![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 05 March 2003 ![]() |
CYTAT("Krystian":v8etaes2) CYTAT("GEKO":v8etaes2) ,i odrobinie rozsądku może się udać i może nawet nikt nie zginie INTERCARS jest chyba jednym z niewielu podmiotów w tym kraju który może zbudować (stać go i ma dostęp do techonologii ) coś takiego i mieć z tego jednocześnie korzyści inne niż tylko satysfakcja więc trzymam kciuki!!! Jeszcze ORLEN mógłby dać radę Ale tymczasem trzymamy kciuki, bo wszystko poniżej 10 sek będzie sukcesem. A jak się uda mniej to tylko się cieszyć i gratulować. pzdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
CYTAT("wielkopolanin":d049293y) Jeszcze ORLEN mógłby dać radę
ORLEN poszedł w Paryż -Dakar a to chyba trochę za wiele dla Interu? a 1/4 w sam raz -------------------- ///M
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 June 2003 Skąd: w nim ta moc ? ![]() |
Cieszę się, że w końcu coś ruszyło z dragsterami w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że nie będę musiał jechać do Szwecji, aby zobaczyć na żywo dragstera Brawa dla InterCars. Trzymam Kciuki !!! Mocy przybywaj
-------------------- Be smart. Drive safe. Stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Moze lepiej zeby Intercars, zamiast marnowac pieniadze na jakies rury z silnikiem, jezdzace po polskich bezdrozach, zbudowal profesjonalny tor 1/4 mili. Zrobily by tam kolege TT kierownikiem i wszyscy by mowili do niego per "Pan".
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
!!!
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
A ja tam wole badziej wyścigi samochodów niż dragsterów bo wkońcu to jest streetracing a nie dragracing
Ale swoją drogą plan ambitny, powodzenia życze |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
no wreszcie cos na co lud czekal...
moim osobistym zdaniem to przejdzie tylko w 4x4. I nie skupiac sie na mocy tylko wlasnie na przeniesieniu tego na kiepski asfalt. I jak na moj gust przy mocy 2x supra wystarczyloby zejsc z masa ponizej tony i dobrze ja rozlozyc. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 November 2002 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT IMO 5 sekundowe auto pojedzie u nas 8 sekund.
Pięć sekund to w USA jeździ klasa TOP FUEL - czyli u nas 8 jest niemożliwe bez profesjonalnego toru - chyba, że myśliwcem -------------------- Turbo's don't die, They are killed
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Masz juz jakas koncepcje ? Kiedy zacznie sie budowa ? Bedzie mozna wpasc pewnego dnia i zobaczec jak przebiegaja prace ?
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: z doliny zakutych łbów ![]() |
Zobaczymy co to dokłądnie będzie bo liczymy koszta.
Albo sama rama z silnikiem z tyłu Albo rama silnik z przodu a na tym cos co przypomina karoserię 8 sekund będzie - spoko wodza. tor to za duża kasa. potworek z rurek to nie tak dużo pieniążków. Boję się tylko że zabraknie miejsca do hamowania. Spadochron konieczny... I nie wiem czy będę chciał tym jeździć... pzdr -------------------- ...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie) www.select-automotive.pl Spełniamy marzenia najtaniej... |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
CYTAT("TwinTurbo":824z01sy) ... I nie wiem czy będę chciał tym jeździć...
Spoczko, przypuszczam że kilku kamikaze się znajdzie A kto miałby to poskładać -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
CYTAT("TwinTurbo":3vs012ur) Boję się tylko że zabraknie miejsca do hamowania. Spadochron konieczny... I nie wiem czy będę chciał tym jeździć...
Jak ty nie będziesz chciał to ja siem zgłaszam na ochotnika |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Ja moge byc 2 kierowca ;P
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 21 July 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Powiedzcie mi tylko...dlaczego ze względu na Polskie warunki ucinacie od razu 3 sekundy od czasu ?
Co prawda nie startowałem w żadnej imprezie SSS, ale nie wydaje mi się żeby aż 3 sekundy tracić. Wiadomo, że im niższe czasy tym trudniej poprawiać uzyskane już czasy, ale żeby zaraz 3 sekundy ? Może mi to ktoś bliżej wytłumaczyć, bo dla mnie to wygląda na bardzo wyolbrzymione. Dzięki z góry i Pozdrawiam. -------------------- I'm trav'ling at the speed of light.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: z doliny zakutych łbów ![]() |
trakcja!!!
Moja Supra powinna robić wysokie 9 sekund a robi niskie 11 -------------------- ...
Tor Poznań 1:38:100 (na starym asfalcie) www.select-automotive.pl Spełniamy marzenia najtaniej... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Nic nie wyolbrzymione... Supra TT powinna na dragstripie robić niskie 10, może i 9. Ale u nas się ślizga.
A żeby robić niższe czasy, trzeba mieć więcej mocy, czyli będzie się bardziej jeszcze ślizgał. ja bym sie cieszył, gdyby 5s top fuel w polsce ruszył z miejsca w ogóle -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
Bo właśnie przez te 3 sek samochód ma problemy z trakcją. Duży moment + słabej jakosci nawierzchnia -> tych 3 sek praktycznie nie da sie zejść
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 02 May 2004 Skąd: Z centrum dowodzenia Światem ![]() |
Bo "troszke" ciezko jest zlapac trakcje na polskich "torach". Asfalt jest beznadziejny , czesto pokryty piaskiem czy czyms....
-------------------- Mini Cooper S - 2005r Full opcja , bezwypadek , 43000km | FOR SALE 36900zl
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 January 2003 Skąd: www.jdm-option.pl ![]() |
No, a moze ktos powie cos konkretniejszego o silniku?? Czy to jest owiane tajemnica??
-------------------- マテイ || www.jdm-option.pl
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 21 July 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Poprostu nie sądziłem, że nawierzchnia jest aż tak kiepska
Oprócz startu coś jeszcze ma duży wpływ na czas na mecie ? Czy chodzi tylko o moment startu ? Bo wydaje mi się, że już po starcie lepsza jest mniej przyczepna nawierzchnia, bo i mniejszy opór do pokonania dla kół. Czy może te nasze lotniska są pod górkę, albo z płyt betonowych i auto podskakuje ? Jeżeli chodzi tylko o start, to w tym momencie nie wierzę w żadne 8 sekund, skoro wielu zapowiadało niesamowite jak na ten sezon czasy, a potem się okazywało, że nieraz niewielka poprawa poprzednich czasów, to nie było proste zadanie GL TwinTurbo...ale wydaje mi się, że jak tylko zejdziecie poniżej 10 sekund to będzie sukces. -------------------- I'm trav'ling at the speed of light.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 04:02 |