Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >  
Closed TopicStart new topic
> Decyzja podjęta. Budujemy auto co zrobi 8 sekund
BOOSTER
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:17
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Wally":3gilugd6)
CYTAT("keyser":3gilugd6)
szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie googl'uję tak dobrze jak ty

poszukasz, zajmie ci to pewnie kolejne 30minut i wszyscy się dowiedzą

PS: skoro musisz się czepiać, chłopakom chodziło o zobrazowanie tego na co porywa się InterC


niech obrazują se co chcą.. ale z przesadyzm w ich porównaniach przecina orbite marsa

W top fuel ponoć można walczyć z budżetem 1-3 mln USD
biorąc pod uwage, że teamów jest 16 to daje nam średnio 24mln dolarów rocznie. Dorzućmy jeszcze funny cars (a niech będzie rozrzutnie - kolejne 24mln).. i wychodzi nam 48mln USD.

Zgadza się. Budżet sponsorski na całe NHRA wynosi 50mln $

Nam by wystarczyło nawet tylko tyle
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:19
Post #102


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Rafal, tak w 2006


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:21
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





to już niedługo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pele
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:26
Post #104


Super User
Dołączył: Mon, 19 July 2004
Skąd: WWA





To moze pomyslcie wogole nad czyms takim poki nie ma ograniczenia wagowego... hehe...



(to tak na rozluznienie tematu)

A tak na powaznie TT moglbys przyblizyc wszystkim konkretne plany, albo chociaz przytoczyc kilka propozycji na ktore stac intercars, bo jak na razie to wszyscy tylko spekuluja o profesjonalnych funny carach i top fuelach za olbrzymie pieniadze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
keyser
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:29
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: z przypadku





to może tak zejdźmy na ziemię i powiedzmy sobie szczerze:

NASZE "TORY" NIE SĄ PRZYSTOSOWANE (odpowiednio zabezpieczone) ABY MOGŁY NA NICH STARTOWAĆ TOP FUEL CZY FUNNY CAR

w/g mnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tschoob
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:33
Post #106


User
Dołączył: Fri, 26 December 2003
Skąd: WaWa-Mokotow





a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie 8 ale przynajmnie niskie 9


--------------------
uno 100HP edition :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:37
Post #107


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





CYTAT("Tschoob":1ian30mk)
a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie
8 ale przynajmnie niskie 9


Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pele
post Fri, 08 Oct 2004 - 23:38
Post #108


Super User
Dołączył: Mon, 19 July 2004
Skąd: WWA





do naszych torow top fuele i funny car po prostu mijaja sie z celem i w czym sie powtorze jedynym realnym podejsciem jest budowa lekkiego AWD, najlepszym tego przykladem jest Albert, OZ, albo chociazby Szwed, ktory Lancia nie mial wiekszych problemow z trakcja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARCIN--Ibiza
post Sat, 09 Oct 2004 - 00:34
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: PŁOCK





CYTAT("WASyL":2z0emew1)
CYTAT("Tschoob":2z0emew1)
a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie
8 ale przynajmnie niskie 9


Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO


na kalkulatorku to przeliczyłeś?
ale super rozmowa sie rozwija.


Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie?


--------------------
IBIZA 1.4 8V
16,93 ET__Bemowo 16.09.2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WASyL
post Sat, 09 Oct 2004 - 00:42
Post #110


Super User
Dołączył: Mon, 28 October 2002





CYTAT("MARCIN--Ibiza":x3hubucd)
CYTAT("WASyL":x3hubucd)
CYTAT("Tschoob":x3hubucd)
a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie
8 ale przynajmnie niskie 9


Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO


na kalkulatorku to przeliczyłeś?
ale super rozmowa sie rozwija.


Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie?


Na liczydłach policzyłem, a ptem wynik sprawdziłem na jezyku supełkowym

Supra moze lepiej jechać tyko trza nad nią popracować, ale dla ciebie to chyba zbyt banalne więc lepiej pisać o kalkulatorach

Peace
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncro
post Sat, 09 Oct 2004 - 01:11
Post #111


Super User
Dołączył: Tue, 13 July 2004
Skąd: śląsk





CYTAT("MARCIN--Ibiza":1rf4ixbc)
Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie?


Chyba każdy się cieszy na myśl o nadchodzącym sezonie...

Co do wyników to można być pewnym tylko tego, że w większości klas (jak nie we wszystkich) ulegną poprawie.
Jeżeli IC-owi uda się poprawić wynik choćby o 1 sek. to już w tym momencie podnosi poprzeczkę dość wysoko (na nasze warunki).

Życzę wszystkim takiej poprawy i szacuneczek dla IC za ambicje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Smasher E30
post Sat, 09 Oct 2004 - 02:27
Post #112


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 September 2003
Skąd: Kielce





bardzo lekkie i w miare mocne RWD robione pod Polskie warunki ... i będzie złamane 10s. Jesloi by rozmienić 10 na 9 to powyżej w mairę mocny nalezy zamienic na bardzo mocny.

Może na początek dokończcie Suprę, a jak nie wyjdzie to zabierzcie się za co innego

A czemu nikt nie pomysli o napędzie odrzutowym bo to już nie samochód


--------------------
This post was sponsored by letter ///M like Maciek!
>>> smasher.bloog.pl <<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roos
post Sat, 09 Oct 2004 - 02:51
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: WWA





Yawn.
Przepraszam, wymknelo mi sie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oswald
post Sat, 09 Oct 2004 - 05:10
Post #114


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 February 2003
Skąd: New York City, US





eeeeeeeee zadna rewelacja. Pewnie chlopaki chca kupic jakiegos uzywanego dragstera Top Fuel. Jak tutaj jezdza 4.xx to w PL pojedzie 8...


--------------------
pontiac firebird t-tops 5.0 v8 / HPI rs4 rtr3 + os .18 CV-RX / traxxas jato .15 trx 2.5 racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
msloikturbo
post Sat, 09 Oct 2004 - 07:46
Post #115


User
Dołączył: Sun, 07 March 2004
Skąd: Grodzisk Maz./Janinów





regulamin SSS 7) Do napędzania silnika w (w zależności od jego rodzaju) można używać tylko LPG, oleju napędowego lub benzyny.
8 ) Zabronione jest używanie nitrometanu. pamiętajcie przy budowie


--------------------
GOLF I Gti Turbo
250ps - program drogowy
350+ - program dragowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RALF
post Sat, 09 Oct 2004 - 12:39
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: WGM





Ja tam nie wierze w takie auto co zrobi u nas 5, 6 , czy 7 sekund. Jak narazie TT ktury załozył ten topic i podgrzał troche atmosfere wypowiedział się ze 3-4 raz.
Stawiam 10zł że w nastepnym sezonie nie padnie NISKie 8s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danielCRV
post Sat, 09 Oct 2004 - 12:48
Post #117


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 April 2004
Skąd: Lublin





Na wysoki 8s też bym nie liczył za bardzo, ale chętnie zobaczę próby zejścia poniżej 10 s. Także trzymam kciuki za wszystkich, którzy zamierzają poprawić swoje czasy (to chyba za wszystkich muszę trzymać )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MALIT KTP
post Sat, 09 Oct 2004 - 13:07
Post #118


Frequent User
Dołączył: Tue, 04 November 2003
Skąd: Toruń





Witam,
moim zdaniem rama + silnik + dobre chęci to stanowczo za mało.


- Rozkład masy
- AERODYNAMIKA
- Bezpieczeństwo

- na tym trzeba się skupić nade wszystko uważam.


Kiedyś w Monster Garage był facet, który w latach '90 ścigał się dragsterem w klasie TOP FUEL
opowiadał że
przy prędkości ( jak opowiadał ) 280 nagle silnik stanoł ( nie wiadomo czemu ) - to była tak wielka siła że rama pękła w pół, następnie kilka koziołków, zapalenie paliwa ..... cud że nie zginoł ale od tamtej pory się nie ściga.... niczym


Moim zdaniem samemu, nie zbuduje się takiego auta tj w polsce, bez pomocy kogoś kto przy tym robił. Amerykanie wiele wiele lat tym się zajmują, wiedzą dokładnie o co chodzi w tym sporcie.
Jak pokazują zawody... to cały sztab ludzi przy tym pracuje.

w Monster Garage budowali takiego dragstera - opowiadali jak to trudno go zbudować - a to mówili Ci, którzy w tym siedzą od XX lat


A jak zbudujecie coś co będzie ala drag - to na pewno nie zejdzie tym poniżej 9.XX - chodzi o doświadczenie i kierowcy i sztabu ludzi,
nie wspomne o przeszkodach linii budżetowej

rozpędzić to jedno, a wyhamowac to drugie - potrzebny tor profi o czym była mowa wiele razy + kierowce który się podejmie tym jeździć

w USA ubezpieczenie takiego kierowcy to kilka mln $

w ciągu paru sekund można zrobić BUM i baj baj, profi klatka sprawdza się ale przy pewnych prędkościach i okolicznościach oraz wszystko w rękach boga



Moim zdaniem firma IC robi błąd... lepiej jakby Supra pojechała 9.XX
niżeli "dragster" 8.XX

- i chodzi o koszta i o to, że tą Suprą jeździ On na codzień do roboty - taka "żywa" reklama a nie coś, co pare razy w roku wyjedzie ze "stodoły" by przez 8 sekund pokazać jak jedzie
Lepsza Supra, i dłużej widać na torze bo o 1-3 sekundy,
oraz na ulicy można spotkać


A jeśli chodzi o reklame.... TT robisz to idealnie, byle jak najgłośniej, jak najczęściej, nie ważne w jaki sposób, ważne by mówiono.



Inna sprawa: dziwne że nijaki Justin ( albo Justyna, nie wiem jak sie pisze ) to niby taki SPECJALISTA, a slików to nie doradził by lepszych założyć.... dziwne, no chyba że zna się tylko na mechanice.
Sprowadź kogoś kto się zna na oponach, dobierzcie odpowiednie i mykajcie te 9.XX - na pewno się uda, przez te poślizgi przez 350 metrów tracisz być może więcej niż się wydaje i może ta supra pojedzie niskie 9.XX albo nawet ( czego serdecznie życzę ) 8.9X !!!




pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Sat, 09 Oct 2004 - 13:22
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("keyser":3hgx130r)
to może tak zejdźmy na ziemię i powiedzmy sobie szczerze:

NASZE "TORY" NIE SĄ PRZYSTOSOWANE (odpowiednio zabezpieczone) ABY MOGŁY NA NICH STARTOWAĆ TOP FUEL CZY FUNNY CAR

w/g mnie


Nie da sie zaprzeczyć. Jak by w modlinie taki dragster pofrunął i to nie daj boże w lewo to ze 20 kibiców by skosił jak nic..


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=Majkel=-
post Sat, 09 Oct 2004 - 13:53
Post #120


User
Dołączył: Tue, 09 December 2003
Skąd: Sosnowiec/Wwa





CYTAT("GEKO":13hlhe9n)
8 sekund u nas przy odpowiednich funduszach , z odpowiednimi ludźmi ,i odrobinie rozsądku może się udać i może nawet nikt nie zginie

ah ten polski optymizm
gdyby nie te polskie asfalty itp to czasy by byly o niebo lepsze, wiec zycze powodzenia i udanego projektu


--------------------
Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm
Docelowo: ?
Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 4 5 6 7 8 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08