![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
no dobra, to jest pewien postęp w dyskusji.
A co dalej? układ wydechowy to przecież nie tylko sama rura - jak policzyć potrzebne tłumiki, długość układu itp? Czy kiedy rury schodzą się 4-1 to w części "z jedną rurą" pole powinno równać się 4 x rura "pojedynczego cylindra"?? wątpie... -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Marlon":nolvsbl8) no dobra, to jest pewien postęp w dyskusji.
A co dalej? układ wydechowy to przecież nie tylko sama rura - jak policzyć potrzebne tłumiki, długość układu itp? Czy kiedy rury schodzą się 4-1 to w części "z jedną rurą" pole powinno równać się 4 x rura "pojedynczego cylindra"?? wątpie... Nie powinno równać się 4xrura pojedynczego cylindra. -------------------- Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Swietnie wkoncu cos konktretnego, tylko skąd tu wziąść te wszystkie dane? W ksiazkach naprawczych wszystkiego nie ma(przynajmniej u mnie)
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Rzadko się Pan tu udziela, ale widze, ze jesli juz GMS coś skrobnie to jest to naprawde konkret sprawa. Gratuluje i czekam dalej...
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
Tak jeszcze jedno pytanie do Pana Grabowskiego: Czy tłumik przelotowy działa rozprężnie, w załozeniu że jest takiej samej średnicy, jak rura wlotowa i wylotowa?
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
post usunięty
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
usunołem tą opcję teraz można pisać nawet książki na forum
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":3ie11k5s) usunołem tą opcję teraz można pisać nawet książki na forum
Bardzo Panu dziękuję Panie Albercie choć w skrytości ducha liczyłem, że się nie da i będę miał dobrą wymówkę. -------------------- Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Świetna sprawa, dla takich wykładów warto czytać forum!
Liczę na następne -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Nie za bardzo to wszystko ogarniam , ale piwo dla tego PANA za to , ze dzieli sie z nami swoja wiedza
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
CYTAT("gms":3axt0g0n) Cdn.
Juz sie nie mogę doczekać. Mozna to znalezc w jakiejs polskiej książce? Chętnie bym się tez coś dowiedział o dolotach. |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("RedKivi":8twpr32g) Tak jeszcze jedno pytanie do Pana Grabowskiego: Czy tłumik przelotowy działa rozprężnie, w załozeniu że jest takiej samej średnicy, jak rura wlotowa i wylotowa?
O ile dobrze zrozumiałem. Interesuje Pana czy tłumik przelotowy, którego wewnętrzana rura perforowana ma średnice identyczną z wlotową i wylotową działa rozprężnie. Działa rozprężnie o ile ma taką mozliwość tzn. jeżeli na zewnatrz rury jest wolna pojemność. -------------------- Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
CYTAT("FilipN":9mq43nns) CYTAT("RedKivi":9mq43nns) Gołym okiem widać ze w przelotowym tłumiku jest też rura tylko perforowana a na zewnatrz wata tłumiaca i warstwa blachy i tyle. no proszę Cię... nie widzisz różnicy w tłoczeniu cieczy/gazu pod ciśnieniem przez zwykłą rurę i perforowaną? napij się przez dziurawą słomkę CYTAT("MatiSC":9mq43nns) Wlasnie dzis zalozylem ow przelotowy tlumik srodkowy i roznica jest; zarowno w poziomie glosnosci, jak i przebiegu mocy, i momentu. CYTAT("brt":9mq43nns) CYTAT("RedKivi":9mq43nns) CYTAT("FilipN":9mq43nns) na Twoim miejscu wstawił bym środkowy tłumik (przelotowy) i zobaczył jaki dał efekt (na hamowni). Pwiedz mi, bo nie chwytam,jaka jest różnica z punktu widzenia przepływów pomiędzy rurą fi 50 a tłumikiem przelotowym fi 50? Roznica jest znaczna Takie była opinia Forumowiczów, że tłumik przelotowy (czyli rura perforowana owinieta watą i warstwa blachy) z jednakowym wlotem i wylotem, działa rozpreżnie.Właśnie chodzi mi o to czy owe gazy spalinowe rozprężają sie w warstwie wygłuszenia pomiędzy rurą perforowaną i blachą zwenetrzną? |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA ![]() |
CYTAT("dunker11":k1zhmjh8) Zupełnie nie rozumiem dlaczego nazywasz mnie aroganckim.
Niestety ale ja też odniosłem takie wrażenie. -------------------- Rafal
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
CYTAT("gms":16h4nx6b) post usunięty
Moze mi ktos przytoczyc co bylo tu napisane? bo chyba nie zdazylem przeczytac... |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
oo, a taki pouczający post to był... czyżby ze względu na konkurencję został usunięty???
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
CYTAT Moze mi ktos przytoczyc co bylo tu napisane? bo chyba nie zdazylem przeczytac...
Dołączam sie... |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
pewnie zaatakowaly klawiature slynne kolektory skrzynkowe produkcji GMS, ktore sie bardzo zawstydzily, ze nie spelniaja tych wysrubowanych wymagan i nie do konca ich konstrukcja wynika z zastosowanych wzorow oraz skomplikowanych obliczen...
J/K... |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("PrOsIaQ":2a3dacq7) pewnie zaatakowaly klawiature slynne kolektory skrzynkowe produkcji GMS, ktore sie bardzo zawstydzily, ze nie spelniaja tych wysrubowanych wymagan i nie do konca ich konstrukcja wynika z zastosowanych wzorow oraz skomplikowanych obliczen...
J/K... :) Witam Wszystkich! Otóż, nieprawdą jest jakoby. Prawdą natomiast jest, że kolektory skrzynkowe - nie muszą się wstydzić, ponieważ spełniają stawiane im wymagania. Zbyt urodziwe może i nie są, ale to sprawa gustu, a o gustach podobno się nie dyskutuje. W zastosowaniu do turbo robią to co robić powinny. Naturalnie i na szczęście nie ma obowiązku ich stosowania. -------------------- Pozdrawiam
Grzegorz Grabowski |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
oczywiscie
szkoda tylko ze tak bardzo pokasowal Pan tamte wypowiedzi... ciekawe jednak byly. a to ze ktos zdobedzie taki wzor z internetu nic nie znaczy - bo jak nie potrafil zrobic wydechu, tak nie bedzie dalej tego potrafil i jeden wzorek czy teoria nic nie zmieni... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:00 |