Shoutbox 0 nowych PW 


13 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lancer Evo czy Yaris GR, W planach wizyta na torze raz na miesiąc i jak najmniej grzebania
kontrolm
post Tue, 01 Apr 2025 - 13:57
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



prawdopodobnie aplikował do Mistubishi na kierowcę fabrycznego gdzie mógłby wygrywać pucharki za 100 euro ale odrzucili jego kandydaturę ponieważ nie mógł się pochwalić żadnym pucharkiem za 30 zeta z Decathlonu bo nie po to kupił EVO laugh.gif


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Apr 2025 - 13:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ledziu
post Tue, 01 Apr 2025 - 16:16
Post #162


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





Panowie dyskusja zaczęła się od porównania e9 do GR. Wiem że wychodzi na to że 9ka to kupa ale czym jest przy niej calibra turbo którą wybrał autor ? laugh.gif

Kolejny temat jak już odpuścimy to wielkie i to małe ściganie a wejdziemy w w zwykły fan drogowo pojeżdżawkowy bez siedzenia w garażu czyli zapier...alam "tu i teraz" to powiedzcie czym 15lat temu zastąpili byście Evo 9 400/550 po programie, jestem ciekawy ?
Sti i...??? Wiecie AWD, szpera itd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 01 Apr 2025 - 16:24
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Na ulicę to chyba tylko S4 B5.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 01 Apr 2025 - 17:05
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Fajnie ze coś dzwoni ale nie wiadomo w którym kościele, Evo miałem dobrych kilka lat temu i juz dawno nie mam. S4B5? laugh.gif nie no znafca się odezwał, to ci napisze bo miałem S4B5 zrobionego na jakiś 420KM, to auto tylko na drogę i to prostą, kompletnie się nie prowadziło, ciężkie z przodu ciągneło jak to każde quattro z tych lat, kompletnie zupełnie inne auta, to jak byś porównał swoje renault a110s do toyoty corolli, podobne odczucia z jazdy. P.S Ledziu nie było takich aut 15 lat temu pozniej pojawiły sie golfy np. 6R ale to zupełnie inna bajka, wiem bo Żona jezdzi autem na tej platformie do dzisiaj w wersji vw beetla na bazie golfa 6 Gti.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom-Lee
post Tue, 01 Apr 2025 - 17:28
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





CYTAT(ledziu @ Tue, 01 Apr 2025 - 16:16) *
Panowie dyskusja zaczęła się od porównania e9 do GR. Wiem że wychodzi na to że 9ka to kupa ale czym jest przy niej calibra turbo którą wybrał autor ? laugh.gif

to powiedzcie czym 15lat temu zastąpili byście Evo 9 400/550 po programie, jestem ciekawy ?


Niczym. Woz kultowy, naped super ale tutaj chyba Subaru wiecej znosilo czego nie mozna powiedziec o silniku, ktory w EVO jest pancerny. Oba te modele mialy swoje bolaczki, zupelnie do siebie przeciwne.

Kot maszyna, co tu duzo mowic. Uzytkowany zgodnie z przeznaczeniem bywa kosztowny w utrzymaniu, to chyba jedyna wada. No i nawet jak nie chcesz to ma 5 drzwi.


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Tue, 01 Apr 2025 - 18:41
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





CYTAT(prnit @ Tue, 01 Apr 2025 - 17:05) *
Fajnie ze coś dzwoni ale nie wiadomo w którym kościele, Evo miałem dobrych kilka lat temu i juz dawno nie mam. S4B5? laugh.gif nie no znafca się odezwał, to ci napisze bo miałem S4B5 zrobionego na jakiś 420KM, to auto tylko na drogę i to prostą, kompletnie się nie prowadziło, ciężkie z przodu ciągneło jak to każde quattro z tych lat, kompletnie zupełnie inne auta, to jak byś porównał swoje renault a110s do toyoty corolli, podobne odczucia z jazdy. P.S Ledziu nie było takich aut 15 lat temu pozniej pojawiły sie golfy np. 6R ale to zupełnie inna bajka, wiem bo Żona jezdzi autem na tej platformie do dzisiaj w wersji vw beetla na bazie golfa 6 Gti.

Umiesz czytać? Napisałem że na ulicę a nie do ścigania.
Jako streetowoz żekłbym, że nawet lepsze bo wygodniejsze, lepiej wyciszone itd


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 01 Apr 2025 - 19:18
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





To na ulicę to jest cała masa aut z tamtych lat ale rozmowa o stricte aucie które się prowadzi bo jak nie to bardzo proszę

- S4B5
- RS6C5
- E63 AMG W212
- S3
- Porsche Panamera
- 911 z napędami 4x4

Aut było bardzo dużo ale są one tak dalekie do evo jak twoje renault do corolli...


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tommi01
post Tue, 01 Apr 2025 - 19:41
Post #168


User
Dołączył: Thu, 20 June 2019





S2000 vs Lancer WRC

https://m.youtube.com/watch?v=At4WXQ3U--A&a...2VyIHdyYw%3D%3D

Pewnie zły test bo po śniegu nie jeżdżą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Tue, 01 Apr 2025 - 21:21
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Felix zrobił fajny cykl odcinków na temat rajdowego Evo.
W skrócie, w auto wsadzone z pół miliona zł, budowane na topowych częściach, co rajd to awaria, wybuchające silniki, napędy i skrzynie biegów.
https://www.youtube.com/watch?v=tJ559w5e9lA
https://www.youtube.com/watch?v=MEQoJnnxL74
https://www.youtube.com/watch?v=mD3EQruScvI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Tue, 01 Apr 2025 - 22:48
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(done4 @ Tue, 01 Apr 2025 - 21:21) *
Felix zrobił fajny cykl odcinków na temat rajdowego Evo.
W skrócie, w auto wsadzone z pół miliona zł, budowane na topowych częściach, co rajd to awaria, wybuchające silniki, napędy i skrzynie biegów.
https://www.youtube.com/watch?v=tJ559w5e9lA
https://www.youtube.com/watch?v=MEQoJnnxL74
https://www.youtube.com/watch?v=mD3EQruScvI

Ale co ma piernik do wiatraka ? Rozmawiamy o e9, pytałem substytut e9 w latach jego świetności a Ty wklejasz 3filmiki o rajdowym E10 gdzie filmik nr1) Pan przyznaje się że zaorał napęd na hopie i to on zepsuł auto, filmik nr2) silnik regenerowany w rajdowym aucie uległ awarii tu pozdrawiam mojego dobrego kolegę Lutka :-) filmik nr3) wywaliło bieg, silnik się wkręcił i walnęła świeca. Bieg walną w jakiej skrzyni ? Bo coś autor mówił o kłowej hmmm.
I tak się tworzy mity z satelity.

Teraz wróćmy do tematu e9. Cały czas czekam na ten substytut :-)

Ktoś zapodał s4b5. Ok.przyjąłem, interesowałem się nim ponieważ potrzebowałem auta na trasę i pod LPG. Ale niestety nie jest to auto nawet w namiastce substytutem Evo 9. Całkowicie inna bajka.


Czekam na następne propozycje wink.gif

Potem zapytam jeszcze o jedno rzecz... laugh.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Wed, 02 Apr 2025 - 03:13
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





No to as z rękawa.
Subaru Impreza STI S204.
Pozamiatane wink.gif


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Wed, 02 Apr 2025 - 07:51
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(Tommo @ Wed, 02 Apr 2025 - 03:13) *
No to as z rękawa.
Subaru Impreza STI S204.
Pozamiatane wink.gif

Wcześniej napisałem bez sti :-) a do tego żeby programem zrobić jadące 400/550 w sti to musiałbyś mieć siedem silników na każdy dzień tygodnia oddzielnie.
Czekam dalej skoro Evo to taka kupa w prowadzeniu technicznie też się psuje to może ja zrobiłem jakiś błąd w życiu ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 02 Apr 2025 - 08:36
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



ale frajda z jazdy na codzień nie zawsze a nawet często nie oznacza doskonałych właściwości jezdnych a nawet wręcz jest na odwrót - czym bardziej narowiste nieprzewidywalne autotym większy fun.
Coś jak b-grupowe Audi Quattro które po skróceniu potrafiło jechać w każdą stronę tylko nie na wprost laugh.gif
To był kompletnie nieinżynieryjnie zaprojektowany kloc jedna wielka pomyłka w porównaniu do Peugeota 205 T16(którego zresztą ujarzmić jest cholernie trudno bo on nic innego nie chce robić tylko się obracać) i Lancii.
A i tak wszyscy go kochają bo miotało nim jak szatan laugh.gif
I sądzę, że tu znaleźć dla Evo przeciwnika będzie ciężko - plujący jadem, strzelający z wydechu, idący w poślizgu czterech kół, nawet na tym filmiku widac ile funu musiało dawać to auto w porównaniu do tej Hondy.

Dla mnie ten filmik niezmiennie to kwintesencja EVO i tu go widzę. Nie na torze wyścigowym bo to nie jego rewiry choć i tam nie jest wolny a jego styl jazdy jest dużo bardziej widowiskowy niż gieerów.

to auto z daleka krzyczy - spuść mi wpier..ol


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom-Lee
post Wed, 02 Apr 2025 - 11:16
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





Widzialem tego sporo w Kielcach, troche tez jezdzilem. EVO IX ma zeliwny blok silnika o ile dobrze pamietam X juz aluminiowy? Wiec to jest duza wada w stosunku do 9tki. Wystarczylo tylko podniesc boost i miales 4 z przodu.

Tak jak pisalem wczesniej, kojarze tez wymiane dyfra na pasywny i tam ludzie mieli zawsze 400+ czy 500+ i jakos to jezdzilo.

Wiadomo, ze zalezy to od stylu, ale patrzac jak ten woz idzie...to ja tam nie widzialem wielu szybszych samochodow, jadacych 4ro napedowymi poslizgami.


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Wed, 02 Apr 2025 - 11:33
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Nikt nie kwestionuje tego, że EVO i STi to wyjątkowe super sedany. Tu można tylko pianę bić.
Ja piszę o tym, że samochód w zakręcie na asfalcie nie skręca już tak wybitnie jak się od zera napędza. Może pójść fajnie bokiem, może ktoś czuć, że mu się 'dobrze prowadzi', ale to tylko odczucie. W rzeczywistości w zakręcie robi prędkości i przeciążenia jak prawie każdy inny sedan, a czasem i gorsze zważywszy jaki ma rozkład mas przód tył.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 02 Apr 2025 - 11:56
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Tom-Lee @ Wed, 02 Apr 2025 - 11:16) *
EVO IX ma zeliwny blok silnika o ile dobrze pamietam X juz aluminiowy? Wiec to jest duza wada w stosunku do 9tki.

a jaka to wada ? dobrze zrobiony blok alu wiele znosi a jest lżejszy. Jakoś w A45 to nie przeszkadza a moce w serii jak w EVO po tuningu.
A najmocniejsze EVO i tak mają customowe bloki z kutego alu laugh.gif
Chyba że ten w X z plasteliny jest ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tom-Lee
post Wed, 02 Apr 2025 - 15:28
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 May 2017
Skąd: Krk





CYTAT(kontrolm @ Wed, 02 Apr 2025 - 11:56) *
a jaka to wada ? dobrze zrobiony blok alu wiele znosi a jest lżejszy. Jakoś w A45 to nie przeszkadza a moce w serii jak w EVO po tuningu.
A najmocniejsze EVO i tak mają customowe bloki z kutego alu laugh.gif
Chyba że ten w X z plasteliny jest ?


Seryjnie silnik z IX zniesie wiecej niz X. To chcialem powiedziec, jak ktos sobie robi od zera to wiadomo. Jeszcze jakies szczegoly techniczne kojarze, znow w X jest zmienna faza na obu walkach a w IX tylko na jednym. Wiec jak widac diabel tkwi w szczegolach. wink.gif


--------------------
IXgen-TypeR K20C
M240iX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 02 Apr 2025 - 15:31
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 02 Apr 2025 - 11:33) *
Nikt nie kwestionuje tego, że EVO i STi to wyjątkowe super sedany. Tu można tylko pianę bić.
Ja piszę o tym, że samochód w zakręcie na asfalcie nie skręca już tak wybitnie jak się od zera napędza. Może pójść fajnie bokiem, może ktoś czuć, że mu się 'dobrze prowadzi', ale to tylko odczucie. W rzeczywistości w zakręcie robi prędkości i przeciążenia jak prawie każdy inny sedan, a czasem i gorsze zważywszy jaki ma rozkład mas przód tył.



Czyli który sedan lepiej sie prowadzi? mozna jakies przykłady? może coś z mercedesa? chętnie się dowiem bo czytam te bzdury i nie wierze w to co można pisać laugh.gif laugh.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Type-R
post Wed, 02 Apr 2025 - 15:57
Post #179


Super User
Dołączył: Fri, 03 February 2006





CYTAT(MadeInPoland @ Wed, 02 Apr 2025 - 11:33) *
W rzeczywistości w zakręcie robi prędkości i przeciążenia jak prawie każdy inny sedan, a czasem i gorsze zważywszy jaki ma rozkład mas przód tył.


Trochę Cię poniosło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 02 Apr 2025 - 16:28
Post #180


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



CYTAT(Type-R @ Wed, 02 Apr 2025 - 15:57) *
Trochę Cię poniosło.

a dlaczego miałby robić lepsze ? Ma jakieś przyssawki ? Z przodu McPerson, z tyłu zwykły wielowahacz, dosyć wysoka buda. Dlaczego miałby się prowadzić lepiej niż pierwszy z brzegu CTR o beemkach nie wspomnę ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 15:39