![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
No nic, nie jechałeś ale wiesz
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Wrzuccie mi czasy EVO bo przecież nie jedzie
![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
piwo nie załapałem o co biega z tym filmikiem ?
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Koszt budowy silnika 50tys zl.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
To dużo? mało?
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Koszt budowy silnika 50tys zl. Kolego powiedz o co Wam chodzi ? Co Wy chcecie udowodnić ? To jest forum motoryzacyjne czy koło gospodyń wiejskich ? Dyskutuje z ludźmi którzy piszą o aucie XXX chociaż nigdy nim nie jechali, pacjent wkleja przy temacie e9 dowód na psucie Evolution z YT w postaci trzech filmików o awarii rajdowego E10 gdzie właściciel sam się przyznaje że przerajdował. Ty natomiast wklejasz koszt budowy rajdowego silnika stage1 500/700nm za 40k bo 50 razem z dokupieniem słupka seryjnego silnika. Czyli 40k., włożenie + wyjęcie + robota z gwarancją + zakucie to dla Ciebie dużo ??? Kur....a ja w to nie wierzę !!!! Do tego silnik który w serii robi spokojnie 400km i 600nm to coś nie halo ??? Wszystko na seryjnej turbinie z OEM przepływami głowy. Ja pi...Ole to ile ma kosztować zbudowanie takich parametrów ? Który silnik za 10k.nominalnie przyjmie 400/600nm do opalania niedrogowego.? Ten temat powinien być viralem Calibra team forum :-) |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
prnit cos dla Ciebie
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Koszt budowy silnika 50tys zl. maneya nie brałbym pod uwagę bo u niego czasem ma sie wrażenie że wszystko musi być naj naj naj droższe. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
Zostawię dla podtrzymania dyskusji :-)
https://www.youtube.com/watch?v=vZpBnfEcLIs |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
Zostawię dla podtrzymania dyskusji :-)
https://www.youtube.com/watch?v=vZpBnfEcLIs |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
A daj spokój, prawie połowa najszybszych wariatów to oczywiscie miśki evo ale przecież one źle się prowadzą według forumowych "specjalistów" bo to przecież 4 drzwiowe sedany
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
A daj spokój, prawie połowa najszybszych wariatów to oczywiscie miśki evo ale przecież one źle się prowadzą według forumowych "specjalistów" bo to przecież 4 drzwiowe sedany ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() przecież te EVO z GSMP to nie mają nic wspólnego z oryginalnym EVO. Ciężko będzie znaleźć choć jedną część z seryjnego auta. Wszystko da się przerobić, wszystko da się ulepszyć. Nawet bolidy F1 jedne są lepsze a inne są gorsze. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
przecież te EVO z GSMP to nie mają nic wspólnego z oryginalnym EVO. Ciężko będzie znaleźć choć jedną część z seryjnego auta. Wszystko da się przerobić, wszystko da się ulepszyć. Nawet bolidy F1 jedne są lepsze a inne są gorsze. Ale z jakichś powodów używają właśnie ich jako bazy. |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ale z jakichś powodów używają właśnie ich jako bazy. według mnie odpowiedź jest prosta i padła juz tu w temacie - te auta-bazy budowane są już dłuższy czas. Gdy padła decyzja dlaczego EVO a nie coś innego to powód był prosty - nie było nic innego równie łatwo dostępnego wraz z częściami, łatwego do modów a jednocześnie tak szybkiego. Kupił EVO na tamte czasy za no nie wiem parędziesiąt tysięcy złoty i nawet jakby włożył paręset patrząc na te z karbonowymi nadwoziami i silnikami z customowymi blokami i głowicami to nadal nie wyjdzie kwota za jakieś lambo srambo albo inny obiekt westchnień z plakatów gdzie każda modyfikacja to koszty pewnie x10 w porównaniu do EVO. Wystarczy popatrzeć jaką drogę przeszed Opel/Lotus Capazzo i ile tam poszło hajsu a czy będzie szybszy od tych EVO na trasach GSMP ? Niemniej - te auta mają tyle wspólnego z EVO co B-grupowy Peugeot 205 T16 z seryjnym Peugeotem 205 GTI - czyli przednia szyba i chyba reflektory przód ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
tak, tak, i nie mają one zupełnie silników 4G63, nie są sedanami z 4 drzwiami, tak naprawdę to właściwie nie są juz EVO, to jakieś dziwne wynalazki przypominające tylko mitsubishi
![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
Super User Dołączył: Fri, 03 February 2006 ![]() |
według mnie odpowiedź jest prosta i padła juz tu w temacie - te auta-bazy budowane są już dłuższy czas. Gdy padła decyzja dlaczego EVO a nie coś innego to powód był prosty - nie było nic innego równie łatwo dostępnego wraz z częściami, łatwego do modów a jednocześnie tak szybkiego. Kupił EVO na tamte czasy za no nie wiem parędziesiąt tysięcy złoty i nawet jakby włożył paręset patrząc na te z karbonowymi nadwoziami i silnikami z customowymi blokami i głowicami to nadal nie wyjdzie kwota za jakieś lambo srambo albo inny obiekt westchnień z plakatów gdzie każda modyfikacja to koszty pewnie x10 w porównaniu do EVO. Wystarczy popatrzeć jaką drogę przeszed Opel/Lotus Capazzo i ile tam poszło hajsu a czy będzie szybszy od tych EVO na trasach GSMP ? Niemniej - te auta mają tyle wspólnego z EVO co B-grupowy Peugeot 205 T16 z seryjnym Peugeotem 205 GTI - czyli przednia szyba i chyba reflektory przód ![]() Ale co dokładnie wynika z tego nieco przydługawego wywodu? EVO nigdy nie było samochodem masowo dostępnym, nigdy też, nawet za czasów swojej świetności, nie było tanie w eksploatacji, zwłaszcza przy upalaniu (biorąc pod uwagę klasę wozu wychodzi/ło wybitnie drogo). Istniały też inne szybkie w serii samochody turystyczne (chociażby M3 czy STi), ale mało kto buduje na ich bazie wydumkę z seryjną przednią szybą, w przeciwieństwie do EVO. Więc nie zaprzeczaj faktom. W amatorskich pojeżdżawkach (a to najlepsza miara dla możliwości sportowych seryjnego/lekko zmodyfikowanego wozu) też EVO rządziły i dzieliły latami. I dalej startowałyby z sukcesami (pomimo niesamowitego rozwoju technologicznego, którego akurat w tej klasie nie obserwuję) gdyby nie problemy z dostępnością bazy, gratów i kosztami. Czyli po prostu wiekiem dawno nie kontynuowanej konstrukcji. |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
Ale co dokładnie wynika z tego nieco przydługawego wywodu? EVO nigdy nie było samochodem masowo dostępnym, nigdy też, nawet za czasów swojej świetności, nie było tanie w eksploatacji, zwłaszcza przy upalaniu (biorąc pod uwagę klasę wozu wychodzi/ło wybitnie drogo). Istniały też inne szybkie w serii samochody turystyczne (chociażby M3 czy STi), ale mało kto buduje na ich bazie wydumkę z seryjną przednią szybą, w przeciwieństwie do EVO. Więc nie zaprzeczaj faktom. W amatorskich pojeżdżawkach (a to najlepsza miara dla możliwości sportowych seryjnego/lekko zmodyfikowanego wozu) też EVO rządziły i dzieliły latami. I dalej startowałyby z sukcesami (pomimo niesamowitego rozwoju technologicznego, którego akurat w tej klasie nie obserwuję) gdyby nie problemy z dostępnością bazy, gratów i kosztami. Czyli po prostu wiekiem dawno nie kontynuowanej konstrukcji. A Ty byłeś na torze wyścigowym w ogóle ? Przecież tam nadal jeździ trochę np. mocnych, fajnie zrobionych BMW często na full wypasie z wypasionymi zawiasami, sekwami, karbonowymi częściami itp. O mocnych Megankach nie wspomnę bo ta zwykła ośka często leje Ewoszczaki nie mając jego cudownej technologii i super wypaśnego silnika. Potrafi ten numer zrobić nawet gdy jest mokro i teoretycznie 4x4 powinno dać miśkowi przewagę. Warto pamiętać jaki czas na Łodzi zrobił Miko Marczyk swoim niewiele odbiegającym od serii BMW M3. Jedź i zrób taki czas totalnie wypasionym EVO ![]() Sądzę że takie E36, E46 M3 czy to R6 czy to V8 przecież starsze niż znacznie nowsze ostatnie wypusty EVO nie mają się czego przy nich wstydzić. Nawet "zwykła" Honda S2000 ma tu dużo do zaoferowania. Więc zaprawdę - EVO jedyny nie był. Ale jako jedyny z powyższych miał 4x4 które w warunkach GSMP daje mu przewagę. Ale już na płaskim nie a nawet przeszkadza. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tak, tak, i nie mają one zupełnie silników 4G63, nie są sedanami z 4 drzwiami, tak naprawdę to właściwie nie są juz EVO, to jakieś dziwne wynalazki przypominające tylko mitsubishi ![]() ![]() ![]() silnik który ma customowy blok i głowicę to nie jest już 4G63. Tak jak sobowtór prnita mimo że podobny nie jest już prnitem i może takich głupot nie pierd....lić. ALe z kim ja gadam...do ściany lepiej się mówi bo echo czasem wróci. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ale rozumiem ze Wasze sciganty to są w 100% seryjne wozy? nie mają swapów, nie mają wyrąbanych zawieszeń czasem w cenie auta, nie mają przerobionych hebli po kilkanaście tysi+, nie mają odelżonego wnętrza ani zewnętrznych elementów? to wtedy rozumiem to jest wszystko jak najbardziej ok i śćigacie się WYŁĄCZNIE nie przerobionymi autami?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 06:05 |