![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Trzeba pamiętać że takie E9 ma już minimum 17 lat.
Porównywanie więc do współczesnej konkurencji no nie jest uczciwe jednak. -------------------- A110S
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Yarisy nadłubane zbliżają się do 1.50, a chyba nawet już ktoś złamał. Czy jakieś EVO złamało 1.50? Czyli w sumie, tyle co Ty mercedesem zrobiłeś ![]() -------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Czyli w sumie, tyle co Ty mercedesem zrobiłeś ![]() Udało się yarisy objechac chociaż na prostych idą lepiej niż mój mercedes. Ale czy ktoś gdzieś pisze ze się mercedesy dobrze prowadzą? Moje auto siekiera ciosane bez aero i tylko słabe 3.5NA więc nie ma na razie czego porownywac. 2004 rok konstrukcja więc czasy Evo VIII -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Udało się yarisy objechac chociaż na prostych idą lepiej niż mój mercedes. Ale czy ktoś gdzieś pisze ze się mercedesy dobrze prowadzą? Moje auto siekiera ciosane bez aero i tylko słabe 3.5NA więc nie ma na razie czego porownywac. 2004 rok konstrukcja więc czasy Evo VIII przecież na 5 miejscu w generalce jest Evo X. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
przecież na 5 miejscu w generalce jest Evo X. Dokładnie, dlatego masz i Evo i Yarisy. I masz najlepszy czas 1.50, więc nadal aktualne pytanie czy ktoś kiedyś zrobił 1.50 na Silesii w EVO? Wiadomo że z gór modzone to może i 1.40 próbować lamac -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
print, ledziu - pisałem o autach do górskich wyścigów . Nie jakieś uliczne tylko takie jak kontrolm pisał gdzie została z auta nazwa. Przecież tam okolice 1000koni są żeby wygrywać potrzebne . Z 2 litrów. To kosztuje m in ta półkę silników . Jakieś.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Z tego co tu widać:
https://protimer.pl/bio/export/results_online/1273/14051 Ktoś pojechał Yarisem 1.47 co już jest tylko 2s na okrążeniu za GT3RS. I są to czasy supry GR więc chyba ten motor z BMW im nie za bardzo wszedł skoro ich 3cyl 1.6 robi podobny performance. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Trzeba by mieć dostęp do porządnej telemtrii, gdzie widać by było gdzie dane auta tracą albo zyskują nad sobą, i jeszcze mieć pewność że kierowncy wyciskają 100% z aut i 100% z toru, i wtedy by można sądzić czy komuś cośweszło czy nie. Byc może specyfika toru premiuje na tyle 200kg mniej w Yarisie że mocą tego nie odrobisz.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Z tego co tu widać: https://protimer.pl/bio/export/results_online/1273/14051 Ktoś pojechał Yarisem 1.47 co już jest tylko 2s na okrążeniu za GT3RS. I są to czasy supry GR więc chyba ten motor z BMW im nie za bardzo wszedł skoro ich 3cyl 1.6 robi podobny performance. Supra GR podobno jest najszybszym autem w historii safety carów w F1. To wypowiedzi kierowców którzy zazwyczaj narzekali że safeciarz jest zbyt wolny i im się opony wychładzają ![]() Szybsza niż Merce które tam śmigały -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Trzeba by mieć dostęp do porządnej telemtrii, gdzie widać by było gdzie dane auta tracą albo zyskują nad sobą, i jeszcze mieć pewność że kierowncy wyciskają 100% z aut i 100% z toru, i wtedy by można sądzić czy komuś cośweszło czy nie. Byc może specyfika toru premiuje na tyle 200kg mniej w Yarisie że mocą tego nie odrobisz. +1 to co dla jednych jest sufitem dla innych może być podłogą -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
The Driver na Silesiaringu moc robi spora część wyniku, bardziej niż na przykład w Poznaniu.
kontrolm w takim razie użytkownicy Supry na torze jeżdżą wolno celowo? Kamuflaż? Czają się, żeby nie wyszedł jej prawdziwy potencjał? Falszuja dane telemetryczne? Caranddriver też się czaili jadąc Supra swój Lightning? Po Tobie spodziewałbym się rzeczowych wypowiedzi w oparciu o szeroko dostepne fakty. Do niczego nie prowadzi rozmowa w oparciu o abstrakcyjne tezy oderwane od rzeczywistości a w oparciu o: podobno, zazwyczaj. Wskaż jeśli możesz źródło informacji że supra była najszybszym SC w historii i o ile szybszym od innych -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
The Driver na Silesiaringu moc robi spora część wyniku, bardziej niż na przykład w Poznaniu. kontrolm w takim razie użytkownicy Supry na torze jeżdżą wolno celowo? Kamuflaż? Czają się, żeby nie wyszedł jej prawdziwy potencjał? Falszuja dane telemetryczne? Caranddriver też się czaili jadąc Supra swój Lightning? Po Tobie spodziewałbym się rzeczowych wypowiedzi w oparciu o szeroko dostepne fakty. Do niczego nie prowadzi rozmowa w oparciu o abstrakcyjne tezy oderwane od rzeczywistości a w oparciu o: podobno, zazwyczaj. Wskaż jeśli możesz źródło informacji że supra była najszybszym SC w historii i o ile szybszym od innych CO wiesz o tym Yarisie i o tej Suprze ? Ile ma mocy jakie modyfikacje jaka waga ? A może ten Yaris ma już wpakowane 150+ kafli i wymienione wszystko a Supra jest bliżej serii ? I tak jak powyżej napisane do tego wszystkiego musi być jeszcze driver który to wykorzysta. A to wcale nie jest takie oczywiste. Pierwszy kontakt z seryjnym Yarisem miałem w Słomczynie gdzie objechałem go i to sromotnie moim 205 1.4 94km ![]() Teraz na pucharku w Słomczynie byłem moim 206 którym spokojnie mogę startować w klasie Street a nawet Stock i w wyniku końcowym 4 jarki były za mną. Nie wierze że to dlatego iż moje auto jest takie zajebiste bo to kołysząca się wanna z seryjnym ECU który daje moc wtedy kiedy mu się przywidzimisi bo musi być w zgodzie z eko. Taki Jarek na seryjnych oponach powinien być szybszy niż ja na slicku - dajta mi go to się dowiem ![]() To widać np. na Kielcach jak przyjeżdża Miko Marczyk jakąś tam serią z salonu i tłucze się grubo modzonym Yarisem na ułamki sekund. Wkładka miesna to jednak nadal podstawa i to tym ważniejsza im sprzęt dokoksowany. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Oj tak. Wkładka mięsna jest często niedoceniana a drzemie w niej duży potencjał
![]() My tu rozmawiamy o amatorskim ściganiu ale zobaczcie wyniki ostatniego GP F1 gdzie kierowców tego samego zespołu dzieli kilkanaście miejsc i nie wynikała z problemów technicznych. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Wiem jakie jadą czasy i o tym dyskutuję. O rzeczach pewnych. Wiem, że modzone programami są i supry i yarisy i mają podokładane aero. Ile masa obniżona nie wiem.
Wiem jak trudno pojechać dobry czas więc jak ktoś jedzie yarisem sub 1.50 to znaczy, że tam na 99% jest wszystko pospinane jak należy i kierowca też ogarnia. Nie piszę o ludziach, którzy jadą Yarisem 2.00 czy 2.10 bo to nie wymaga niczego. Ani auta, ani kierowcy. Dziękuję Ci za uznanie mojego prowadzenia, uwierz mi najszybsi w Suprze czy najszybsi w Yarisach to są prawie zawsze bardzo szybcy kierowcy. Co do tematu zasadniczego to jeździ po Silesii czasem Pan Piotr Kania w swoim EVO X. https://www.youtube.com/watch?v=UjiRjz2BaL0 Chyba nie udało mu się złamać 1.50 z tego co widzę. https://www.youtube.com/watch?v=_Bjo0nEdN2k Relatywnie niewielkie prędkości maksymalne na prostej i przeciwprostej. Ja jadę 190+ i 210 odpowiednio i ostatnio się trochę zdziwiłem jak mnie Yarisy na prostych dochodziły szczególnie na wyjściach co łatwiej zrozumieć w uwagi na AWD. I to były Yarisy co jechały 1.50. Supra była w ogóle SC w F1? -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
CYTAT Wiem jak trudno pojechać dobry czas lo matko i to z Twoich slow. a ja myslalem ze silesia 1m30s i poznan 1m25s to cel na ten rok. smieje sie bo Ty zawsze sobie jakies mega ambitne cele wyznaczasz i tylko moc bys zwiekszal ![]() ja wiem jedno. latwo sie mowi gorzej z rzeczywistoscia i czasami realnymi uzyskanymi. i nie chce mowic ze sie nei da ale ja osobiscie podchodze do tego mniej ambitnie i jak jakis czas wpadnie to milo ale tez wiem ze zawsze beda duzo szybsi. co nie zmienia faktu ze gratuluje czasu 1m49 na silesi twoim mercem slk. w koncu pyklo ale tez nie tak ze od strzala a zostalo wyjezdzone z okrazeniami. -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 30 January 2019 ![]() |
Żeby było sprawiedliwie to pasowąło by po torowaniu, zabrać te wszystkie wozy na szutrowy odcinek i zrobić pełne zestawienie co gdzie jak sobie radzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
lo matko i to z Twoich slow. a ja myslalem ze silesia 1m30s i poznan 1m25s to cel na ten rok. smieje sie bo Ty zawsze sobie jakies mega ambitne cele wyznaczasz i tylko moc bys zwiekszal ![]() ja wiem jedno. latwo sie mowi gorzej z rzeczywistoscia i czasami realnymi uzyskanymi. i nie chce mowic ze sie nei da ale ja osobiscie podchodze do tego mniej ambitnie i jak jakis czas wpadnie to milo ale tez wiem ze zawsze beda duzo szybsi. co nie zmienia faktu ze gratuluje czasu 1m49 na silesi twoim mercem slk. w koncu pyklo ale tez nie tak ze od strzala a zostalo wyjezdzone z okrazeniami. Bo takie są cele. Wówczas łatwiej się osiąga 1.49. Wiesz dobrze, że za moimi czasami jest trochę jazdy wiec to nie jest czyste teoretyzowanie. Moc jest dobra, ale też trzeba ją potrafić opanować. Ja się uczę i póki jest progres to chyba nie jest źle. Dzisiaj ja 49 jutro Ty 48 pojutrze ktoś 47 i każdy każdego pcha do przodu -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Dyskusja że evo wcale nie jest szybkie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
MiP my się chyba nie zrozumieliśmy. W 2006-7r kupowałeś auto, zostawiałeś je na 2dni do wywalenia kata i zrobienia DP a potem softa. Miałeś w zajebistą charakterystykę silnika w serii a do tego parametry o których inne 2,0 w tamtych czasach mogły tylko pomarzyć. Do tego następnego dnia kupowałeś opony i zapie...dalałeś jak chciałeś dalej będąc w serii. Fajne było to że nie musiałeś być Kubicą żeby wydobyć na winklach to czego żadnym innym autem Ci się nie udało.
Przez lata z e9 poznałem mnóstwo osób nawet mających E9 a ścigających się w porsche cup i wszyscy mówili jednym głosem że jest kozak. Dlatego każdemu miłośnikowi zapitalania zawsze powtarzam że trzeba pojeździć evo żeby zrozumieć istotę auta zrobionego przez producenta do konkretnych celów. Co mi po tych niusach z netu kto jaki czas zrobił jak nawet nie wiadomo czym, w jakiej konfiguracji, za ile kasy i jakie do tego były przygotowania. Równie dobrze można postawić Tico i walizkę z milionem Eur obok niego a potem posadzi zawodowego kierowcę i cieszyć się że pokonał evo w tico. Hmmm jednak to evo nie jest takie szybkie. Pominę fakt że dalej to było auto po bułki do kościoła albo na wycieczkę z kobitą i dzieckiem. Co rozumiesz przez stage 1? Bo wg. mnie to remap sterownika silnika i nic więcej. https://www.ame-tuning.pl/katalog-przyrostu...m-206-kw-manual Pamiętam jak jeszcze Auto GT (dealer Mitsu) oferował trzy warianty E9. Seria, tzw. GT320 oraz GT360. Chyba nie pomyliłem cyferek. Wszystkie one miały gwarancję i wymianę oleju po 7,5 tyś km lub rok. Były wersje fq (coś tam) do 380 chyba. Zrobili większą moc ale niuta wykastrowali do 450. Po sofcie zawsze było 400/550nm w totalnie seryjnym silniku. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dyskusja że evo wcale nie jest szybkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() To czy EVO jest szybkie w świecie rzeczywistym określają czasy jakie robi np na torze. Widzimy jakie robi i każdy ocenia na ile jest szybkie. Dlaczego Evo jeździło w WRC a VW czy Hyundai wówczas nie jeździly nie wynikało z tego że Evo jest szybkie a VW wolne. EVO cywilne i którym piszemy ma tyle wspólnego z EVO WRC co typowy Mercedes z bolidem F1 od Mercedesa. Dyskusja z mojej perspektywy dotyczy obiektywnych dostępnych faktów dlatego dla kogoś kto podchodzi do niej religijnie może być to trudne do zrozumienia, że jednak stare trupy objezdzaja EVO na torach i nawet zrozumiałe, że wywołują agresję u fanatyków. Atakowanie rozmówcy i jego auta świadczy tylko o Tobie. Miałem Evo X i myślę czy znowu go nie kupić zważywszy aktualne ceny w USA, ale jak piszesz pod koc, a nie na tor gdzie to auto się nie nadaje. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 15:42 |