Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> tuning silnika audi tt 180km na 250km:))
hwojtek
post Fri, 05 Nov 2004 - 12:31
Post #21


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Chipowanie zagazowanego samochodu turbo jest zaskakująco zbliżone do rzucania gównem w wentylator. Efekt jest ciekawy, ale tylko jeśli się go ogląda z daleka.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Nov 2004 - 12:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pit_A3
post Fri, 05 Nov 2004 - 12:49
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: Jelenia Góra - Kowary





Kolego daj se spokój - najpierw zakładasz gaz do TT !!! (ewenement na skalę światową myślę), żeby więcej kasy zostało w portfelu, a teraz chcesz to chipować i coś tam jeszcze !!!

Gdzie tu konsekwencja ???

Zepsułeś fajne auto już dostatecznie i błagam oszczędź........................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sopot
post Fri, 05 Nov 2004 - 13:53
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: trójmiasto





faktycznie po chipie nie wydoli na tym gazie,wiec macie racje.wypier....alam ta instalacje.wlasnie dalem do warsztatu:)
ale swoja droga jak pomysle ze mam dawac zarobic tym frajerom z rzadu to az mnie trzesie:)smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pit_A3
post Fri, 05 Nov 2004 - 14:01
Post #24


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: Jelenia Góra - Kowary





Nawet jak śpisz to dajesz im zarobić i nie jesteś sam.

Pozdrawiam i gratuluje męskiej decyzji.

Piotr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 05 Nov 2004 - 14:15
Post #25


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





No patrzcie, normalnie gaziarze się obrażają i nie wracają na forum, a tutaj taka postawa. Pogratulować!


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Fri, 05 Nov 2004 - 14:55
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





A ja mam pytanko: Dlaczego wybuchnie?
Czy jest jakaś przeszkoda mechaniczno-fizyczna, że gaz + czip = dupa, czy zwyczajnie dlatego, że nikt nie będzie w stanie zrobić dobrego programu? Bo tak myślę - wtrysk gazu z komputerkiem... to przy postaraniu... powinno działać


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zork
post Fri, 05 Nov 2004 - 15:14
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: Wrocław/Kalisz





działało w S4 AAN, autko całkiem śmigało - instalka wtrysk sekwencyjny OMVL bodajże, montnięta na zchipowanym silniku...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 05 Nov 2004 - 15:18
Post #28


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jak użyjesz do sterowania gazem jakiegoś S/A, to niewykluczone, że nawet większe moce niż na benzynie wyciśniesz. Ale: 1) będzie tego gazu brało tyle, że instalacja stanie się sztuką dla sztuki, 2) nie ma referencyjnych danych jak to sterować (wymyśl tu odpowiedni, mocny a bezpieczny AFR), 3) nie ma precyzji sterowania jak w benzynie (w końcu operujesz na mieszaninie gazów, a nie na rozpylonej w powietrzu benzynie), 4) wprawdzie gaz nie powoduje zmywania filmu olejowego ze ściany cylindra podczas zapłonu, to niestety również nie smaruje tak jak benzyna trzonków zaworów, 5) temperatura spalania gazu jest wyższa - skutki zbyt wysokiego EGT są aż nadto dobrze znane, 6) jeśli podpinasz się świnką sterującą gaz pod zachipowane ECU benzyny, to wartości są już dwa razy oszukane, czyli zasadniczo nie masz pojęcia co się tam w silniku dzieje - jest szansa, że dowiesz się jak wybuchnie, 7) pierwsze 6 rzeczy jakie mi przychodzi do głowy. A jest ich o 1000 więcej.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Fri, 05 Nov 2004 - 19:02
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Mi się nie chciało, a dla Wojtka bravo!


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artic
post Sat, 06 Nov 2004 - 13:38
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Bullitt":12v67ibc)
CYTAT("sopot":12v67ibc)
na 192 to z wersji 150km a ja mam 180km i 210 bez problemu robia 1500zl


Jeszcze musisz się wiele nauczyć o swoim silniku bo z textu powyżej widac że nic nie wiesz.

Jesli zrobisz w Unitronicu to powodzenia....

Pozatym kto by ci tego nie robił to w pakiecie powinien sprzedać ci szczelny karton na resztki silnika. Bo z gazem i chipem wypierdzielisz motor w powietrze.... szybciej niż myślisz.


"w Unitronicu to powodzenia" bo?? rozwiń Bullitt mysl bo z tego co napisales nic nie wynika.........

Co do gazu to oczywiscie sie zgadzam.......

Art


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 06 Nov 2004 - 16:04
Post #31


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Wynika i sparwa była wałkowana wiele razy... Nie chcę tutaj po raz kolejny wszczyanć kłótni.... Ale wszyscy zainteresowani wiedzą, że auta z Unitronica mają niby dużo koni a nie jadą... I tyle.

Na ten temat z mojej strony EOT.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artic
post Sat, 06 Nov 2004 - 16:24
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Warszawa





nie jadą ............... a jezdziles ktoryms czy cus czy tylko patrzysz na czasy z Modlina?? bo jesli tak to nie zauwazylem zeby w klasie Turbo jakies 1.8T bo o nim tu mowimy, mialo lepszy czas od tych z Unitronica..........

Art


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Young fan Tuning
post Sat, 06 Nov 2004 - 19:38
Post #33


Super User
Dołączył: Wed, 19 November 2003
Skąd: Warszawka - GRHW





Bo chyba tylko Golf Simona ma ponad 300km w klasie T (oczywiscie mowa o 1.8T) a inne samochody z tym silnikiem sa slabsze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 06 Nov 2004 - 19:50
Post #34


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Jak powiedziałem z mojej strony EOT....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sopot
post Sun, 07 Nov 2004 - 03:59
Post #35


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 May 2004
Skąd: trójmiasto





a wiec moj watek moja sprawa
i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji....
ale poczytajcie sobie
http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych

to na dole
.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin J
post Sun, 07 Nov 2004 - 10:16
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 July 2003
Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko





Już o tym było nie raz na forum, a Wojtek chyba tę sprawę dosyć jasno wyjaśnił pare postów wcześniej:

CYTAT
Jak użyjesz do sterowania gazem jakiegoś S/A, to niewykluczone, że nawet większe moce niż na benzynie wyciśniesz. Ale: 1) będzie tego gazu brało tyle, że instalacja stanie się sztuką dla sztuki, 2) nie ma referencyjnych danych jak to sterować (wymyśl tu odpowiedni, mocny a bezpieczny AFR), 3) nie ma precyzji sterowania jak w benzynie (w końcu operujesz na mieszaninie gazów, a nie na rozpylonej w powietrzu benzynie), 4) wprawdzie gaz nie powoduje zmywania filmu olejowego ze ściany cylindra podczas zapłonu, to niestety również nie smaruje tak jak benzyna trzonków zaworów, 5) temperatura spalania gazu jest wyższa - skutki zbyt wysokiego EGT są aż nadto dobrze znane, 6) jeśli podpinasz się świnką sterującą gaz pod zachipowane ECU benzyny, to wartości są już dwa razy oszukane, czyli zasadniczo nie masz pojęcia co się tam w silniku dzieje - jest szansa, że dowiesz się jak wybuchnie, 7) pierwsze 6 rzeczy jakie mi przychodzi do głowy. A jest ich o 1000 więcej.


Więc szkoda rozstrząsać już tego tematu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sun, 07 Nov 2004 - 11:05
Post #37


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("sopot":6lq3a7vs)
a wiec moj watek moja sprawa
i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji....
ale poczytajcie sobie
http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych

to na dole
.....


Tylko nie Godula..... plissss....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pele
post Sun, 07 Nov 2004 - 12:25
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 19 July 2004
Skąd: WWA





CYTAT("Bullitt":2zhm4js4)
CYTAT("sopot":2zhm4js4)
a wiec moj watek moja sprawa
i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji....
ale poczytajcie sobie
http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych

to na dole
.....


Tylko nie Godula..... plissss....


az tak wysoko jest w rankingu??

OT jest gdzies opublikowany??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sun, 07 Nov 2004 - 23:44
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("sopot":zgff6eqd)
http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych

to na dole
.....


Popwiedzmy tak: na gazie DA się ustawić większą moc niż na seryknej, fabrycznej benzynie - bo można dać większą dawkę paliwa i do pewnego momentu wyższa LO gazu zabezpiecza przed nieprzyjemnościami. Ale jak jest turbo i komputer od gazu oszukujący główny ECU i jeszcze piggyback oszukujący główny ECU i komputer od gazu, to jest marnie. Baaardzo zdolny ktoś + standalone i problem przekłamań znika. Ale koszty - przekosmiczne.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 08 Nov 2004 - 00:40
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





nikt nie wspomniał, że z jakością gazu jest dokłądnie tak samo jak z benzyną i trafienie na słabszy sort jest wielce prawdopodobne


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 11:23