![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Filtr paliwa często w tych autach ma tyle lat co samo auto, bo nikomu się go zmieniać nie chce - oczywiście jeśli jest jakoś kosmicznie zasyfiony to będzie ograniczał przepływ paliwa co może generować różne dziwne sytuacje. Od razu zapytam - pompa paliwa jaka? Na zimnym oprócz wypadania zapłonu na jałowym - szarpie przy delikatnym przyspieszaniu? Bo o to głównie chodzi.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 October 2024 ![]() |
Filtr paliwa często w tych autach ma tyle lat co samo auto, bo nikomu się go zmieniać nie chce - oczywiście jeśli jest jakoś kosmicznie zasyfiony to będzie ograniczał przepływ paliwa co może generować różne dziwne sytuacje. Od razu zapytam - pompa paliwa jaka? Na zimnym oprócz wypadania zapłonu na jałowym - szarpie przy delikatnym przyspieszaniu? Bo o to głównie chodzi. Pompa nie wiem jaka, jakiś mocarz tam siedzi, bo wcześniej robiłem na tej pompie 1.8t 300hp, a teraz 2.7 400 i nadal dźwiga i nic nie słychać jej, hmm na paliwie na zimnym trochę taki przyduszony jest, ale jak mu depnę to budzi się i idzie dobrze na benzynie. Tylko mu wypada zapłon na jałowym na zimnym. Raz wypada bardziej raz mniej, |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
No to jak na zimnym nie szarpie to szukaj która cewka padła.
-------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Robiłem kiedyś golfa syhcro z swapem na 20vt który miał okrutny surge na hybrydzie 20vt i wydłużonym dolocie przy lampie, i poszarpywał .... Problem okazał się gdzie indziej a surge jest do dnia dzisiejszego. (chłop ma ten wóz już z 15lat)
Surge faktycznie występuje z dolnych obrotów bo kiedy już pojawi się około 0,5 bara to znika ale zapierdziela to auto dobrze. Więc obstawiam też że nic to nie ma do rzeczy. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zobacz czy ten efekt dzieje się również z odpiętym przepływomierzem.
Według mnie to surge nie ma nic wspólnego z tymi szarpaniami i wypadaniem zapłonu i kulturą pracy. Wrzuć logi na tunezilla i podeślij tu linki: - przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa, - zrobić spokojna jazda loga 001+002+003 (minutka jazdy dosłownie obroty 1500-3000rpm pyrkając sobie najlepiej ze złapaniem tego efektu szarpania), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg), - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
przepraszam że zapytam ale taka jazda 1500obr na 5 biegu jest nie do przyjęcia w aucie 2.0 czy nawet 2.7 i swojej masie
to nie V8 że można sobie robić co chcesz. Przecież to katorga dla panewek. jak to widzicie ? czy się mylę -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 07 October 2024 ![]() |
Panowie - problem rozwiązany, tak jak podejrzewałem... przez 4 lata się męczyłem z tym problemem a okazała sie taka błachostka, dziwnym trafem mechanik który stosował takie rozwiązanie z jedną DV zawsze działało a w moim przypadku był dramat... po zastosowaniu drugiej DV czyli tak jak w oryginale, wszelkie surge, wypadania zapłonów ustało, auto sie prowadzi super, przyspiesza nic sie nie dzieję.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 21:33 |