Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
Andrzejsr
post Thu, 02 Jan 2025 - 21:22
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Oo ja też liczę na Biłgoraj ! smile.gif idealny pod kitkary się zdaje że będzie, żeby tam tylko cyrków nie robili z glośnościami itp. Jak będzie można tam jeździć to chyba resztę odpuszczę zupełnie , po kiego się tłuc 3 godz jak można godzinę ! no może nie Jastrząb bo świetny jest i hotel na samym torze.

Jeszcze mi sę przypomniało - najlepszy powrót jak Pucharówką na kołach jeździłem gdy się sprzegło rozleciało - powrót z assistance , kurde super sprawa, zdrzemnąć się można itd smile.gif


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 02 Jan 2025 - 21:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tumba
post Thu, 02 Jan 2025 - 22:06
Post #62


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Rzeszów





Wydaje mi się, że będą ekrany dzwiękochłonne dookoła toru, więc może nie będzie regulacji dot. głośności. Ciekawe, czy będą w tym roku jakieś imprezy i ile będzie kosztował wynajem toru. Może jakiś trening by ogarnął smile.gif


--------------------
306 GTI-6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Thu, 02 Jan 2025 - 22:14
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





Już tam był jakiś odcinek Automaniaka nagrywany, No czekać trzeba , w sumie to dotąd ekranów nie było a drifterzy tam zdaje się dawali popalić, a kilka domów przy samym torze.
W terminarzu Miata Challenge IIga liga widnieje Tor Biłgoraj ale bez terminu - do ogłoszenia - więc może faktyczne ruszy w tym sezonie.


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Frolik
post Fri, 03 Jan 2025 - 11:37
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Wed, 05 September 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(tumba @ Mon, 30 Dec 2024 - 19:45) *
W takim budżecie to chyba tylko 206 1,6 lub 2,0 - oba silniki można coś podłubać . Ewentualnie C2. 206 1,6 można dorwać tanio, powinno się udać jeszcze coś zdrowego. Duży plus to dostęp do lekkich felg za grosze - 300pln za kpl felg 4,8kg w 15"
Druga opcja to clio sport. Ale raczej bez szans znaleźć coś za ok 10k.

To bardzo rozsądne rady, w niskim budżecie to chyba najlepsze auta do ścigania. Jakis czas temu widziałem na olx również zdrową Xsarę 2.0 VTS poniżej 7 tys zł, z tymże to już auto bardziej niszowe. Choć również konkurencyjne i rozwojowe.
Przynajmniej te francuzy nie gniją tak okrutnie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sat, 04 Jan 2025 - 20:11
Post #65


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





Ktos wspominal saxo
27tys zl do negocjacji
https://www.facebook.com/groups/39259043441...379821295694961


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Sun, 05 Jan 2025 - 19:45
Post #66


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki







--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The Driver
post Mon, 06 Jan 2025 - 13:25
Post #67


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 January 2019





Ta skrzynia zabija osiągi w tym 1.4 i w serii jest tania ale nie jest szybka. I ta rdza, za duzo miałem tych aut żeby je polecić biggrin.gif ja bym olał klasy i brał peugeota 206, śmigam czasami starym 306 i to nie jest gorsze auto niż civic, ma trochę inny charakter bardziej pod rajdy, chętniej stawia się bokiem na hamulcu i ogólnie jest bardziej nadsterowny od civica, i lepiej wybiera dziury, pomimo że nie ma tak rozbudowanego zawiasu jak civic. Ale to są różnice które wychwycisz jak masz już dobrą wczutę w auto a nie jak zaczynasz upalanie. Ja się mocno obracam w kręgach takich aut i nie da się kupić auta w tej kasie zeby wsiąść i upalać. Zaraz leca gumy w zawiasie, obrywają się tłumiki, wyrywają się poduchy od skrzyni i silnika, gdzieś ściąga przy hamowaniu bo jarzma stoją albo rzuca autem bo luzy na sworzniach. Jak nie robisz tego sam to cie wykończą mechanicy o ile znajdziesz kogoś kto będzie chciał grzebać w takim starym strupie biggrin.gif Trzeba to głośno powiedzieć jak się już poleca takiego civica, ze to może być utopia w doprowadzeniu tego auta do sprawnej serii, a gdzie tam modyfikacje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 06 Jan 2025 - 15:28
Post #68


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





No jest gorsze bo nie ma podwojnego wahacza z przodu i wazy conajmniej 100kgwiecej. Hondami z 280km schodza ponizej 800kg.
A co do rd,y i uszkodzonych gum w zawiasie.
Dlatego polecilem auto po piaskowaniu i odmalowaniu i z wymienionymi wszystkimi gumami w zawiasie na poli.
https://www.facebook.com/groups/73149968031.../61567270977187

Cyt
1992 Honda Civic · Hatchback
Cześć wszystkim, na sprzedaż dzisiaj przedstawiam Civic v
Eg żółta I mega zdrowa, rozebrana do śrubki i złożona w całości na nowych częściach+ wszędzie poliuretan
Wypiaskowana i pomalowana od nowa w całości, za bazę wzięta nie bita i nie skorodowana karoseria. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Pod maską zdrowe f18, wzmocnione dorabiane na zamówienie półosie, bez grama rdzy. Zawieszenie całe wypiaskowane i pomalowane proszkowo, nowe łożyska i sworznie, tuleje. Nowe hamulce, tarcze przód i tył/klocki. Elektryczne szyby, lusterka, szyberdach. Fotele kubełkowe, pasy wielopunktowe. Kilka kompletów felg z oponami (zimówki, semi sliki 4st-nowe/4 50%).
OC do 03.2025
PT do 07.2025
Jak macie jakiejkolwiek pytanie zapraszam do kontaktu na priv
Autko można obejrzeć w Gdyni
Cena 15tys zl


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tumba
post Mon, 06 Jan 2025 - 23:36
Post #69


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Rzeszów





CYTAT(piwo @ Mon, 06 Jan 2025 - 15:28) *
No jest gorsze bo nie ma podwojnego wahacza z przodu i wazy conajmniej 100kgwiecej. Hondami z 280km schodza ponizej 800kg.

Poniżej 800kg to już na grubo i raczej bez klatki. Bez cięcia i wszystkiego w laminacie nie widzę takiej masy. W 206 w miarę łatwo 900-950kg z klatką.
Po za tym Honda 280KM to nie jest budżet 10k tylko bliżej 100k jeśli ma to jeszcze ważyć 800kg wink.gif


--------------------
306 GTI-6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Tue, 07 Jan 2025 - 12:26
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





Z klatką, ale poszycia wszystkie laminatowe da się i poniżej 800 zejść w EG. Ale to już sporo cięcia, brak lamp itd. U mnie niepocięta, niezgnita buda, klatka max rozbudowana, carbon maska, laminatowe drzwi, błotniki i klapa dały wynik 930 kg z jednym fotelem, z silnikiem b16. Jest jeszcze z czego zejść, do tego same b16 waży prawie 40 kg więcej od D-serii, no ale bez kątówki to te okolice 800 ciężko będzie zrobić wink.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioTreq77
post Tue, 07 Jan 2025 - 18:34
Post #71


Rookie
Dołączył: Fri, 27 December 2024
Skąd: legionowo





https://www.olx.pl/d/oferta/honda-civic-6-v...5-ID1181Yx.html

a co myślicie o czymś takim. Czy w klasie 1400 jest to coś co da radę?
Ile kosztuje sprawna skrzynia do Civica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
done4
post Tue, 07 Jan 2025 - 20:36
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





CYTAT(tumba @ Mon, 06 Jan 2025 - 23:36) *
Poniżej 800kg to już na grubo i raczej bez klatki. Bez cięcia i wszystkiego w laminacie nie widzę takiej masy. W 206 w miarę łatwo 900-950kg z klatką.
Po za tym Honda 280KM to nie jest budżet 10k tylko bliżej 100k jeśli ma to jeszcze ważyć 800kg wink.gif

686kg z klatką i D serią
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Tue, 07 Jan 2025 - 20:54
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





O kurde, z lekkim kierowcą to będzie mniej niz ja w Westfieldzie, i do tego FWD !


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 07 Jan 2025 - 22:03
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





Z hondy został napęd i podłoga ? wink.gif fajna


CYTAT(PioTreq77 @ Tue, 07 Jan 2025 - 18:34) *
https://www.olx.pl/d/oferta/honda-civic-6-v...5-ID1181Yx.html

a co myślicie o czymś takim. Czy w klasie 1400 jest to coś co da radę?
Ile kosztuje sprawna skrzynia do Civica?


Ogólnie tak, ogólnie Civic ma potencjał . Co prawda ten wygląda na zmęczony. Włożysz w to kolejne 5-10k na miękko żeby to jeździło skręcało hamowało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Fri, 10 Jan 2025 - 10:24
Post #75


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





jak ma być tanio to szukaj cinquecento/seicento z 1.2 16v lub 1.4 16v. Sam startuję CC 1.4 na modlinie, na 4 starty w zeszłym sezonie 3 razy podium, raz awaria z mojej winy (wbiłem 2 bieg zamiast 4, pogięło zawory itd, druga kompletna głowica 400zł i jeżdzę dalej) Części tanie, wszystko rozkminione od A do Z, problem robi się tylko z oponami w 13 calach, powoli to zanika.

P.S jak coś to mój kolega ma na handel sejaka 1.2 8v około 90KM, przygotowany do amatroskich imprez za 7tys


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
[Yossarian]
post Fri, 10 Jan 2025 - 10:56
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 August 2009
Skąd: Białystok





W 13:52 i 6:36 jest pokazane jak się prowadzi cento na przyczepnych oponach tongue.gif



Sorry, ale podatność tego pojazdu na dachowania jest niemal memem. Tak, jest tanio, ale rdzewieja równie mocno jak stare Hondy.

Za to w Hondzie czy 206 przynajmniej nie trzeba naprawiać dachu po mocniejszym wejściu w zakręt czy zahaczeniu o opony tongue.gif


--------------------
_http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder
Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16
było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Fri, 10 Jan 2025 - 11:06
Post #77


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





fakt, czasem zdarzało mi się jeździć na dwóch kołach ale to tylko na full slicku, no i z uwagi na stabilizator z tyłu większość zakretów na 3 kołach ale ja już się przyzwyczaiłem


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzesiek84
post Sun, 12 Jan 2025 - 12:28
Post #78


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 February 2013
Skąd: Namysłów





CYTAT(piwo @ Mon, 06 Jan 2025 - 15:28) *
No jest gorsze bo nie ma podwojnego wahacza z przodu i wazy conajmniej 100kgwiecej. Hondami z 280km schodza ponizej 800kg.
A co do rd,y i uszkodzonych gum w zawiasie.
Dlatego polecilem auto po piaskowaniu i odmalowaniu i z wymienionymi wszystkimi gumami w zawiasie na poli.
https://www.facebook.com/groups/73149968031.../61567270977187

Cyt
1992 Honda Civic · Hatchback
Cześć wszystkim, na sprzedaż dzisiaj przedstawiam Civic v
Eg żółta I mega zdrowa, rozebrana do śrubki i złożona w całości na nowych częściach+ wszędzie poliuretan
Wypiaskowana i pomalowana od nowa w całości, za bazę wzięta nie bita i nie skorodowana karoseria. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Pod maską zdrowe f18, wzmocnione dorabiane na zamówienie półosie, bez grama rdzy. Zawieszenie całe wypiaskowane i pomalowane proszkowo, nowe łożyska i sworznie, tuleje. Nowe hamulce, tarcze przód i tył/klocki. Elektryczne szyby, lusterka, szyberdach. Fotele kubełkowe, pasy wielopunktowe. Kilka kompletów felg z oponami (zimówki, semi sliki 4st-nowe/4 50%).
OC do 03.2025
PT do 07.2025
Jak macie jakiejkolwiek pytanie zapraszam do kontaktu na priv
Autko można obejrzeć w Gdyni
Cena 15tys zl
Tam jest literówka w opisie silnika czy ktoś na serio włożył pod maskę kibel z Accorda?


--------------------
Crx Ballade Zc1&Bmw E36 328,Bmw E46 330i.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 21 Jan 2025 - 08:48
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



To i ja się wypowiem.
Taki Sirion 1.3 Sport 102KM 4WD którego można za przysłowiowe pare tysiaków nabyć porobiony budżetowo ale z głową z tego co widziałem potrafi zdemolować swoją klase na takich Kielcach. Silnik tak wygląda prawie jak jednostka z motocykla i widać że ma duuuże pokłady możliwości modyfikacji ale nawet w serii w odelżonej budzie a jest tam co odelżać jedze naprawdę nieźle i kręci się po 8 tyś.
Peugeot 206 2.0 po solidnym odelżeniu (bo w serii jest ujowo ciężki i ja to w swoim streetowym mocno odczuwam) moze być mocno konkurencyjnym autem w swojej klasie. Bardzo proste budżetowe przeróbki dają tam naprawdę dużo a temat na forum 206 jest mocno rozpykany. Sam startuje praktycznie streetowym tyle że 206 RC którym normalnie jeżdżę z dziećmi do szkoły i z żoną do kina ale na torze na dobrej oponie jestem bardzo blisko odelżonych dokoksowanych wściekłych Civiców i Cliówek gdzie budżety na modyfikację przekraczają wartość mojego auta a zdrożało ostatnio mocno laugh.gif Był tu chyba nawet temat że takie z głową zrobione 206 GTI robi na Modlinie bodajże 1:03 - no nieźle nieźle. Do tego w serii jest tam bardzo fajnie działający ABS który na mokrym potrafi dać niesamowitą przewagę i ustawić Cię w czubie całej stawki na dobrej oponie.
C2 VTS - trzymaj sie od tego z daleka - wysokie ciężkie nie jedzie i wymaga worka pieniędzy żeby wogóle zaczęło jechać
Seicento - j.w. i co mocniejsze modyfikacje zaczyna sie jebać już na lawecie.
P106 , Saxo - nadal osiągalny w fajnej kasie i tak samo budżetowe modyfikacje ale z głową potrafią zrobić z tego furę ganiającą Civice i to naprawdę mocno.
P205 - tak - nadal da sie to kupić i to jest najfajniesza fura z tych wszystkich bo ja ją mam laugh.gif po budżetowych modyfikacjach nie chce się z tego auta wysiadać laugh.gif od razu uprzedzam ta opinia jest mooooocno subiektywna laugh.gif Tu nawet 1.4 75 KM jedzie i to jak. Moje 205 1.4 po modach ok 100KM jest na torze znacząco szybsze niż moje 206 RC 195KM laugh.gif Wyjąłem nim niejeden puchar właśnie na Modlinie i potrafiłem zlać takiego Lontkowskiego w jego Civicu 140KM (oficjalnie choć mówią że ma tam pod 160-170 laugh.gif ). Konstrukcja jest bardzo mocna i nie boli go wsadzenie np. szpery płytkowej albo grzmotnięcie w krawężnik.

Generalne schemat jest prosty jeżeli chodzi o Modlin - odelżasz ile się da, twardy niski zawias, właściwe kąty i najważniejsze - worek dobrych opon laugh.gif Oczywiście tanich używek z formuł czyli średnica 13 i też sporo fajnych opon chodzi w 15 cali.

Weź też pod uwagę zaletę małych lekkich furek z małymi silnikami - to pali znaaaacznie mniej niż taki np. 206 z silnikiem 2.0. W warunkach torowych spokojnie wychodzi 2x mniej. To naprawdę ważne kiedy nie widzisz jak już na dojeżdzie na tor auto schlało Ci 1/3 zbiornika a na torze całą resztę.
Masz nie bać sie tym napierdalać aż wszystko stęka w tym aucie po zjezdzie do depo a nie modlić się żeby znów się coś nie zes....ło. Wtedy jest fun, jest zabawa i banan na twarzy który sprawia że zapominasz ile dziś na tą zabawę wydałeś.

i wszystko co kupisz co jest małe lekkie i stosunkowo niskie powyższym sposobem da sie przerobić na coś co fajnie jeździ. Stąd w tych nskich klasach masz szybkie Micry (ale akurat tam trzeba wór kasy włożyć) albo VW Lupo, Arosy itp - to w 1.4 16v albo w 1.6 16v jest fajną podstawą na coś szybkiego a kosztuje grosze.
Czyli pamiętaj - małe lekkie i najlepiej niskie.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PioTreq77
post Tue, 21 Jan 2025 - 09:52
Post #80


Rookie
Dołączył: Fri, 27 December 2024
Skąd: legionowo





stanęło na tym, że pod garażem stoi clio 1,4 16V 2004rok, bez wnętrza z dwoma kubełkami, na zrobionym obniżonym zawieszeniu, na semislickach 15 cali.
Przyjdzie wiosna to zobaczymy na track dayach jak to się spisuje. Nie jest wysoki i najcięższy też nie - więc jakieś zalety ma. Nie jest bardzo stary więc części zamienne powinny się w razie potrzeby znaleźć dość łatwo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 02:19