![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
czołem,
prawdopodobnie poszła panewka w wolnossącym koreańcu. Nie ma stukania jak w dieslu za to bardziej "szuranie" po dodaniu gazu plus coś na bagnecie widac - chyba opiłki. Gdzie w Warszawie i okolicach ktoś moze ogarnąć diagnozę i ewentualny remont? Czy remonty to ktoś jeszcze robi czy wymiana silnika na nowy zostaje? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
oczywiście że robi sie remonty.
Ja ostatnio robiłem słynne 1.6VTI od PSA i jak odpytałem polecane serwisy w warszawie to tak 12-15 tysięcy chcieli. A 100km od warszawy zrobiłem to za 4200 (z tym że w tym jeszcze toczenie tarcz, regeneracja zacisków..itd. masa popierdułek). Była robiona głowica, wymiana prowadnic, gniazd, weryfikacja dołu..itd I to nie był remont w stodole za wychodkiem tylko gość ma hale, podnośniki, osprzęt i robie te jednostki na zmiennych fazach w większości marek. Szukaj fachowca z polecenia za warszawą co ogarnia te konkretne jednostki. Może jakieś forum danej marki pomoże? -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
oczywiście że robi sie remonty. Ja ostatnio robiłem słynne 1.6VTI od PSA i jak odpytałem polecane serwisy w warszawie to tak 12-15 tysięcy chcieli. A 100km od warszawy zrobiłem to za 4200 (z tym że w tym jeszcze toczenie tarcz, regeneracja zacisków..itd. masa popierdułek). Była robiona głowica, wymiana prowadnic, gniazd, weryfikacja dołu..itd I to nie był remont w stodole za wychodkiem tylko gość ma hale, podnośniki, osprzęt i robie te jednostki na zmiennych fazach w większości marek. Szukaj fachowca z polecenia za warszawą co ogarnia te konkretne jednostki. Może jakieś forum danej marki pomoże? Z tymi remontami nie jest tak różowo jak Ci się wydaje. Do tego kwota którą podałeś wskazuje że miałeś zrobioną górę czyli głowę a a to nijak się ma do kwot za remont. Ogólnie potrzebna jest diagnoza ale jeżeli słupki oem są dostępne to szedłbym w tą stronę. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
silnik 1.6GDI wolnossący
jest w KIA i Hyundai'u ten sam, oznaczenie G4FD raczej popularny. @Wombat daj proszę namiary na ten warsztat jak to nie tajemnica. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
w tym motorze zdarzaly sie obciete kliny kola pasowego, zatarte panewki to mega rzadkosc, chyba ze ktos bez oleju jezdzil
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
silnik 1.6GDI wolnossący jest w KIA i Hyundai'u ten sam, oznaczenie G4FD raczej popularny. @Wombat daj proszę namiary na ten warsztat jak to nie tajemnica. jeszcze taka mysl, kilka razy widzialem wyciagniety jak szmata lancuch rozrzadu obierajacy obudowe..., no i to co pisalem wczesniej, jak podbieral olej i wlasciciel nie upilnowal to wtedy rzeczywiscie mogl zalatwic panewy, a te motory lubia pic olej ![]() ps: z tym klinem to sie zakrecilem, to bylo w crdi nowszych a nie benzyniakach |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 20:41 |