![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 12 July 2018 Skąd: Warszawa ![]() |
Podsumowując, wydaje się, że S55 i same M2/M4 są dobre konstrukcje, które po prostu mają swoje bolączki związane z przebiegiem, eksploatacją, które mogą być dość kosztowne.
Czy ktoś wie przy jakich przebiegach można spodziewać się konieczności np. naprawy dyfra, wymiany panewek, wymiany rozrządu, regeneracji turbo itp.? Na zagranicznych i polskich forach użytkownicy bardzo chwalą te konstrukcje. Niejednokrotnie piszą o dużych przebiegach >100k km i braku kosztownych awarii czy wymian eksploatacyjnych - panewki, rozrząd, dyfer. Widzę trochę aut wystawianych w serwisach. Jest kilka ciekawych przypadków M2 Comp z przebiegami 50-60k km od pierwszych/drugich właścicieli. Czasami z jeszcze kilkumiesięczną gwarancją. Są pojedyńcze egzemplarze z przebiegiem <20k km. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 12 July 2018 Skąd: Warszawa ![]() |
Po przeczytaniu tego taka Giulia Quadrifoglio znowu zyskuje u mnie w oczach ![]() Czy wiesz coś więcej o awaryjności, eksploatacji Giulii? Myślałem o tym samochodzie, w sumie to nawet ciągle mam go gdzieś w głowie. No ale nie mam pojęcia z czym to się w ogóle je - jakie są bolączki, awarie, jakie są koszty utrzymania tego auta. Jednak to dużo bardziej egzotyczny samochód niż M, RS czy AMG i brakuje trochę informacji. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Czy ktoś wie przy jakich przebiegach można spodziewać się konieczności np. naprawy dyfra, wymiany panewek, wymiany rozrządu, regeneracji turbo itp.? w samochodach tego typu (zreszta jak i w kazdych innych) będzie kolosalna roznica pomiedzy egzemplarzem ktory sobie ktos kupił do normalnej jazdy i takim ktorym przez wiekszosc czasu jezdzi na 100% mozliwosci samochodu. A oprocz tych skrajnosci sa tez stany posrednie. I w sumie pytanie w ktory z nich trafisz. -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Bardzo rzadko widuję Gullie Q na torach. Bodajże tylko raz miałem okazję zobaczyć na TP.
Pytanie otwarte czy to efekt dużej awaryjnosci i wysokich kosztów napraw i eksploatacji, czy może jest tego tak mało stąd taka a nie inna frekwencja. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
znajomemu zdarza się odwiedzić tor gulią q, już klilka lat tym jeździ, nie narzeka,
acz po drodze wymienił motor (za mało oleju było i torowanie więc trochę na własne życzenie, zresztą silniki w używce tanie ergo dobre), kupująca aut tego pokroju serwis musi kosztować, w tym aspekcie zdecydowanie alfa Q wygrywa z bmw M -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Bardzo rzadko widuję Gullie Q na torach. Bodajże tylko raz miałem okazję zobaczyć na TP. Pytanie otwarte czy to efekt dużej awaryjnosci i wysokich kosztów napraw i eksploatacji, czy może jest tego tak mało stąd taka a nie inna frekwencja. Od jednego kierowcy (startuje tu i tam i jeździł różnymi dziwnymi rzeczami), który upalał Giulię Q na Portimao usłyszałem, że ma "upośledzony ABS, którym nie da się hamować na torze". Może tutaj jest coś. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Czy ktoś wie przy jakich przebiegach można spodziewać się konieczności np. naprawy dyfra, wymiany panewek, wymiany rozrządu, regeneracji turbo itp.? Na zagranicznych i polskich forach użytkownicy bardzo chwalą te konstrukcje. Niejednokrotnie piszą o dużych przebiegach >100k km i braku kosztownych awarii czy wymian eksploatacyjnych - panewki, rozrząd, dyfer. Poniżej słuszna odpowiedź: w samochodach tego typu (zreszta jak i w kazdych innych) będzie kolosalna roznica pomiedzy egzemplarzem ktory sobie ktos kupił do normalnej jazdy i takim ktorym przez wiekszosc czasu jezdzi na 100% mozliwosci samochodu. A oprocz tych skrajnosci sa tez stany posrednie. I w sumie pytanie w ktory z nich trafisz. I tak przy założeniu, że kupisz coś poniżej 100 tys. km ale robiąc 15k km rocznie przez 4-5 lat to: - naprawy dyfra - możliwe, że wcale - wymiany panewek - możesz nie robić w prawidłowo serwisowanym i użytkowanym egzemplarzu, jednak osobiście bym zrobił profilaktycznie dla spokoju - wymiany rozrządu - raczej Cię dosięgnie ta wymiana - regeneracji turbo - bardzo wątpliwe |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:56 |