![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Chipowanie zagazowanego samochodu turbo jest zaskakująco zbliżone do rzucania gównem w wentylator. Efekt jest ciekawy, ale tylko jeśli się go ogląda z daleka.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: Jelenia Góra - Kowary ![]() |
Kolego daj se spokój - najpierw zakładasz gaz do TT !!! (ewenement na skalę światową myślę), żeby więcej kasy zostało w portfelu, a teraz chcesz to chipować i coś tam jeszcze !!!
Gdzie tu konsekwencja ??? Zepsułeś fajne auto już dostatecznie i błagam oszczędź........................ |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: trójmiasto ![]() |
faktycznie po chipie nie wydoli na tym gazie,wiec macie racje.wypier....alam ta instalacje.wlasnie dalem do warsztatu:)
ale swoja droga jak pomysle ze mam dawac zarobic tym frajerom z rzadu to az mnie trzesie:) ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: Jelenia Góra - Kowary ![]() |
Nawet jak śpisz to dajesz im zarobić i nie jesteś sam.
Pozdrawiam i gratuluje męskiej decyzji. Piotr |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
No patrzcie, normalnie gaziarze się obrażają i nie wracają na forum, a tutaj taka postawa. Pogratulować!
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
A ja mam pytanko: Dlaczego wybuchnie?
Czy jest jakaś przeszkoda mechaniczno-fizyczna, że gaz + czip = dupa, czy zwyczajnie dlatego, że nikt nie będzie w stanie zrobić dobrego programu? Bo tak myślę - wtrysk gazu z komputerkiem... to przy postaraniu... powinno działać -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: Wrocław/Kalisz ![]() |
działało w S4 AAN, autko całkiem śmigało - instalka wtrysk sekwencyjny OMVL bodajże, montnięta na zchipowanym silniku...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Jak użyjesz do sterowania gazem jakiegoś S/A, to niewykluczone, że nawet większe moce niż na benzynie wyciśniesz. Ale: 1) będzie tego gazu brało tyle, że instalacja stanie się sztuką dla sztuki, 2) nie ma referencyjnych danych jak to sterować (wymyśl tu odpowiedni, mocny a bezpieczny AFR), 3) nie ma precyzji sterowania jak w benzynie (w końcu operujesz na mieszaninie gazów, a nie na rozpylonej w powietrzu benzynie), 4) wprawdzie gaz nie powoduje zmywania filmu olejowego ze ściany cylindra podczas zapłonu, to niestety również nie smaruje tak jak benzyna trzonków zaworów, 5) temperatura spalania gazu jest wyższa - skutki zbyt wysokiego EGT są aż nadto dobrze znane, 6) jeśli podpinasz się świnką sterującą gaz pod zachipowane ECU benzyny, to wartości są już dwa razy oszukane, czyli zasadniczo nie masz pojęcia co się tam w silniku dzieje - jest szansa, że dowiesz się jak wybuchnie, 7) pierwsze 6 rzeczy jakie mi przychodzi do głowy. A jest ich o 1000 więcej.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Mi się nie chciało, a dla Wojtka bravo!
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Bullitt":12v67ibc) CYTAT("sopot":12v67ibc) na 192 to z wersji 150km a ja mam 180km i 210 bez problemu robia 1500zl Jeszcze musisz się wiele nauczyć o swoim silniku bo z textu powyżej widac że nic nie wiesz. Jesli zrobisz w Unitronicu to powodzenia.... Pozatym kto by ci tego nie robił to w pakiecie powinien sprzedać ci szczelny karton na resztki silnika. Bo z gazem i chipem wypierdzielisz motor w powietrze.... szybciej niż myślisz. "w Unitronicu to powodzenia" bo?? rozwiń Bullitt mysl bo z tego co napisales nic nie wynika......... Co do gazu to oczywiscie sie zgadzam....... Art -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Wynika i sparwa była wałkowana wiele razy... Nie chcę tutaj po raz kolejny wszczyanć kłótni.... Ale wszyscy zainteresowani wiedzą, że auta z Unitronica mają niby dużo koni a nie jadą... I tyle.
Na ten temat z mojej strony EOT. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
nie jadą ............... a jezdziles ktoryms czy cus czy tylko patrzysz na czasy z Modlina?? bo jesli tak to nie zauwazylem zeby w klasie Turbo jakies 1.8T bo o nim tu mowimy, mialo lepszy czas od tych z Unitronica..........
Art -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: Warszawka - GRHW ![]() |
Bo chyba tylko Golf Simona ma ponad 300km w klasie T (oczywiscie mowa o 1.8T) a inne samochody z tym silnikiem sa slabsze.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Jak powiedziałem z mojej strony EOT....
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: trójmiasto ![]() |
a wiec moj watek moja sprawa
i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji.... ale poczytajcie sobie http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych to na dole ..... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Już o tym było nie raz na forum, a Wojtek chyba tę sprawę dosyć jasno wyjaśnił pare postów wcześniej:
CYTAT Jak użyjesz do sterowania gazem jakiegoś S/A, to niewykluczone, że nawet większe moce niż na benzynie wyciśniesz. Ale: 1) będzie tego gazu brało tyle, że instalacja stanie się sztuką dla sztuki, 2) nie ma referencyjnych danych jak to sterować (wymyśl tu odpowiedni, mocny a bezpieczny AFR), 3) nie ma precyzji sterowania jak w benzynie (w końcu operujesz na mieszaninie gazów, a nie na rozpylonej w powietrzu benzynie), 4) wprawdzie gaz nie powoduje zmywania filmu olejowego ze ściany cylindra podczas zapłonu, to niestety również nie smaruje tak jak benzyna trzonków zaworów, 5) temperatura spalania gazu jest wyższa - skutki zbyt wysokiego EGT są aż nadto dobrze znane, 6) jeśli podpinasz się świnką sterującą gaz pod zachipowane ECU benzyny, to wartości są już dwa razy oszukane, czyli zasadniczo nie masz pojęcia co się tam w silniku dzieje - jest szansa, że dowiesz się jak wybuchnie, 7) pierwsze 6 rzeczy jakie mi przychodzi do głowy. A jest ich o 1000 więcej.
Więc szkoda rozstrząsać już tego tematu... |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
CYTAT("sopot":6lq3a7vs) a wiec moj watek moja sprawa
i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji.... ale poczytajcie sobie http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych to na dole ..... Tylko nie Godula..... plissss.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("Bullitt":2zhm4js4) CYTAT("sopot":2zhm4js4) a wiec moj watek moja sprawa i tak wyj....alem gaz,bo typek nie mial programu do mojej instalacji.... ale poczytajcie sobie http://www.godula.cc.pl/index.php?mode= ... 20gazowych to na dole ..... Tylko nie Godula..... plissss.... az tak wysoko jest w rankingu?? OT jest gdzies opublikowany?? |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("sopot":zgff6eqd)
Popwiedzmy tak: na gazie DA się ustawić większą moc niż na seryknej, fabrycznej benzynie - bo można dać większą dawkę paliwa i do pewnego momentu wyższa LO gazu zabezpiecza przed nieprzyjemnościami. Ale jak jest turbo i komputer od gazu oszukujący główny ECU i jeszcze piggyback oszukujący główny ECU i komputer od gazu, to jest marnie. Baaardzo zdolny ktoś + standalone i problem przekłamań znika. Ale koszty - przekosmiczne. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
nikt nie wspomniał, że z jakością gazu jest dokłądnie tak samo jak z benzyną i trafienie na słabszy sort jest wielce prawdopodobne
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 08 August 2025 - 11:23 |