Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Decyzja podjęta. Budujemy auto co zrobi 8 sekund
hwojtek
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:49
Post #81


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Rafał - jak widać (np. po tym co podlinkowałem x stron temu) IC "porywa się" na sprawę rzędu $50k + cło... To nie jest kasa z kosmosu. IMO nawet Karol mógłby w chwili słabości sobie coś takiego fundnąć, a co dopiero największy dystrybutor części zamiennych w tej części Europy (respect).


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:50
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





daleś linki do 8sekundówek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:51
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





w Polsce i tak nic szybciej nie pojedzie


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:53
Post #84


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT("keyser":75apk2wy)
szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie googl'uję tak dobrze jak ty

poszukasz??, zajmie ci to pewnie kolejne 30minut i wszyscy się dowiedzą

PS: skoro musisz się czepiać, chłopakom chodziło o zobrazowanie tego na co porywa się InterC


zaczolem pisac dokladnie to co ty , ale sie powstrzymalem

nielubie robic zamentu na obcej ziemi


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 20:55
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





CYTAT("gh0ly":cfe476xu)
w Polsce i tak nic szybciej nie pojedzie


tak jak rok temu każdy mówił, że w Polsce nikt nie pojedzie 10.xx, bo się nie da... jakoś szwed "głupią" Lancią to zrobił
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Fri, 08 Oct 2004 - 21:03
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("keyser":56jsb9g0)
szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie googl'uję tak dobrze jak ty

poszukasz, zajmie ci to pewnie kolejne 30minut i wszyscy się dowiedzą

PS: skoro musisz się czepiać, chłopakom chodziło o zobrazowanie tego na co porywa się InterC


niech obrazują se co chcą.. ale z przesadyzm w ich porównaniach przecina orbite marsa

W top fuel ponoć można walczyć z budżetem 1-3 mln USD
biorąc pod uwage, że teamów jest 16 to daje nam średnio 24mln dolarów rocznie. Dorzućmy jeszcze funny cars (a niech będzie rozrzutnie - kolejne 24mln).. i wychodzi nam 48mln USD.
Proste, że nikt u nas nie zainwestuje takiej kasy w drag racing.. ale nie musi. Nawet zbliżonej. Przecie i tak nie będzie miał konkurencji.

Wysłany Pią Paź 08, 2004 9:09 pm:

CYTAT("keyser":56jsb9g0)
daleś linki do 8sekundówek


CYTAT


hmm.. tam pisze 1/4 Mile Time: 5.62 sec


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 08 Oct 2004 - 21:11
Post #87


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Jak nie 8, to tu jest 7 (ale jak Wally zauważył, podałem jedno high-5). Do dragstera dorzucają w gratisie ciężarówkę serwisową z wyposażeniem. $100k. Pan prosz... http://drag.race-cars.com/carsales/othe ... 3464ss.htm


Get real. Jeśli TT zrobi w przyszłym roku 8, to ma dwa lata spokoju. Zejść z 13 na 11 można w autach typu Audi, Supra, nawet 911 pracą jednego roku. Z 11 na 9 - to już megarzeźba. A za $100k jest wynalazek, który zrobi 8 zawsze i wszędzie, byle kierowca miał pod kopułą wystarczającą ilość zwojów. Nie wspominając o tym śmiesznym czymś, co zrobi 5,xx za cenę wypasionej Leganzy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Fri, 08 Oct 2004 - 21:13
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





Szkoda że taki InterCars "sam" walczy..
może kiedyś:
- Fota, InterTeam, Elit czy ktoś inny postanowi "utrzeć nosa"...
A było by to ciekawe...

osobiście podobają mi się posty tutaj że czegoś się nie da...
Najlepszym przykładem jest "Polska dycha Oz-a"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Fri, 08 Oct 2004 - 21:14
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





Niewiadomo jeszcze jak takie auto by sie spisywalo na takiej nawierzchni jak u nas jest....
Nie zostalo nam nic wiecej jak czekac az TT przedstawi nam chociaz pierwsze plany dotyczace auta , nie mozemy tak bujac w oblokach
Zalezy jeszcze jaki budzet beda mieli na projekt


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 08 Oct 2004 - 21:16
Post #90


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Niech się IC zgłosi. W konsultingu robię, to ich odpowiednio obsłużę


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:03
Post #91


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("keyser":1sb7mcuz)
CYTAT("gh0ly":1sb7mcuz)
w Polsce i tak nic szybciej nie pojedzie


tak jak rok temu każdy mówił, że w Polsce nikt nie pojedzie 10.xx, bo się nie da... jakoś szwed "głupią" Lancią to zrobił


Ja twierdzilem ze nie zrobi tego u nas zbudowanym autem ... zaklad byl w 2003 ... jak widac "udalo" sie to dopiero pod koniec 2004

a jak mial bym dzis 150.000 zl to bym pojechal 9 sec w przyszlym roku swoim autem ... szkoda ze nie mam konta tam gdzie trzeba ... naszczescie $$$ to nie wszystko bo jeszcze trzeba umiec tuningowac auta ... a nie wsadzac co raz wieksze turbo ...

Wysłany Pią Paź 08, 2004 9:08 pm:

i faktycznie z 8semkami moglo by byc cierzko ale za kolejne 150.000 wykonalne


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gh0ly
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:13
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Sun, 02 May 2004
Skąd: Z centrum dowodzenia Światem





ale mi chodzilo o te 5s o ktore glownie toczyla sie klotnia , wydaje mi sie , ze 8s jest wykonaln - ciezkie , ale moze sie uda
Ja mam nadzieje , ze w przyszlym roq twoje S2 Albert wykreci 10.xx


--------------------
Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:27
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





CYTAT("Albert":3f86qt1i)
CYTAT("keyser":3f86qt1i)
CYTAT("gh0ly":3f86qt1i)
w Polsce i tak nic szybciej nie pojedzie


tak jak rok temu każdy mówił, że w Polsce nikt nie pojedzie 10.xx, bo się nie da... jakoś szwed "głupią" Lancią to zrobił


Ja twierdzilem ze nie zrobi tego u nas zbudowanym autem ... zaklad byl w 2003 ... jak widac "udalo" sie to dopiero pod koniec 2004

a jak mial bym dzis 150.000 zl to bym pojechal 9 sec w przyszlym roku swoim autem ... szkoda ze nie mam konta tam gdzie trzeba ... naszczescie $$$ to nie wszystko bo jeszcze trzeba umiec tuningowac auta ... a nie wsadzac co raz wieksze turbo ...


nie wiem jak odpowiedzieć
zgadzam się, co do ostatnich dwóch zdań, to chyba każdy zrozumiał już rok temu?

nie wiem, co powiedzieć na trzecie od końca, gdzie trzeba mieć takie konto? może powiesz to sobie pozakładamy

a co do 150 000 to moim zdaniem przesadziłeś
za taką kwotę można zbudować 9sekundówkę od podstaw, wliczając koszt zakupu auta

co do "UDAŁO", to nie chcę zabierać głosu (dlatego napisałem o szwedzie), szczerze to wisi mi to
mowa była raczej o SAMOCHÓD (jakikolwiek) kontra NAWIERZCHNIA u nas

robię swoje/wiem co wiem/i życzę wszystkim dobrze..... NAPRAWDĘ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:44
Post #94


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("keyser":ylgrdsek)
co do "UDAŁO", to nie chcę zabierać głosu (dlatego napisałem o szwedzie), szczerze to wisi mi to
mowa była raczej o SAMOCHÓD (jakikolwiek) kontra NAWIERZCHNIA u nas

robię swoje/wiem co wiem/i życzę wszystkim dobrze..... NAPRAWDĘ


Tak się składa ze na nasze nawierzchnie nie narzekał nikt tak głośno jak TT ... inni z czołówki jakoś o nawierzchni mówili co innego ... 10 sekund miało być złamane w 2003 autem zrobionym w Pl taki był zakład

skoro za 150.000 można zbudować auto od podstaw to czemu jeszcze takie nie jeździ przecież ten budżet włącznie z zakupem auta został już dawno przełamany

Rafał twoje auto ma ogromny potencjał ... życzę ci niskich 10tek .. bo mogę się założyć o 10 zł ze w przyszłym roku nie padnie żadna 9wiatka w aucie przygotowanym w PL


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Greg
post Fri, 08 Oct 2004 - 22:54
Post #95


Super User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT
Moja Supra powinna robić wysokie 9 sekund a robi niskie 11


Moze powinna, ale nie robi. Wiec poki ich nie zrobi to jezdzi 11s. Jesli chcesz z tym podejsciem zrobic auto ktore powinno robic wysokie 8 sekund ale robi 11 to smieszne.
Zejdz na ziemie. Dokoncz jedno auto, zrob drugie, bo poki co krecisz takie czasy jak Corvette ZR1, ktora podobno miales i ktora byla wg. Ciebie beznadziejna.
Choc z drugiej strony fajne sa takie tematy, mozna sie niezle posmiac. Jak to szlo? Auto 5s?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:01
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





budżety w topowych klasach NHRA są różne, często jest to np 10 mln dolarów jak np Doug Kalitta's Mac Tools, ale mieszają również teamy które mają i 10 razy mniej. Ale nie zmienia to faktu że minimum aby się w to bawić to milion baksów dla teamu który wie o co chodzi i nie startuje od zera tylko kontynuuje zabawę (to jest znacznie tańsze niż ruszenie od zera) ma specjalistów, wykształconych mechaników, kierowców itp itd. Tu nie ma NIC, kompletnie NIC, jest dziewicze pole orne bez kierowców, bez mechaników mających jakiekolwiek pojecie o tym itp itd. 1 km prostego kawałka dobrego asfaltu nawet nie ma. Tak więc przechwałki o 5 sekundach to po prostu duby smalone. Takiego auta nie wystarcza kupić, trzeba mieć TEAM a to kosztuje minimum jeden milion dolarów na rok dla teamu który jedynie kontynuuje zabawę. Dlatego napisałem pierdu pierdu.

CO INNEGO jest autko klasy street legal czy nawet pro stock. Takie auto uzywane mozna kupić za około 30-50 tys dolców i ono kręci 8 sekund a nawet i 7. Nie trzeba wymieniac motoru co 5 wyścigów itp itd.
Porównywanie tych dwóch klas to jak porównywanie formuły estonia i f1. To są całkowicie oddzielne dwa światy, jeden dostępny dla wszystkich a drugi dla megabogatych. Te dwie, trzy sekundy sprintu dzieli przepaść finansowa.
Dość powiedzieć że najszybsze wozy chodzą 4.4 przy prędkości 540 km/h a 7 sekundowe mają na mecie "zaledwie" 280 km/h. Koledzy, to jest DWA razy wolniej!!!
Opcja street legal jest dostępna dla każdego kto ma 30-50 tys dolców. Każdego.
ps
bardzo dobry pomysł TT!!!
Super na taki topik, tak się buduje pijar i wizerunek firmy!
Roztaczasz przed ogółem wizje, że chcesz zrobić pierwszy 8 sekundowy samochód albo i 5 sekundowy. No to po prostu to zrób.
Ale to jest przemyślane bo nawet jak nic z tego nie wyjdzie to ludzie zapamiętają inter-coś-tam jak firmę, która chce realizowac wielkie zamaszyste projekty, nikt nie zapamięta inter-coś-tam jako firmy, która zarzuciła swój poprzedni projekt po wykonaniu 90% roboty (bo ile kosztuje sztywny most i duże sliki do supry?) i nie jest konsekwentna w swoich działaniach. Ale są tacy co to jednak dostrzegają i dlatego np ja nic nie kupie nigdy w firmie którą reprezentujesz bo mnie osobiście taki pijar męczy a i nazwy z "inter" na początku jakoś tak dziwnie mi się kojarzą.

przeżyjesz bez jednego klienta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:05
Post #97


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Greg: widzisz problem TT nie jest w nawierzchni tylko w "spódnicy" ... oponach, mocy które rozwijana jest "mało" harmonicznie ... i jeszcze kilku drobnostkach


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:07
Post #98


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Ejno, ja kupiłem z IC induction-kit do Toyoty i nie żałuję. Nawet mi sprzedawca rabat dał od ręki bez powoływania się na TT


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:08
Post #99


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





CYTAT("Albert":2mx2n50j)
skoro za 150.000 można zbudować auto od podstaw to czemu jeszcze takie nie jeździ przecież ten budżet włącznie z zakupem auta został już dawno przełamany

Rafał twoje auto ma ogromny potencjał ... życzę ci niskich 10tek .. bo mogę się założyć o 10 zł ze w przyszłym roku nie padnie żadna 9wiatka w aucie przygotowanym w PL


o pomarańczowej, nie będę się wypowiadał, bo to jedna wielka niewiadoma i dużo zależy od humorów/czasu/i kilku innych czynników wykonawców
nie będę się o nic zakładał w jej przypadku, bo byłoby to głupie, wiem, że będzie najpierw robione, a potem mówione

mam filmik jak na w miarę zwykłej nawierzchni na "dalekiej" północy gość robi 9.41 samochodem na pozór wyglądającym na wielki (i jest to RWD)
oni potrafią, i my się kiedyś nauczymy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:17
Post #100


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





co najgorsze to niektorzy sa w staie uwierzyc w te 5 sec

a to swiadczy o ich totalnym braku wiedzy na ten temat


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:09