Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 2.7 Biturbo SURGE
emtees
post Fri, 18 Oct 2024 - 19:29
Post #21


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Filtr paliwa często w tych autach ma tyle lat co samo auto, bo nikomu się go zmieniać nie chce - oczywiście jeśli jest jakoś kosmicznie zasyfiony to będzie ograniczał przepływ paliwa co może generować różne dziwne sytuacje. Od razu zapytam - pompa paliwa jaka? Na zimnym oprócz wypadania zapłonu na jałowym - szarpie przy delikatnym przyspieszaniu? Bo o to głównie chodzi.


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Oct 2024 - 19:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
porsche19961
post Fri, 18 Oct 2024 - 20:02
Post #22


Rookie
Dołączył: Mon, 07 October 2024





CYTAT(emtees @ Fri, 18 Oct 2024 - 19:29) *
Filtr paliwa często w tych autach ma tyle lat co samo auto, bo nikomu się go zmieniać nie chce - oczywiście jeśli jest jakoś kosmicznie zasyfiony to będzie ograniczał przepływ paliwa co może generować różne dziwne sytuacje. Od razu zapytam - pompa paliwa jaka? Na zimnym oprócz wypadania zapłonu na jałowym - szarpie przy delikatnym przyspieszaniu? Bo o to głównie chodzi.

Pompa nie wiem jaka, jakiś mocarz tam siedzi, bo wcześniej robiłem na tej pompie 1.8t 300hp, a teraz 2.7 400 i nadal dźwiga i nic nie słychać jej, hmm na paliwie na zimnym trochę taki przyduszony jest, ale jak mu depnę to budzi się i idzie dobrze na benzynie. Tylko mu wypada zapłon na jałowym na zimnym. Raz wypada bardziej raz mniej,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Fri, 18 Oct 2024 - 21:30
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





No to jak na zimnym nie szarpie to szukaj która cewka padła.


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Heniek22
post Thu, 24 Oct 2024 - 09:53
Post #24


Frequent User
Dołączył: Fri, 22 January 2016





Robiłem kiedyś golfa syhcro z swapem na 20vt który miał okrutny surge na hybrydzie 20vt i wydłużonym dolocie przy lampie, i poszarpywał .... Problem okazał się gdzie indziej a surge jest do dnia dzisiejszego. (chłop ma ten wóz już z 15lat)
Surge faktycznie występuje z dolnych obrotów bo kiedy już pojawi się około 0,5 bara to znika ale zapierdziela to auto dobrze. Więc obstawiam też że nic to nie ma do rzeczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Thu, 24 Oct 2024 - 21:24
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zobacz czy ten efekt dzieje się również z odpiętym przepływomierzem.

Według mnie to surge nie ma nic wspólnego z tymi szarpaniami i wypadaniem zapłonu i kulturą pracy.

Wrzuć logi na tunezilla i podeślij tu linki:
- przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa,
- zrobić spokojna jazda loga 001+002+003 (minutka jazdy dosłownie obroty 1500-3000rpm pyrkając sobie najlepiej ze złapaniem tego efektu szarpania),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm,
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg),
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm,
- zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Fri, 25 Oct 2024 - 07:17
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





przepraszam że zapytam ale taka jazda 1500obr na 5 biegu jest nie do przyjęcia w aucie 2.0 czy nawet 2.7 i swojej masie

to nie V8 że można sobie robić co chcesz. Przecież to katorga dla panewek.

jak to widzicie ? czy się mylę


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
porsche19961
post Mon, 28 Oct 2024 - 07:26
Post #27


Rookie
Dołączył: Mon, 07 October 2024





Panowie - problem rozwiązany, tak jak podejrzewałem... przez 4 lata się męczyłem z tym problemem a okazała sie taka błachostka, dziwnym trafem mechanik który stosował takie rozwiązanie z jedną DV zawsze działało a w moim przypadku był dramat... po zastosowaniu drugiej DV czyli tak jak w oryginale, wszelkie surge, wypadania zapłonów ustało, auto sie prowadzi super, przyspiesza nic sie nie dzieję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 02:06