![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Twój samochód nadaje się wyłącznie na tor także nie wiem z czego się tak cieszysz Nie cieszę się ale nie zgadzam się, nie jechałeś tym samochodem. -------------------- A110S
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
W połowie stawki wersja Fq400 czyli evo 9 po fabycznym czipie pełna seria Otrzymał przemapowany ECU , kute tłoki i korbowody, wtryskiwacze 680 cm3, pompę paliwa wysokociśnieniowego, kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej, układ wydechowy HKS i wysokowydajny katalizator Racja...seryjny wóz ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#243
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Znowu widać jak mało wiesz o Evo 9, miałem takie cyferki u siebie po programie w Evo 9 MR. NIC więcej. ZERO.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Nie cieszę się ale nie zgadzam się, nie jechałeś tym samochodem. Ale co chcesz napisać ze pojedziesz tym autem z rodziną na wakacje? To jest auto STRICTE robione na tor, tam czuje się najlepiej tak samo zresztą jak auto typu 911 Gt3 rs które na ulice i do jazdy nawet kawałek poza miasto się nie nadaje. Kupiłeś seryjne auto zrobione na tor które się fenomenalnie tam sprawdza i co? i nic. Auto do jednego, jazdy na torze. I super. Ale evo byłem kilka razy na wakacjach, na mazurach w 3 osoby w bagażami bo to jest normalne auto tak kompletnie inne od twojego auta wyłącznie na tor. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Ale co chcesz napisać ze pojedziesz tym autem z rodziną na wakacje? To jest auto STRICTE robione na tor, tam czuje się najlepiej tak samo zresztą jak auto typu 911 Gt3 rs które na ulice i do jazdy nawet kawałek poza miasto się nie nadaje. Kupiłeś seryjne auto zrobione na tor które się fenomenalnie tam sprawdza i co? i nic. Auto do jednego, jazdy na torze. I super. Ale evo byłem kilka razy na wakacjach, na mazurach w 3 osoby w bagażami bo to jest normalne auto tak kompletnie inne od twojego auta wyłącznie na tor. Niby jak mam spakować rodzinę do dwuosobowego samochodu? Natomiast spokojnie da się tym wozem jeździć na codzień. Zresztą wiele osób tak robi. Ale zgodzę się że na torze sprawdza się najlepiej. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Otrzymał przemapowany ECU , kute tłoki i korbowody, wtryskiwacze 680 cm3, pompę paliwa wysokociśnieniowego, kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej, układ wydechowy HKS i wysokowydajny katalizator Racja...seryjny wóz ![]() Temat dotyczył (przeczytałeś z forum zagramanicznego :-)) e8 a nie e9 i w dodatku była to opcja nazwijmy delikatnie pokazowa. Jeżeli chodzi dół silnika e9 ogarniał spokojnie 550nm i 430km. Idąc na totalnej serii wychodziło 400/550nm. |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Niby jak mam spakować rodzinę do dwuosobowego samochodu? Natomiast spokojnie da się tym wozem jeździć na codzień. Zresztą wiele osób tak robi. Ale zgodzę się że na torze sprawdza się najlepiej. Nie wiem czy się nadaje na codzień, wiem jak 911 się nadaje na codzień, nie nadaje się ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
Co do danych bardziej motoryzacyjnych to: można zapodać golfa 4 1,8t na 400km i evo9 na 400km już pierwsze cyferki się zgadzają, potem ćwiartka podobnie, potem rolka podobnie... potem siada do golfa 1,8t kierownik który przejeździł na torach dwie cysterny paliwa lotniczego + dwie cysterny ropy i jedną spirytu ![]() Zapodaje to do netu a tam dzieci łał toż to rewelka po co e9 jak golf 4 jest taki mega kozak. I tu jest problem bo ja po evo nie chciałbym się wysrać na golfa a ten co nim nie jeździł konia trzepie że golf jest ok.bo czasy legitne a e9 jakoś wolne ![]() Gdzie w tej historii jest prnit? Internetowy koniobijca, który udawadnia że EVO jest lepsze obrażając ludzi odwołujących się do tańszych samochodów i krzyczący że nie mają pojęcia o czym mówią bo nie dostąpili splendoru bycia takim pajacem z pieniędzmi jak on (LOL, wyciąganie tego najlepiej pokazuje jak biedny jesteś faktycznie...), a sam nie mający pojęcia jak to auto naprawdę jeździ, bo o ile w ogóle faktycznie je miał to nigdy nie był nawet na pojeżdżawce wokół komina, max to pewnie "ćwiartka przy kargo" lub pusty parking. Bo że o prowadzeniu samochodów nie ma pojęcia udawadniał już nie raz... Serio, czytając te płacze i smutne próby obrażania godne pryszczatego 12-latka ze łzami w oczach krzyczącego w czasie uciekania przez ramię "twój stary" żeby potem opowiadać o tym w internecie kolegom jako sukces i zwycięstwo - aż człowiek zaczyna się wstydzić że ma EVO... |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Gdzie w tej historii jest prnit? Internetowy koniobijca, który udawadnia że EVO jest lepsze obrażając ludzi- aż człowiek zaczyna się wstydzić że ma EVO... Ja się nie wstydzę Evo bardziej się wstydzę to co przeczytałem na czołowym polskim forum racingowym. To jest dopiero siara, no ale jak ktoś bawił się Evo na Play statation a potem tu feruje wyroki to sumie wszystko tłumaczy ![]() W tym temacie zgodzę się @prnit. |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Doskonałe jest to forum, tęskniłem.
Może kup Passata B5 FL 1,9 TDI PD130 po chipie? |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
W kwestii EVO i GR w sumie. Ostatni dzwon na Slovakiaring gdzie Yaris poleciał przez bok do góry (cyt. 'na wysokość pierwszego piętra') nie sugeruje dość znacząco, że samochody o takich wysokościach i relatywnie wąskie w rozstawie kół są bardziej bokogenne? Wielu często tak mówi dużo o bezpieczeństwie, a później bach po torach zaczyna jeździć Yaris wyższy od powiedzmy referencyjnego 911 o jakieś 15cm.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Co do konkretnego zdarzenia to nie wiemy czy o czyjeś koło zaczepił ? Itp. Ale co do wysokości auta i środka ciężkości , pewnie gdzieś te napędy muszą się mieścić ! I mieć miejsce na głowę z kaskiem , i skok potężny rajdowy a nie znikomy torowy jak formuł czy radicalopodobmych zawieszenia , czy zwrotność , zawsze jakis kompromis .
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Ale co chcesz napisać ze pojedziesz tym autem z rodziną na wakacje? To jest auto STRICTE robione na tor, tam czuje się najlepiej tak samo zresztą jak auto typu 911 Gt3 rs które na ulice i do jazdy nawet kawałek poza miasto się nie nadaje. Kupiłeś seryjne auto zrobione na tor które się fenomenalnie tam sprawdza i co? i nic. Auto do jednego, jazdy na torze. I super. Ale evo byłem kilka razy na wakacjach, na mazurach w 3 osoby w bagażami bo to jest normalne auto tak kompletnie inne od twojego auta wyłącznie na tor. No tu się nie zgodzę, bo jeśli auto ma być dla 2 osób, to Alpine dobrze się sprawdza na co dzień. Mało pali (7-9 l/100 km w mieście), całkiem sprawnie wybiera dziury, łatwo się manewruje, mało miejsca wymaga do parkowania i nie jest męczące w takiej zwykłej jeździe. Lipa to jest system multimedialny ze starego Clio, wsiadanie (i wysiadanie) w kubełki Sabelta i małe bagażniki (są dwa), ale kupując dedykowane walizki, można się wybrać na tydzień gdzieś za granicę. Mam wrażenie, że wszyscy go porównują do wydmuszek pokroju Speedstera i Alfy 4C, ale to inne auto pod kątem komfortu. |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
W kwestii EVO i GR w sumie. Ostatni dzwon na Slovakiaring gdzie Yaris poleciał przez bok do góry (cyt. 'na wysokość pierwszego piętra') nie sugeruje dość znacząco, że samochody o takich wysokościach i relatywnie wąskie w rozstawie kół są bardziej bokogenne? Wielu często tak mówi dużo o bezpieczeństwie, a później bach po torach zaczyna jeździć Yaris wyższy od powiedzmy referencyjnego 911 o jakieś 15cm. w odpowiednich okolicznosciach to i formula 1 wydachuje, wiec owszem fizyka zdaje sie stac przeciwko yarisowi, ale... |
|
|
![]()
Post
#255
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Gdzie w tej historii jest prnit? Internetowy koniobijca, który udawadnia że EVO jest lepsze obrażając ludzi odwołujących się do tańszych samochodów i krzyczący że nie mają pojęcia o czym mówią bo nie dostąpili splendoru bycia takim pajacem z pieniędzmi jak on (LOL, wyciąganie tego najlepiej pokazuje jak biedny jesteś faktycznie...), a sam nie mający pojęcia jak to auto naprawdę jeździ, bo o ile w ogóle faktycznie je miał to nigdy nie był nawet na pojeżdżawce wokół komina, max to pewnie "ćwiartka przy kargo" lub pusty parking. Bo że o prowadzeniu samochodów nie ma pojęcia udawadniał już nie raz... Serio, czytając te płacze i smutne próby obrażania godne pryszczatego 12-latka ze łzami w oczach krzyczącego w czasie uciekania przez ramię "twój stary" żeby potem opowiadać o tym w internecie kolegom jako sukces i zwycięstwo - aż człowiek zaczyna się wstydzić że ma EVO... Ulało ci się z tej złości ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 02 September 2025 - 15:58 |