![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 12 January 2004 Skąd: Wilanów/Mokotów ![]() |
CYTAT("PrOsIaQ":1yw2mkl5) CYTAT("aprezes":1yw2mkl5) CYTAT("wally *-* Tuner":1yw2mkl5) CYTAT tylko powiedz mi czemu akurat taki wybór auta na 1/4 Powiem krótko FANATYK Ale wbrew pozorom Volvo jest podatne na tuning ale bardzo kosztowne A to nie lepiej 850T5R bądź 850R? W awd najmocniejszy silnik to był bodajże 2.4T 193PS wyciągnięcie go na 250PS to już duże koszta... S70R było tylko fwd , zaś V70RAWD to karawan, poza tym 850tki były znacznie lżejsze. Ale co to ma za znaczenie jak to auto ma być za trzy lata , to tak jakby dziś tuningować volvo 740 . -------------------- C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 November 2003 Skąd: IL USA ![]() |
CYTAT("Azrael":101gocu8) Każde AWD ze stałym napędem będzie wykazywało mniejszą lub wiiększą podsterowność, Skyline, 911, nawet EVO. CYTAT chyba że coś takiego zrobisz z zawieszeniem że nie będzie tył trzymał ale to bez sensu. Można zrobić odwrotnie czyli spowodować by przód trzymał lepiej. CYTAT Problem polega na t ym czy auto ryje przodem zawsze czy daje sie zmusić jakąś sprytną sztuczką do nie rycia. Nie, problem polega na tym czy ryje czy nie. Sztuczki zostawiam dla cyrkowców. CYTAT Haldexy i tym podobne niestety chyba tyko na śliskim, bo jak coś musi najpierw zamielić przodem żeby pociągnąć to niestey musi wyjechać strasznie, więc tzreba by go ustawiać starsznie głęboko w poślizgu a na suchym to już kompletnie bez sensu. Ja piszę o ryciu bez poślizgu lub nawet bez zamiaru wprowadzania w poślizg. CYTAT Swoją drogą ciekawe jakby się zachowywało auto z haldexem i mocną szperą z przodu. Snap oversteer? CYTAT Co do STI to ja zauważyłem przeszkadzającą podsterowność tylko w naprawdę ciasnych zakrętach ale to jak mówię chyba nieuniknione.
No popatrz! A nawet Stigowi ryje STi jak głodny prosiaczek na kartoflowisku. Niestety mi też mimo wszystkich drobnych poprawek. Idę w dobrym kierunku ale wygląda na to, że muszę przemyśleć całe zawieszenie od nowa by w końcu zaczął skręcać. -------------------- Rafal
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Ale co to ma za znaczenie jak to auto ma być za trzy lata , to tak jakby dziś tuningować volvo 740 .
Uważasz że 850 jest za stara do tuningu Tu masz równie stare volvo a nawet nieco ztarsze [url=http://www.phpbb.com/:1b3124st] ![]() Tu link : http://www.turbobricks.com/feature.php?content=fall_04 -------------------- Pozdrawiam WALLY czytaj: Łoli :-]
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
245 to nie 740, no ale jego prekursor... baaardzo stare juz wozki. Jedynego w dobrym stanie widzialem od dziadka jakiegos zadbanego, ale mial juz ponad 20 latek.
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
aprezes-widze że się znasz na Volvo
A co jakby zaadoptować ślnik i napęd z V70R do 850 Czy ślnik jest podatniejszy na tuning Czy napęd przeniesie dużą moc na koła Co do swapu to żaczej chyba realne Tylko nie obędzie się bez przebudowy podwozia -------------------- Pozdrawiam WALLY czytaj: Łoli :-]
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 12 January 2004 Skąd: Wilanów/Mokotów ![]() |
CYTAT("wally *-* Tuner":1det45bv) aprezes-widze że się znasz na Volvo
A co jakby zaadoptować ślnik i napęd z V70R do 850 Jak ja się znam na volvo, to i tak będziesz dostawał baty od np. BMW M5 . -------------------- C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie zaadoptujesz tego silnika... nawet trudno bedzie przelozyc silnik z 850r do zwykłej 850... nawet jak bedzie ze skrzynia i wszystkim co potrzeba
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawka ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":3lz8dsan) nie zaadoptujesz tego silnika... nawet trudno bedzie przelozyc silnik z 850r do zwykłej 850... nawet jak bedzie ze skrzynia i wszystkim co potrzeba Why? Qrcze ostatnio nawet zastanawiałem się czy nie wrzucić sobie T5 albo nawet T5R jak bym znalazł w dobrym stanie. I nawet moi magicy od Vovlo stwierdzili, ze T5 wejdzie w miejsce 2,4 nawet bez większych przeróbek. Mógłbyś wyjaśnić trochę bliżej? CYTAT A co jakby zaadoptować ślnik i napęd z V70R do 850
Takie sztuczki bym już sobie darował. Jeżeli obowiązkowo chcesz przerabiać Volvo na rakietę to kup 240 bertone (2 drzwiowe) odchódź, wstaw 2,3 Turbo powiększone do 2,5 z większą turbiną i będziesz miał najlepszy efekt. Szwedzi to wstawiają ten silnik nawet do PV'ek i śmiagają czasy po 10 sek. Ale czego to Szwedzi nie robią z Volvami - to co my z maluchami... -------------------- Uosiu
Bo Ja jestem Playboyem - Wszystkie są dziś moje |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
znam historie jednego takiego ktoremu magicy powiedzili ze damy rade SPOOOOOKO
robią już ponad rok a auto przyjezdza do nas na lawecie raz w miesiącu Na poprawki bo sami sobie nie dają rady skrzynia miała być manual ale nie udało sie... teraz jest spowrotem automat i nadal sie nie udaje. Dodam jeszcze ze robi go jeden z lepszych nie autoryzowanych serwisów volvo z okolic wawy Pozatym nie gazowałbym takiego silnika -------------------- |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 12 January 2004 Skąd: Wilanów/Mokotów ![]() |
CYTAT("Tomo_HC3D":25zjkbq6) Dodam jeszcze ze robi go jeden z lepszych nie autoryzowanych serwisów volvo z okolic wawy
Czy ten serwis znajduje się przy trasie na Lublin ? -------------------- C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy trasie na Lublin są dwa AUTO LECH i AB-CAR
-------------------- Pozdrawiam WALLY czytaj: Łoli :-]
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
nie rozumiem tego po co przekladac naped z s70R, skoro byly fwd.
Rozmowa chyba byla o tym ze AWD by VOLVO nie nadaje sie do SR. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Chodziło o V70 R
-------------------- Pozdrawiam WALLY czytaj: Łoli :-]
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Moze takie Volvo bylo by dobre na 1/4 [url:ezmlm8fx]http://forums.beyond.ca/showthread/t-21658.html[/url:ezmlm8fx]
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 25 January 2003 Skąd: Muranów ![]() |
Auto-Lech to ciecie i druciarze... i koszą jak za zboże.
-------------------- V2 heartbeat
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 12 January 2004 Skąd: Wilanów/Mokotów ![]() |
CYTAT("dwaku":u0efumcj) Auto-Lech to ciecie i druciarze... i koszą jak za zboże.
Niedobrze, serwisuję się u nich . -------------------- C70 B5234T3
ET - 15.7 - nie sugerować się za bardzo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 13:45 |