![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Wally":3gilugd6) CYTAT("keyser":3gilugd6) szczerze mówiąc nie mam pojęcia, nie googl'uję tak dobrze jak ty poszukasz, zajmie ci to pewnie kolejne 30minut i wszyscy się dowiedzą PS: skoro musisz się czepiać, chłopakom chodziło o zobrazowanie tego na co porywa się InterC niech obrazują se co chcą.. ale z przesadyzm w ich porównaniach przecina orbite marsa W top fuel ponoć można walczyć z budżetem 1-3 mln USD biorąc pod uwage, że teamów jest 16 to daje nam średnio 24mln dolarów rocznie. Dorzućmy jeszcze funny cars (a niech będzie rozrzutnie - kolejne 24mln).. i wychodzi nam 48mln USD. Zgadza się. Budżet sponsorski na całe NHRA wynosi 50mln $ Nam by wystarczyło nawet tylko tyle |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Rafal, tak w 2006
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
to już niedługo
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
To moze pomyslcie wogole nad czyms takim poki nie ma ograniczenia wagowego... hehe...
![]() ![]() (to tak na rozluznienie tematu) A tak na powaznie TT moglbys przyblizyc wszystkim konkretne plany, albo chociaz przytoczyc kilka propozycji na ktore stac intercars, bo jak na razie to wszyscy tylko spekuluja o profesjonalnych funny carach i top fuelach za olbrzymie pieniadze. |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: z przypadku ![]() |
to może tak zejdźmy na ziemię i powiedzmy sobie szczerze:
NASZE "TORY" NIE SĄ PRZYSTOSOWANE (odpowiednio zabezpieczone) ABY MOGŁY NA NICH STARTOWAĆ TOP FUEL CZY FUNNY CAR w/g mnie |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 26 December 2003 Skąd: WaWa-Mokotow ![]() |
a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie 8 ale przynajmnie niskie 9
-------------------- uno 100HP edition :)
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
CYTAT("Tschoob":1ian30mk) a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie
8 ale przynajmnie niskie 9 Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 19 July 2004 Skąd: WWA ![]() |
do naszych torow top fuele i funny car po prostu mijaja sie z celem i w czym sie powtorze jedynym realnym podejsciem jest budowa lekkiego AWD, najlepszym tego przykladem jest Albert, OZ, albo chociazby Szwed, ktory Lancia nie mial wiekszych problemow z trakcja.
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: PŁOCK ![]() |
CYTAT("WASyL":2z0emew1) CYTAT("Tschoob":2z0emew1) a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie 8 ale przynajmnie niskie 9 Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO na kalkulatorku to przeliczyłeś? ale super rozmowa sie rozwija. Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie? -------------------- IBIZA 1.4 8V
16,93 ET__Bemowo 16.09.2006 |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 October 2002 ![]() |
CYTAT("MARCIN--Ibiza":x3hubucd) CYTAT("WASyL":x3hubucd) CYTAT("Tschoob":x3hubucd) a ja i tak wierze ze cos z tego projektu wyjdzie...moze nie 8 ale przynajmnie niskie 9 Jeśli spece poracują nad Suprą + większe i lepsze kółka ofkors to fura powinna zrobić 9.XX IMO na kalkulatorku to przeliczyłeś? ale super rozmowa sie rozwija. Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie? Na liczydłach policzyłem, a ptem wynik sprawdziłem na jezyku supełkowym Supra moze lepiej jechać tyko trza nad nią popracować, ale dla ciebie to chyba zbyt banalne więc lepiej pisać o kalkulatorach Peace |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 July 2004 Skąd: śląsk ![]() |
CYTAT("MARCIN--Ibiza":1rf4ixbc) Kto jeszcze sie cieszy i wierzy ze cos wyjdzie?
Chyba każdy się cieszy na myśl o nadchodzącym sezonie... Co do wyników to można być pewnym tylko tego, że w większości klas (jak nie we wszystkich) ulegną poprawie. Jeżeli IC-owi uda się poprawić wynik choćby o 1 sek. to już w tym momencie podnosi poprzeczkę dość wysoko (na nasze warunki). Życzę wszystkim takiej poprawy i szacuneczek dla IC za ambicje. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 September 2003 Skąd: Kielce ![]() |
bardzo lekkie i w miare mocne RWD robione pod Polskie warunki ... i będzie złamane 10s. Jesloi by rozmienić 10 na 9 to powyżej w mairę mocny nalezy zamienic na bardzo mocny.
Może na początek dokończcie Suprę, a jak nie wyjdzie to zabierzcie się za co innego A czemu nikt nie pomysli o napędzie odrzutowym bo to już nie samochód -------------------- |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Yawn.
Przepraszam, wymknelo mi sie. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 February 2003 Skąd: New York City, US ![]() |
eeeeeeeee zadna rewelacja. Pewnie chlopaki chca kupic jakiegos uzywanego dragstera Top Fuel. Jak tutaj jezdza 4.xx to w PL pojedzie 8...
-------------------- pontiac firebird t-tops 5.0 v8 / HPI rs4 rtr3 + os .18 CV-RX / traxxas jato .15 trx 2.5 racing
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 March 2004 Skąd: Grodzisk Maz./Janinów ![]() |
regulamin SSS 7) Do napędzania silnika w (w zależności od jego rodzaju) można używać tylko LPG, oleju napędowego lub benzyny.
8 ) Zabronione jest używanie nitrometanu. pamiętajcie przy budowie -------------------- GOLF I Gti Turbo
250ps - program drogowy 350+ - program dragowy |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: WGM ![]() |
Ja tam nie wierze w takie auto co zrobi u nas 5, 6 , czy 7 sekund. Jak narazie TT ktury załozył ten topic i podgrzał troche atmosfere wypowiedział się ze 3-4 raz.
Stawiam 10zł że w nastepnym sezonie nie padnie NISKie 8s. |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 April 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Na wysoki 8s też bym nie liczył za bardzo, ale chętnie zobaczę próby zejścia poniżej 10 s. Także trzymam kciuki za wszystkich, którzy zamierzają poprawić swoje czasy (to chyba za wszystkich muszę trzymać )
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: Toruń ![]() |
Witam,
moim zdaniem rama + silnik + dobre chęci to stanowczo za mało. - Rozkład masy - AERODYNAMIKA - Bezpieczeństwo - na tym trzeba się skupić nade wszystko uważam. Kiedyś w Monster Garage był facet, który w latach '90 ścigał się dragsterem w klasie TOP FUEL opowiadał że przy prędkości ( jak opowiadał ) 280 nagle silnik stanoł ( nie wiadomo czemu ) - to była tak wielka siła że rama pękła w pół, następnie kilka koziołków, zapalenie paliwa ..... cud że nie zginoł ale od tamtej pory się nie ściga.... niczym Moim zdaniem samemu, nie zbuduje się takiego auta tj w polsce, bez pomocy kogoś kto przy tym robił. Amerykanie wiele wiele lat tym się zajmują, wiedzą dokładnie o co chodzi w tym sporcie. Jak pokazują zawody... to cały sztab ludzi przy tym pracuje. w Monster Garage budowali takiego dragstera - opowiadali jak to trudno go zbudować - a to mówili Ci, którzy w tym siedzą od XX lat A jak zbudujecie coś co będzie ala drag - to na pewno nie zejdzie tym poniżej 9.XX - chodzi o doświadczenie i kierowcy i sztabu ludzi, nie wspomne o przeszkodach linii budżetowej rozpędzić to jedno, a wyhamowac to drugie - potrzebny tor profi o czym była mowa wiele razy + kierowce który się podejmie tym jeździć w USA ubezpieczenie takiego kierowcy to kilka mln $ w ciągu paru sekund można zrobić BUM i baj baj, profi klatka sprawdza się ale przy pewnych prędkościach i okolicznościach oraz wszystko w rękach boga Moim zdaniem firma IC robi błąd... lepiej jakby Supra pojechała 9.XX niżeli "dragster" 8.XX - i chodzi o koszta i o to, że tą Suprą jeździ On na codzień do roboty - taka "żywa" reklama a nie coś, co pare razy w roku wyjedzie ze "stodoły" by przez 8 sekund pokazać jak jedzie Lepsza Supra, i dłużej widać na torze bo o 1-3 sekundy, oraz na ulicy można spotkać A jeśli chodzi o reklame.... TT robisz to idealnie, byle jak najgłośniej, jak najczęściej, nie ważne w jaki sposób, ważne by mówiono. Inna sprawa: dziwne że nijaki Justin ( albo Justyna, nie wiem jak sie pisze ) to niby taki SPECJALISTA, a slików to nie doradził by lepszych założyć.... dziwne, no chyba że zna się tylko na mechanice. Sprowadź kogoś kto się zna na oponach, dobierzcie odpowiednie i mykajcie te 9.XX - na pewno się uda, przez te poślizgi przez 350 metrów tracisz być może więcej niż się wydaje i może ta supra pojedzie niskie 9.XX albo nawet ( czego serdecznie życzę ) 8.9X !!! pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("keyser":3hgx130r) to może tak zejdźmy na ziemię i powiedzmy sobie szczerze:
NASZE "TORY" NIE SĄ PRZYSTOSOWANE (odpowiednio zabezpieczone) ABY MOGŁY NA NICH STARTOWAĆ TOP FUEL CZY FUNNY CAR w/g mnie Nie da sie zaprzeczyć. Jak by w modlinie taki dragster pofrunął i to nie daj boże w lewo to ze 20 kibiców by skosił jak nic.. -------------------- whatever
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 09 December 2003 Skąd: Sosnowiec/Wwa ![]() |
CYTAT("GEKO":13hlhe9n) 8 sekund u nas przy odpowiednich funduszach , z odpowiednimi ludźmi ,i odrobinie rozsądku może się udać i może nawet nikt nie zginie
ah ten polski optymizm gdyby nie te polskie asfalty itp to czasy by byly o niebo lepsze, wiec zycze powodzenia i udanego projektu -------------------- Baza wyjściowa: 226KM/347Nm
Aktualnie: 246KM/346Nm Docelowo: ? Bemowo 28.04.2007: 13.97 sek ET |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 08:08 |