaczna

Takie była opinia Forumowiczów, że tłumik przelotowy (czyli rura perforowana owinieta watą i warstwa blachy) z jednakowym wlotem i wylotem, działa rozpreżnie.Właśnie chodzi mi o to czy owe gazy spalinowe rozprężają sie w warstwie wygłuszenia pomiędzy rurą perforowaną i blachą zwenetrzną?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RafalW
post Mon, 29 Nov 2004 - 17:41
Post #94


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 November 2003
Skąd: IL USA





CYTAT("dunker11":k1zhmjh8)
Zupełnie nie rozumiem dlaczego nazywasz mnie aroganckim.

Niestety ale ja też odniosłem takie wrażenie.


--------------------
Rafal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mav309
post Wed, 01 Dec 2004 - 09:57
Post #95


Super User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT("gms":16h4nx6b)
post usunięty



Moze mi ktos przytoczyc co bylo tu napisane? bo chyba nie zdazylem przeczytac...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 01 Dec 2004 - 10:17
Post #96


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





oo, a taki pouczający post to był... czyżby ze względu na konkurencję został usunięty???


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 01 Dec 2004 - 10:58
Post #97


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





CYTAT
Moze mi ktos przytoczyc co bylo tu napisane? bo chyba nie zdazylem przeczytac...


Dołączam sie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Wed, 01 Dec 2004 - 11:09
Post #98


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





pewnie zaatakowaly klawiature slynne kolektory skrzynkowe produkcji GMS, ktore sie bardzo zawstydzily, ze nie spelniaja tych wysrubowanych wymagan i nie do konca ich konstrukcja wynika z zastosowanych wzorow oraz skomplikowanych obliczen...

J/K...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gms
post Wed, 01 Dec 2004 - 17:08
Post #99


User
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":2a3dacq7)
pewnie zaatakowaly klawiature slynne kolektory skrzynkowe produkcji GMS, ktore sie bardzo zawstydzily, ze nie spelniaja tych wysrubowanych wymagan i nie do konca ich konstrukcja wynika z zastosowanych wzorow oraz skomplikowanych obliczen...

J/K... :)


Witam Wszystkich!

Otóż, nieprawdą jest jakoby.

Prawdą natomiast jest, że kolektory skrzynkowe - nie muszą się wstydzić, ponieważ spełniają stawiane im wymagania. Zbyt urodziwe może i nie są, ale to sprawa gustu, a o gustach podobno się nie dyskutuje. W zastosowaniu do turbo robią to co robić powinny.
Naturalnie i na szczęście nie ma obowiązku ich stosowania.


--------------------
Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Thu, 02 Dec 2004 - 10:28
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





oczywiscie

szkoda tylko ze tak bardzo pokasowal Pan tamte wypowiedzi... ciekawe jednak byly.
a to ze ktos zdobedzie taki wzor z internetu nic nie znaczy - bo jak nie potrafil zrobic wydechu, tak nie bedzie dalej tego potrafil i jeden wzorek czy teoria nic nie zmieni...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 3 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:00