![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 01 March 2020 ![]() |
Cześć, czy ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi z tymi kołami kompresji w turbinach hybrydowych do silnika 1.8t , u mnie konkretnie do audi a3 8l aum.
Otóż wyczytalem na różnych forach, że polecani hybrydziarze to Perun i Geremi. Po wejściu na ich strony czytam, że stosują oni jakieś lżejsze- kute koła kompresji co niby sprawia, że turbo wstaje wcześniej niż takie ze zwykłym kołem. Czy to potwierdza się w rzeczywistości i czy jeśli dałbym moja hybrydę do zakładu regenerującego w moim mieście to jest szansa żeby oni mieli też te lepsze kółka, czy jednak w grę wychodzi tylko wyjęcie i wyslanie turbiny do któregoś z wyżej wymienionych. Nie ukrywam, że lepsza opcją dla mnie byłoby oddanie auta do mojego mechanika i zlecenie mu aby w zakładzie, do którego on oddaje turbo do regeneracji zrobili mi właśnie to lepsze koło- kute. Czy to jest to samo co koło stworzone za pomocą CNC? Czy wogole zastanawianie się na tą kwestią ma sens i czy nie jest to tylko "chłyt marketingowy"? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zrób u Geremiego i nie kombinuj, sprawdzone i będzie działać, zrobi moc, nie puści oleju, gruszka będzie w sam raz, amen.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:35 |