Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Tuning Audi S8 4.2 AHC
Michał_
post Sun, 13 Oct 2024 - 08:05
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 08 June 2014
Skąd: Mazury





Witam, są na forum wątki o silnikach ABZ, ale bardzo mało jest o mocniejszej odmianie AHC. Czy użytkownik Guzior jest jeszcze na forum ? Chyba dużo wiedział o tych silnikach. Ciekawi mnie co można poprawić. Ktoś produkuje kolektory ssące dual plenum do tych silników lub jest stanie coś wyrzeźbić ? Czy są ludzie co ogarniają swapy na manual tak że podstawiam auto i odbieram gotowe ? A może można jakoś wzmocnić ten archaiczny automat lub sprzęgło, żeby przenosił lepiej moc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 13 Oct 2024 - 08:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Michał_
post Sun, 03 Nov 2024 - 08:19
Post #2


Rookie
Dołączył: Sun, 08 June 2014
Skąd: Mazury





Ostatnio pogrzebałem trochę przy układzie dolotowym tzn. bawie się w uszczelnianie. Zastanowił mnie ten system ezektorów. W bmw z silnikami m50 serwo jest spięte z kolektorem bez ezektorów. Ktoś próbował to usunąć ? Ciekawą sprawą jest też że przepływomierz w tym silniku nie jest niczym uszczelniony w puszce. Tzn za przepływomierzem nie ma żadnej uszczelki jest połączenie plastik-plastik. Dałem taśmę i mam wrażenie trochę momentu doszło, ale musze pomierzyć elastyczność na dragy. Jako ciekawostka dodam, że uzyskałem 1s przyrostu w zakresie 80-120 na 5 biegu stosując opaski zaciskowe w systemie odm (oryginalnie brak opasek)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 13:34