Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Eibach czy H&R
rataj_1
post Sun, 10 Oct 2004 - 00:56
Post #21


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





No ja na przykład kombnuje bo bilstein do mojego samochodu to wogole nic nie ma a koni ma tylko amory sport ale nie w zestawie. Rozporek do almery tyz nie ma
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Oct 2004 - 00:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Spawos
post Sun, 10 Oct 2004 - 09:37
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





ja( na H&R) jezdzac na KJS-a itp razem z maciorem (i go objezdzam eheh poszlo mi mocowanie silnika jedno ,amorki (standardowe) padly po 5-6 KJS-ach samochod sie troche rozklekotal (plastiki), bardzo sztywny sie zrobil ale jest niebo a ziemia w prowadzeniu !!


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubus
post Sun, 10 Oct 2004 - 10:39
Post #23


Super User
Dołączył: Thu, 18 December 2003
Skąd: 3city





a jak ma sie w tym wszystkim bilstein B6 a raczej caly kit bilsteina
na przyszly rok bede sie przymierzal do wymiany zawiasu....
a co poza amorami i sprezynami najlepiej wymienic jeszcze do tego ??
bo w temacie za bardzo nie jestem obeznany :>


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 10 Oct 2004 - 18:15
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





@rataj rozporka to nie problem bo w EL-tec'u Ci wyspawaja bez problemu.

B6 nie jest tuningowym "amorkiem"!!
(od B8 w gore)


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mid
post Sun, 10 Oct 2004 - 21:17
Post #25


User
Dołączył: Mon, 18 August 2003
Skąd: Kraków





Porszak - nie zgodze sie ...

B6 jest amortyzatorem o charakterystyce sportowej do zawieszeń seryjnych ewntualnie do sprezyn - 35 mm .... pozdrawiam


--------------------
"Najważniejsze to być na mecie, a tam zawsze znajdzie sie jakieś miejsce"
Audi A4 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Sun, 10 Oct 2004 - 21:41
Post #26


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





CYTAT("Porszak":1x5e27f6)
@rataj rozporka to nie problem bo w EL-tec'u Ci wyspawaja bez problemu.

B6 nie jest tuningowym "amorkiem"!!
(od B8 w gore)


Rozpórke to pewnie w kwas-mecie będe robił w Piasecznie, kolega tam robił i jest zadowolony poza tym Albert i Booster też tam robili. A co do bilsteina to wyglada to tak
B2 olejowe - seryjne
B4 gazowe - seryjne
B6 sportowe - do seryjnych sprężyn
B8 sportowe - do sprężyn obniżających
B12 zestaw
B14 PSS gwint
B16 PSS9 gwint

Niestety według katalogu http://katalog.bilstein.de/ nie ma nic do nissana Almery n16 i taka tez odpowieź od nich uzyskałem
Dear Sir,
Unfortunatly we do not produce dampers for Nissan Almera N16.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s38
post Tue, 12 Oct 2004 - 10:05
Post #27


User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Rydułtowy





Rataj - jak juz Ci pisalem gdzie indziej mam H&R i fakt, ze jest strasznie twardo i czuc kazda nierownosc ale mi to odpowiada Co kto lubi


--------------------
Corrado G60
[url:1e0pptvf]http://www.s-t-k.prv.pl[/url:1e0pptvf]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rataj_1
post Tue, 12 Oct 2004 - 10:14
Post #28


Rookie
Dołączył: Fri, 16 July 2004





Toteż wczoraj zamówiłem Eibachy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Tue, 12 Oct 2004 - 11:23
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT("Kubus":dg5j84h9)
a jak ma sie w tym wszystkim bilstein B6 a raczej caly kit bilsteina
na przyszly rok bede sie przymierzal do wymiany zawiasu....
a co poza amorami i sprezynami najlepiej wymienic jeszcze do tego ??
bo w temacie za bardzo nie jestem obeznany :>


Inne rzeczy, ktore sie zmienia to silentblocki i stabilizatory. Poza tym montaz rozporki ofkors.
Nie wiem czy jest sens zmieniac wszystkie te elementy w zawieszeniu, bo fura moze sie zrobic nieznosnie twarda. Ja bym zrobil inaczej niz zwykle. Najpierw twardsze silentblocki, stabilizator(y), a pozniej bilsteiny B6(utwardzajace, nieobnizajace). A no i jeszcze rozporki. IMHO fura bedzie bardziej zwarta i znacznie lepiej bedzie sie prowadzic, a jednoczesnie nie bedziesz mial stresu ze uderzysz np. miska olejowa przy pierwszej lepszej okazji.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 14:19