Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> diagnoza / remont silnika, prawdopodobnie panewka poszła
As_
post Mon, 30 Jun 2025 - 11:12
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





czołem,

prawdopodobnie poszła panewka w wolnossącym koreańcu.
Nie ma stukania jak w dieslu za to bardziej "szuranie" po dodaniu gazu plus coś na bagnecie widac - chyba opiłki.
Gdzie w Warszawie i okolicach ktoś moze ogarnąć diagnozę i ewentualny remont?

Czy remonty to ktoś jeszcze robi czy wymiana silnika na nowy zostaje?



--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Jun 2025 - 11:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wombat
post Wczoraj, 21:17
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





oczywiście że robi sie remonty.
Ja ostatnio robiłem słynne 1.6VTI od PSA i jak odpytałem polecane serwisy w warszawie to tak 12-15 tysięcy chcieli.
A 100km od warszawy zrobiłem to za 4200 (z tym że w tym jeszcze toczenie tarcz, regeneracja zacisków..itd. masa popierdułek). Była robiona głowica, wymiana prowadnic, gniazd, weryfikacja dołu..itd I to nie był remont w stodole za wychodkiem tylko gość ma hale, podnośniki, osprzęt i robie te jednostki na zmiennych fazach w większości marek.

Szukaj fachowca z polecenia za warszawą co ogarnia te konkretne jednostki. Może jakieś forum danej marki pomoże?


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Dzisiaj, 08:28
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Wombat @ Tue, 01 Jul 2025 - 21:17) *
oczywiście że robi sie remonty.
Ja ostatnio robiłem słynne 1.6VTI od PSA i jak odpytałem polecane serwisy w warszawie to tak 12-15 tysięcy chcieli.
A 100km od warszawy zrobiłem to za 4200 (z tym że w tym jeszcze toczenie tarcz, regeneracja zacisków..itd. masa popierdułek). Była robiona głowica, wymiana prowadnic, gniazd, weryfikacja dołu..itd I to nie był remont w stodole za wychodkiem tylko gość ma hale, podnośniki, osprzęt i robie te jednostki na zmiennych fazach w większości marek.

Szukaj fachowca z polecenia za warszawą co ogarnia te konkretne jednostki. Może jakieś forum danej marki pomoże?

Z tymi remontami nie jest tak różowo jak Ci się wydaje. Do tego kwota którą podałeś wskazuje że miałeś zrobioną górę czyli głowę a a to nijak się ma do kwot za remont.
Ogólnie potrzebna jest diagnoza ale jeżeli słupki oem są dostępne to szedłbym w tą stronę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Dzisiaj, 10:04
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





silnik 1.6GDI wolnossący
jest w KIA i Hyundai'u ten sam, oznaczenie G4FD raczej popularny.

@Wombat daj proszę namiary na ten warsztat jak to nie tajemnica.


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Dzisiaj, 11:36
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





w tym motorze zdarzaly sie obciete kliny kola pasowego, zatarte panewki to mega rzadkosc, chyba ze ktos bez oleju jezdzil smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Dzisiaj, 11:36
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(As_ @ Wed, 02 Jul 2025 - 10:04) *
silnik 1.6GDI wolnossący
jest w KIA i Hyundai'u ten sam, oznaczenie G4FD raczej popularny.


Jak nic nie wymyślisz na "już" to dawaj na PW. Diagnostyka i podjęcie decyzji dopiero pewnie po urlopach czyli druga połowa sierpnia optymistycznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Dzisiaj, 12:08
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





CYTAT(As_ @ Wed, 02 Jul 2025 - 10:04) *
silnik 1.6GDI wolnossący
jest w KIA i Hyundai'u ten sam, oznaczenie G4FD raczej popularny.

@Wombat daj proszę namiary na ten warsztat jak to nie tajemnica.



jeszcze taka mysl, kilka razy widzialem wyciagniety jak szmata lancuch rozrzadu obierajacy obudowe..., no i to co pisalem wczesniej, jak podbieral olej i wlasciciel nie upilnowal to wtedy rzeczywiscie mogl zalatwic panewy, a te motory lubia pic olej smile.gif LL im nie sluzy - jak zreszta zadnemu innemu

ps: z tym klinem to sie zakrecilem, to bylo w crdi nowszych a nie benzyniakach
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 20:41