Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Turbina hybryda k03/k04 1.8t a3 8l, Koło kompresji kute vs odlewane
mistermvp
post Sun, 03 Nov 2024 - 16:21
Post #1


User
Dołączył: Sun, 01 March 2020





Cześć, czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi z tymi kołami kompresji w turbinach hybrydowych do silnika 1.8t , u mnie konkretnie do audi a3 8l aum.

Otóż wyczytalem na różnych forach, że polecani hybrydziarze to Perun i Geremi. Po wejściu na ich strony czytam, że stosują oni jakieś lżejsze- kute koła kompresji co niby sprawia, że turbo wstaje wcześniej niż takie ze zwykłym kołem.
Czy to potwierdza się w rzeczywistości i czy jeśli dałbym moja hybrydę do zakładu regenerującego w moim mieście to jest szansa żeby oni mieli też te lepsze kółka, czy jednak w grę wychodzi tylko wyjęcie i wyslanie turbiny do któregoś z wyżej wymienionych.
Nie ukrywam, że lepsza opcją dla mnie byłoby oddanie auta do mojego mechanika i zlecenie mu aby w zakładzie, do którego on oddaje turbo do regeneracji zrobili mi właśnie to lepsze koło- kute.
Czy to jest to samo co koło stworzone za pomocą CNC?

Czy wogole zastanawianie się na tą kwestią ma sens i czy nie jest to tylko "chłyt marketingowy"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Nov 2024 - 16:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Mon, 04 Nov 2024 - 21:41
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zrób u Geremiego i nie kombinuj, sprawdzone i będzie działać, zrobi moc, nie puści oleju, gruszka będzie w sam raz, amen.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:35