![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Ja może przesadzam ale się nauczyłem i to łatwe już jest jest i przepłukuje/ odpowietrzam /zmieniam płyn znacznie częściej niż 6mcy (tzn w sezonie, przed to w ogóle mus, czego by miernik w zbiorniczku nie pokazywal) . Wiele czasu nie zajmuje , a jest jedno słabe dość istotne potencjalnie ogniwo mniej . Myślę że lepiej gorszy parametrowo płyn ale świeży niż stary super Sport . I odpowietrzniki nie zapieka się gdy często używane
![]() Zuzio ale takie stare ABS moduły się ze starości wewnątrz nie psują/zużywają ? Nowych nie ma ![]() Właśnie pogadałem chwilę ze specem co zna Alfy i 156 i to samo mówi co Zuzio że wariują te ABS starsze zwłaszcza w warunkach granicznych. Zacznę od płynu ATE i raczej w kierunku bez -ABS z korektorem ręcznym na tyl będę przerabiał ....jak reszta Alfy będzie wciąż działać ![]() -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
ale rbf 700 jak podaja w tabeli nawadnia sie conajmniej dwa razy mniej niz rbf660 i rbf600. ja z rbf660 nie bylem zadowolony, pare razy mi pedal w podloge wpadl i robil sie szybko czarny w zacisku. z rbf700 tego problemu nie mam i czarny szybko sie nie robi i nie wpada pedal w podloge.
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Może czarny bo coś właśnie rozpuszczał , jakieś gumki?
RBF600 nie zliczę ile razy zmieniałem i nigdy czarny nie był. -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:47 |