![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Cześć. Luźny temat. Wiadomo, że można jeździć na tor GT3RSem, ale nie wszystkim będzie dane.
Czy są jakieś opcje na GT3RSa za ułamek ceny? Zalozenia: 1. REJESTRACJA + jazda na tor na kołach. 2. Mody wchodzą w grę powiedzmy np lajtowe 'streetowe' zdjęcie masy o powiedzmy 20%+/-5 z zachowaniem wycieraczek, nagrzewnicy, wyposażenia bezpieczeństwa. 3. Nowozytny design, w sensie niech auto cieszy oko, ale też ma w miarę nowoczesny ABS. 4. Spodziewana bezawaryjnosc czyli odpadają grube mody zespołu napędowego. 5. W serii dobre hamulce bez koniecznosci rzeźby w BBKy i świecenie oczami w razie W. 6. Wchodzi w serii koło minimum 270/650 a najlepiej 300/700. 7. Mile widziane w serii aluminiowe lub laminatowe elementy poszycia zważywszy nad cięższa osią. Założenia z grubsza spełnia c63 w204 robiony na modlę Black Series i to powinno być realne 580KM+ na 1300-1400kg i da się to zrobić jak sądzę w 150-200k, ale z pewnością będzie ciężka przednia os i trudno przewidzieć jakie zrobi realnie czasy. Kumpel podrzuca też temat corvette C7 Z06, która robi w serii czasy między AMG GTS a GTR za ułamek ich ceny. Dlaczego tak mało tego jeździ na torach w PL? Realne to jest do 200k? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Fri, 26 November 2021 ![]() |
Jeżeli dojazd na kołach to pytanie czy dodatkowe kryterium musi być spełnione tj da się zapakować komplet kół do auta? co by skreslało i vette i wszystkie 911
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Z pewnością to dość istotne kryterium, które pominąłem. Chodzi mi oczywiście o jazdę po torze na slicku, ale jak na semi można robić celowane czasy to tylko lepiej bo odpada wdychanie opon w trakcie dojazdu i też w razie W to i problem z ew. zdarzeniem i też sfrustrowanym policjantem.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Coś ultra lekkiego typu Caterham 620R.
911 GT3 RS jest nie bez powodu tak chętnie kupowany na tor i znaleźć dla niego konkurenta za 1/4 ceny jest mało realne wg mnie. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Tommo Caterham odpada, chodzi też o komfort podróżowania i możliwość przewiezienia kogoś siedzacego obok po torze jak i poza torem niezależnie od warunków.
Gt3rs ma fenomenalny 6 cylindrowy motor z VTEC'iem, który na odejściu robi jakieś doładowane 6 i 8 albo od nich mocno nie odstaje. Do tego trakcja z uwagi na rozkład mas i wiele innych czynników które robią co robią. Ale z06 c7 ma dość mocy też. Zdjąć tam trochę kg coś poprawić i może coś pojedzie? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Napewno pojedzie, nie wiem czy aż takie czasy w jakie byś celował ale ten wóz ma potencjał.
Tylko musisz się liczyć z dużymi kosztami jazdy po torze na maksa. Kolega kiedyś mi opowiadał jak taką Z06 C6 pojechał na Poznań. Komplet nowych opon i przednie hamulce do wymiany. Gigantyczne spalanie. Generalnie tanio się tym nie jeździ... -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Napewno pojedzie, nie wiem czy aż takie czasy w jakie byś celował ale ten wóz ma potencjał. Tylko musisz się liczyć z dużymi kosztami jazdy po torze na maksa. Kolega kiedyś mi opowiadał jak taką Z06 C6 pojechał na Poznań. Komplet nowych opon i przednie hamulce do wymiany. Gigantyczne spalanie. Generalnie tanio się tym nie jeździ... Mip chyba pisał o C7 z06 a C6 z06 to dwie różne bajki. Jeżeli chodzi o koszty to C6 bije na głowę C7 do tego C7 z06 żeby złapała serie a potem ją trzymała podczas dłuższych upalanek to oddzielny temat. C6z06 spokojnie można zejść do około 1350kg, n/a po mikromodach 560/700nm a sądzę że można coś pomyśleć około 580-600km i 7xxnm. Wcześniej trzeba się trochę zatroszczyć o silnik. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Odnoszę się tylko do TP. Auto zupełna seria, ba, nie trzymająca fabryki (norma), ale zdrowa, bo 480+ KM (z 510). Drogowa opona, w sensie z DOT. Dwie osoby na pokładzie, w tym jedna mocno oversize. Fakt faktem instruktor na tym obiekcie za kierownicą. Temperatura około 20 stopni. Niecałe 1:41. Personal best tego kierowcy w tym samochodzie -1s.
Alfa Romeo Gulia QV przed liftem. Z USA kupujesz za 120 000 zł naprawioną pod dom, chyba, że chcesz ładny egzemplarz, ale do sportu nie wiem na ile to ważne. Stage1 realne 550 koni, ale i 700 zrobisz bezawaryjne. Ceramiczne hamulce. Jedyne co warto zmienić to kupić emulator który obchodzi niemożność całkowitego wyłączenia kontroli trakcji. Nie wiem na ile to odchodzisz, bo fabrycznie sporo karbonu, ale GTAm pokazuje, że się da. Nie wiem jak z kołem. Ale myślę, że trop sensowny. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Ju-by w punkt. Mip ma głowę na karku także ewentualne myki z naprawami zrobi sobie Sam.
Jest jeszcze jeden oczywisty kandydat. Audi S3 (normalnie naprawialne /RS3 ( wiekszość gratów ASO) Wiem, że blisko Ci do mercedesa jak mi zresztą. Ja bym brał 63 -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale że co? Kompakt z wiszącym przed przednią osią silnikiem miałby być alternatywą na torze do GT3 RS?
Bądźmy poważni... To musi być kurewsko mocny i szybki już w serii wóz typu McLaren 720s ale budżet nie ten. Bardzo ciężki temat tak realnie patrząc... -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dziękuję za głosy w dyskusji. Tak chodziło mi o C7. Gdzieś tam czytałem też, że mają problemy z temperaturą, ale plan to krótkie TA. Wiadomo, że długie wyścigi wymagają grubszego przygotowania każdego mocniejszego auta.
QV też przewijało się w dyskusjach, szacun dla AR za ten samochód, za to jak wcisnęli silnik mocno do tyłu prawie pod szybę czołową. Koła widzę QV ma 654 w serii więc powinna przyjąć slicka 650. Driftman dziękuję za słowa uznania. Nie znam tematów S3/RS3, ale ztcp Albert stąd coś podobnego dość grubo pomodził? Tommo sądzę, że te czasy, o których piszę są możliwe do zrobienia z powyższymi założeniami. Przecież Porsche też ma cały silnik za osią, ale Porsche się nie wygłupia jak niektórzy (BMW czy MB) i nie stosuje węższej opony na cięższej osi. Równie dobrze mógłbyś zapytać jak porsche z 60% na tylnej osi może robić na torze czasy. A robi bo jest relatywnie lekkie i ma mocny wolnossący silnik z VTECiem bez papierowych KM. Czas pokaże. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:08 |